quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Naja, nu weet ik dus echt zeker dat je uit een ei bent gekropen. Ik baseer helemaal niks op oude uitslagen, ik geef alleen wat feiten door. drol.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:41 schreef ClioSporT het volgende:
6-1 voorsprong. Morgen wordt het 7-1 dus.
als jou theorie zou kloppen, dan wint elke ploeg die de laagste quotering van de twee noteert.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze op de betere goksite's toch zulke statistieken laten zien? Het speelt wel van belang dat Fenerbahçe al 15 jaar lang niet verliest van galata thuis.
Dus
Ik hapquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:08 schreef emokid het volgende:
Haha, hoe kon het ook. Denk ik, hey een Fenerbahçe topic op fok. Zouden ze zich hier wel kunnen gedragen?
Turkse supporters, één pot nat.
Wees blij gast, is beter zo.. Overal waar die gast naartoe gaat is het een zooitje.. Hij heeft zelfs Milli Takim verpest.. Door hem hebben we tegen Portugal verloren en vele andere wedstrijden slecht gespeeld.. Toen was die eikel geblesseerd speelden we beter op het EK.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:09 schreef msnk het volgende:
Doet me nog steeds pijn Emre bij Fener te zien
Kan niet wachten op morgen
Ik kan mensen niet bannenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je vraagt mensen om op te rotten, je banned vervolgens personen die daar op reageren en nu ga je ook al bepalen of ik een PM stuur of dat ik een topic open ?
Doe gewoon je werk en reageer lekker niet ja? Niet zeuren, maar je taken uitvoeren en als je dat niet kan dan moet je er gewoon maar mee kappen en verder gaan met WoW.
-edit-quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:17 schreef sjimz het volgende:
Je komt wel heel erg verzuurd over trouwens.
Is er iets?
Ben je gewoon dom of doe je alsof ? Je begrijpt mij best wel als ik het over bannen heb, jij bant niet maar jij zorgt er wel voor dat andere mij bannen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan mensen niet bannen
En jij moet niet zo dwingend praten, dat siert je niet
WoW heb ik trouwens nog nooit gespeeld.
En ik bedoelde met die PM dat als er iets is en je wil dat het snel opgelost is dat je dan beter en TR of een post in FB kan zetten.
Een PM kan natuurlijk ook maar PM dan tenminste alle 4 de mods zodat je het snelst antwoord terug krijgt.
Wat als ik bijvoorbeeld 3 dagen niet op fok was, had je niets aan die PM
Je komt wel heel erg verzuurd over trouwens.
Is er iets?
Ik doe mijn werk en jij hebt het aan jezelf te danken dat je gebanned was niet aan mij.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ben je gewoon dom of doe je alsof ? Je begrijpt mij best wel als ik het over bannen heb, jij bant niet maar jij zorgt er wel voor dat andere mij bannen.
Doe gewoon je werk zoals het hoort.
Verzuurd of niet, wat boeit het jou ?
Waarom kom jij elke keer dan weer hier als ik vragen mag ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:21 schreef Prps het volgende:
[..]
Ik denk dat je daaraan moet wennen, Fenerbahce supporters zijn altijd zuur.. Ze kunnen niet tegen kritiek, ze gaan dan meteen in de aanval of ze gaan gelijk Galatasaray erbij halen..Als je een vrolijke sfeer wilt kan je beter naar het Galatasaray topique..
Jij doet helaas niet altijd je werk. laterquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik doe mijn werk en jij hebt het aan jezelf te danken dat je gebanned was niet aan mij.
Als je verder nog klachten hebt kom dan gerust langs in het FB topic.
Jawel hoor en zoals ik al aangaf kan je inplaats van een PM naar alleen mij een PM naar alle mods te sturen of reageren in FB of een TR maken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:53 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij doet helaas niet altijd je werk. later
Hahaquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:04 schreef Prps het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
als jou theorie zou kloppen, dan wint elke ploeg die de laagste quotering van de twee noteert.
Ach ja, als hij in de zomer naar galata was gekomen dan zou het opeens een topspeler geweest zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:13 schreef Prps het volgende:
[..]
Wees blij gast, is beter zo.. Overal waar die gast naartoe gaat is het een zooitje.. Hij heeft zelfs Milli Takim verpest.. Door hem hebben we tegen Portugal verloren en vele andere wedstrijden slecht gespeeld.. Toen was die eikel geblesseerd speelden we beter op het EK.
Hoezo generaliserenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:09 schreef emokid het volgende:
sjimz je moet weg hier, dit siert jou ook niet. Nooit met Turken over voetbal beginnen.
Ik stuur andere mods geen PM omdat jij vaker je neus in dit topic heb rondhangen dus jij weet direct waar ik het over heb. Is dit te snappen voor je ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel hoor en zoals ik al aangaf kan je inplaats van een PM naar alleen mij een PM naar alle mods te sturen of reageren in FB of een TR maken.
Ik hoop dat ik het nu wel duidelijk gemaakt heb dus je weet wat je de volgende keer t doen staat als het je niet bevalt.
En bij deze is de discussie ook afgelopen dus je hoeft niet het laatste woord te hebben.
Nu weer over Fenerbahce.
quote:Op zondag 9 november 2008 01:01 schreef ClioSporT het volgende:
[ afbeelding ]
Sen‚ Fenerbahceli futbolcu kardesim..
oncelikli olarak bilmelisin ki‚ bu aksam tarihinin en onemli maclarindan birine cikacaksin. Kazandigin takdirde‚ icinde bulundugun buhran ve sikinti ortamindan da kurtulup uzaklasacak‚ yeniden rakiplerinin korkulu ruyasi haline doneceksin.
Hatirla soyle bir yakin gecmisini..
Seninle dalga gectiler TV ekranlarindan. "Palermo´yu birakin elemesini‚ yenme sansi bile %1" dediler senin gozlerinin icine baka baka.. ustelik bu soyleyenleri de ulkenin en iyi yorumcusu olarak ilan ettiler "baronlari". cunku "moronlarinin" yaninda staj yapmis‚ egitimini almisti..
O donemde de aynen simdiki gibi sikintidaydin. Yeni bir hoca‚ yeni bir sisteme karsi adapte olmaya calisirken‚ hem iceriden hem disaridan acimasizca elestiriliyordun. Tribunlerinde de aynen simdi oldugu gibi kavga vardi‚ sikinti vardi. Takim icerisinde de aynen simdi oldugu gibi sakatlar vardi‚ formsuzlar vardi..
Ama sen‚ Fenerbahceydin..
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zor zamanlarda bile ayaga kalkmasini bildin‚ dogruldun ve sana inananlari yari yolda birakmadin.
Tokat gibi indin utanmaz suratlarina.
Bir yetmedi iki dedin‚ iki istemediler ucte karar kildin.. Ama senin icin uc‚ asla guc olmadi..
cunku senin gucun vardi.. Gucluydun.
Ve bu gucunu dosta dusmana herkese gosterdin.
[ afbeelding ]
Sahani kapattilar maca UEFA macina ciktigin gun.. cunku moralini bozmak istiyorlardi‚ tribunlerine tahrik soktular‚ cunku vurmak istiyorlardi‚ ama sen yilmadin. Yildirttin.. Sinmedin‚ sindirttin. Pes etmedin‚ pesettirdin.. Aman dedirttin..
[ afbeelding ]
Vura vura‚ eze eze sampiyon oldun..
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Yakismaz sana egilmek..Diz cokmek‚ egilmek‚ pes etmek‚ vazgecmek..
Dogrul ve kendine gel.. Hatirla gecmisini..
cok degil‚ bundan bir yil oncesini hatirla..
[ afbeelding ]
Hangisine diz cokturmedin? Hangisini pes ettirip yildirmadin‚ hangisini gucun karsisinda yikmadin‚ yerle bir etmedin?
Soyle hangisini?
[ afbeelding ]
Zlatan´i mi?
[ afbeelding ]
Figo´yu mu?
[ afbeelding ]
Lowe´yi mi?
[ afbeelding ]
Kanoute´yi mi?
[ afbeelding ]
Drogba´yi mi?
Soyle‚ hangisini?
Hicbirini tabi ki. Tamamini cimlere gomdun‚ sana yakisan buyuklukle hepsine tek tek diz cokturttun..
Hatirla..
[ afbeelding ]
Kasilmaktan yuruyemiyorlardi‚ gururluydular‚ magrurdular. Ne oldu sonuc? Hatirla..
Hatirla..
[ afbeelding ]
sampiyondular ulkelerinde‚ CL´nin gediklisi olmuslardi. Makina gibi takim diye ifade ediliyorlardi. Sistem takimiydilar‚ taktik ekibiydiler.
Ne oldu sonuc? Hatirla..
Hatirla..
[ afbeelding ]
Onlar da sampiyondu‚ ulkelerinin en iyi takimiydi. ustelik te 2 yil once Avrupa´nin UEFA´daki en buyukleriydi. sampiyonlariydi. Ezmedin mi gucunle‚ yikmadin mi bazukanla?
Hatirla..
[ afbeelding ]
Son 2 yilin UEFA sampiyonu vardi bu defa karsina.. Heveslenmisti seni gorunce. Bilmiyordu halbuki gucunu‚ anlatmamislardi cehennem ortamini‚ gormemislerdi stadini ve taraftarini.
[ afbeelding ]
Ama onlar da tanidilar seni‚ anladilar. Bildiler. Baslari onde egik bir sekilde giderlerken sen buyuk taraftarinla bu zaferini kutluyordun..
[ afbeelding ]
Magrur ingilizin zengin cocuklari geldi sonra karsina. 400 milyon euroluk‚ ruya takim olarak adlandiriliyorlardi. Pek te bir hevesliydiler ilk dakikalarda‚ hatta one de gectiler..
[ afbeelding ]
Ama sen inanmistin‚ inandirmistin kendine inananlari..
[ afbeelding ]
Fuzelerin vardi mesafesizce vuran‚ yikan ve mahveden..
Onlar da kurtulamadilar senden..
Ismi Chelsea bile olsa cikamadi bu cehennemden..
[ afbeelding ]
Artik bilmelisin ki silkinip kendine gelme vaktini geciyorsun..
Sana inanan milyonlar var..
[ afbeelding ]
Senin derdinle dertlenen;
[ afbeelding ]
Yolunu gozleyen;
[ afbeelding ]
Ve sevinc gozyasi doken milyonlarca gonuldasinin oldugunu unutma..
[ afbeelding ]
cildirt milyonlari tekrar‚ gururlandir ulkeni tekrar bu gece.. Ezberlet hece hece "Turkiye" ismini..
[ afbeelding ]
Savas;
[ afbeelding ]
Mucadele et;
[ afbeelding ]
Ve sukret sonra Allah'a..
Gazan mubarek olsun..
Vurdugun gol‚ yolun acik olsun..
HER ZAMAN HER YERDE EN BUYUK FENER!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:53 schreef Prps het volgende:
nee effe zonder dollen, ik denk dat Galatasaray gaat winnen.. Fenerbahce draait slecht zowel in de competitie als in de Champions League.. Galatasaray heeft betere flanken, sterkere middenveld..
LACHEN dat het wasquote:Op donderdag 6 november 2008 02:03 schreef Prps het volgende:
ik kan niet wachten tot de derby in het weekend tegen GS.. dat wordt lachen..
Wat is het nou? Je veranderd steeds van meningquote:Op vrijdag 7 november 2008 02:01 schreef Meh7 het volgende:
De derby zondag boeit mij niet eens zoveel. Het is een zoveelste competitie-wedstrijd. Ik vind het belangrijker dat GS een stijgende lijn laat zien in het voetbal dat gespeeld wordt.
Hahaha smoesjes smoesjesquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je weet het nooit zeker, maar als de spelers van Galatasaray de wedstrijd serieus gaan nemen: 1-3 winst voor GS.
Stel je voor als Alex de Souza er was. Dan zou het 9-0 geweest zijn voor Fenerbahçequote:Op vrijdag 7 november 2008 23:10 schreef Prps het volgende:
ik denk 0-7 Gala wint.. Fenerbahce komt niet eens in de buurt van het strafschopgebied van Gala..
Wat een show! FANTASTISCHquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:37 schreef Meh7 het volgende:
Kewell, Nonda, Topal en Aydin kunnen na de blessure's weer spelen zondag waarschijnlijk. Ik kan mij alleen maar voorstellen wat voor een show we krijgen als Kewell of Aydin tegenover Roberto Carlos komen te staan!
Zelfs zonder Alex de Souza...quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef Prps het volgende:
Alex en Roberto Carlos weten dat ze pak slaag krijgen, dus zitten ze nu een blessure te faken om niet mee te doen aan die afstraffing..
Bedankt voor de reality check, Fenerbahçe pwned galata alweerquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:14 schreef Meh7 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk een best mooie score. Fenerbahçe zit nu met de gedachte dat alles weer goed gaat. De daadwerkelijke problemen in de ploeg worden door de roes van de overwinning vergeten. Opa Aragones zal voorlopig dus ook nog als trainer blijven. Ik vind dit een mooie score omdat ze over twee weken keiharde reality-checks gaan krijgen van wederom Arsenal en van een Galatasaray in vorm.
Ik kan niet wachten op die laatste derby!
Righttttttquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik denk dat galatasaray gehakt gaat maken van Fenerbahçe
Welke vlag?quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:41 schreef PonyBoy het volgende:
Edu gaat voor de goude schoen..hij heeft al meer gescoord dan Semih en Guiza bij elkaar..
volgende week spelen ze toch thuis tegen Gala.. ik heb zo het gevoel dat Skibbe na afloop van de wedstrijd een vlag gaat planten op de middenstip..![]()
We hebben het gezien.quote:Op maandag 3 november 2008 14:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als hij zondag niet meespeelt! Mocht dat gebeuren voorspel ik niets goeds voor Fener. Hij is zowat de enige speler die nog overeind blijft op het veld en nog iets uithaalt.
Jammer johquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:31 schreef Prps het volgende:
[..]
ik bespeur lichte irritatie.. heeft het te maken met zondag.. wees blij joch, dankzij Gala zijn jullie straks eindelijk af van die ouwe opa..
Mijn 1e post boven de jouwe.quote:Op zondag 9 november 2008 20:45 schreef msnk het volgende:
Wat moest je van sjimz in dit topic houden?
Mooie pot, verdient gewonnen. Eerste helft ging weliswaar erg gelijk op (ik nijg meer naar Galata), in de 2e helft bleek Fener heer en meester qua spel en qua kansen.
Volkan bewijst zich weer eens als kampioen.
Gewoon normaal posten.quote:Op zondag 9 november 2008 21:39 schreef msnk het volgende:
Waarom wordt mijn post ge-edit? Het is inhoudelijk.
Carlos ligt daar toch als een heameaux!
+ Het is zeer van toepassing op Clio's post hier;
[Centraal] Fenerbahçe Topic #4
Wat overduidelijk over sodomie gaat!
Okequote:Op zondag 9 november 2008 21:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon normaal posten.
Ik word een beetje moe van dat Fenerbahce tegen Galatasaray en Galatasaray tegen Fenerbahce gezeik.
Jullie moeten elkaar gewoon met rust laten.
Ik denk dat je niet eens aan de 1% komt, 3000quote:Op maandag 10 november 2008 00:49 schreef ClioSporT het volgende:
Waar blijven de super analisten van gs nou ?? Voor de wedstrijd zag ik er een stuk of 3000 in dit topic. Zien we elkaar weer 2 dagen voor de wedstrijd gs- FB ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |