Fener ging verdedigen en wachten op de counter. Als je niet beter zou weten zou je denken dat Koceali, Fener was en omgekeerd. Koceali speelde best aanvallend, raar dat ze onderaan staan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:01 schreef msnk het volgende:
Hoe was de wedstrijd verder. FB oppermachtig, of wat meer gelijk aan?
OMG, keeper van Bursa heeft in de 90e minuut gescoord.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Déjà vu
In de eerste paar minuten al 1-0 op voorsprong, en dan in de slotfase gaan verliezen... Ongelooflijk.
Aragones, flikker eens eind op.Hij kan de spelers blijkbaar niet eens voldoende motiveren om te voetballen.
Dimitar Ivankov, keeper van Bursaspor, is ook de 5e meest scorende keeper van de wereld met 37 doelpuntenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
OMG, keeper van Bursa heeft in de 90e minuut gescoord.
Lol, de records die daar op staan. Wist helemaal niet dat ze zo hoog warenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Dimitar Ivankov, keeper van Bursaspor, is ook de 5e meest scorende keeper van de wereld met 37 doelpunten
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_goalscoring_goalkeepers
Ja gek he als de keeper van een team een penalty neemt, dan is er een kans dat ie ook scoort.. DUH!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
OMG, keeper van Bursa heeft in de 90e minuut gescoord.
Bwahaha moest lachen, heb je daar lang over nagedachtquote:Op zondag 22 maart 2009 22:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja gek he als de keeper van een team een penalty neemt, dan is er een kans dat ie ook scoort.. DUH!
Weet je wat wel echt OMG is, dat galatasaray in EIGEN HUIS een half uur lang met 1 MAN MEER SPEELT en vervolgens VERLIEST tegen ESKISEHIRSPOR. OMGOD OMMARIA OMJEZUS OMMUHAMMED OMYVONNE OMDANNY OMMEH7
Waar was je vrijdag? Achteraf grote mond hebbenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja gek he als de keeper van een team een penalty neemt, dan is er een kans dat ie ook scoort.. DUH!
Weet je wat wel echt OMG is, dat galatasaray in EIGEN HUIS een half uur lang met 1 MAN MEER SPEELT en vervolgens VERLIEST tegen ESKISEHIRSPOR. OMGOD OMMARIA OMJEZUS OMMUHAMMED OMYVONNE OMDANNY OMMEH7
Beter achteraf dan vooraf groot praten en achteraf huilenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:39 schreef magnifor het volgende:
[..]
Waar was je vrijdag? Achteraf grote mond hebben
Dat is dus zo lame. Eerst doe je het in je broek en daarna doe je stoer. Als je een man bent heb je vooraf een grote mond en sta je in voor de consequenties achteraf .quote:Op zondag 22 maart 2009 22:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Beter achteraf dan vooraf groot praten en achteraf huilen
Het is niet zo dat we vooraf bedenkingen hebben.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat is dus zo lame. Eerst doe je het in je broek en daarna doe je stoer. Als je een man bent heb je vooraf een grote mond en sta je in voor de consequenties achteraf .
En wij lachen jou uit omdat je pas stoer gaat doen nadat je op je bek pleurtquote:Op zondag 22 maart 2009 23:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we vooraf bedenkingen hebben.
Actie leidt tot reactie, als een paar Gsli stoer komen doen en daarna plat op hun muil gaan lachen we ze uit.
Dat doe ik niet? Dus jammer man.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:04 schreef sezten het volgende:
[..]
En wij lachen jou uit omdat je pas stoer gaat doen nadat je op je bek pleurt
In je onderbewust zijn.quote:
Hoor hemquote:Op zondag 22 maart 2009 23:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik lach als laatste dat is het verschil.
Dat doe ik dus niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:09 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoor hem![]()
Al had Galatasaray eerst verloren en Fenerbahce vandaag dan had je niet als laatste ge lacht, maar als eerst
Waarom denk jij dat als ik tegen jou praat, ik gelijk heel Fenerbahce veroordeel?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet.
Maar jammer genoeg zit je al bij de Anti-Fenerbahçe squad.
Sezten, ooit komen jullie verder in de CL.
Waar was jij vrijdag???? Had je hier geweest dan had ik er ook wel geweest.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:39 schreef magnifor het volgende:
[..]
Waar was je vrijdag? Achteraf grote mond hebben
Ik doe sportief en maak je ploeg niet belachelijk. Ik heb het lef om in mijn eigen topic mijn nederlaag toe te geven, zelfs op een flauwe manier. Blijkbaar had jij dat lef niet en ga je achteraf een grote mond geven.quote:Op maandag 23 maart 2009 03:02 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Waar was jij vrijdag???? Had je hier geweest dan had ik er ook wel geweest.
Omdat je elke keer weer komt negatief doen tegen Fenerbahçe.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:47 schreef sezten het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat als ik tegen jou praat, ik gelijk heel Fenerbahce veroordeel?
Jij voelt je echt te groot
Fenerbahce is een mooie club met een mooie harde kern, de aanhangsels in Nederland zijn met alle respect veel te arrogant naar mijn zin. En daar kan ik ook op reageren ja.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat je elke keer weer komt negatief doen tegen Fenerbahçe.
Je bent er elke keer weer bij.
Ik maak jouw ploegje ook niet belachelijk. Ik maak meh7 belachelijk omdat ie zooooo blij was toen Fenerbahce had verloren. Koekje van eigen deeg, niet huilie doen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:34 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik doe sportief en maak je ploeg niet belachelijk. Ik heb het lef om in mijn eigen topic mijn nederlaag toe te geven, zelfs op een flauwe manier. Blijkbaar had jij dat lef niet en ga je achteraf een grote mond geven.
Zullen we het maar niet over het profiel galatasaray supporters in europa hebbenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:27 schreef sezten het volgende:
[..]
Fenerbahce is een mooie club met een mooie harde kern, de aanhangsels in Nederland zijn met alle respect veel te arrogant naar mijn zin. En daar kan ik ook op reageren ja.
Als we alles winnen, maar dat wordt erg moeilijk nu.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:32 schreef DeVinger het volgende:
Nou Sivaspor 0-0 gespeeld, bij winst is het verschil nog 6 pt met 6 wedstrijden te gaan.
(al moet er dan aan het verschil in doelsaldo wel nog het een en ander gebeuren)
Moeten de ploegen nog onderling tegen elkaar trouwens?
Is er uberhaupt nog hoop op succes?
quote:Op zondag 19 april 2009 11:09 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ga a.u.b niet lopen provoceren, dat zeg ik als Fener fan.
Je weet best wat hij bedoeld.quote:Op zondag 19 april 2009 11:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat loop je te ijlen? Ik ben het gewoon met hem eens. Ik schrijf niet eens wat, ik geef hem alleen maar een thumbs up. Niet zo snel het slachtoffertje spelen jongen.
Wat zijn we toch weer kwetsbaar en zielig allemaal. Nou, hierbij mijn excuses als die duim(quote:
Jij uit in een openbaar forum je onvrede over een team. Ik ben het er vervolgens mee eens. Dat lijkt mij eerder iets positiefs dan iets negatiefs, we zijn het eindelijk ergens over eens. Maar goed, ik heb mijn excuses al aangeboden.quote:Op zondag 19 april 2009 11:43 schreef ClioSporT het volgende:
Nee heeft niks met zliegheid te maken, speel je nou echt de domme of heb ik je weer overschat
Als jij je niet kan gedragen in dit topic dan verzoek ik je vriendelijk om hier niet meer te posten.quote:Op zondag 19 april 2009 11:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat loop je te ijlen? Ik ben het gewoon met hem eens. Ik schrijf niet eens wat, ik geef hem alleen maar een thumbs up. Niet zo snel het slachtoffertje spelen jongen.
Had je gewed dat Fenerbahçe kampioen zou worden?quote:Op zondag 19 april 2009 09:59 schreef DeVinger het volgende:
Oh je mag niet met kanker schelden, MOD!!!!!!!!!!!!
Ok, ik geef het op, mijn seizoensweddenschap is over
Hebben ze jou er ook al bijgehaald? Dan zullen ze het wel heel erg gevonden hebben. Ik zal er in het vervolg op letten dat ik niet zo meer ongelofelijk en meedogenloos provoceer. Het kon inderdaad niet meer door de beugel, de overmaat aan provocatie.quote:Op zondag 19 april 2009 11:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij je niet kan gedragen in dit topic dan verzoek ik je vriendelijk om hier niet meer te posten.
Geen zin in al die provocaties.
Nee hoor, ze hebben mij er helemaal niet bijgehaald.quote:Op zondag 19 april 2009 12:00 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hebben ze jou er ook al bijgehaald? Dan zullen ze het wel heel erg gevonden hebben. Ik zal er in het vervolg op letten dat ik niet zo meer ongelofelijk en meedogenloos provoceer. Het kon inderdaad niet meer door de beugel, de overmaat aan provocatie.
Funbetje van 5E en dan de kampioenen in DU, ENG, SPA, ITA, FA, SCHOT, TUR, BEL, POR voorspellen.quote:Op zondag 19 april 2009 11:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Had je gewed dat Fenerbahçe kampioen zou worden?
Dat kon je beter voor volgende seizoen doen
My bad.quote:Op zondag 19 april 2009 12:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben mij er helemaal niet bijgehaald.
Oh dat is dan wel lekker jaquote:Op zondag 19 april 2009 12:02 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Funbetje van 5E en dan de kampioenen in DU, ENG, SPA, ITA, FA, SCHOT, TUR, BEL, POR voorspellen.
Op Bayern en Fener na gaat alles voorspoedig. Was toch leuk geweest, met 5E dik 1000E winnen
Uiteraard. Maar bedoel niet dat het drie mooie goals waren. Is een grapje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Heb je het over vanavond? (Yusuf, Bobo, Bobo)
Oooh, oke.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar bedoel niet dat het drie mooie goals waren. Is een grapje.
27.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef Burakius het volgende:
26 yil 26 jaar NIETS NIETS NO BEKER FOR YOU MY FRIEND ZUHA?UHAUHAHAHHAHUA
Klopt inderdaad zie ik net. 26 jaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laatste bekertitel was volgens mij in 1982/1983. In 1983 dus en het is nu 2009 he?
Oke en jullie in de competitie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef magnifor het volgende:
Fenerbahce is afgelopen jaren vernederd in de finales van de Turkse beker. In 2005 5-1 verloren van Galatasaray en vandaag 4-2 verloren van Besiktas.
Ja echt erg man net Champions Leageau finalequote:Op woensdag 13 mei 2009 21:25 schreef magnifor het volgende:
in een finale vernederd worden is erger dan in de competitie imo. Maar goed.
Het doet mij niets als ze het winnen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:37 schreef magnifor het volgende:
ga nou niet doen alsof de Turkse beker niks voorstelt, want blijkbaar is dat voor jullie te hoog gegrepen aangezien jullie de beker langer dan 25 jaar niet hebben gewonnen.
Misschien niet van de club.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:42 schreef magnifor het volgende:
Een club als Fenerbahce moet gewoon elke beker winnen die te winnen valt, ook al is het de josti beker. Natuurlijk is een ene beker belangrijker dan die andere beker, maar een club als Fenerbahce mag niet denken van "die beker is niets waard dus we hoeven hem niet te winnen." Dat is niet de mentaliteit van een topclub.
Hoe zit het met toegang tot Europa? Winnaar van de Turkse Cup krijgt sowieso toegang tot de UEFA, maar BJK gaat waarschijnlijk naar de CL. De eerste twee teams in de competitie gaan naar de CL, nummers 3 t/m 5 naar UEFA geloof ik (omdat BJK de cup heeft en naar CL gaat). Kan nog misgaan dit jaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Het doet mij niets als ze het winnen.
Was leuk geweest als we de wedstrijd hadden gewonnen. Maar die beker kan gewoon op straat gemikt worden. Want dat doet me totaal niets.
En waarom niet? Omdat de Turkse beker niets voorstelt of omdat Fenerbahce al 25 jaar geen Turkse beker heeft gewonnen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien niet van de club.
Maar mij boeit het niet.
1e en omdat het gewoon niets voorstelt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:46 schreef magnifor het volgende:
[..]
En waarom niet? Omdat de Turkse beker niets voorstelt of omdat Fenerbahce al 25 jaar geen Turkse beker heeft gewonnen?
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
De winnaar van de Turkse Cup krijgt inderdaad toegang tot de UEFA. Wanneer de bekerwinnaar op een andere wijze toegang krijgt tot de CL of UEFA, dan mag de verliezer (in dit geval FB) gratis en voor niets naar de UEFA. FB gaat dus zeker naar UEFA, tenzij BJK op de 4e of 5e plaats eindigt (en FB eronder)...
Wat dat betreft moet GS uitkijken.
Als ik Daum zie, dan denk ik altijd aan deze reclamequote:Daum definitief nieuwe coach van Fenerbahçe
02/06/2009 13:25
Christoph Daum is aangesteld als coach van Fenerbahçe. De Duitse oefenmeester volgt de ontslagen Luis Aragonés op. Daum was vanaf 2006 coach bij 1. FC Köln.
Aragonés moet het veld ruimen na een teleurstellend seizoen van Fenerbahçe. Op forse achterstand van kampioen Besiktas, van wie de club ook de bekerfinale verloor, eindigde de club op de vierde plaats in de Turkse competitie. Opvolger Daum promoveerde vorig seizoen naar de Bundesliga met 1. FC Köln en handhaafde zich deze jaargang eenvoudig.
Daum had nog een doorlopend contract bij Die Geissböcke, maar de verbintenis bevatte een ontsnappingsclausule waar hij nu gebruik van maakt. In de periode 2003-06 was de 55-jarige Duitse oefenmeester ook al de leidinggevende bij Fenerbahçe, met als resultaat twee kampioenschappen.
De trainerscarrière van Daum voerde hem voorts langs
VfB Stuttgart, Besiktas, Bayer Leverkusen en Austria Wien.
Bron: VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |