Jij hebt wel een hoge pet op van Arsenal. Als de Fenerbahçe van vorig jaar tegen over Arsenal stond zouden ze wel gewonnen hebben.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:24 schreef msnk het volgende:
Zelfs met de beste spelers op 't veld winnen ze niet van Arsenal uit hoor
En met het Arsenal van vorig seizoen zou het 2 weken terug 2-8 geworden zijn...quote:Op woensdag 5 november 2008 19:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij hebt wel een hoge pet op van Arsenal. Als de Fenerbahçe van vorig jaar tegen over Arsenal stond zouden ze wel gewonnen hebben.
Oke laat ik het zo zeggen, met Zico aan het roer zou het 4 - 0 geweest zijn voor Fenerbahçe.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En met het Arsenal van vorig seizoen zou het 2 weken terug 2-8 geworden zijn...
als....
Uiteraard, 5-0 was ook mogelijk denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke laat ik het zo zeggen, met Zico aan het roer zou het 4 - 0 geweest zijn voor Fenerbahçe.
Of 7 - 0 want arsenal is best slecht op dit moment.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uiteraard, 5-0 was ook mogelijk denk ik.
idd, en dat allemaal tegen de nummer 9 van Turkije.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Of 7 - 0 want arsenal is best slecht op dit moment.
Omdat Fenerbahçe geen reet meer voorstelt?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:17 schreef ClioSporT het volgende:
Hoezo dan? Is arsenal onoverwinnelijk ofzo ? Je draagt wel veel bij met je lompe reacties elke keer.
Valt ook wel mee hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 19:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij hebt wel een hoge pet op van Arsenal. Als de Fenerbahçe van vorig jaar tegen over Arsenal stond zouden ze wel gewonnen hebben.
Want dat zal het verschil uitmaken?!quote:Op woensdag 5 november 2008 20:45 schreef xminator het volgende:
tsjonge jonge maldonado speelt, we verliezen dus
Ze spelen nuquote:Op woensdag 5 november 2008 20:50 schreef zarGon het volgende:
Hoe laat spelen ze?
Ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Want dat zal het verschil uitmaken?!
ze konden niet anders ze werden weggespeeld.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:28 schreef sjimz het volgende:
Waarom speelde Fenerbahce zo verdedigend gisteren?
Aan 1 punt hebben ze toch niets?
Ze hadden weinig keus. Als ze niet hadden verdedigd met 11 man zouden ze misschien 11 doelpunten tegen krijgen. Wat dat betreft hebben ze wel iets geleerd van de vorige wedstrijd. Zelfs terwijl ze aan het verdedigen waren heeft Arsenal in het begin van de wedstrijd nog zoveel kansen kunnen maken.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:28 schreef sjimz het volgende:
Waarom speelde Fenerbahce zo verdedigend gisteren?
Aan 1 punt hebben ze toch niets?
Tijdens de eerste wedstrijd speelde Alex mee toch? We weten allemaal wat het resultaat daarvan was (reminder: 2-5 voor Arsenal). Je hebt inderdaad gelijk dat Fener niet kon aanvallen. Maar in de zin van: ze konden het gewoon niet, ze probeerden, maar het lukte gewoon niet! Ik zag trouwens vaker dat Aragones naar de grond zat te staren dan dat hij het spel analyseerde. De wissels die hij maakte waren ook niet denderend! Rechtervleugel voor Rechtervleugel, verdedigende mid voor verdedigende mid en linksback voor linksback. Fener speelde gewoon laf. Ik zou mij als fan schamen voor dat soort voetbal.quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:17 schreef ClioSporT het volgende:
Tot slot moet je je aanpassen indien je gewoon belangrijke spelers mist, je kan niet als een blinde kip gaan aanvallen als je uit tegen arsenal speelt. Slim gespeeld dus van de trainer.
Je had het over het missen van belangrijke spelers. Ik geef aan dat toen de belangrijkste speler van Fener speelde het resultaat nog slechter was.quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:36 schreef ClioSporT het volgende:
Tijdens de eerste wedstrijd speelde Alex ja, wat is je punt ?
Juist die wedstrijd was de reden om met een andere tactiek te spelen.
Nee, niet omdat ze uit vorm zijn. Schamen voor het anti-voetbal dat gespeeld werd. Iedere Fener fan die Fener op dit moment een grote club noemt zou zich moeten schamen. De waarheid is dat Fener fans ook niet blij zijn met Fener. De Fans in Kadiköy geven eigen spelers een fluitconcert. De I love Zico kreten kwamen ook niet van een kleine groep fans. Ik merk wel dat Fener, Galatasaray als een soort van reddingsboot ziet. Het gaat wat worden als het slecht afloopt voor FB.quote:Schamen voor je team omdat ze uit vorm zijn ?
Ja en? Wie heeft het hier over de eerste wedstrijd dan ? Het ging toch over de verdedigende speelwijze van Fenerbahce tijdens de uitwedstrijd?quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je had het over het missen van belangrijke spelers. Ik geef aan dat toen de belangrijkste speler van Fener speelde het resultaat nog slechter was.
Dus als Barcelona een aantal slechte wedstrijden speelt is het ineens geen grote club meer ?quote:Nee, niet omdat ze uit vorm zijn. Schamen voor het anti-voetbal dat gespeeld werd. Iedere Fener fan die Fener op dit moment een grote club noemt zou zich moeten schamen. De waarheid is dat Fener fans ook niet blij zijn met Fener. De Fans in Kadiköy geven eigen spelers een fluitconcert. De I love Zico kreten kwamen ook niet van een kleine groep fans. Ik merk wel dat Fener, Galatasaray als een soort van reddingsboot ziet. Het gaat wat worden als het slecht afloopt voor FB.
Is hij mij een beetje aan het NSB-en?quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:25 schreef sjimz het volgende:
ClioSporT , je kan ook gewoon een Topicreport of in feedback iets posten in plaats van mijn zo'n PM te sturen
Er zijn namelijk meerdere moderators in VBL en ik ben er dus niet altijd.
Begin ik altijd over galatasaray ? Lees jij mijn berichten met je reet?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:15 schreef msnk het volgende:
ClioSporT waarom begin je altijd over Galatasaray. Het gaat over Fenerbahçe in dit topic
Je vraagt mensen om op te rotten, je banned vervolgens personen die daar op reageren en nu ga je ook al bepalen of ik een PM stuur of dat ik een topic open ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:25 schreef sjimz het volgende:
ClioSporT , je kan ook gewoon een Topicreport of in feedback iets posten in plaats van mijn zo'n PM te sturen
Er staat in het FB topic dat je ook een pm kunt sturen naar een mod. Dus begrijp niet wat er raar aan is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:25 schreef sjimz het volgende:
ik bespeur lichte irritatie.. heeft het te maken met zondag.. wees blij joch, dankzij Gala zijn jullie straks eindelijk af van die ouwe opa..quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Begin ik altijd over galatasaray ? Lees jij mijn berichten met je reet?
Ik reageer gewoon normaal. Ik geef mijn mening en dat mag. Sommige gasten proberen het één en ander uit te lokken door te schelden, die wijs ik dan terecht. Vervolgens janken ze bij mods om die posts weg te laten halen. Post normaal en ik zal normaal reageren. Ik kan mij perfect uiten in het Nederlands, ik hoef dat niet te compenseren door te schelden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Er staat in het FB topic dat je ook een pm kunt sturen naar een mod. Dus begrijp niet wat er raar aan is.
en meh, ga alsjeblieft ergens anders trollen.
Het probleem is dat jij bijna altijd galata betrekt tot je post's. En wie zie jij schelden?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:01 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon normaal. Ik geef mijn mening en dat mag. Sommige gasten proberen het één en ander uit te lokken door te schelden, die wijs ik dan terecht. Vervolgens janken ze bij mods om die posts weg te laten halen. Post normaal en ik zal normaal reageren. Ik kan mij perfect uiten in het Nederlands, ik hoef dat niet te compenseren door te schelden.
Ik blijf overigens gewoon posten in dit topic. Dit is een openbaar forum en ik mag hier mijn mening over Fener geven wanneer ik dat wil.
Als ik het in het Fenerbahçe topic over Galata heb gehad dan ging dat over de aankomende wedstrijd van 9 november. Voor de rest heb ik het gewoon over Fener gehad hier. Je overdrijft dus.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:22 schreef xminator het volgende:
Het probleem is dat jij bijna altijd galata betrekt tot je post's.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:38 schreef msnk het volgende:
Wat ik wel opvallend vind trouwens. In real life () zijn plus minus 95% van de Turken die ik spreek voor Galatasaray. Hier op FOK! reflecteerd dat beeld totaal niet. Integendeel zelfs.
Nu gaan mensen reageren met comments als "duh" maar zo logisch vind ik het eigenlijk niet.
wtfquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:41 schreef ClioSporT het volgende:
Laatste 7 competitiewedstrijden tussen FB - gs
22.05.2005 FB Şükrü Saracoğlu 1 - 0
27.11.2005 Ali Sami Yen 1 - 0
22.04.2006 FB Şükrü Saracoğlu 4 - 0
03.12.2006 FB Şükrü Saracoğlu 2 - 1
19.05.2007 Ali Sami Yen 2 - 1
08.12.2007 FB Şükrü Saracoğlu 2 - 0
27.04.2008 Ali Sami Yen 0 - 1
6-1 voorsprong. Morgen wordt het 7-1 dus.
Ik had moeten verwachten dat een Ei zo'n bericht natuurlijk uiterst serieus zou nemen. Toto speel ik niet, dat is alleen voor mongolen die nergens anders veel betere quotes kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:35 schreef Prps het volgende:
[..]
wtfis dat de fenerrekenmethodeformuleshizzle.. uitslag baseren op de uitslagen van de laatste 3 jaar.. jij moet zeker geen toto spelen..
Ik vraag me af waarom ze op de betere goksite's toch zulke statistieken laten zien? Het speelt wel van belang dat Fenerbahçe al 15 jaar lang niet verliest van galata thuis.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:35 schreef Prps het volgende:
[..]
wtfis dat de fenerrekenmethodeformuleshizzle.. uitslag baseren op de uitslagen van de laatste 3 jaar.. jij moet zeker geen toto spelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |