Dat doe ik niet? Dus jammer man.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:04 schreef sezten het volgende:
[..]
En wij lachen jou uit omdat je pas stoer gaat doen nadat je op je bek pleurt
In je onderbewust zijn.quote:
Hoor hemquote:Op zondag 22 maart 2009 23:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik lach als laatste dat is het verschil.
Dat doe ik dus niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:09 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoor hem![]()
Al had Galatasaray eerst verloren en Fenerbahce vandaag dan had je niet als laatste ge lacht, maar als eerst
Waarom denk jij dat als ik tegen jou praat, ik gelijk heel Fenerbahce veroordeel?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet.
Maar jammer genoeg zit je al bij de Anti-Fenerbahçe squad.
Sezten, ooit komen jullie verder in de CL.
Waar was jij vrijdag???? Had je hier geweest dan had ik er ook wel geweest.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:39 schreef magnifor het volgende:
[..]
Waar was je vrijdag? Achteraf grote mond hebben
Ik doe sportief en maak je ploeg niet belachelijk. Ik heb het lef om in mijn eigen topic mijn nederlaag toe te geven, zelfs op een flauwe manier. Blijkbaar had jij dat lef niet en ga je achteraf een grote mond geven.quote:Op maandag 23 maart 2009 03:02 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Waar was jij vrijdag???? Had je hier geweest dan had ik er ook wel geweest.
Omdat je elke keer weer komt negatief doen tegen Fenerbahçe.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:47 schreef sezten het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat als ik tegen jou praat, ik gelijk heel Fenerbahce veroordeel?
Jij voelt je echt te groot
Fenerbahce is een mooie club met een mooie harde kern, de aanhangsels in Nederland zijn met alle respect veel te arrogant naar mijn zin. En daar kan ik ook op reageren ja.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat je elke keer weer komt negatief doen tegen Fenerbahçe.
Je bent er elke keer weer bij.
Ik maak jouw ploegje ook niet belachelijk. Ik maak meh7 belachelijk omdat ie zooooo blij was toen Fenerbahce had verloren. Koekje van eigen deeg, niet huilie doen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:34 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik doe sportief en maak je ploeg niet belachelijk. Ik heb het lef om in mijn eigen topic mijn nederlaag toe te geven, zelfs op een flauwe manier. Blijkbaar had jij dat lef niet en ga je achteraf een grote mond geven.
Zullen we het maar niet over het profiel galatasaray supporters in europa hebbenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:27 schreef sezten het volgende:
[..]
Fenerbahce is een mooie club met een mooie harde kern, de aanhangsels in Nederland zijn met alle respect veel te arrogant naar mijn zin. En daar kan ik ook op reageren ja.
Als we alles winnen, maar dat wordt erg moeilijk nu.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:32 schreef DeVinger het volgende:
Nou Sivaspor 0-0 gespeeld, bij winst is het verschil nog 6 pt met 6 wedstrijden te gaan.
(al moet er dan aan het verschil in doelsaldo wel nog het een en ander gebeuren)
Moeten de ploegen nog onderling tegen elkaar trouwens?
Is er uberhaupt nog hoop op succes?
quote:Op zondag 19 april 2009 11:09 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ga a.u.b niet lopen provoceren, dat zeg ik als Fener fan.
Je weet best wat hij bedoeld.quote:Op zondag 19 april 2009 11:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat loop je te ijlen? Ik ben het gewoon met hem eens. Ik schrijf niet eens wat, ik geef hem alleen maar een thumbs up. Niet zo snel het slachtoffertje spelen jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |