2e doelpunt toch?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Zou FB de volgende wedstrijd toch winnen en afscheid nemen van de Champions League met 1 winst?
Volkan moet trouwens niet op de grensrechter letten, maar op de bal.Hij had de bal bij het eerste doelpunt met gemak kunnen hebben als hij zich niet eerst bezig had gehouden met de grensrechter.
Nee ik weet het echt niet, ik zal even kijken en deze post editen met het antwoord. GS heeft al een tijdje geen CL meer gespeeldquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:13 schreef xminator het volgende:
[..]
2e doelpunt toch?
meh, je bent toch niet serieus? Je kan wel een tabel opzoeken en hier plaatsen van uefa.com . Maar je neemt niet de moeite om daar te kijken![]()
Bij het eerste doelpunt kwam Volkan, vanwege het opsteken van zijn hand, te laat uit zijn doel. Hierdoor kon hij de bal niet klem houden.quote:
Zodra FB een Europees wedstrijd wint hoor je ze 10 jaar later er nog over.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij het eerste doelpunt kwam Volkan, vanwege het opsteken van zijn hand, te laat uit zijn doel. Hierdoor kon hij de bal niet klem houden.
Bij het tweede doelpunt moest Yasin zonodig zijn hand opsteken omdat hij van mening was dat een handsbal was, hierdoor reageerde hij weer te laat.
Wat betreft de GS-supporters hier in dit topic: grow up. Dat je in de Turkse voetbalcompetitie niet voor FB kan/wil zijn, betekent niet dat je in Europees verband niet voor FB (of een andere Turkse club) kunt zijn.Dat geldt trouwens ook voor de FB en BJK-supporters.
Hier in Nederland snap ik de meeste PSV en Ajax-supporters trouwens ook niet. Het is in het belang van het Nederlands voetbal dat alle Nederlandse clubs goed presteren in Europees verband.
Als het om Europees voetbal gaat, ben ik simpelweg wil ik dat alle Nederlandse en Turkse voetbalclubs goed presteren.
Echter zonder Uefa en super cup ben je nog steeds niks waard.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:53 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat je in de war bent met galatasray.
Fenerbahçe wordt juist steeds beter in Europa.
Ik had het tegenover sabanquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ben ik niet. Dit jaar komen ze Europees echt weer tekort. Juist nadat ze vorig jaar lieten zien Europese subtop te zijn. De oorzaken kun jij beter benoemen.
quote:Op woensdag 26 november 2008 08:24 schreef saban het volgende:
[..]
Echter zonder Uefa en super cup ben je nog steeds niks waard.
Wij winnen tenminstequote:Op woensdag 26 november 2008 09:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik had het tegenover saban.
Dit jaar zijn ze inderdaad iets slechter, maar daar komen ze wel weer bovenop.
[..]
, echter zonder prestaties daarna heb je er toch niets aan. Winnen ze iets praten ze er 80 jaar later nog steeds over
![]()
Als het je niet opgevallen was, de gala-mensen komen steeds hier rondhangen. En de zelfde discussie wordt hele tijd opgestart.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zit er wel ingeslepen zeg, het Gala en Fener vergelijken met wat smileys erbij...
Het zal eerder de sfeer van de derby zijn dan het stadium. De 1-4 nederlaag tegen Kayseri werd dit jaar ook in dat stadium gespeeld.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:47 schreef xminator het volgende:
Bedankt.
bjk heeft ook gestreden, maar je weet hoe het is in S.S.
Die scheids van Twente tegen Schalke kwam toch ook uit Turkije?quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:46 schreef xminator het volgende:
denizlispor 0 - 1 Fenerbahçe, momenteel.
Net maakte Deivid een ontiegelijk mooie doelpunt, de bal was 3 meter over de doellijn. Maar werd toch afgekeurd.
Wat een slechte scheidsrechters zitten er in Turkije
Inderdaad, vind het ook niet zo gek dat maar weinig scheidsrechters een duel in Europa krijgenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die scheids van Twente tegen Schalke kwam toch ook uit Turkije?
Was ook een drama scheids.
Slecht, erg slecht.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:15 schreef Halcon het volgende:
Hoe doet Claudio Andrés del Tránsito Maldonado Rivera het ?
Het verbaasd mij ook, in het verleden was hij best goed.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:25 schreef Halcon het volgende:
Toch zonde, vond Maldonado altijd een goede voetballer.
Je weet dat dit het Fenerbahçe topic is? Je kunt je bericht beter in het dynamo kiev topic plaatsen of in het CL topic.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Betekent alleen maar Hup Dynamo Kiev. Louter een plaagstootje. Moet je tegen kunnen.
Eremenko..quote:Op woensdag 10 december 2008 21:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
![]()
Maar nu over Fener: wie denkt dat ze doorgaan vanavond?
Zo kan ik het ook, eerst 1e helft bekijken en dan pas opdagen.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
![]()
Maar nu over Fener: wie denkt dat ze doorgaan vanavond?
Alsof het een verrassing is dat Fenerbahce verliest.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook, eerst 1e helft bekijken en dan pas opdagen.
Typisch weer...
Ze speelden wel met 10 man. Maldonaldo kreeg een rode kaart. Helaas geen UEFA CUP voor Fener dit jaar.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:13 schreef leodiablo het volgende:
[..]
Alsof het een verrassing is dat Fenerbahce verliest.
Ik zat toen in het Fenerbahce vak : )quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:36 schreef sezten het volgende:
Het was mij een genoeg om tegen Fenerbahce mijn ploeg aan te kunnen moedigen
Wedstrijd om niet te vergetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:46 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik zat toen in het Fenerbahce vak : )
[ afbeelding ]
Ergens in de rode cirkel
Jij bent toch die ene in het blauwquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:46 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik zat toen in het Fenerbahce vak : )
[ afbeelding ]
Ergens in de rode cirkel
Ik heb geen problemen met normaal doen zolang we allemaal normaal blijven doen.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Topic opgeschoond.
Het mag allemaal wel weer wat normaler, Meh.
Het blijven Turken hè, het zit 'm in het bloedquote:
Ik wilde er gewoon op wijzen dat het Fener topic ook nog bestond, in plaats van het afkraken van GS in het GS topic kunnen Fenerliler ook gewoon hier posten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Het blijven Turken hè, het zit 'm in het bloed![]()
In ieder geval, succes vanavond, wordt een leuke wedstrijd
Ok, doen we het even volgens de goede regels.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:02 schreef ClioSporT het volgende:
- Reageer eens ontopic -
[ Bericht 48% gewijzigd door RayMania op 28-02-2009 14:07 ]
Sportief!quote:
Hehe, ik weet niet zo goed wat ik moet postenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:29 schreef msnk het volgende:
Beetje minder dit.
@Julis;
Via stream helaas.
Waarom zie ik jou trouwens nooit in de Turken op FOK topicreeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |