Wat zijn we toch weer kwetsbaar en zielig allemaal. Nou, hierbij mijn excuses als die duim(quote:
Jij uit in een openbaar forum je onvrede over een team. Ik ben het er vervolgens mee eens. Dat lijkt mij eerder iets positiefs dan iets negatiefs, we zijn het eindelijk ergens over eens. Maar goed, ik heb mijn excuses al aangeboden.quote:Op zondag 19 april 2009 11:43 schreef ClioSporT het volgende:
Nee heeft niks met zliegheid te maken, speel je nou echt de domme of heb ik je weer overschat
Als jij je niet kan gedragen in dit topic dan verzoek ik je vriendelijk om hier niet meer te posten.quote:Op zondag 19 april 2009 11:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat loop je te ijlen? Ik ben het gewoon met hem eens. Ik schrijf niet eens wat, ik geef hem alleen maar een thumbs up. Niet zo snel het slachtoffertje spelen jongen.
Had je gewed dat Fenerbahçe kampioen zou worden?quote:Op zondag 19 april 2009 09:59 schreef DeVinger het volgende:
Oh je mag niet met kanker schelden, MOD!!!!!!!!!!!!
Ok, ik geef het op, mijn seizoensweddenschap is over
Hebben ze jou er ook al bijgehaald? Dan zullen ze het wel heel erg gevonden hebben. Ik zal er in het vervolg op letten dat ik niet zo meer ongelofelijk en meedogenloos provoceer. Het kon inderdaad niet meer door de beugel, de overmaat aan provocatie.quote:Op zondag 19 april 2009 11:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij je niet kan gedragen in dit topic dan verzoek ik je vriendelijk om hier niet meer te posten.
Geen zin in al die provocaties.
Nee hoor, ze hebben mij er helemaal niet bijgehaald.quote:Op zondag 19 april 2009 12:00 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hebben ze jou er ook al bijgehaald? Dan zullen ze het wel heel erg gevonden hebben. Ik zal er in het vervolg op letten dat ik niet zo meer ongelofelijk en meedogenloos provoceer. Het kon inderdaad niet meer door de beugel, de overmaat aan provocatie.
Funbetje van 5E en dan de kampioenen in DU, ENG, SPA, ITA, FA, SCHOT, TUR, BEL, POR voorspellen.quote:Op zondag 19 april 2009 11:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Had je gewed dat Fenerbahçe kampioen zou worden?
Dat kon je beter voor volgende seizoen doen
My bad.quote:Op zondag 19 april 2009 12:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben mij er helemaal niet bijgehaald.
Oh dat is dan wel lekker jaquote:Op zondag 19 april 2009 12:02 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Funbetje van 5E en dan de kampioenen in DU, ENG, SPA, ITA, FA, SCHOT, TUR, BEL, POR voorspellen.
Op Bayern en Fener na gaat alles voorspoedig. Was toch leuk geweest, met 5E dik 1000E winnen
Uiteraard. Maar bedoel niet dat het drie mooie goals waren. Is een grapje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Heb je het over vanavond? (Yusuf, Bobo, Bobo)
Oooh, oke.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar bedoel niet dat het drie mooie goals waren. Is een grapje.
27.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef Burakius het volgende:
26 yil 26 jaar NIETS NIETS NO BEKER FOR YOU MY FRIEND ZUHA?UHAUHAHAHHAHUA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |