Jij hebt wel een hoge pet op van Arsenal. Als de Fenerbahçe van vorig jaar tegen over Arsenal stond zouden ze wel gewonnen hebben.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:24 schreef msnk het volgende:
Zelfs met de beste spelers op 't veld winnen ze niet van Arsenal uit hoor
En met het Arsenal van vorig seizoen zou het 2 weken terug 2-8 geworden zijn...quote:Op woensdag 5 november 2008 19:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij hebt wel een hoge pet op van Arsenal. Als de Fenerbahçe van vorig jaar tegen over Arsenal stond zouden ze wel gewonnen hebben.
Oke laat ik het zo zeggen, met Zico aan het roer zou het 4 - 0 geweest zijn voor Fenerbahçe.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En met het Arsenal van vorig seizoen zou het 2 weken terug 2-8 geworden zijn...
als....
Uiteraard, 5-0 was ook mogelijk denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke laat ik het zo zeggen, met Zico aan het roer zou het 4 - 0 geweest zijn voor Fenerbahçe.
Of 7 - 0 want arsenal is best slecht op dit moment.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uiteraard, 5-0 was ook mogelijk denk ik.
idd, en dat allemaal tegen de nummer 9 van Turkije.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Of 7 - 0 want arsenal is best slecht op dit moment.
Omdat Fenerbahçe geen reet meer voorstelt?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:17 schreef ClioSporT het volgende:
Hoezo dan? Is arsenal onoverwinnelijk ofzo ? Je draagt wel veel bij met je lompe reacties elke keer.
Valt ook wel mee hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 19:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij hebt wel een hoge pet op van Arsenal. Als de Fenerbahçe van vorig jaar tegen over Arsenal stond zouden ze wel gewonnen hebben.
Want dat zal het verschil uitmaken?!quote:Op woensdag 5 november 2008 20:45 schreef xminator het volgende:
tsjonge jonge maldonado speelt, we verliezen dus
Ze spelen nuquote:Op woensdag 5 november 2008 20:50 schreef zarGon het volgende:
Hoe laat spelen ze?
Ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Want dat zal het verschil uitmaken?!
ze konden niet anders ze werden weggespeeld.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:28 schreef sjimz het volgende:
Waarom speelde Fenerbahce zo verdedigend gisteren?
Aan 1 punt hebben ze toch niets?
Ze hadden weinig keus. Als ze niet hadden verdedigd met 11 man zouden ze misschien 11 doelpunten tegen krijgen. Wat dat betreft hebben ze wel iets geleerd van de vorige wedstrijd. Zelfs terwijl ze aan het verdedigen waren heeft Arsenal in het begin van de wedstrijd nog zoveel kansen kunnen maken.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:28 schreef sjimz het volgende:
Waarom speelde Fenerbahce zo verdedigend gisteren?
Aan 1 punt hebben ze toch niets?
Tijdens de eerste wedstrijd speelde Alex mee toch? We weten allemaal wat het resultaat daarvan was (reminder: 2-5 voor Arsenal). Je hebt inderdaad gelijk dat Fener niet kon aanvallen. Maar in de zin van: ze konden het gewoon niet, ze probeerden, maar het lukte gewoon niet! Ik zag trouwens vaker dat Aragones naar de grond zat te staren dan dat hij het spel analyseerde. De wissels die hij maakte waren ook niet denderend! Rechtervleugel voor Rechtervleugel, verdedigende mid voor verdedigende mid en linksback voor linksback. Fener speelde gewoon laf. Ik zou mij als fan schamen voor dat soort voetbal.quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:17 schreef ClioSporT het volgende:
Tot slot moet je je aanpassen indien je gewoon belangrijke spelers mist, je kan niet als een blinde kip gaan aanvallen als je uit tegen arsenal speelt. Slim gespeeld dus van de trainer.
Je had het over het missen van belangrijke spelers. Ik geef aan dat toen de belangrijkste speler van Fener speelde het resultaat nog slechter was.quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:36 schreef ClioSporT het volgende:
Tijdens de eerste wedstrijd speelde Alex ja, wat is je punt ?
Juist die wedstrijd was de reden om met een andere tactiek te spelen.
Nee, niet omdat ze uit vorm zijn. Schamen voor het anti-voetbal dat gespeeld werd. Iedere Fener fan die Fener op dit moment een grote club noemt zou zich moeten schamen. De waarheid is dat Fener fans ook niet blij zijn met Fener. De Fans in Kadiköy geven eigen spelers een fluitconcert. De I love Zico kreten kwamen ook niet van een kleine groep fans. Ik merk wel dat Fener, Galatasaray als een soort van reddingsboot ziet. Het gaat wat worden als het slecht afloopt voor FB.quote:Schamen voor je team omdat ze uit vorm zijn ?
Ja en? Wie heeft het hier over de eerste wedstrijd dan ? Het ging toch over de verdedigende speelwijze van Fenerbahce tijdens de uitwedstrijd?quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je had het over het missen van belangrijke spelers. Ik geef aan dat toen de belangrijkste speler van Fener speelde het resultaat nog slechter was.
Dus als Barcelona een aantal slechte wedstrijden speelt is het ineens geen grote club meer ?quote:Nee, niet omdat ze uit vorm zijn. Schamen voor het anti-voetbal dat gespeeld werd. Iedere Fener fan die Fener op dit moment een grote club noemt zou zich moeten schamen. De waarheid is dat Fener fans ook niet blij zijn met Fener. De Fans in Kadiköy geven eigen spelers een fluitconcert. De I love Zico kreten kwamen ook niet van een kleine groep fans. Ik merk wel dat Fener, Galatasaray als een soort van reddingsboot ziet. Het gaat wat worden als het slecht afloopt voor FB.
Is hij mij een beetje aan het NSB-en?quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:25 schreef sjimz het volgende:
ClioSporT , je kan ook gewoon een Topicreport of in feedback iets posten in plaats van mijn zo'n PM te sturen
Er zijn namelijk meerdere moderators in VBL en ik ben er dus niet altijd.
Begin ik altijd over galatasaray ? Lees jij mijn berichten met je reet?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:15 schreef msnk het volgende:
ClioSporT waarom begin je altijd over Galatasaray. Het gaat over Fenerbahçe in dit topic
Je vraagt mensen om op te rotten, je banned vervolgens personen die daar op reageren en nu ga je ook al bepalen of ik een PM stuur of dat ik een topic open ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:25 schreef sjimz het volgende:
ClioSporT , je kan ook gewoon een Topicreport of in feedback iets posten in plaats van mijn zo'n PM te sturen
Er staat in het FB topic dat je ook een pm kunt sturen naar een mod. Dus begrijp niet wat er raar aan is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:25 schreef sjimz het volgende:
ik bespeur lichte irritatie.. heeft het te maken met zondag.. wees blij joch, dankzij Gala zijn jullie straks eindelijk af van die ouwe opa..quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Begin ik altijd over galatasaray ? Lees jij mijn berichten met je reet?
Ik reageer gewoon normaal. Ik geef mijn mening en dat mag. Sommige gasten proberen het één en ander uit te lokken door te schelden, die wijs ik dan terecht. Vervolgens janken ze bij mods om die posts weg te laten halen. Post normaal en ik zal normaal reageren. Ik kan mij perfect uiten in het Nederlands, ik hoef dat niet te compenseren door te schelden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Er staat in het FB topic dat je ook een pm kunt sturen naar een mod. Dus begrijp niet wat er raar aan is.
en meh, ga alsjeblieft ergens anders trollen.
Het probleem is dat jij bijna altijd galata betrekt tot je post's. En wie zie jij schelden?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:01 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon normaal. Ik geef mijn mening en dat mag. Sommige gasten proberen het één en ander uit te lokken door te schelden, die wijs ik dan terecht. Vervolgens janken ze bij mods om die posts weg te laten halen. Post normaal en ik zal normaal reageren. Ik kan mij perfect uiten in het Nederlands, ik hoef dat niet te compenseren door te schelden.
Ik blijf overigens gewoon posten in dit topic. Dit is een openbaar forum en ik mag hier mijn mening over Fener geven wanneer ik dat wil.
Als ik het in het Fenerbahçe topic over Galata heb gehad dan ging dat over de aankomende wedstrijd van 9 november. Voor de rest heb ik het gewoon over Fener gehad hier. Je overdrijft dus.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:22 schreef xminator het volgende:
Het probleem is dat jij bijna altijd galata betrekt tot je post's.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:38 schreef msnk het volgende:
Wat ik wel opvallend vind trouwens. In real life () zijn plus minus 95% van de Turken die ik spreek voor Galatasaray. Hier op FOK! reflecteerd dat beeld totaal niet. Integendeel zelfs.
Nu gaan mensen reageren met comments als "duh" maar zo logisch vind ik het eigenlijk niet.
wtfquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:41 schreef ClioSporT het volgende:
Laatste 7 competitiewedstrijden tussen FB - gs
22.05.2005 FB Şükrü Saracoğlu 1 - 0
27.11.2005 Ali Sami Yen 1 - 0
22.04.2006 FB Şükrü Saracoğlu 4 - 0
03.12.2006 FB Şükrü Saracoğlu 2 - 1
19.05.2007 Ali Sami Yen 2 - 1
08.12.2007 FB Şükrü Saracoğlu 2 - 0
27.04.2008 Ali Sami Yen 0 - 1
6-1 voorsprong. Morgen wordt het 7-1 dus.
Ik had moeten verwachten dat een Ei zo'n bericht natuurlijk uiterst serieus zou nemen. Toto speel ik niet, dat is alleen voor mongolen die nergens anders veel betere quotes kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:35 schreef Prps het volgende:
[..]
wtfis dat de fenerrekenmethodeformuleshizzle.. uitslag baseren op de uitslagen van de laatste 3 jaar.. jij moet zeker geen toto spelen..
Ik vraag me af waarom ze op de betere goksite's toch zulke statistieken laten zien? Het speelt wel van belang dat Fenerbahçe al 15 jaar lang niet verliest van galata thuis.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:35 schreef Prps het volgende:
[..]
wtfis dat de fenerrekenmethodeformuleshizzle.. uitslag baseren op de uitslagen van de laatste 3 jaar.. jij moet zeker geen toto spelen..
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Naja, nu weet ik dus echt zeker dat je uit een ei bent gekropen. Ik baseer helemaal niks op oude uitslagen, ik geef alleen wat feiten door. drol.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:41 schreef ClioSporT het volgende:
6-1 voorsprong. Morgen wordt het 7-1 dus.
als jou theorie zou kloppen, dan wint elke ploeg die de laagste quotering van de twee noteert.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze op de betere goksite's toch zulke statistieken laten zien? Het speelt wel van belang dat Fenerbahçe al 15 jaar lang niet verliest van galata thuis.
Dus
Ik hapquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:08 schreef emokid het volgende:
Haha, hoe kon het ook. Denk ik, hey een Fenerbahçe topic op fok. Zouden ze zich hier wel kunnen gedragen?
Turkse supporters, één pot nat.
Wees blij gast, is beter zo.. Overal waar die gast naartoe gaat is het een zooitje.. Hij heeft zelfs Milli Takim verpest.. Door hem hebben we tegen Portugal verloren en vele andere wedstrijden slecht gespeeld.. Toen was die eikel geblesseerd speelden we beter op het EK.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:09 schreef msnk het volgende:
Doet me nog steeds pijn Emre bij Fener te zien
Kan niet wachten op morgen
Ik kan mensen niet bannenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je vraagt mensen om op te rotten, je banned vervolgens personen die daar op reageren en nu ga je ook al bepalen of ik een PM stuur of dat ik een topic open ?
Doe gewoon je werk en reageer lekker niet ja? Niet zeuren, maar je taken uitvoeren en als je dat niet kan dan moet je er gewoon maar mee kappen en verder gaan met WoW.
-edit-quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:17 schreef sjimz het volgende:
Je komt wel heel erg verzuurd over trouwens.
Is er iets?
Ben je gewoon dom of doe je alsof ? Je begrijpt mij best wel als ik het over bannen heb, jij bant niet maar jij zorgt er wel voor dat andere mij bannen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan mensen niet bannen
En jij moet niet zo dwingend praten, dat siert je niet
WoW heb ik trouwens nog nooit gespeeld.
En ik bedoelde met die PM dat als er iets is en je wil dat het snel opgelost is dat je dan beter en TR of een post in FB kan zetten.
Een PM kan natuurlijk ook maar PM dan tenminste alle 4 de mods zodat je het snelst antwoord terug krijgt.
Wat als ik bijvoorbeeld 3 dagen niet op fok was, had je niets aan die PM
Je komt wel heel erg verzuurd over trouwens.
Is er iets?
Ik doe mijn werk en jij hebt het aan jezelf te danken dat je gebanned was niet aan mij.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ben je gewoon dom of doe je alsof ? Je begrijpt mij best wel als ik het over bannen heb, jij bant niet maar jij zorgt er wel voor dat andere mij bannen.
Doe gewoon je werk zoals het hoort.
Verzuurd of niet, wat boeit het jou ?
Waarom kom jij elke keer dan weer hier als ik vragen mag ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:21 schreef Prps het volgende:
[..]
Ik denk dat je daaraan moet wennen, Fenerbahce supporters zijn altijd zuur.. Ze kunnen niet tegen kritiek, ze gaan dan meteen in de aanval of ze gaan gelijk Galatasaray erbij halen..Als je een vrolijke sfeer wilt kan je beter naar het Galatasaray topique..
Jij doet helaas niet altijd je werk. laterquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik doe mijn werk en jij hebt het aan jezelf te danken dat je gebanned was niet aan mij.
Als je verder nog klachten hebt kom dan gerust langs in het FB topic.
Jawel hoor en zoals ik al aangaf kan je inplaats van een PM naar alleen mij een PM naar alle mods te sturen of reageren in FB of een TR maken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:53 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij doet helaas niet altijd je werk. later
Hahaquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:04 schreef Prps het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
als jou theorie zou kloppen, dan wint elke ploeg die de laagste quotering van de twee noteert.
Ach ja, als hij in de zomer naar galata was gekomen dan zou het opeens een topspeler geweest zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:13 schreef Prps het volgende:
[..]
Wees blij gast, is beter zo.. Overal waar die gast naartoe gaat is het een zooitje.. Hij heeft zelfs Milli Takim verpest.. Door hem hebben we tegen Portugal verloren en vele andere wedstrijden slecht gespeeld.. Toen was die eikel geblesseerd speelden we beter op het EK.
Hoezo generaliserenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:09 schreef emokid het volgende:
sjimz je moet weg hier, dit siert jou ook niet. Nooit met Turken over voetbal beginnen.
Ik stuur andere mods geen PM omdat jij vaker je neus in dit topic heb rondhangen dus jij weet direct waar ik het over heb. Is dit te snappen voor je ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel hoor en zoals ik al aangaf kan je inplaats van een PM naar alleen mij een PM naar alle mods te sturen of reageren in FB of een TR maken.
Ik hoop dat ik het nu wel duidelijk gemaakt heb dus je weet wat je de volgende keer t doen staat als het je niet bevalt.
En bij deze is de discussie ook afgelopen dus je hoeft niet het laatste woord te hebben.
Nu weer over Fenerbahce.
quote:Op zondag 9 november 2008 01:01 schreef ClioSporT het volgende:
[ afbeelding ]
Sen‚ Fenerbahceli futbolcu kardesim..
oncelikli olarak bilmelisin ki‚ bu aksam tarihinin en onemli maclarindan birine cikacaksin. Kazandigin takdirde‚ icinde bulundugun buhran ve sikinti ortamindan da kurtulup uzaklasacak‚ yeniden rakiplerinin korkulu ruyasi haline doneceksin.
Hatirla soyle bir yakin gecmisini..
Seninle dalga gectiler TV ekranlarindan. "Palermo´yu birakin elemesini‚ yenme sansi bile %1" dediler senin gozlerinin icine baka baka.. ustelik bu soyleyenleri de ulkenin en iyi yorumcusu olarak ilan ettiler "baronlari". cunku "moronlarinin" yaninda staj yapmis‚ egitimini almisti..
O donemde de aynen simdiki gibi sikintidaydin. Yeni bir hoca‚ yeni bir sisteme karsi adapte olmaya calisirken‚ hem iceriden hem disaridan acimasizca elestiriliyordun. Tribunlerinde de aynen simdi oldugu gibi kavga vardi‚ sikinti vardi. Takim icerisinde de aynen simdi oldugu gibi sakatlar vardi‚ formsuzlar vardi..
Ama sen‚ Fenerbahceydin..
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zor zamanlarda bile ayaga kalkmasini bildin‚ dogruldun ve sana inananlari yari yolda birakmadin.
Tokat gibi indin utanmaz suratlarina.
Bir yetmedi iki dedin‚ iki istemediler ucte karar kildin.. Ama senin icin uc‚ asla guc olmadi..
cunku senin gucun vardi.. Gucluydun.
Ve bu gucunu dosta dusmana herkese gosterdin.
[ afbeelding ]
Sahani kapattilar maca UEFA macina ciktigin gun.. cunku moralini bozmak istiyorlardi‚ tribunlerine tahrik soktular‚ cunku vurmak istiyorlardi‚ ama sen yilmadin. Yildirttin.. Sinmedin‚ sindirttin. Pes etmedin‚ pesettirdin.. Aman dedirttin..
[ afbeelding ]
Vura vura‚ eze eze sampiyon oldun..
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Yakismaz sana egilmek..Diz cokmek‚ egilmek‚ pes etmek‚ vazgecmek..
Dogrul ve kendine gel.. Hatirla gecmisini..
cok degil‚ bundan bir yil oncesini hatirla..
[ afbeelding ]
Hangisine diz cokturmedin? Hangisini pes ettirip yildirmadin‚ hangisini gucun karsisinda yikmadin‚ yerle bir etmedin?
Soyle hangisini?
[ afbeelding ]
Zlatan´i mi?
[ afbeelding ]
Figo´yu mu?
[ afbeelding ]
Lowe´yi mi?
[ afbeelding ]
Kanoute´yi mi?
[ afbeelding ]
Drogba´yi mi?
Soyle‚ hangisini?
Hicbirini tabi ki. Tamamini cimlere gomdun‚ sana yakisan buyuklukle hepsine tek tek diz cokturttun..
Hatirla..
[ afbeelding ]
Kasilmaktan yuruyemiyorlardi‚ gururluydular‚ magrurdular. Ne oldu sonuc? Hatirla..
Hatirla..
[ afbeelding ]
sampiyondular ulkelerinde‚ CL´nin gediklisi olmuslardi. Makina gibi takim diye ifade ediliyorlardi. Sistem takimiydilar‚ taktik ekibiydiler.
Ne oldu sonuc? Hatirla..
Hatirla..
[ afbeelding ]
Onlar da sampiyondu‚ ulkelerinin en iyi takimiydi. ustelik te 2 yil once Avrupa´nin UEFA´daki en buyukleriydi. sampiyonlariydi. Ezmedin mi gucunle‚ yikmadin mi bazukanla?
Hatirla..
[ afbeelding ]
Son 2 yilin UEFA sampiyonu vardi bu defa karsina.. Heveslenmisti seni gorunce. Bilmiyordu halbuki gucunu‚ anlatmamislardi cehennem ortamini‚ gormemislerdi stadini ve taraftarini.
[ afbeelding ]
Ama onlar da tanidilar seni‚ anladilar. Bildiler. Baslari onde egik bir sekilde giderlerken sen buyuk taraftarinla bu zaferini kutluyordun..
[ afbeelding ]
Magrur ingilizin zengin cocuklari geldi sonra karsina. 400 milyon euroluk‚ ruya takim olarak adlandiriliyorlardi. Pek te bir hevesliydiler ilk dakikalarda‚ hatta one de gectiler..
[ afbeelding ]
Ama sen inanmistin‚ inandirmistin kendine inananlari..
[ afbeelding ]
Fuzelerin vardi mesafesizce vuran‚ yikan ve mahveden..
Onlar da kurtulamadilar senden..
Ismi Chelsea bile olsa cikamadi bu cehennemden..
[ afbeelding ]
Artik bilmelisin ki silkinip kendine gelme vaktini geciyorsun..
Sana inanan milyonlar var..
[ afbeelding ]
Senin derdinle dertlenen;
[ afbeelding ]
Yolunu gozleyen;
[ afbeelding ]
Ve sevinc gozyasi doken milyonlarca gonuldasinin oldugunu unutma..
[ afbeelding ]
cildirt milyonlari tekrar‚ gururlandir ulkeni tekrar bu gece.. Ezberlet hece hece "Turkiye" ismini..
[ afbeelding ]
Savas;
[ afbeelding ]
Mucadele et;
[ afbeelding ]
Ve sukret sonra Allah'a..
Gazan mubarek olsun..
Vurdugun gol‚ yolun acik olsun..
HER ZAMAN HER YERDE EN BUYUK FENER!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:53 schreef Prps het volgende:
nee effe zonder dollen, ik denk dat Galatasaray gaat winnen.. Fenerbahce draait slecht zowel in de competitie als in de Champions League.. Galatasaray heeft betere flanken, sterkere middenveld..
LACHEN dat het wasquote:Op donderdag 6 november 2008 02:03 schreef Prps het volgende:
ik kan niet wachten tot de derby in het weekend tegen GS.. dat wordt lachen..
Wat is het nou? Je veranderd steeds van meningquote:Op vrijdag 7 november 2008 02:01 schreef Meh7 het volgende:
De derby zondag boeit mij niet eens zoveel. Het is een zoveelste competitie-wedstrijd. Ik vind het belangrijker dat GS een stijgende lijn laat zien in het voetbal dat gespeeld wordt.
Hahaha smoesjes smoesjesquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je weet het nooit zeker, maar als de spelers van Galatasaray de wedstrijd serieus gaan nemen: 1-3 winst voor GS.
Stel je voor als Alex de Souza er was. Dan zou het 9-0 geweest zijn voor Fenerbahçequote:Op vrijdag 7 november 2008 23:10 schreef Prps het volgende:
ik denk 0-7 Gala wint.. Fenerbahce komt niet eens in de buurt van het strafschopgebied van Gala..
Wat een show! FANTASTISCHquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:37 schreef Meh7 het volgende:
Kewell, Nonda, Topal en Aydin kunnen na de blessure's weer spelen zondag waarschijnlijk. Ik kan mij alleen maar voorstellen wat voor een show we krijgen als Kewell of Aydin tegenover Roberto Carlos komen te staan!
Zelfs zonder Alex de Souza...quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef Prps het volgende:
Alex en Roberto Carlos weten dat ze pak slaag krijgen, dus zitten ze nu een blessure te faken om niet mee te doen aan die afstraffing..
Bedankt voor de reality check, Fenerbahçe pwned galata alweerquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:14 schreef Meh7 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk een best mooie score. Fenerbahçe zit nu met de gedachte dat alles weer goed gaat. De daadwerkelijke problemen in de ploeg worden door de roes van de overwinning vergeten. Opa Aragones zal voorlopig dus ook nog als trainer blijven. Ik vind dit een mooie score omdat ze over twee weken keiharde reality-checks gaan krijgen van wederom Arsenal en van een Galatasaray in vorm.
Ik kan niet wachten op die laatste derby!
Righttttttquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik denk dat galatasaray gehakt gaat maken van Fenerbahçe
Welke vlag?quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:41 schreef PonyBoy het volgende:
Edu gaat voor de goude schoen..hij heeft al meer gescoord dan Semih en Guiza bij elkaar..
volgende week spelen ze toch thuis tegen Gala.. ik heb zo het gevoel dat Skibbe na afloop van de wedstrijd een vlag gaat planten op de middenstip..![]()
We hebben het gezien.quote:Op maandag 3 november 2008 14:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als hij zondag niet meespeelt! Mocht dat gebeuren voorspel ik niets goeds voor Fener. Hij is zowat de enige speler die nog overeind blijft op het veld en nog iets uithaalt.
Jammer johquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:31 schreef Prps het volgende:
[..]
ik bespeur lichte irritatie.. heeft het te maken met zondag.. wees blij joch, dankzij Gala zijn jullie straks eindelijk af van die ouwe opa..
Mijn 1e post boven de jouwe.quote:Op zondag 9 november 2008 20:45 schreef msnk het volgende:
Wat moest je van sjimz in dit topic houden?
Mooie pot, verdient gewonnen. Eerste helft ging weliswaar erg gelijk op (ik nijg meer naar Galata), in de 2e helft bleek Fener heer en meester qua spel en qua kansen.
Volkan bewijst zich weer eens als kampioen.
Gewoon normaal posten.quote:Op zondag 9 november 2008 21:39 schreef msnk het volgende:
Waarom wordt mijn post ge-edit? Het is inhoudelijk.
Carlos ligt daar toch als een heameaux!
+ Het is zeer van toepassing op Clio's post hier;
[Centraal] Fenerbahçe Topic #4
Wat overduidelijk over sodomie gaat!
Okequote:Op zondag 9 november 2008 21:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon normaal posten.
Ik word een beetje moe van dat Fenerbahce tegen Galatasaray en Galatasaray tegen Fenerbahce gezeik.
Jullie moeten elkaar gewoon met rust laten.
Ik denk dat je niet eens aan de 1% komt, 3000quote:Op maandag 10 november 2008 00:49 schreef ClioSporT het volgende:
Waar blijven de super analisten van gs nou ?? Voor de wedstrijd zag ik er een stuk of 3000 in dit topic. Zien we elkaar weer 2 dagen voor de wedstrijd gs- FB ?
2e doelpunt toch?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Zou FB de volgende wedstrijd toch winnen en afscheid nemen van de Champions League met 1 winst?
Volkan moet trouwens niet op de grensrechter letten, maar op de bal.Hij had de bal bij het eerste doelpunt met gemak kunnen hebben als hij zich niet eerst bezig had gehouden met de grensrechter.
Nee ik weet het echt niet, ik zal even kijken en deze post editen met het antwoord. GS heeft al een tijdje geen CL meer gespeeldquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:13 schreef xminator het volgende:
[..]
2e doelpunt toch?
meh, je bent toch niet serieus? Je kan wel een tabel opzoeken en hier plaatsen van uefa.com . Maar je neemt niet de moeite om daar te kijken![]()
Bij het eerste doelpunt kwam Volkan, vanwege het opsteken van zijn hand, te laat uit zijn doel. Hierdoor kon hij de bal niet klem houden.quote:
Zodra FB een Europees wedstrijd wint hoor je ze 10 jaar later er nog over.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij het eerste doelpunt kwam Volkan, vanwege het opsteken van zijn hand, te laat uit zijn doel. Hierdoor kon hij de bal niet klem houden.
Bij het tweede doelpunt moest Yasin zonodig zijn hand opsteken omdat hij van mening was dat een handsbal was, hierdoor reageerde hij weer te laat.
Wat betreft de GS-supporters hier in dit topic: grow up. Dat je in de Turkse voetbalcompetitie niet voor FB kan/wil zijn, betekent niet dat je in Europees verband niet voor FB (of een andere Turkse club) kunt zijn.Dat geldt trouwens ook voor de FB en BJK-supporters.
Hier in Nederland snap ik de meeste PSV en Ajax-supporters trouwens ook niet. Het is in het belang van het Nederlands voetbal dat alle Nederlandse clubs goed presteren in Europees verband.
Als het om Europees voetbal gaat, ben ik simpelweg wil ik dat alle Nederlandse en Turkse voetbalclubs goed presteren.
Echter zonder Uefa en super cup ben je nog steeds niks waard.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:53 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat je in de war bent met galatasray.
Fenerbahçe wordt juist steeds beter in Europa.
Ik had het tegenover sabanquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ben ik niet. Dit jaar komen ze Europees echt weer tekort. Juist nadat ze vorig jaar lieten zien Europese subtop te zijn. De oorzaken kun jij beter benoemen.
quote:Op woensdag 26 november 2008 08:24 schreef saban het volgende:
[..]
Echter zonder Uefa en super cup ben je nog steeds niks waard.
Wij winnen tenminstequote:Op woensdag 26 november 2008 09:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik had het tegenover saban.
Dit jaar zijn ze inderdaad iets slechter, maar daar komen ze wel weer bovenop.
[..]
, echter zonder prestaties daarna heb je er toch niets aan. Winnen ze iets praten ze er 80 jaar later nog steeds over
![]()
Als het je niet opgevallen was, de gala-mensen komen steeds hier rondhangen. En de zelfde discussie wordt hele tijd opgestart.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zit er wel ingeslepen zeg, het Gala en Fener vergelijken met wat smileys erbij...
Het zal eerder de sfeer van de derby zijn dan het stadium. De 1-4 nederlaag tegen Kayseri werd dit jaar ook in dat stadium gespeeld.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:47 schreef xminator het volgende:
Bedankt.
bjk heeft ook gestreden, maar je weet hoe het is in S.S.
Die scheids van Twente tegen Schalke kwam toch ook uit Turkije?quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:46 schreef xminator het volgende:
denizlispor 0 - 1 Fenerbahçe, momenteel.
Net maakte Deivid een ontiegelijk mooie doelpunt, de bal was 3 meter over de doellijn. Maar werd toch afgekeurd.
Wat een slechte scheidsrechters zitten er in Turkije
Inderdaad, vind het ook niet zo gek dat maar weinig scheidsrechters een duel in Europa krijgenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die scheids van Twente tegen Schalke kwam toch ook uit Turkije?
Was ook een drama scheids.
Slecht, erg slecht.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:15 schreef Halcon het volgende:
Hoe doet Claudio Andrés del Tránsito Maldonado Rivera het ?
Het verbaasd mij ook, in het verleden was hij best goed.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:25 schreef Halcon het volgende:
Toch zonde, vond Maldonado altijd een goede voetballer.
Je weet dat dit het Fenerbahçe topic is? Je kunt je bericht beter in het dynamo kiev topic plaatsen of in het CL topic.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Betekent alleen maar Hup Dynamo Kiev. Louter een plaagstootje. Moet je tegen kunnen.
Eremenko..quote:Op woensdag 10 december 2008 21:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
![]()
Maar nu over Fener: wie denkt dat ze doorgaan vanavond?
Zo kan ik het ook, eerst 1e helft bekijken en dan pas opdagen.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
![]()
Maar nu over Fener: wie denkt dat ze doorgaan vanavond?
Alsof het een verrassing is dat Fenerbahce verliest.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook, eerst 1e helft bekijken en dan pas opdagen.
Typisch weer...
Ze speelden wel met 10 man. Maldonaldo kreeg een rode kaart. Helaas geen UEFA CUP voor Fener dit jaar.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:13 schreef leodiablo het volgende:
[..]
Alsof het een verrassing is dat Fenerbahce verliest.
Ik zat toen in het Fenerbahce vak : )quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:36 schreef sezten het volgende:
Het was mij een genoeg om tegen Fenerbahce mijn ploeg aan te kunnen moedigen
Wedstrijd om niet te vergetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:46 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik zat toen in het Fenerbahce vak : )
[ afbeelding ]
Ergens in de rode cirkel
Jij bent toch die ene in het blauwquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:46 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik zat toen in het Fenerbahce vak : )
[ afbeelding ]
Ergens in de rode cirkel
Ik heb geen problemen met normaal doen zolang we allemaal normaal blijven doen.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Topic opgeschoond.
Het mag allemaal wel weer wat normaler, Meh.
Het blijven Turken hè, het zit 'm in het bloedquote:
Ik wilde er gewoon op wijzen dat het Fener topic ook nog bestond, in plaats van het afkraken van GS in het GS topic kunnen Fenerliler ook gewoon hier posten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Het blijven Turken hè, het zit 'm in het bloed![]()
In ieder geval, succes vanavond, wordt een leuke wedstrijd
Ok, doen we het even volgens de goede regels.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:02 schreef ClioSporT het volgende:
- Reageer eens ontopic -
[ Bericht 48% gewijzigd door RayMania op 28-02-2009 14:07 ]
Sportief!quote:
Hehe, ik weet niet zo goed wat ik moet postenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:29 schreef msnk het volgende:
Beetje minder dit.
@Julis;
Via stream helaas.
Waarom zie ik jou trouwens nooit in de Turken op FOK topicreeks
Fener ging verdedigen en wachten op de counter. Als je niet beter zou weten zou je denken dat Koceali, Fener was en omgekeerd. Koceali speelde best aanvallend, raar dat ze onderaan staan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:01 schreef msnk het volgende:
Hoe was de wedstrijd verder. FB oppermachtig, of wat meer gelijk aan?
OMG, keeper van Bursa heeft in de 90e minuut gescoord.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Déjà vu
In de eerste paar minuten al 1-0 op voorsprong, en dan in de slotfase gaan verliezen... Ongelooflijk.
Aragones, flikker eens eind op.Hij kan de spelers blijkbaar niet eens voldoende motiveren om te voetballen.
Dimitar Ivankov, keeper van Bursaspor, is ook de 5e meest scorende keeper van de wereld met 37 doelpuntenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
OMG, keeper van Bursa heeft in de 90e minuut gescoord.
Lol, de records die daar op staan. Wist helemaal niet dat ze zo hoog warenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Dimitar Ivankov, keeper van Bursaspor, is ook de 5e meest scorende keeper van de wereld met 37 doelpunten
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_goalscoring_goalkeepers
Ja gek he als de keeper van een team een penalty neemt, dan is er een kans dat ie ook scoort.. DUH!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
OMG, keeper van Bursa heeft in de 90e minuut gescoord.
Bwahaha moest lachen, heb je daar lang over nagedachtquote:Op zondag 22 maart 2009 22:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja gek he als de keeper van een team een penalty neemt, dan is er een kans dat ie ook scoort.. DUH!
Weet je wat wel echt OMG is, dat galatasaray in EIGEN HUIS een half uur lang met 1 MAN MEER SPEELT en vervolgens VERLIEST tegen ESKISEHIRSPOR. OMGOD OMMARIA OMJEZUS OMMUHAMMED OMYVONNE OMDANNY OMMEH7
Waar was je vrijdag? Achteraf grote mond hebbenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja gek he als de keeper van een team een penalty neemt, dan is er een kans dat ie ook scoort.. DUH!
Weet je wat wel echt OMG is, dat galatasaray in EIGEN HUIS een half uur lang met 1 MAN MEER SPEELT en vervolgens VERLIEST tegen ESKISEHIRSPOR. OMGOD OMMARIA OMJEZUS OMMUHAMMED OMYVONNE OMDANNY OMMEH7
Beter achteraf dan vooraf groot praten en achteraf huilenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:39 schreef magnifor het volgende:
[..]
Waar was je vrijdag? Achteraf grote mond hebben
Dat is dus zo lame. Eerst doe je het in je broek en daarna doe je stoer. Als je een man bent heb je vooraf een grote mond en sta je in voor de consequenties achteraf .quote:Op zondag 22 maart 2009 22:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Beter achteraf dan vooraf groot praten en achteraf huilen
Het is niet zo dat we vooraf bedenkingen hebben.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat is dus zo lame. Eerst doe je het in je broek en daarna doe je stoer. Als je een man bent heb je vooraf een grote mond en sta je in voor de consequenties achteraf .
En wij lachen jou uit omdat je pas stoer gaat doen nadat je op je bek pleurtquote:Op zondag 22 maart 2009 23:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we vooraf bedenkingen hebben.
Actie leidt tot reactie, als een paar Gsli stoer komen doen en daarna plat op hun muil gaan lachen we ze uit.
Dat doe ik niet? Dus jammer man.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:04 schreef sezten het volgende:
[..]
En wij lachen jou uit omdat je pas stoer gaat doen nadat je op je bek pleurt
In je onderbewust zijn.quote:
Hoor hemquote:Op zondag 22 maart 2009 23:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik lach als laatste dat is het verschil.
Dat doe ik dus niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:09 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoor hem![]()
Al had Galatasaray eerst verloren en Fenerbahce vandaag dan had je niet als laatste ge lacht, maar als eerst
Waarom denk jij dat als ik tegen jou praat, ik gelijk heel Fenerbahce veroordeel?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet.
Maar jammer genoeg zit je al bij de Anti-Fenerbahçe squad.
Sezten, ooit komen jullie verder in de CL.
Waar was jij vrijdag???? Had je hier geweest dan had ik er ook wel geweest.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:39 schreef magnifor het volgende:
[..]
Waar was je vrijdag? Achteraf grote mond hebben
Ik doe sportief en maak je ploeg niet belachelijk. Ik heb het lef om in mijn eigen topic mijn nederlaag toe te geven, zelfs op een flauwe manier. Blijkbaar had jij dat lef niet en ga je achteraf een grote mond geven.quote:Op maandag 23 maart 2009 03:02 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Waar was jij vrijdag???? Had je hier geweest dan had ik er ook wel geweest.
Omdat je elke keer weer komt negatief doen tegen Fenerbahçe.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:47 schreef sezten het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat als ik tegen jou praat, ik gelijk heel Fenerbahce veroordeel?
Jij voelt je echt te groot
Fenerbahce is een mooie club met een mooie harde kern, de aanhangsels in Nederland zijn met alle respect veel te arrogant naar mijn zin. En daar kan ik ook op reageren ja.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat je elke keer weer komt negatief doen tegen Fenerbahçe.
Je bent er elke keer weer bij.
Ik maak jouw ploegje ook niet belachelijk. Ik maak meh7 belachelijk omdat ie zooooo blij was toen Fenerbahce had verloren. Koekje van eigen deeg, niet huilie doen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:34 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik doe sportief en maak je ploeg niet belachelijk. Ik heb het lef om in mijn eigen topic mijn nederlaag toe te geven, zelfs op een flauwe manier. Blijkbaar had jij dat lef niet en ga je achteraf een grote mond geven.
Zullen we het maar niet over het profiel galatasaray supporters in europa hebbenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:27 schreef sezten het volgende:
[..]
Fenerbahce is een mooie club met een mooie harde kern, de aanhangsels in Nederland zijn met alle respect veel te arrogant naar mijn zin. En daar kan ik ook op reageren ja.
Als we alles winnen, maar dat wordt erg moeilijk nu.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:32 schreef DeVinger het volgende:
Nou Sivaspor 0-0 gespeeld, bij winst is het verschil nog 6 pt met 6 wedstrijden te gaan.
(al moet er dan aan het verschil in doelsaldo wel nog het een en ander gebeuren)
Moeten de ploegen nog onderling tegen elkaar trouwens?
Is er uberhaupt nog hoop op succes?
quote:Op zondag 19 april 2009 11:09 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ga a.u.b niet lopen provoceren, dat zeg ik als Fener fan.
Je weet best wat hij bedoeld.quote:Op zondag 19 april 2009 11:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat loop je te ijlen? Ik ben het gewoon met hem eens. Ik schrijf niet eens wat, ik geef hem alleen maar een thumbs up. Niet zo snel het slachtoffertje spelen jongen.
Wat zijn we toch weer kwetsbaar en zielig allemaal. Nou, hierbij mijn excuses als die duim(quote:
Jij uit in een openbaar forum je onvrede over een team. Ik ben het er vervolgens mee eens. Dat lijkt mij eerder iets positiefs dan iets negatiefs, we zijn het eindelijk ergens over eens. Maar goed, ik heb mijn excuses al aangeboden.quote:Op zondag 19 april 2009 11:43 schreef ClioSporT het volgende:
Nee heeft niks met zliegheid te maken, speel je nou echt de domme of heb ik je weer overschat
Als jij je niet kan gedragen in dit topic dan verzoek ik je vriendelijk om hier niet meer te posten.quote:Op zondag 19 april 2009 11:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat loop je te ijlen? Ik ben het gewoon met hem eens. Ik schrijf niet eens wat, ik geef hem alleen maar een thumbs up. Niet zo snel het slachtoffertje spelen jongen.
Had je gewed dat Fenerbahçe kampioen zou worden?quote:Op zondag 19 april 2009 09:59 schreef DeVinger het volgende:
Oh je mag niet met kanker schelden, MOD!!!!!!!!!!!!
Ok, ik geef het op, mijn seizoensweddenschap is over
Hebben ze jou er ook al bijgehaald? Dan zullen ze het wel heel erg gevonden hebben. Ik zal er in het vervolg op letten dat ik niet zo meer ongelofelijk en meedogenloos provoceer. Het kon inderdaad niet meer door de beugel, de overmaat aan provocatie.quote:Op zondag 19 april 2009 11:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij je niet kan gedragen in dit topic dan verzoek ik je vriendelijk om hier niet meer te posten.
Geen zin in al die provocaties.
Nee hoor, ze hebben mij er helemaal niet bijgehaald.quote:Op zondag 19 april 2009 12:00 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hebben ze jou er ook al bijgehaald? Dan zullen ze het wel heel erg gevonden hebben. Ik zal er in het vervolg op letten dat ik niet zo meer ongelofelijk en meedogenloos provoceer. Het kon inderdaad niet meer door de beugel, de overmaat aan provocatie.
Funbetje van 5E en dan de kampioenen in DU, ENG, SPA, ITA, FA, SCHOT, TUR, BEL, POR voorspellen.quote:Op zondag 19 april 2009 11:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Had je gewed dat Fenerbahçe kampioen zou worden?
Dat kon je beter voor volgende seizoen doen
My bad.quote:Op zondag 19 april 2009 12:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben mij er helemaal niet bijgehaald.
Oh dat is dan wel lekker jaquote:Op zondag 19 april 2009 12:02 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Funbetje van 5E en dan de kampioenen in DU, ENG, SPA, ITA, FA, SCHOT, TUR, BEL, POR voorspellen.
Op Bayern en Fener na gaat alles voorspoedig. Was toch leuk geweest, met 5E dik 1000E winnen
Uiteraard. Maar bedoel niet dat het drie mooie goals waren. Is een grapje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Heb je het over vanavond? (Yusuf, Bobo, Bobo)
Oooh, oke.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar bedoel niet dat het drie mooie goals waren. Is een grapje.
27.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef Burakius het volgende:
26 yil 26 jaar NIETS NIETS NO BEKER FOR YOU MY FRIEND ZUHA?UHAUHAHAHHAHUA
Klopt inderdaad zie ik net. 26 jaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laatste bekertitel was volgens mij in 1982/1983. In 1983 dus en het is nu 2009 he?
Oke en jullie in de competitie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef magnifor het volgende:
Fenerbahce is afgelopen jaren vernederd in de finales van de Turkse beker. In 2005 5-1 verloren van Galatasaray en vandaag 4-2 verloren van Besiktas.
Ja echt erg man net Champions Leageau finalequote:Op woensdag 13 mei 2009 21:25 schreef magnifor het volgende:
in een finale vernederd worden is erger dan in de competitie imo. Maar goed.
Het doet mij niets als ze het winnen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:37 schreef magnifor het volgende:
ga nou niet doen alsof de Turkse beker niks voorstelt, want blijkbaar is dat voor jullie te hoog gegrepen aangezien jullie de beker langer dan 25 jaar niet hebben gewonnen.
Misschien niet van de club.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:42 schreef magnifor het volgende:
Een club als Fenerbahce moet gewoon elke beker winnen die te winnen valt, ook al is het de josti beker. Natuurlijk is een ene beker belangrijker dan die andere beker, maar een club als Fenerbahce mag niet denken van "die beker is niets waard dus we hoeven hem niet te winnen." Dat is niet de mentaliteit van een topclub.
Hoe zit het met toegang tot Europa? Winnaar van de Turkse Cup krijgt sowieso toegang tot de UEFA, maar BJK gaat waarschijnlijk naar de CL. De eerste twee teams in de competitie gaan naar de CL, nummers 3 t/m 5 naar UEFA geloof ik (omdat BJK de cup heeft en naar CL gaat). Kan nog misgaan dit jaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Het doet mij niets als ze het winnen.
Was leuk geweest als we de wedstrijd hadden gewonnen. Maar die beker kan gewoon op straat gemikt worden. Want dat doet me totaal niets.
En waarom niet? Omdat de Turkse beker niets voorstelt of omdat Fenerbahce al 25 jaar geen Turkse beker heeft gewonnen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien niet van de club.
Maar mij boeit het niet.
1e en omdat het gewoon niets voorstelt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:46 schreef magnifor het volgende:
[..]
En waarom niet? Omdat de Turkse beker niets voorstelt of omdat Fenerbahce al 25 jaar geen Turkse beker heeft gewonnen?
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
De winnaar van de Turkse Cup krijgt inderdaad toegang tot de UEFA. Wanneer de bekerwinnaar op een andere wijze toegang krijgt tot de CL of UEFA, dan mag de verliezer (in dit geval FB) gratis en voor niets naar de UEFA. FB gaat dus zeker naar UEFA, tenzij BJK op de 4e of 5e plaats eindigt (en FB eronder)...
Wat dat betreft moet GS uitkijken.
Als ik Daum zie, dan denk ik altijd aan deze reclamequote:Daum definitief nieuwe coach van Fenerbahçe
02/06/2009 13:25
Christoph Daum is aangesteld als coach van Fenerbahçe. De Duitse oefenmeester volgt de ontslagen Luis Aragonés op. Daum was vanaf 2006 coach bij 1. FC Köln.
Aragonés moet het veld ruimen na een teleurstellend seizoen van Fenerbahçe. Op forse achterstand van kampioen Besiktas, van wie de club ook de bekerfinale verloor, eindigde de club op de vierde plaats in de Turkse competitie. Opvolger Daum promoveerde vorig seizoen naar de Bundesliga met 1. FC Köln en handhaafde zich deze jaargang eenvoudig.
Daum had nog een doorlopend contract bij Die Geissböcke, maar de verbintenis bevatte een ontsnappingsclausule waar hij nu gebruik van maakt. In de periode 2003-06 was de 55-jarige Duitse oefenmeester ook al de leidinggevende bij Fenerbahçe, met als resultaat twee kampioenschappen.
De trainerscarrière van Daum voerde hem voorts langs
VfB Stuttgart, Besiktas, Bayer Leverkusen en Austria Wien.
Bron: VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |