Jij hebt wel een hoge pet op van Arsenal. Als de Fenerbahçe van vorig jaar tegen over Arsenal stond zouden ze wel gewonnen hebben.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:24 schreef msnk het volgende:
Zelfs met de beste spelers op 't veld winnen ze niet van Arsenal uit hoor
En met het Arsenal van vorig seizoen zou het 2 weken terug 2-8 geworden zijn...quote:Op woensdag 5 november 2008 19:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij hebt wel een hoge pet op van Arsenal. Als de Fenerbahçe van vorig jaar tegen over Arsenal stond zouden ze wel gewonnen hebben.
Oke laat ik het zo zeggen, met Zico aan het roer zou het 4 - 0 geweest zijn voor Fenerbahçe.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En met het Arsenal van vorig seizoen zou het 2 weken terug 2-8 geworden zijn...
als....
Uiteraard, 5-0 was ook mogelijk denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke laat ik het zo zeggen, met Zico aan het roer zou het 4 - 0 geweest zijn voor Fenerbahçe.
Of 7 - 0 want arsenal is best slecht op dit moment.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uiteraard, 5-0 was ook mogelijk denk ik.
idd, en dat allemaal tegen de nummer 9 van Turkije.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Of 7 - 0 want arsenal is best slecht op dit moment.
Omdat Fenerbahçe geen reet meer voorstelt?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:17 schreef ClioSporT het volgende:
Hoezo dan? Is arsenal onoverwinnelijk ofzo ? Je draagt wel veel bij met je lompe reacties elke keer.
Valt ook wel mee hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 19:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij hebt wel een hoge pet op van Arsenal. Als de Fenerbahçe van vorig jaar tegen over Arsenal stond zouden ze wel gewonnen hebben.
Want dat zal het verschil uitmaken?!quote:Op woensdag 5 november 2008 20:45 schreef xminator het volgende:
tsjonge jonge maldonado speelt, we verliezen dus
Ze spelen nuquote:Op woensdag 5 november 2008 20:50 schreef zarGon het volgende:
Hoe laat spelen ze?
Ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Want dat zal het verschil uitmaken?!
ze konden niet anders ze werden weggespeeld.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:28 schreef sjimz het volgende:
Waarom speelde Fenerbahce zo verdedigend gisteren?
Aan 1 punt hebben ze toch niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |