Positieve instelling!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan we dan ook niet vanuit! bedoel last van mn pootje
die gaat ook gewoon even op vakantie
tvp= Terug Vind Postquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wil ik ook wel weten, zelfde met tvp, wat is dat ?
terug vind pauperquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
tru is the truth in herequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Bier bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zoiets ben in in de ochtend ook. savonds zit er wat killo vocht bij
klopt, wat heel erg helpt is gewoon niet snoepenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik kan nog steeds niet voluit trainen, maar veel beweging en op je eten letten doet al een hoop hoor
Onze wandelende Fok encyclopediequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tru is the truth in here
tvp is terug vind post
daar gaan we het niet over hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Positieve instelling!!!!!!!!
Maar is het nou al wat beter te doen met je sportschoenen aan?
dankquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tru is the truth in here
tvp is terug vind post
als je van dat groene spul rookt, kom je ook niet aanquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt, wat heel erg helpt is gewoon niet snoepen![]()
en nergens teveel van eten...als je teveel fruit of groente eet, wordt je ook dik
veel Fruit (appels, sinaasappels, kiwi's e.d.)wordt sowieso als vocht afgevoerd, je kan er veel van eten, alleen als je niks anders eet is het niet gezondquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt, wat heel erg helpt is gewoon niet snoepen![]()
en nergens teveel van eten...als je teveel fruit of groente eet, wordt je ook dik
hahahah iddquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je van dat groene spul rookt, kom je ook niet aanén je gaat er meer van eten
Aha, een soort van GRTDOJW, maar dan serieus?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tru is the truth in here
tvp is terug vind post
Jij moet juist wel ff veel groente en fruit roken...ik bedoel ETEN Runx!quote:
We kennen je langer dan vandaag hequote:
Ik zie runx al alles in zijn waterpijp stoppenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij moet juist wel ff veel groente en fruit roken...ik bedoel ETEN Runx!![]()
meer als een general chat en dan het slow chat topicquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Aha, een soort van GRTDOJW, maar dan serieus?
Het is bijna weekend, en je gaat lekker op vakantie!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar gaan we het niet over hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
ja ik wek volgens mij echt de indruk dat ik echt elke dag drink hahaquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
We kennen je langer dan vandaag he
klopt doe ik ook , en nu ik ziek ben moet ik ook veel drinken , warme melk met honingquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij moet juist wel ff veel groente en fruit roken...ik bedoel ETEN Runx!![]()
Nee, dat je elke dag stronken door het leven gaatquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik wek volgens mij echt de indruk dat ik echt elke dag drink haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:02 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt doe ik ook , en nu ik ziek ben moet ik ook veel drinken , warme melk met honing
lijkt me fakking smerig..gewoon omdat er melk bij in zitquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:02 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt doe ik ook , en nu ik ziek ben moet ik ook veel drinken , warme melk met honing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |