quote:Op woensdag 10 december 2008 19:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Betekent alleen maar Hup Dynamo Kiev. Louter een plaagstootje. Moet je tegen kunnen.
Eremenko..quote:Op woensdag 10 december 2008 21:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
![]()
Maar nu over Fener: wie denkt dat ze doorgaan vanavond?
Zo kan ik het ook, eerst 1e helft bekijken en dan pas opdagen.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
![]()
Maar nu over Fener: wie denkt dat ze doorgaan vanavond?
Alsof het een verrassing is dat Fenerbahce verliest.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook, eerst 1e helft bekijken en dan pas opdagen.
Typisch weer...
Ze speelden wel met 10 man. Maldonaldo kreeg een rode kaart. Helaas geen UEFA CUP voor Fener dit jaar.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:13 schreef leodiablo het volgende:
[..]
Alsof het een verrassing is dat Fenerbahce verliest.
Ik zat toen in het Fenerbahce vak : )quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:36 schreef sezten het volgende:
Het was mij een genoeg om tegen Fenerbahce mijn ploeg aan te kunnen moedigen
Wedstrijd om niet te vergetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:46 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik zat toen in het Fenerbahce vak : )
[ afbeelding ]
Ergens in de rode cirkel
Jij bent toch die ene in het blauwquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:46 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik zat toen in het Fenerbahce vak : )
[ afbeelding ]
Ergens in de rode cirkel
Ik heb geen problemen met normaal doen zolang we allemaal normaal blijven doen.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Topic opgeschoond.
Het mag allemaal wel weer wat normaler, Meh.
Het blijven Turken hè, het zit 'm in het bloedquote:
Ik wilde er gewoon op wijzen dat het Fener topic ook nog bestond, in plaats van het afkraken van GS in het GS topic kunnen Fenerliler ook gewoon hier posten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Het blijven Turken hè, het zit 'm in het bloed![]()
In ieder geval, succes vanavond, wordt een leuke wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |