abonnement Unibet Coolblue
pi_62964441




Informatie over WoW vind je hieronder. Allereerst willen we je vast iets vertellen over de FOK!Guild <TVP> die we op Steamwheedle Cartel hebben. <TVP> Is een simpele guild voor mensen die met elkaar willen spelen. Als het je leuk lijkt om met fokkers te wowen ben je meer dan welkom. Whisper een van ons of meld je in dit topic voor een invite

Huidige members:



Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being \"Massively Multiplayer,\" World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

Dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.



Several years have passed since the Burning Legion\'s defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?

  • An increase in the level cap to 70
  • New spells for each class
  • Two new playable races: Blood Elves & Draenei
  • The entire new continent of Outland
  • Many new zones and high-level dungeons
  • Hundreds of new monsters, quests, and items
  • A new profession: Jewelcrafting
  • Flying mounts in Outland



    The Lich King Arthas has set in motion events that could lead to the extinction of all life on Azeroth. With the armies of the undead and the necromantic power of the plague threatening to sweep across the land, only the mightiest heroes can oppose the Lich King's will and end his reign of terror for all time.

    Blizzard Entertainment's latest expansion to World of Warcraft: Wrath of the Lich King adds a host of epic content to the existing game world. Players will achieve soaring levels of power, explore a vast new continent, and battle other high-level heroes to determine the fate of Azeroth. As you pit yourself against the dangers of the north, prepare to:
    Features

  • Master the necromantic powers of the Death Knight - World of Warcraft's first Hero class.
  • Quest to level 80, gaining potent new abilities and talents along the way.
  • Learn the craft of spell augmentation with the new Inscription profession.
  • Brave the harsh new continent of Northrend, the icy domain of the Lich King.
  • Engage in epic siege warfare, deploying mighty siege engines to lay waste to destructible buildings in your path.
  • Transform your hero's look with new character-customization options, including new hairstyles and dances.
  • Explore perilous new dungeons filled with some of the deadliest creatures -- and greatest treasures -- on Azeroth.
  • And much, much more...

    IGN Footage...



    Meer



  • Adventure together with thousands of other players simultaneously.
  • Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
  • Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
  • Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
  • Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month













    Official sites

  • World of Warcraft Europese website
  • World of Warcraft Amerikaanse website
  • Blizzard
  • Blizzard UK

    News and general sites

    Blizzplanet
    Curse
    MMO-Champion
    WorldofRaids
    WorldOfWar.net
    WOW Insider
    WoW Vault (IGN)

    Item databases

    Allakhazam
    Thottbot
    Wowhead
    WOWDB

    Media sites

    Warcraft Movies
    WoW Radio

    Addon sites
    Cosmos
    Curse Gaming
    WoWInterface
    WoWUI.IncGamers.com
    WoWAce

    Overig

  • Questkeep
  • Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
  • World of Warcraft Wikipedia
  • Non-Blizzard patch downloads
  • Gratis Plaatjes Hosting voor je screenshots
  • Wat komt er in de toekomst nog bij in World of Warcraft?

    More Fansites

    Zones

    Eastern Kingdoms
    Alterac Mountains
    Arathi Highlands
    Badlands
    Blackrock Mountain
    Blasted Lands
    Burning Steppes
    Deadwind Pass
    Deeprun Tram
    Dun Morogh
    Duskwood
    Eastern Plaguelands
    Elwynn Forest
    Eversong Woods
    Ghostlands
    Hillsbrad Foothills
    The Hinterlands
    Isle of Quel'Danas
    Ironforge
    Loch Modan
    The North Sea
    Redridge Mountains
    Searing Gorge
    Silvermoon City
    Silverpine Forest
    Stormwind
    Stranglethorn Vale
    Swamp of Sorrows
    Tirisfal Glades
    Undercity
    Western Plaguelands
    Westfall
    Wetlands

    Kalimdor
    Ashenvale
    Azshara
    Azuremyst Isle
    The Barrens
    Bloodmyst Isle
    Darkshore
    Darnassus
    Desolace
    Durotar
    Dustwallow Marsh
    The Exodar
    Felwood
    Feralas
    Hyjal Summit
    Moonglade
    Mulgore
    Orgrimmar
    Silithus
    Stonetalon Mountains
    Tanaris
    Teldrassil
    Thousand Needles
    Thunder Bluff
    Un'Goro Crater
    Winterspring

    Outland
    Hellfire Peninsula - Level 58-63
    Zangarmarsh - Level 60-64
    Terokkar Forest - Level 62-65
    Nagrand - Level 64-67
    Blade's Edge Mountains - Level 65-68
    Netherstorm - Level 67-70
    Shadowmoon Valley - Level 67-70



    Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 6 opties:

  • Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
  • Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
  • Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
  • Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling dmv iDEAL. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 24,50 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)



    The World of Warcraft Trading Card Game was released in October 2006 by Upperdeck Entertainment.

    Unlike most card games, Upper Deck is working with Blizzard to have some facets of the card game influence cosmetic aspects of the MMORPG by having cards with special codes that alter an online-character's look in some way.

    Unlike most TCGs, the game focuses quite a bit on multyplayer. Upperdeck has already released their first Raid Deck, featuring Onyxia, the Black Dragon. Raid Decks are meant to be tackled by 3-5 players.



    A live-action Warcraft motion picture is under development.

    In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.



    Klik hier voor de userlijst.

    Weten of er mensen op jouw server bij jouw factie spelen uit dit topic: http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/realm/JOUWSERVER/, je kunt natuurlijk ook gewoon de link hier boven aan klikken en de server selecteren.

    Jouw chars ook in de lijst? Ga naar http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/ en voeg jezelf toe! (Ook annoniem tijdelijk NIET mogelijk!)

    Deze OP is hier te vinden.

    Met dank aan Mister_Monkeyman voor de plaatjes

    [ Bericht 99% gewijzigd door WyriHaximus op 05-11-2008 11:31:02 ]
  • trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
      woensdag 5 november 2008 @ 11:29:25 #2
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_62964661
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 11:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Op komt niet, iemand heeft met de wiki lopen te fucken
    Fix ik wel ff voor je . Willen we er trouwens een aftel title van maken? (Dus dat ik het nummer iederedag ff aanpas?)
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 10:29 schreef stbabylon het volgende:
    Gisteren viel het me op dat ik sinds 3.0.2 zo'n 5500g aan auctions heb verdient. En dan heb ik het voornamelijk over Nethercloth en Mechanical Toads
    Pst pst yeti's heb er al 2 verkocht, 1300g winst .
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 11:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

    [..]

    iemand bij ons op de server (Grand Marshal) heeft 130k nogwat HK's
    Whehe nice, vind Jenkins en The Hallowed ( http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Wyrihaximus ) leuk als tijdelijke titel maar niet voor langere tijd .
    phluphy for president!
    pi_62964773
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 11:29 schreef WyriHaximus het volgende:
    Pst pst yeti's heb er al 2 verkocht, 1300g winst .
    Ik heb een understanding met de Yeti maker. Ik ga niet in zijn Yeti markt zitten, hij gaat zich niet bemoeien met mijn Toad markt. Daar komt nog bij dat er meer mensen op Aggramar de Yeti kunnen maken. En ik ben één van de zeeeeer weinige die de Toad kan maken. Is dan ook een rare drop van level 60 raid bosses.
      woensdag 5 november 2008 @ 11:37:55 #4
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_62964866
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 11:34 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Ik heb een understanding met de Yeti maker. Ik ga niet in zijn Yeti markt zitten, hij gaat zich niet bemoeien met mijn Toad markt. Daar komt nog bij dat er meer mensen op Aggramar de Yeti kunnen maken. En ik ben één van de zeeeeer weinige die de Toad kan maken. Is dan ook een rare drop van level 60 raid bosses.
    Netjes netjes. Bij mij zijn er een paar op de Toad market gaan zitten, gelijk met 10 van die toads en dat verneukt gewoon de hele marked. Wat ik aan tijd zie van die auctions verkopen ze ook niet bar veel meer. (Serieus als je een rare iets op de AH zet en daarna gooie je er nog 10 bij is het hele idee dat het rare is weg maar dat snapt niet iedereen .) Dus ben maar yeti's gaan maken aangezien weinig mensen dat doen .
    phluphy for president!
      woensdag 5 november 2008 @ 11:50:33 #5
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_62965160
    <TVP>
      woensdag 5 november 2008 @ 11:52:24 #6
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_62965213
    teeveepeee
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_62965256
    TVP'tje maar.
    Ben nog steeds aan het twijfelen of ik Wrath ga halen of niet. Speel het al een paar maanden niet meer, en mis het ook niet echt, maar Wrath ziet er wel cool uit....
    Doe eens niet.
    pi_62965312
    Anal
    Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
    *Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
    pi_62965768
    Maar weer eens een TVP dan.
      woensdag 5 november 2008 @ 12:23:13 #10
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_62965940
    tvp
    .
      woensdag 5 november 2008 @ 12:25:11 #11
    157634 Civilian
    Better safe than Sony
    pi_62965987
    TVP

    Nog mensen die naar een van de nachtelijke openingen gaan?
    (of de iets grotere in Rotterdam)
    I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
    pi_62966370
    Ik haal hem om 0:00 bij de Dynabyte in Zwolle. Hopelijk geen poespas daar, ik wil zsm weer thuis zijn.
    pi_62966983
    had er wel over nagedacht, alleen ben je dan de hele nacht bezig met instaleren en rotzooi... ik krijg hem lekker thuis bezorgd en ga dan alles op me gemak doen.
    pi_62967124

    TerugVindExpansion
    pi_62967175
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 11:56 schreef HzHertz het volgende:
    Anal [ afbeelding ]
    God, topic van de dag in /2.

    Anal (klik)
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 november 2008 @ 13:14:40 #16
    2057 Tokus
    www.metalfan.nl
    pi_62967210
    ik zie daar op de hoes "First month of play included".
    Dus eigenlijk betaal je dan dus zo'n 20 euro voor de expansion. Toch wel mooi.
    Nothing lasts forever but the certainty of change
    pi_62967217
    Dat Anal [spell] is ZO irritant.

    Maar goed, daarvoor is de report button. Ignoren zonder je lijst vol te krijgen
    pi_62967271
    Hoeveel mensen hebben er hier nu een weekje vrij genomen?

    Zou het opzich willen maar vind me vakantie dagen toch iets te kostbaar

    ps. hieronder zie ik reclame staan van een goldseller ( onderaan het topic ) waarom laat FoK zich in met bedrijven die illegale bezigheden onderhouden?
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
    pi_62967334
    pfff heb zo een zin om weer te beginnen met wow ben bang dat ik (weer) verslaafd raak
    pi_62967335
    Ik had nog 2,5 dag over. Dus ik heb er 2,5 bij gekocht en ben van donderdag t/m woensdag vrij
      woensdag 5 november 2008 @ 13:27:01 #21
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_62967604
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 13:06 schreef CittaR het volgende:
    had er wel over nagedacht, alleen ben je dan de hele nacht bezig met instaleren en rotzooi... ik krijg hem lekker thuis bezorgd en ga dan alles op me gemak doen.
    Dat dus .
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 13:16 schreef Tim_G het volgende:
    Hoeveel mensen hebben er hier nu een weekje vrij genomen?

    Zou het opzich willen maar vind me vakantie dagen toch iets te kostbaar

    ps. hieronder zie ik reclame staan van een goldseller ( onderaan het topic ) waarom laat FoK zich in met bedrijven die illegale bezigheden onderhouden?
    Heb altijd vriojdag en maandag vrij dus hoef geen vrij te nemen .
    phluphy for president!
    pi_62967971
    Kan niet wachten.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62967979
    TVP
    pi_62967982
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 13:27 schreef WyriHaximus het volgende:

    Heb altijd vriojdag en maandag vrij dus hoef geen vrij te nemen .
    Wat voor baan is dat?! of ga je nog naar school?

    Is toch een beetje mijn ideale werkweek. 3 dagen werken en 4 dagen vrij
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
    pi_62967985
    tvp.
    Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
    pi_62968294
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 13:39 schreef Tim_G het volgende:

    [..]

    Wat voor baan is dat?! of ga je nog naar school?

    Is toch een beetje mijn ideale werkweek. 3 dagen werken en 4 dagen vrij
    Wat voor werk doe je?
    pi_62968401
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 13:16 schreef Tim_G het volgende:
    Hoeveel mensen hebben er hier nu een weekje vrij genomen?

    Zou het opzich willen maar vind me vakantie dagen toch iets te kostbaar

    ps. hieronder zie ik reclame staan van een goldseller ( onderaan het topic ) waarom laat FoK zich in met bedrijven die illegale bezigheden onderhouden?
    Psst, goud kopen? Ik weet een betrouwbaar adresje.

    Tijd geleden gewoon geprobeerd. Minimale goudbedrag bestellen, geld overgemaakt (paar euro) en dan afwachten met het idee van "er gaat toch nix gebeuren" en "het is toch een keiharde scamsite".

    Dag later werd ik gebeld door een nr uit Amerika, moeilijk pratende chinese vrouw aan de lijn om m'n order te bevestigen. "You buy gold yes yes?". Mjah. Het duurde een week ofzo, toen belde ze me weer, of in ingame kon komen. En verrek, ik kreeg m'n goud.

    Weekje later had ik m'n epic flyer.

    [ Bericht 5% gewijzigd door SharQueDo op 05-11-2008 13:59:38 ]
      woensdag 5 november 2008 @ 14:06:09 #28
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_62968795
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 13:39 schreef Tim_G het volgende:

    [..]

    Wat voor baan is dat?! of ga je nog naar school?

    Is toch een beetje mijn ideale werkweek. 3 dagen werken en 4 dagen vrij
    Een erg relaxte baan . Ga binnekort wel 4 dagen per week werken waarvan 1 thuis (iig dat is de planning). Werk als programmeur in Haarlem
    phluphy for president!
    pi_62968997
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 13:06 schreef CittaR het volgende:
    had er wel over nagedacht, alleen ben je dan de hele nacht bezig met instaleren en rotzooi... ik krijg hem lekker thuis bezorgd en ga dan alles op me gemak doen.
    Of servers die overbelast zijn
      woensdag 5 november 2008 @ 14:17:18 #30
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_62969147
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 14:13 schreef BlackStar2k het volgende:

    [..]

    Of servers die overbelast zijn
    Dat zit er heeel dik in Ik doe mooi relaxed, de week van de 17e heb ik vrij. Kan ik niet spelen dan is dat pech maar dan heb ik zat andere dingen te doen.
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_62969159
    Ik denk niet dat die servers 's nachts al plat gaan. 's Ochtends als iedereen het spel heeft binnen gekregen is een grotere kans. Maar 's avonds nog meer, als iedereen vrij is.
    pi_62969578
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 13:54 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Psst, goud kopen? Ik weet een betrouwbaar adresje.

    Tijd geleden gewoon geprobeerd. Minimale goudbedrag bestellen, geld overgemaakt (paar euro) en dan afwachten met het idee van "er gaat toch nix gebeuren" en "het is toch een keiharde scamsite".

    Dag later werd ik gebeld door een nr uit Amerika, moeilijk pratende chinese vrouw aan de lijn om m'n order te bevestigen. "You buy gold yes yes?". Mjah. Het duurde een week ofzo, toen belde ze me weer, of in ingame kon komen. En verrek, ik kreeg m'n goud.

    Weekje later had ik m'n epic flyer.
    en dan vreemd kijken dat je account gebanned is na een week

    gold buyers
    pi_62969945
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 14:32 schreef JanaX het volgende:

    [..]

    en dan vreemd kijken dat je account gebanned is na een week

    gold buyers
    Gegen die Mauer!
      woensdag 5 november 2008 @ 14:42:38 #34
    130412 Katth
    I wanna do bad things with you
    pi_62969948
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 14:32 schreef JanaX het volgende:

    [..]

    en dan vreemd kijken dat je account gebanned is na een week

    gold buyers
    Ik moet er ook niets van hebben. Voor dat gold wat mensen kopen worden gewoon andere misbruikt in zogenaamde sweatshops. Het is gewoon indirecte steun aan de schending van mensenrechten.
    History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
      woensdag 5 november 2008 @ 14:44:11 #35
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_62970007
    Idd, goud van gehackte accounts, je moet er maar blij mee zijn...

    Maar idd, aftellen tot WotLK! Ik heb donderdag en vrijdag vrij genomen, in het weekend staat een LAN met vrienden gepland, laat maar komen die expansion!

    Ik las net wel dat Circle of Healing misschien onder de loep genomen gaat worden, net als Wild Growth, omdat het te sterk zou zijn. Nou is niks zeker, maar een CoH nerf zou erg kut zijn.
    pi_62970084
    anal tvp
    pi_62970093
    8 dagen duurt mij te lang. Ik verveel me de plures.

    Naja, vrijdag dan maar weer TK clearen. En ik heb gvd mijn Hallowed title niet, die squashling wou maar niet droppen voor me pff.
    pi_62970127
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 14:32 schreef JanaX het volgende:

    [..]

    en dan vreemd kijken dat je account gebanned is na een week

    gold buyers
    Die kans zit er wel in idd. Alhoewel ik de traden en charnaam van m'n account heb gebruikt die ik niet meer gebruik en welke gegevens sowieso niet eens van mij zijn.
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 14:42 schreef Katth het volgende:

    [..]

    Ik moet er ook niets van hebben. Voor dat gold wat mensen kopen worden gewoon andere misbruikt in zogenaamde sweatshops. Het is gewoon indirecte steun aan de schending van mensenrechten.
    [smoes]Ach, het creëert werkgelegenheid. Beetje optimisme kan geen kwaad. [/smoes]

    Dat gespam in /2 heb ik dan wel weer een hekel aan. Tyf op met je reclame. Als ik gold wil kopen dan 1. weet ik het wel te vinden, en 2. ik heb al een adresje. Hypocrititeit ftw! (is dat een woord? )
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 14:44 schreef TripleM het volgende:
    Idd, goud van gehackte accounts, je moet er maar blij mee zijn...

    Maar idd, aftellen tot WotLK! Ik heb donderdag en vrijdag vrij genomen, in het weekend staat een LAN met vrienden gepland, laat maar komen die expansion!

    Ik las net wel dat Circle of Healing misschien onder de loep genomen gaat worden, net als Wild Growth, omdat het te sterk zou zijn. Nou is niks zeker, maar een CoH nerf zou erg kut zijn.
    Sowieso ben je zelf 999 van de 1000x dom bezig als je account gehacked is. Je hebt je wachtwoord ergens laten slingeren cq aan iemand gegeven, je hebt spyware/keyloggers/etc gedownload of je hebt gewoon een wachtwoord wat te makkelijk te raden is.

    Daarnaast kun je een GM ticketen nadat je gehacked bent die je zooi terugzet. Items en goud.
      woensdag 5 november 2008 @ 14:49:28 #39
    130412 Katth
    I wanna do bad things with you
    pi_62970182
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 14:44 schreef TripleM het volgende:
    Idd, goud van gehackte accounts, je moet er maar blij mee zijn...

    Maar idd, aftellen tot WotLK! Ik heb donderdag en vrijdag vrij genomen, in het weekend staat een LAN met vrienden gepland, laat maar komen die expansion!

    Ik las net wel dat Circle of Healing misschien onder de loep genomen gaat worden, net als Wild Growth, omdat het te sterk zou zijn. Nou is niks zeker, maar een CoH nerf zou erg kut zijn.
    Ouch, dat zou erg kut zijn ja. Er was al sprake van dat CoH een cd zou krijgen. Mocht het een cd krijgen dan zul je geen priests meer zien met CoH.

    Nu maar hopen dat de servers niet lang plat liggen, voor al die mensen die vrij hebben genomen. Ik heb wel vaker meegemaakt met een MMO dat met een add on de servers 2 dagen down waren.
    History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
    pi_62970471
    http://blue.mmo-champion.(...)g-feral-changes.html

    Ik voorspel dat er wat lolrouges/furyiors/armsiors/retridins/enchmans/huntards boos gaan worden aangezien ik nu een goede reden heb om op DPS (== TPS) jewelry en cloaks te needrollen.

    350 armor van een ring ipv 1.3k+, flikker toch op man. Koop ik liever DPS gear voor. Sowieso een dikke nerf, hoe komen wij (Feral Tank Druids) nu aan onze armor cap? Zelfs met 3/3 PotP is 75% physical damage reduction nog ver te zoeken.

    Ze zeggen dat het geen nerf is. Nee, het is nu wel heel makkelijk. Letterlijk het enige wat we nu nodig hebben is Stamina en Agility. Plus een beetje Strength misschien voor TPS.

    Een grote health pool is leuk, maar als healers het niet bij kunnen houden heb je er alsnog geen flikker aan.
    quote:
    We will adjust the bear armor modifiers so that your net mitigation does NOT go down with these changes. Let me repeat: this is not a nerf to Feral armor. It is a change to the amount of armor you get from gear with bonus armor.
    En dat heb ik vaker gehoord. Armor bonus in Bear is sowieso al generfed sinds 3.0.1 (370% ipv 400%), om maar niet te spreken dat geen een (!) non-PvP leather item meer additional armor heeft. Owja, en Agility<->Dodge dimnishing returns, iemand?

    Blizzard
    pi_62970637
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 14:42 schreef Katth het volgende:

    [..]

    Ik moet er ook niets van hebben. Voor dat gold wat mensen kopen worden gewoon andere misbruikt in zogenaamde sweatshops. Het is gewoon indirecte steun aan de schending van mensenrechten.
    zolang mensen geld neer blijven tellen voor goud wat meeste van de tijd gewoon gejat word van mensen hun gehackte account zullen ze het blijven verkopen.

    Dat Blizzard de prijzen te hoog houd is overigens bullshit mochten ze daar mee aankomen, er zijn meer dan genoeg manieren om zon 500 goud per dag te verdienen.
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 14:47 schreef SharQueDo het volgende:

    Sowieso ben je zelf 999 van de 1000x dom bezig als je account gehacked is. Je hebt je wachtwoord ergens laten slingeren cq aan iemand gegeven, je hebt spyware/keyloggers/etc gedownload of je hebt gewoon een wachtwoord wat te makkelijk te raden is.

    Daarnaast kun je een GM ticketen nadat je gehacked bent die je zooi terugzet. Items en goud.
    true, maar als mensen geen goud zouden kopen zou het hacken van mensen niet interesant zijn.
    pi_62970702
    -dubbel-
    pi_62970758
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 14:58 schreef SharQueDo het volgende:Ze zeggen dat het geen nerf is. Nee, het is nu wel heel makkelijk. Letterlijk het enige wat we nu nodig hebben is Stamina en Agility. Plus een beetje Strength misschien voor TPS.
    Nu shamans geen Strength meer nodig hebben, kan dat compleet van mail verwijdert worden. En zo blijven alleen leather en plate over met Str.
    pi_62971065
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 15:03 schreef JanaX het volgende:

    [..]

    zolang mensen geld neer blijven tellen voor goud wat meeste van de tijd gewoon gejat word van mensen hun gehackte account zullen ze het blijven verkopen.

    Dat Blizzard de prijzen te hoog houd is overigens bullshit mochten ze daar mee aankomen, er zijn meer dan genoeg manieren om zon 500 goud per dag te verdienen.
    [..]

    true, maar als mensen geen goud zouden kopen zou het hacken van mensen niet interesant zijn.
    Als... Als...

    Gold selling zie je bij elke MMORPG. Het is niet de vraag 'als', maar eerder 'wanneer' en 'hoe'. True, ik kan niet ontkennen dat ik geen bijdrage lever aan die markt, maar zonder mij wordt er echt niet minder gehacked. En 'als iedereen'-scenario's bestaan gewoonweg niet. Daarom werkt b.v. communisme ook niet. Een goed systeem, mits iedereen...

    Kan niet.
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 15:07 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Nu shamans geen Strength meer nodig hebben, kan dat compleet van mail verwijdert worden. En zo blijven alleen leather en plate over met Str.
    Ze gaan vast nog wel een keer alle STR -> AP gooien, Blizzard kennende. Een Feral Druid talent was eerder +20% AGI in Cat Form, nu is dat +10% AP.
      woensdag 5 november 2008 @ 15:22:19 #46
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_62971198
    Dat vind ik wel een goede verandering, overigens. Shamans en hunters gingen toch al ongeveer voor dezelfde items. Ik ben met mijn shammy ook maar eens weer even Enhance gegaan, het is echt enorm leuk .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_62972088
    Een paar dagen geleden eens 0/11/50 gespecced met mijn Warlock, en toen met een healer-maatje wat BGs gedaan.

    Dat was echt weer even ouderwets tof zeg, ben niet meer zo goed in PvP na heel lang niet meer op mijn Lock te hebben gespeeld, maar af en toe ging het toch erg lekker, en dan met healer-backup, man man man.

    CoE > Corr > Immolate > Incinerate > Incinerate > Conflagrate > Shadowburn, woooee
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_62974950
    How many Blizzard devs do you need to screw a lightbulb?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
      woensdag 5 november 2008 @ 17:16:45 #49
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_62975252
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 14:47 schreef SharQueDo het volgende:

    Sowieso ben je zelf 999 van de 1000x dom bezig als je account gehacked is. Je hebt je wachtwoord ergens laten slingeren cq aan iemand gegeven, je hebt spyware/keyloggers/etc gedownload of je hebt gewoon een wachtwoord wat te makkelijk te raden is.

    Daarnaast kun je een GM ticketen nadat je gehacked bent die je zooi terugzet. Items en goud.
    Wat je zegt klopt allemaal, maar is geen goed argument. Net zoals de welbekende "als ik die gestolen gsm niet koop, koopt een ander hem wel".
    quote:
    WoW -> Support -> Gold Buying

    [..] We regularly track the source of the gold these companies sell, and find that an alarmingly high amount comes from hacked accounts. These are the friends, relatives, and guildmates you may know who have gone through the experience of having characters, gold, and items stripped from them after visiting a website or opening a file containing a trojan virus. [..]
    En:
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 15:18 schreef SharQueDo het volgende:

    Als... Als...
    quote:
    [..] maar zonder mij wordt er echt niet minder gehacked.
    Daar is ie al
    pi_62975875
    Damn ze hebben rhinho ge nerfed,
    quote:
    Stampede (Rhino): lowered the knockback to 10 yards.
    Fear is the grease of society.
    pi_62976364
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 17:16 schreef TripleM het volgende:

    [..]

    Wat je zegt klopt allemaal, maar is geen goed argument. Net zoals de welbekende "als ik die gestolen gsm niet koop, koopt een ander hem wel".
    [..]

    En:
    [..]


    [..]

    Daar is ie al
    Tsja, jij vindt het misschien geen goed argument, maar het is wel zo.
    pi_62976723
    Het is niet zo. Door de vraag komt het aanbod. Dat voorkom je niet door gewoon mee te doen met de vraag.
    pi_62978522
    Hoeveel betaalende klanten gaan er op en wow server?

    Geen garp maar gewoon en vraag,
    Fear is the grease of society.
    pi_62979526
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 18:18 schreef stbabylon het volgende:
    Het is niet zo. Door de vraag komt het aanbod. Dat voorkom je niet door gewoon mee te doen met de vraag.
    Door niet mee te doen dan voorkom je het alsnog niet omdat er altijd wel mensen zijn met de vraag. En als je over "als iedereen..." begint, lees boven. ^
    pi_62979723
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 20:02 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Door niet mee te doen dan voorkom je het alsnog niet omdat er altijd wel mensen zijn met de vraag. En als je over "als iedereen..." begint, lees boven. ^
    Ok, stel 1000 man koopt goud. Als jij het koopt, koopt 1001 man. Als je het niet koopt, koopt 1000 het. Niet plots 999 man.
    pi_62979740
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 19:30 schreef vogelkooi het volgende:
    Hoeveel betaalende klanten gaan er op en wow server?

    Geen garp maar gewoon en vraag,
    Volgens mij heb ik ergens een keer gehoord 5000.
      woensdag 5 november 2008 @ 20:10:08 #57
    66083 Platina
    78th Element
    pi_62979794
    Als er geen vraag naar zou zijn, zou er theoretisch ook geen aanbod moeten zien. Nu is dit aanbod er altijd wel, maar als jij gold koopt zorg je dat er vraag naar is en er dus meer aanbod komt.

    In feite ben jij (SharQueDo) gewoon een teamkiller. Jij verpest bewust het plezier van andere mensen (direct en indirect) door het kopen van gold.
    pi_62980015
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 14:58 schreef SharQueDo het volgende:


    Blizzard
    Gold kopen
    pi_62983495
    Lol, zijn er gold site's die ook echt leveren dan? Dacht altijd dat je alles kwijt was. (Zoals Wowmine)
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62984355
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 20:10 schreef Platina het volgende:
    Als er geen vraag naar zou zijn, zou er theoretisch ook geen aanbod moeten zien. Nu is dit aanbod er altijd wel, maar als jij gold koopt zorg je dat er vraag naar is en er dus meer aanbod komt.

    In feite ben jij (SharQueDo) gewoon een teamkiller. Jij verpest bewust het plezier van andere mensen (direct en indirect) door het kopen van gold.
    Ieder z'n eigen intepretatie.
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 20:17 schreef Hanstin het volgende:

    [..]

    Gold kopen
    Offtopic gaan met non-argumenten etc
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 21:51 schreef drumstickNL het volgende:
    Lol, zijn er gold site's die ook echt leveren dan? Dacht altijd dat je alles kwijt was. (Zoals Wowmine)
    Ja dat dacht ik dus ook.
    pi_62984483
    Sowieso, goldspammers heb je altijd en overal. Ga je tijd investeren in het zoeken van een anti-spam addon (SpamMeNot) ipv je druk te maken over het feit dat ik daadwerkelijk gold heb gekocht.

    En "bewust het plezier verpesten van anderen". Alsjeblieft zeg.
    pi_62984539
    Je moet het allemaal zelf weten SharQ, maar weet wel dat ik klaarsta om je keihard uit te lachen wanneer je gebanned wordt
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_62984616
    Als idd. Als.
    pi_62984722
    Als, Wanneer, whatever floats your boat
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_62984855
    Ok. Thanks voor de info..
    pi_62985001
    Ik snap niet waarom mensen zich zo druk maken. Alsof er nu meer gespammed wordt. Wat ik zei, neem een goeie anti-spam addon en je hebt 0% last meer van whispers, rommel in /2 en andere meuk.
      woensdag 5 november 2008 @ 22:35:34 #67
    66083 Platina
    78th Element
    pi_62985104
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 22:15 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Ieder z'n eigen intepretatie.
    [..]

    Offtopic gaan met non-argumenten etc
    [..]

    Ja dat dacht ik dus ook.
    Ik zie jou ook niet inhoudelijk reageren op mijn argumenten...
    pi_62985272
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 22:35 schreef Platina het volgende:

    [..]

    Ik zie jou ook niet inhoudelijk reageren op mijn argumenten...
    Vertel mij maar eens hoe ik jouw plezier in WoW zowel direct als indirect verpest.
      woensdag 5 november 2008 @ 23:28:36 #69
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_62986834
    meh, lijkt klaagbaak hier wel
    .
    pi_62988320
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 20:08 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Volgens mij heb ik ergens een keer gehoord 5000.
    http://www.warcraftrealms.com/census.php?serverid=427

    Drukst bevolkte EU server met maarliefst 32,473 Characters
    Inclusief alts dus. maar dan nog, aardig veel.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Serani op 06-11-2008 00:39:18 (typo) ]
    pi_62988355
    Eindelijk geunbanned..

    (TVP dus)
    Don't think, be sure!
    pi_62989651
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 22:32 schreef SharQueDo het volgende:
    Ik snap niet waarom mensen zich zo druk maken. Alsof er nu meer gespammed wordt. Wat ik zei, neem een goeie anti-spam addon en je hebt 0% last meer van whispers, rommel in /2 en andere meuk.
    Ik heb genoeg mensen gehacked zien worden en echt van alles gestript gezien. Alles. Soms 6 alts. Dan kan je ze wel uitlachen dat ze überhaupt een trojan op hebben gelopen, maar niet iedereen krigjt virussen en trojans door naar obscure porno te surfen. Soms loop je die dingen ook onverwachts op, op plekken waar ze niet horen (zoals in de Flash plugin)

    Deze mensen klrijgen nooit alles terug. Het mag dan wel een spel zijn, maar mensen hebben meer dan 2 jaar een hobby waar ze tijd in hebben gestoken en dat is vernield door een goldseller die het gehackte account leeg heeft geroofd.

    Al die uren die zij erin hebben gestoken heb jij gejat. Simpel. Je bent een dief, ook al heb je ervoor betaald. In de regel heeft de maatschappij 0,0 respect voor dieven. Dan kan je wel de vermoorde onschuld spelen, maar je weet dondersgoed dat je andermans speelplezier hebt gestolen.

    Het argument dat anderen het anders toch wel doen is wel degelijk waar. Maar dat maakt jou nog niet onschuldig. Als jij niet inbreekt in huizen dan is er ook wel iemand anders die het doet.

    Van andermans (virtuele) spullen heb je af te blijven, net zoals je van andersmans echte spullen afblijft.


    Als men het op deze manier uitlegt, hopelijk kijk je dan anders tegen de situatie aan.
    pi_62989656
    Oeps, dubbel
    pi_62989839
    Heb wel eens goldbankers bij mailboxen gezien. Dus toen dacht ik wel van.. Zou het dan toch echt geen scam zijn ?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62989853
    Gisteren 7 kippen gekocht
    pi_62989993
    Realms offline

    Laatste week raiden pre-wotlk. Hoop dat we Kil'Jaeden deze week nog down krijgen, want ondanks de ontzettende nerfs die hij natuurlijk heeft gehad met 3.0.2 is het wel heel awesome om hem tenminste 1 keer down te hebben gehad

    Vanavond t/m M'uru en dan zondag, maandag en dinsdag hopen op de kill
      donderdag 6 november 2008 @ 08:31:36 #77
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_62990321
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 17:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    How many Blizzard devs do you need to screw a lightbulb?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    phluphy for president!
    pi_62990522
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 07:57 schreef Stranger het volgende:
    Realms offline
    Gelul! Ik kon uit 3 Russische server kiezen
    pi_62990772
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 07:57 schreef Stranger het volgende:
    Laatste week raiden pre-wotlk. Hoop dat we Kil'Jaeden deze week nog down krijgen, want ondanks de ontzettende nerfs die hij natuurlijk heeft gehad met 3.0.2 is het wel heel awesome om hem tenminste 1 keer down te hebben gehad

    Vanavond t/m M'uru en dan zondag, maandag en dinsdag hopen op de kill
    Idem hier! Al hadden we donderdag wat problemen met M'uru, hebben em helaas niet down gekregen. Vanavond Kalecgos, Brut, Felmyst en hopelijk Twins, meer redden we denk ik niet. Zondag evt. Twins, M'uru en hopelijk al een eerste poging op KJ, en dan hebben we dinsdagavond nog om KJ neer te krijgen.

    Donderdag en vrijdag lekker vrij!
    pi_62990777
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 08:47 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Gelul! Ik kon uit 3 Russische server kiezen
    dan ligt dat niet aan mij, ik kan ook alleen uit russische servers kiezen
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      donderdag 6 november 2008 @ 09:09:13 #81
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_62990852
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 09:05 schreef Isabeau het volgende:

    [..]

    dan ligt dat niet aan mij, ik kan ook alleen uit russische servers kiezen
    En ik kan helemaal niet spelen

    Vies kut hotel hier met crimineel duur traag internet
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_62990876
    Waar zit je dan?
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_62990981
    En als ik op de status page kijk http://www.wow-europe.com/realmstatus/index.html?locale=en_gb dan is mijn Realm gewoon up, ik kan er alleen niet op omdat ik alleen uit Russische realms kan kiezen

    Enne, ze mogen er wel een zooi Russische realms bijmaken zeg als ik zo kijk (van de 13 zijn er 9 full en 6 queued!! )
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_62991016
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 09:15 schreef Isabeau het volgende:
    En als ik op de status page kijk http://www.wow-europe.com/realmstatus/index.html?locale=en_gb dan is mijn Realm gewoon up, ik kan er alleen niet op omdat ik alleen uit Russische realms kan kiezen

    Enne, ze mogen er wel een zooi Russische realms bijmaken zeg als ik zo kijk (van de 13 zijn er 9 full en 6 queued!! )
    Ws. doet jouw server het wel, maar is de inlogserver brak
    pi_62991034
    en wat doe ik daaraan?!
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_62991088
    Helemaal niks.

    WoW werkt met 4 soorten servers:
    Inlogservers
    Realmservers
    Instanceservers
    Battlegroundservers

    Als die eerste plat ligt, maakt het niks uit wat er met de rest aan de hand is, je komt er niet in. Helaas is het ook nog zo dat één inlogserver meerdere realmservers bedient.

    Zo was het bij de opening van AQ op onze server zo dat we eerst onze eigen realmserver 3x onderuit trokken, en door het vele proberen inloggen, trokken we vervolgens ook de inlogserver plat, waardoor er een flink aantal realmservers last hadden van onze opening. Het was hilarisch
    pi_62991102
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 09:17 schreef Isabeau het volgende:
    en wat doe ik daaraan?!
    Net als ik, gewoon wachten en iedere 5 min proberen in te loggen.
      donderdag 6 november 2008 @ 09:21:22 #88
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_62991107
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 09:10 schreef Isabeau het volgende:
    Waar zit je dan?
    Madrid en kan pas moregn weer terug. Bleh ik heb iig al aangegeven dat ik hier niet weer hoef als het niet perse nodig is.
    Fijn hotel maar als je het stickertje van Swisscom ziet staan weet je al dat het internet iets van 10,- per uur is.
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_62991112
    nou ja, dan ga ik maar weer naar bed en zie wel hoe het er straks uitziet.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_62991130
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 09:21 schreef Isabeau het volgende:
    nou ja, dan ga ik maar weer naar bed en zie wel hoe het er straks uitziet.
    *jaloers*
    pi_62991148
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 09:21 schreef Ps2K het volgende:

    Madrid en kan pas moregn weer terug. Bleh ik heb iig al aangegeven dat ik hier niet weer hoef als het niet perse nodig is.
    Fijn hotel maar als je het stickertje van Swisscom ziet staan weet je al dat het internet iets van 10,- per uur is.
    Ik zat in Oostenrijk in een hotel met werkelijk belachelijke internetprijzen Ik kreeg het gevoel dat als je daar wilde internetten je het internet infrastructuur systeem voor heel oostenrijk moest helpen bekostigen. Maar morgen weer thuis 1 dagje bikkelen (dat je nu online bent joh )
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_62991159
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 09:22 schreef stbabylon het volgende:

    *jaloers*
    ik ben ziek en heus, daar hoef je niet jaloers op te zijn
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_62991178
    Trouwens, Isabeau, zou je niet je sig kunnen veranderen. Iets met Romulo en Julia
      donderdag 6 november 2008 @ 09:25:31 #94
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_62991207
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 09:23 schreef Isabeau het volgende:
    (dat je nu online bent joh )
    *kuch*werk*kuch*
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_62991317
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 09:23 schreef Isabeau het volgende:

    ik ben ziek en heus, daar hoef je niet jaloers op te zijn
    Je bent ziek én je kan niet warcraften Dubbel klote dus
    pi_62991451
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 09:31 schreef Leintjeuh het volgende:

    [..]

    Je bent ziek én je kan niet warcraften Dubbel klote dus
    Ja, want het enige nuttige aan ziek zijn is dat je tijd hebt om te warcraften
    Nu heeft ziek zijn verdorie ook nog eens geen nut
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_62991466
    Ziek worden op woensdag is ook het kutst wat je kunt hebben. En vandaag is het dus eigenlijk een extra woensdag

    Gelukkig ben ik niet ziek, maar mag ik lekker werken!
    pi_62991531
    Te weinig addicts in je guild, zal het niet goed doen zonder
    pi_62991567
    Schijtzooi dit. Hoef je pas om 11 uur te beginnen, dus wil je nog ff vlug paar dailies doen.. Maar nee hoor .
    Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
    pi_62991631
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 09:37 schreef Isabeau het volgende:
    Ja, want het enige nuttige aan ziek zijn is dat je tijd hebt om te warcraften
    Nu heeft ziek zijn verdorie ook nog eens geen nut
    Tell me about it Ik wil gewoon warcraften, 's avonds kom je bijna BL niet op omdat ie vol is, is er 's ochtends onderhoud
    pi_62991747
    Eigenlijk was het wel goed dat de server vanochtend plat lag. Anders was ik ws. nog meer Runecloth gaan kopen. En daar moet ik eigenlijk voorlopig even mee ophouden. Volgens de statistics heb ik 7000g verdient sinds 3.0.2 (waarvan 6k door auctions), ik had 1000g, en heb nu nog 400g... Volgens mij wilde ik heel graag een kip.... (een deel van dat geld is ook op gegaan aan alle flying mounts -1, alle talbuks, alle wolven -1, alle raptors -2).

    Ik heb nu nog een week om mijn goud iig op 2k weer te krijgen. Dat lijkt me voldoende om leuk WotLk in te gaan. Met 200g per dag van dailies en 200g door auctions/farmen, moet dat lukken.
    pi_62991783
    Ik heb mezelf even toegevoegd op fok.wyrihaximus.net maar mijn pve score blijft op 0 staan, doe ik weer eens iets niet goed of moet ik gewoon even geduld hebben?
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 09:45 schreef Leintjeuh het volgende:

    Tell me about it Ik wil gewoon warcraften, 's avonds kom je bijna BL niet op omdat ie vol is, is er 's ochtends onderhoud
    Erg vervelend idd, al mijn favoriete sites al 10x gezien vanochtend.
    pi_62991819
    Volgens mij ligt de Armory plat vanwege een grote change. Of moet hij iig ge-herpopuleerd worden.

    In preparation for Wrath of the Lich King, we will be performing an 8 hour Armory maintenance beginning on November 6, at 6AM PST. The extensive changes and feature additions in Wrath of the Lich King mean that we also have to update the Armory to reflect those changes. As part of the maintenance, all character data will be reset, and character profiles will be repopulated as players log into World of Warcraft. We thank you for your patience during the maintenance.
    pi_62991849
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 06:52 schreef Mystikvm het volgende:

    [..]

    Ik heb genoeg mensen gehacked zien worden en echt van alles gestript gezien. Alles. Soms 6 alts. Dan kan je ze wel uitlachen dat ze überhaupt een trojan op hebben gelopen, maar niet iedereen krigjt virussen en trojans door naar obscure porno te surfen. Soms loop je die dingen ook onverwachts op, op plekken waar ze niet horen (zoals in de Flash plugin)

    Deze mensen klrijgen nooit alles terug. Het mag dan wel een spel zijn, maar mensen hebben meer dan 2 jaar een hobby waar ze tijd in hebben gestoken en dat is vernield door een goldseller die het gehackte account leeg heeft geroofd.

    Al die uren die zij erin hebben gestoken heb jij gejat. Simpel. Je bent een dief, ook al heb je ervoor betaald. In de regel heeft de maatschappij 0,0 respect voor dieven. Dan kan je wel de vermoorde onschuld spelen, maar je weet dondersgoed dat je andermans speelplezier hebt gestolen.

    Het argument dat anderen het anders toch wel doen is wel degelijk waar. Maar dat maakt jou nog niet onschuldig. Als jij niet inbreekt in huizen dan is er ook wel iemand anders die het doet.

    Van andermans (virtuele) spullen heb je af te blijven, net zoals je van andersmans echte spullen afblijft.


    Als men het op deze manier uitlegt, hopelijk kijk je dan anders tegen de situatie aan.
    Ja idd. Je hebt eigenlijk wel een punt...

    Door dingen zo uit verband te rukken dat objectieve, genuanceerde discussie over zo'n onderwerp überhaupt zinloos is hier met personen zoals jij.

    Daarom laat ik het hier ook bij. Zoals Stommie ook al zei begint het op een klaagbaak te lijken hier en dat is nou net niet de bedoeling.

    * topic verandert

    Nog 1 weekje!

    [ Bericht 0% gewijzigd door SharQueDo op 06-11-2008 10:08:13 ]
    pi_62991927
    Ik heb genoeg gold op me lock om een beetje vooruit te gaan..500 g nu, ben nu lekker op me dooie gemak me Hunter alt aan het lvlen ( neutral AH's ftw )

    Een Scorpid doet een aardig potje DPS voor een tank pet, Scorpid poison ftw
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_62991956
    Ik heb ook een scorpid als pet voor mijn hunter, ben ik heel blij mee
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_62992023
    Ik zorg ook wel dat ik 500g oid heb om Wotlk mee in te gaan op m'n Druid.

    Huntertje is 68 en 75% oid maar ben zo lui om haar te lvlen. Heb nu een kitty als pet, wat opzich wel fun is. Maar ik kan geen andere leuke pets vinden die ook een beetje kunnen dps'en en tanken . En ben nog wat aan het stoeien met m'n build.
    Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
    pi_62992042
    Kom er ook niet op
    pi_62992075
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:04 schreef ScarFace- het volgende:
    Kom er ook niet op
    Ik ook nog steeds niet.
    pi_62992076
    Bah. Stom gedoe. Ik wil warcraften
    pi_62992149
    Tot level 72 heb ik een kitty als dps pet en een gorilla als tank pet , op dat moment heb ik de 51BM skill weer en gaat kitty plaats maken voor mijn Devilsaur.

    Op 80 speel ik met de Gorilla en de Devilsaur met deze talents:
    http://www.wowhead.com/?petcalc=0uzGzrG0cz (Gorilla)
    http://www.wowhead.com/?petcalc=chd00fc0zho (Devilsaur)
    http://www.wowhead.com/?talent=cVbGzggRwu0estce0b (Hunter)
    pi_62992209
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:09 schreef stbabylon het volgende:
    Tot level 72 heb ik een kitty als dps pet en een gorilla als tank pet , op dat moment heb ik de 51BM skill weer en gaat kitty plaats maken voor mijn Devilsaur.

    Op 80 speel ik met de Gorilla en de Devilsaur met deze talents:
    http://www.wowhead.com/?petcalc=0uzGzrG0cz (Gorilla)
    http://www.wowhead.com/?petcalc=chd00fc0zho (Devilsaur)
    http://www.wowhead.com/?talent=cVbGzggRwu0estce0b (Hhunter)
    Damn, jij bent al ver vooruit aan het denken.

    Ik level eerst mijn chars naar 70 en dan zie ik wel verder.
    pi_62992266
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:05 schreef Leintjeuh het volgende:
    Bah. Stom gedoe. Ik wil warcraften
    Ben je vrij dan?
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      donderdag 6 november 2008 @ 10:15:56 #114
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_62992290
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:11 schreef Catskill het volgende:

    [..]

    Damn, jij bent al ver vooruit aan het denken.

    Ik level eerst mijn chars naar 70 en dan zie ik wel verder.
    Ja ik zit te twijvelen..
    Shaman lvl66
    Priest lvl51
    Lock lvl47
    Hunter lvl70

    Ik ben er nog niet achter welke mijn main gaat worden... healen vind ik wel gaaf om te doen maar ik wil ook grote dingen solo doodmaken
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_62992321
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:14 schreef Isabeau het volgende:

    Ben je vrij dan?
    Ja.
    pi_62992336
    Ik moet ook wel, ben van plan om 20-11 mijn hunter op 80 te hebben

    En met mijn levelling plan (wat overlapt met mijn engineering levelling plan: linkje) moet dat lukken:
    level 71 kill shot, level 72 full bm, level 73 nieuwe kogels, level 74~75 nieuwe gun met nieuwe scope, level 76 extra hit, level 76 portable mailbox, hopelijk op level 78 genoeg frozen orbs voor de nieuwe epic gun en epic engi head
    pi_62992352
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:15 schreef Ps2K het volgende:

    Ik ben er nog niet achter welke mijn main gaat worden... healen vind ik wel gaaf om te doen maar ik wil ook grote dingen solo doodmaken
    Mijn druid is ook healer, was eerst feral maar resto is toch leuker.
    Volgende week eerst maar weer mijn dps gear aan en bij 80 weer healen.
      donderdag 6 november 2008 @ 10:20:27 #118
    130412 Katth
    I wanna do bad things with you
    pi_62992391
    Zit nu op 11k gold and counting. Heb de laatste tijd veel daily's gedaan, maar daar stop ik nu ff mee. Ik ben nu aan het proberen de loremaster achievements te krijgen en 2k quests. Daar gaat genoeg tijd in zitten
    History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
      donderdag 6 november 2008 @ 10:20:45 #119
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_62992397
    Ik level eerst m'n priest, daarna m'n (prot) pally, dan heb ik nog een rogue en ik wil een DK starten. Welke van die 2 eerder aan de beurt is weet ik nog niet

    Weet iemand hoe lang een gemiddelde Naxx run duurt trouwens?
    pi_62992481
    GVD IK WIL SPELEN
    pi_62992493
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:17 schreef Leintjeuh het volgende:

    [..]

    Ja.
    En is de badkamer al af?

    En hoe laat kom je morgen?
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_62992499
    En doet wow het alweer?
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_62992508
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:20 schreef TripleM het volgende:
    Ik level eerst m'n priest, daarna m'n (prot) pally, dan heb ik nog een rogue en ik wil een DK starten. Welke van die 2 eerder aan de beurt is weet ik nog niet

    Weet iemand hoe lang een gemiddelde Naxx run duurt trouwens?
    Over welke naxx heb je het, WOTLK?

    Ik geloof zoals elke nieuwe instance, mensen hebben niet veel door en zullen veel whipen op de eerste bazen, check maar hoe kara was op het begin!
    pi_62992512
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:25 schreef Isabeau het volgende:
    En doet wow het alweer?
    neeeeeeeeen
    pi_62992537
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 22:32 schreef SharQueDo het volgende:
    Ik snap niet waarom mensen zich zo druk maken. Alsof er nu meer gespammed wordt. Wat ik zei, neem een goeie anti-spam addon en je hebt 0% last meer van whispers, rommel in /2 en andere meuk.
    Beetje laat maar toch nog een reactie
    Gaat me niet eens om die spam. Maar meer om die schijthunters die sommige plaatsen 24x7 leeg grinden met hun botjes. Je report ze continue maar wekenlang blijf je diezelfde hunters op dezelfde plek hetzelfde rondje zien maken....

    [ Bericht 4% gewijzigd door Tim_G op 06-11-2008 10:39:32 ]
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
    pi_62992623
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:27 schreef Tim_G het volgende:

    [..]

    Beetje laat maar toch nog een reactie
    Gaat me niet eens om die spam. Maar meer om die schijthunters die sommige plaatsen 24x7 leeg grinden met hun botjes. Je report ze continue maar wekenlang blijf je diezelfde hunters op dezelfde plek hetzelfde rondje maken....
    Ik zie ze niet meer zo vaak in BC maar in oude contect nog altijd wel, guildless zo grappig.
    Dual boxed er hier iemand?
    pi_62992624
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:26 schreef Santello het volgende:

    [..]

    Over welke naxx heb je het, WOTLK?

    Ik geloof zoals elke nieuwe instance, mensen hebben niet veel door en zullen veel whipen op de eerste bazen, check maar hoe kara was op het begin!
    quote:
    Raiding is easy at the moment. Even Naxx will be pretty easy. Part of that is because we thought Karazhan, Gruul and Magtheridon were too steep a jump in difficulty from the heroics. Part of that is because most of the Naxx encounters are well-understood.
    Naxx wordt in WotlK dus ook makkelijk.
    pi_62992659
    Deze week trouwens met een Lock geprobeerd precies te doen wat Joanna's Horde Leveling Guide zegt en op level 15 had ik al 2x zoveel tijd gebruikt als Joanna Ik ben niet geschikt voor snel levelen.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_62992677
    Hey heb raar probleem..

    of een of andere reden kan ik alleen maar development als language kiezen
    En dan zie ik hjelemaal geen realm..

    Ik heb alle patches van wowwiki of wowzelf..
    Don't think, be sure!
      donderdag 6 november 2008 @ 10:36:18 #130
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_62992719
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:33 schreef Isabeau het volgende:
    Deze week trouwens met een Lock geprobeerd precies te doen wat Joanna's Horde Leveling Guide zegt en op level 15 had ik al 2x zoveel tijd gebruikt als Joanna Ik ben niet geschikt voor snel levelen.
    Die levelling guides zijn ook zwaar optimistisch imo. Ik houdt vast aan mijn oude methode: Quests verzamelen, ze allemaal afwerken, inleveren en nieuwe halen. Nu met Questhelper is dat een stukje makkelijker geworden.

    Ik ga niet voor snelheid
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_62992721
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:34 schreef GilaMonyet het volgende:
    Hey heb raar probleem..

    of een of andere reden kan ik alleen maar development als language kiezen
    En dan zie ik hjelemaal geen realm..

    Ik heb alle patches van wowwiki of wowzelf..
    Servers zijn down, gewoon even wachten dus.
    pi_62992817
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:34 schreef GilaMonyet het volgende:
    Hey heb raar probleem..

    of een of andere reden kan ik alleen maar development als language kiezen
    En dan zie ik hjelemaal geen realm..

    Ik heb alle patches van wowwiki of wowzelf..
    Ohh dan moet je Wow verwijderen en opnieuw installeren
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
    pi_62992821
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:36 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Die levelling guides zijn ook zwaar optimistisch imo. Ik houdt vast aan mijn oude methode: Quests verzamelen, ze allemaal afwerken, inleveren en nieuwe halen. Nu met Questhelper is dat een stukje makkelijker geworden.

    Ik ga niet voor snelheid
    Ik ook nooit, verre van, maar ik wilde het een keer proberen! Maar het lijkt schier onmogelijk
    Ik chat niet, ik afk niet, ik weet wat ik doen moet en waar ik zijn moet, ik kill snel en ga snel naar de volgende, gebruik uitgebreid voedsel en bandages om zo snel mogelijk door te kunnen spelen en dan toch op zulk low level op 2x de tijd van de guide zitten
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      donderdag 6 november 2008 @ 10:41:06 #134
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_62992833
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:40 schreef Isabeau het volgende:

    [..]

    Ik ook nooit, verre van, maar ik wilde het een keer proberen! Maar het lijkt schier onmogelijk
    Ik chat niet, ik afk niet, ik weet wat ik doen moet en waar ik zijn moet, ik kill snel en ga snel naar de volgende, gebruik uitgebreid voedsel en bandages om zo snel mogelijk door te kunnen spelen en dan toch op zulk low level op 2x de tijd van de guide zitten
    Probeer het eens met een hunter
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_62992888
    Weet je hoe je een addon moet gebruiken?

    Ik raad je Questhelper aan, leveld het beste.
    Je pakt alle quests, drukt op je map, laat je precies zien waar je moet lopen wat je moet killen ez mode, waarschijnlijk level je minder snel dan die guide omdat je steeds moet lezen wat je moet doen

    http://wulfsblog.files.wo(...)mini-questhelper.jpg
    plaatje van map met questhelper
      donderdag 6 november 2008 @ 10:43:45 #136
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_62992903
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:33 schreef Isabeau het volgende:
    Deze week trouwens met een Lock geprobeerd precies te doen wat Joanna's Horde Leveling Guide zegt en op level 15 had ik al 2x zoveel tijd gebruikt als Joanna Ik ben niet geschikt voor snel levelen.
    Jame's guides zijn veel beter vind ik in ieder geval
    http://www.wow-pro.com/
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      donderdag 6 november 2008 @ 10:44:08 #137
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_62992914
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:43 schreef Santello het volgende:
    Weet je hoe je een addon moet gebruiken?

    Ik raad je Questhelper aan, leveld het beste.
    Je pakt alle quests, drukt op je map, laat je precies zien waar je moet lopen wat je moet killen ez mode, waarschijnlijk level je minder snel dan die guide omdat je steeds moet lezen wat je moet doen
    En in de meeste guides zitten ook rare fouten waardoor je soms veel tijd verliest...
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_62992926
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:36 schreef Catskill het volgende:

    [..]

    Servers zijn down, gewoon even wachten dus.
    Nee want had dit gister ookal toen ze nog niet down waren
    Don't think, be sure!
    pi_62992930
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:41 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Probeer het eens met een hunter
    Ik had al een hunter en geen lock, vandaar dat ik een warlock had gekozen en er was ook een speciale warlock guide voor undead.

    (en ik gebruik nota bene ook questhelper en nog ben ik 2x zo langzaam)
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      donderdag 6 november 2008 @ 10:44:48 #140
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_62992934
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:43 schreef Murloc het volgende:

    [..]

    Jame's guides zijn veel beter vind ik in ieder geval
    http://www.wow-pro.com/
    Ik heb die van Zygor geprobeerd... die is echt supersnel
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_62992938
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:40 schreef Tim_G het volgende:

    [..]

    Ohh dan moet je Wow verwijderen en opnieuw installeren
    Godver !
    Beter niet haha dat duuuurt lang
    Don't think, be sure!
      donderdag 6 november 2008 @ 10:45:36 #142
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_62992959
    Questhelper is idd erg !
    Ook hangt je voortgang van je stargebied af imho. Mijn orc hunter was traag en log en kreeg ik met moeite en veel doorduwen op 15 voordat ik hem zat was. Mijn nieuwe mage is in no-time level 17 omdat ik soepel door het belf start gebied heenwandel.
    pi_62992997
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:43 schreef Murloc het volgende:

    [..]

    Jame's guides zijn veel beter vind ik in ieder geval
    http://www.wow-pro.com/
    die zijn toch voor alliance?

    enne, questhelper heb ik regelmatig de belachelijkste fouten zien maken
    Dat ik in een huis in Brill iets moest halen voor een quest in Desolace (uh huh) en bij een andere quest uit Ashenvale (dat je die manual in elkaar moest zetten) wil questhelper je alleen maar naar mailboxen sturen (maw: iedereen die die quest deed voor questhelper die haalde het meeste van het AH)
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_62993017
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:44 schreef GilaMonyet het volgende:

    [..]

    Godver !
    Beter niet haha dat duuuurt lang
    Met WOTLK als extra expansion komt er binnenkort extra installatietijd bij hahaha
      donderdag 6 november 2008 @ 10:49:35 #145
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_62993071
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:46 schreef Isabeau het volgende:
    die zijn toch voor alliance?
    Nee, ook voor Horde
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      donderdag 6 november 2008 @ 10:50:36 #146
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_62993091
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:31 schreef Jessah het volgende:

    Naxx wordt in WotlK dus ook makkelijk.
    Dat wist ik al, ik had die post ook gelezen (ik maak me ook best zorgen over dat men nog niet weet of er nog een raid met de moeilijkheid van Sunwell gaat komen), maar ben benieuwd hoe lang een typische Naxx run dus gaat duren. Heb namelijk ook gelezen dat dungeons wat korter zouden zijn geworden.
    pi_62993114
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:47 schreef Santello het volgende:

    [..]

    Met WOTLK als extra expansion komt er binnenkort extra installatietijd bij hahaha
    ja inderdaad
    Don't think, be sure!
    pi_62993140
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:49 schreef Murloc het volgende:

    [..]

    Nee, ook voor Horde
    Super! Ik zasl eens overnieuw beginnen dan
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      donderdag 6 november 2008 @ 10:53:28 #149
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_62993167
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 09:53 schreef stbabylon het volgende:
    Volgens mij ligt de Armory plat vanwege een grote change. Of moet hij iig ge-herpopuleerd worden.

    In preparation for Wrath of the Lich King, we will be performing an 8 hour Armory maintenance beginning on November 6, at 6AM PST. The extensive changes and feature additions in Wrath of the Lich King mean that we also have to update the Armory to reflect those changes. As part of the maintenance, all character data will be reset, and character profiles will be repopulated as players log into World of Warcraft. We thank you for your patience during the maintenance.
    Klinkt als achievements op de armory? !
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:44 schreef GilaMonyet het volgende:

    [..]

    Godver !
    Beter niet haha dat duuuurt lang
    Begin eerst maar eens met repair.exe te draaien voordat je opnieuw gaat installed .
    phluphy for president!
    pi_62993191
    Ze zouden achievements op de armory implementeren
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_62993226
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:53 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Klinkt als achievements op de armory? !
    [..]

    Begin eerst maar eens met repair.exe te draaien voordat je opnieuw gaat installed .
    Ja heb ik al geprobeerd..
    Maar schijnt niet te werken maar heb 3x wow staan op me pc..
    (1x op me pc en dan heb ik 2 externe HDDs met WoW er op)

    Dit is mijn laatste versie dus daar update ik em nu.. hehe hopen dat et werkt
    Don't think, be sure!
      donderdag 6 november 2008 @ 11:18:20 #152
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_62993782
    man, dit duurt lang
    .
    pi_62993835
    Btw..

    Iemand die hier PvPd met zijn warrior en goeie specc weet?
    Heb nog niet de nieuwe talents geprobeert of iets.. ?
    Don't think, be sure!
    pi_62993988
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:31 schreef Jessah het volgende:

    [..]


    [..]

    Naxx wordt in WotlK dus ook makkelijk.
    Zoals er dus ook staat. D'r zijn 1001 guides en filmpjes out there voor elke Naxx boss en op theorycraft fora is elke level 60 variant al tot in den treure besproken. De enige echte check gaat, denk ik, Sapphiron zijn met FrR. Hoewel je ook maar 10/25 man hoeft te kitten daarvoor.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    That having been said zal er wel weer genoeg geklaagd worden wegens retard checks. (Heigan, Thaddius mainly en Faerlina heeft ook weer een 'get out of the fucking fire' AoE.

    Btw, voor de tanks: 12k hp / 12.4k armour unbuffed --> Voldoende voor Kara OT?
    "Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
    pi_62994011
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:18 schreef Stommie het volgende:
    man, dit duurt lang
    Idd.
      donderdag 6 november 2008 @ 11:27:20 #156
    177114 Demon_Hunter
    Tell the truth and then run.
    pi_62994100
    gvd IK WIL SPELEEEEEEEEEEEEEEEHN
    Minds are like parachutes. They only function when open.
    pi_62994125
    Ik vind die nieuwe Auctioneer (Auc-Advanced) maar onwennig. Ipv dingen te selecteren om te scannen scan je nu alles in een keer (wel met pause/resume er dit keer bij) en fatsoenlijk auctions posten gaat ook anders, met batches oid.
    pi_62994156
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef Omentuva het volgende:

    [..]

    Zoals er dus ook staat. D'r zijn 1001 guides en filmpjes out there voor elke Naxx boss en op theorycraft fora is elke level 60 variant al tot in den treure besproken. De enige echte check gaat, denk ik, Sapphiron zijn met FrR. Hoewel je ook maar 10/25 man hoeft te kitten daarvoor.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    That having been said zal er wel weer genoeg geklaagd worden wegens retard checks. (Heigan, Thaddius mainly en Faerlina heeft ook weer een 'get out of the fucking fire' AoE.

    Btw, voor de tanks: 12k hp / 12.4k armour unbuffed --> Voldoende voor Kara OT?
    Druid? Mits minimaal 25%+ dodge, mja.
    pi_62994214
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:28 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Druid? Mits minimaal 25%+ dodge, mja.
    Pala en ergens richting de 50 % (48.5 ofzo?) combined dodge/parry/miss.
    "Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
    pi_62994236
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:30 schreef Omentuva het volgende:

    [..]

    Pala en ergens richting de 50 % (48.5 ofzo?) combined dodge/parry/miss.
    Oh dan is dat zeker wel te doen. Kara MT zelfs ook wel.
    pi_62994270
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:27 schreef SharQueDo het volgende:
    Ik vind die nieuwe Auctioneer (Auc-Advanced) maar onwennig. Ipv dingen te selecteren om te scannen scan je nu alles in een keer (wel met pause/resume er dit keer bij) en fatsoenlijk auctions posten gaat ook anders, met batches oid.
    Ik deed het eigenlijk nooit anders dan full scans.

    Ik vind direct 12 stacks Netherweave er op pleuren wel prettig.

    Zit nog te wachten op multiple select bij het bieden/buy out.
      donderdag 6 november 2008 @ 11:33:17 #162
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_62994309
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:54 schreef Isabeau het volgende:
    Ze zouden achievements op de armory implementeren
    Idd hoop dat het er in zit a.s.a.p. . (Kan ik er lekker data uit gaan halen en in de character lijst verwerken .)
    phluphy for president!
      donderdag 6 november 2008 @ 11:34:35 #163
    177114 Demon_Hunter
    Tell the truth and then run.
    pi_62994352
    Ik wil spelen !
    Minds are like parachutes. They only function when open.
      donderdag 6 november 2008 @ 11:36:38 #164
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_62994414
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:31 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Ik deed het eigenlijk nooit anders dan full scans.

    Ik vind direct 12 stacks Netherweave er op pleuren wel prettig.
    Ik doe bijna nooit full scans. Ik wil gewoon wat dingetjes verkopen, dus ik wil voor dat item weten wat de huidige prijzen zijn.

    Ik weet niet precies welke versie van Auctioneer ik nu heb draaien, ik weet iig wel dat ik maar niet kan wennen aan Appraiser om auctions te posten. Ik wil gewoon de Post Auctions tab terug!
    quote:
    Zit nog te wachten op multiple select bij het bieden/buy out.
    Inderdaad, dat zou HEEL fijn zijn. Is al bekend of dat eraan zit te komen?
    pi_62994424
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:31 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Oh dan is dat zeker wel te doen. Kara MT zelfs ook wel.
    Dank u. :-)

    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Aminti is m'n armory btw. Zit een beetje laag op Greater Planars, vandaar dat ik nog geen Fortitude op Bracers heb. (Kan die wel. ) en m'n chest sucked, ya.
    "Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
    pi_62994433
    GVD!
    pi_62994442
    Ik ben al een aantal dagen niet ingelogt geweest.
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
    pi_62994451
    Appraiser
    pi_62994493
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef TripleM het volgende:
    Ik weet niet precies welke versie van Auctioneer ik nu heb draaien, ik weet iig wel dat ik maar niet kan wennen aan Appraiser om auctions te posten. Ik wil gewoon de Post Auctions tab terug!
    Dat zit gewoon in de laatste versie nmm...
    pi_62994498
    Ik gebruik zelf Auctionator, wat basically alleen een 'wat kost dit per stuk' checker is voor stacked items. Je kan er ook multiple stacks tegelijk mee opgooien.
    "Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
      donderdag 6 november 2008 @ 11:39:18 #171
    177114 Demon_Hunter
    Tell the truth and then run.
    pi_62994506
    argh nog 2 k rep en dan heb ik mn tabulk mountje gefarmed maar nu kan ik niet inloggen :S GODVER!
    Minds are like parachutes. They only function when open.
      donderdag 6 november 2008 @ 11:40:35 #172
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_62994537
    Demon hunter, you might need to relax a little...
    pi_62994606
    lol wat een addict
    Don't think, be sure!
      donderdag 6 november 2008 @ 11:43:00 #174
    177114 Demon_Hunter
    Tell the truth and then run.
    pi_62994608
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:40 schreef GI het volgende:
    Demon hunter, you might need to relax a little...
    Nee ben ik net een dag vrij
    Minds are like parachutes. They only function when open.
      donderdag 6 november 2008 @ 11:43:28 #175
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_62994623
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef Demon_Hunter het volgende:

    [..]

    Nee ben ik net een dag vrij
    Je ziet zelf hoe je ovekomt nu ?
      donderdag 6 november 2008 @ 11:43:29 #176
    177114 Demon_Hunter
    Tell the truth and then run.
    pi_62994624
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:42 schreef GilaMonyet het volgende:
    lol wat een addict
    iiiich wiel unreaaaaaaaal tournamen spieeelennnnnn
    Minds are like parachutes. They only function when open.
      donderdag 6 november 2008 @ 11:43:56 #177
    177114 Demon_Hunter
    Tell the truth and then run.
    pi_62994640
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef GI het volgende:

    [..]

    Je ziet zelf hoe je ovekomt nu ?
    Op een online forum
    Minds are like parachutes. They only function when open.
    pi_62994653
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef Demon_Hunter het volgende:

    [..]

    iiiich wiel unreaaaaaaaal tournamen spieeelennnnnn
    WAHHAHAH
    pi_62994713
    Ik zie dat ik de goede dag heb uitgekozen om te gaan werken.

    Blij dat hier op het werk ook iedereen wow speelt, volgende week donderdag bedrijfsuitje naar Northrend .
      donderdag 6 november 2008 @ 11:47:38 #180
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_62994770
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef Demon_Hunter het volgende:

    [..]

    Op een online forum
    Dat maakt het niet beter.
    pi_62994773
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:45 schreef Stranger het volgende:
    Ik zie dat ik de goede dag heb uitgekozen om te gaan werken.

    Blij dat hier op het werk ook iedereen wow speelt, volgende week donderdag bedrijfsuitje naar Northrend .
    "Schat, vergeet je je niet warm in te pakken? 't heeft vannacht gevroren en je wilt niet ziek worden van je bedrijfsuitje."

    " ... "



    [ Bericht 0% gewijzigd door Omentuva op 06-11-2008 11:48:26 (-2 taalfoutjes.) ]
    "Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
      donderdag 6 november 2008 @ 11:48:27 #182
    177114 Demon_Hunter
    Tell the truth and then run.
    pi_62994801
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef GI het volgende:

    [..]

    Dat maakt het niet beter.
    Jonge ik loop ook maar een beetje te kloten .. maar vind het wel frustrerend dat er 2 dagen achter elkaar onderhoud is ..
    Minds are like parachutes. They only function when open.
    pi_62994822
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef Omentuva het volgende:

    [..]

    "Schat, vergeet je je niet warm in te pakken? 't heeft vannacht gevroren en je wilt niet ziek worden van je bedrijfsuitje."

    " ... "


    lol
    Lekker waar werk jij !
    Don't think, be sure!
    pi_62994885
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:49 schreef GilaMonyet het volgende:

    [..]

    lol
    Lekker waar werk jij !
    Op het administratiekantoor van mijn oude GM
    pi_62994886
    WAHAHHA WINNERRRRRRRRRRRRRR
    pi_62994889
    Ik heb het pas echt slecht hier...

    1 speelt draenei shammy, 1 speelt dwarf warrior...

    FOR THE HORDE!!!
    pi_62995095
    Altijd die klote downtimes zodra ik een vrije dag heb :/

    Maarja dan maar wat doelloos rond rijden in Far Cry 2
    Xbox Live: Anormius
    pi_62995190
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:57 schreef Mister_T het volgende:
    Altijd die klote downtimes zodra ik een vrije dag heb :/

    Maarja dan maar wat doelloos rond rijden in Far Cry 2
    Ik vind Civ IV altijd wel goed combineren met downtime. Na elke 5 beurten even checken of de realms weer up zijn.

    Doe ik ook altijd als ik 's nachts de darkmoon faire aan het campen ben
      donderdag 6 november 2008 @ 12:00:34 #189
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_62995202
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef Omentuva het volgende:

    [..]

    "Schat, vergeet je je niet warm in te pakken? 't heeft vannacht gevroren en je wilt niet ziek worden van je bedrijfsuitje."

    " ... "

    Whehe doe je netjes .
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:50 schreef stbabylon het volgende:
    Ik heb het pas echt slecht hier...

    1 speelt draenei shammy, 1 speelt dwarf warrior...

    FOR THE HORDE!!!
    Idd hier 1 squidface en een dorf (niet op de zelfde afdeling maar toch). Gelukkig is er ook nog een horde speler hier .
    phluphy for president!
      donderdag 6 november 2008 @ 12:04:27 #190
    66083 Platina
    78th Element
    pi_62995331
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 22:40 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Vertel mij maar eens hoe ik jouw plezier in WoW zowel direct als indirect verpest.
    Wederom draai je eromheen. Kijk maar ff op pagina 2, daar staat een redelijk betoog een paar posts onder deze die ik nu gequote heb, over hoe jij direct en indirect het speelplezier van andere vergalt.
    pi_62995507
    Er is alweer een groot aantal servers up
    Xbox Live: Anormius
    pi_62995528
    Er zijn weer een paar servers up, nog geen Eonar.
    pi_62995592
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:10 schreef Mister_T het volgende:
    Er is alweer een groot aantal servers up
    Ja, leuk, volgens mijn laatste check waren praktisch alle servers up, alleen kan ik alleen kiezen uit Russische servers en mijn Russisch komt niet verder dan Perestrojka en Glasnost.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_62995675
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:13 schreef Isabeau het volgende:

    [..]

    Ja, leuk, volgens mijn laatste check waren praktisch alle servers up, alleen kan ik alleen kiezen uit Russische servers en mijn Russisch komt niet verder dan Perestrojka en Glasnost.
    Da, njet, njet, da.
    "Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
    pi_62995722
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:13 schreef Isabeau het volgende:

    [..]

    Ja, leuk, volgens mijn laatste check waren praktisch alle servers up, alleen kan ik alleen kiezen uit Russische servers en mijn Russisch komt niet verder dan Perestrojka en Glasnost.
    Er zijn iets van 30 Engels talige servers up nu.

    Sunstrider of Kazzak helaas nog niet
    Xbox Live: Anormius
    pi_62995775
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:16 schreef Omentuva het volgende:

    [..]

    Da, njet, njet, da.
    Ik maak er direct een char aan!
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_62995779
    Night elf is toch de beste race..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62995859
    Burning Legion doet het ook weer (nu al )
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_62995892
    Crap, net nu ik jouw kant op wil gaan reizen. Reageer ffies op je PM, ok?
    pi_62995933
      donderdag 6 november 2008 @ 12:26:18 #201
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_62996005
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:19 schreef drumstickNL het volgende:
    Night elf is toch de beste race..
    *kuch*tree huggers*kuck*
    phluphy for president!
      donderdag 6 november 2008 @ 12:27:12 #202
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_62996027
    Squidfaces! !

    Ow, en undead zijn ook cool.
    pi_62996050
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:22 schreef Leintjeuh het volgende:
    Crap, net nu ik jouw kant op wil gaan reizen. Reageer ffies op je PM, ok?
    Ik heb geen eens zin om te spelen
    Ik wacht meer dan 4 uur om geen zin meer te hebben
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      donderdag 6 november 2008 @ 12:28:08 #204
    130412 Katth
    I wanna do bad things with you
    pi_62996052
    Waarom waren de servers down eigenlijk?
    History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
    pi_62996079
    Geen idee, onderhoud, buiten de reguliere onderhoudsdagen.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_62996080
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:28 schreef Katth het volgende:
    Waarom waren de servers down eigenlijk?
    Waren? Zijn nog steeds down Niet allemaal wellicht mja heb ik niks aan.
      donderdag 6 november 2008 @ 12:31:28 #207
    130412 Katth
    I wanna do bad things with you
    pi_62996144
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:29 schreef ScarFace- het volgende:

    [..]

    Waren? Zijn nog steeds down Niet allemaal wellicht mja heb ik niks aan.
    Hehe ik zag allemaal berichtjes dat servers weer up waren, maar goed ik mag nog tot einde van de middag voordat ik in kan loggen.
    History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
    pi_62996368
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:26 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    *kuch*tree huggers*kuck*
    pi_62996580
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:13 schreef Isabeau het volgende:

    [..]

    Ja, leuk, volgens mijn laatste check waren praktisch alle servers up, alleen kan ik alleen kiezen uit Russische servers en mijn Russisch komt niet verder dan Perestrojka en Glasnost.
    vodka?
    pi_62996629
    Alliance zijn de moiboys van WoW
    pi_62996647
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:46 schreef stbabylon het volgende:
    Alliance zijn de moiboys van WoW
    En Horde zijn de nerds?
    pi_62996801
    Neuh. Dan ben ik een nerd. Don't think so
      donderdag 6 november 2008 @ 12:52:48 #213
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_62996833
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:46 schreef stbabylon het volgende:
    Alliance zijn de moiboys van WoW
    Nah Dwarf Hunters FTW!
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_62996929
    Btw welke patch zitten we nu?
    Don't think, be sure!
      donderdag 6 november 2008 @ 12:55:51 #215
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_62996941
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:52 schreef Ps2K het volgende:
    Nah Dwarves FTW!


    Krijg toch ondertussen best wel veel reacties op mn female dwarf (rogue). Is wel lachen
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      donderdag 6 november 2008 @ 12:59:02 #216
    64238 CocaColaLight
    Ja ook jij hebt Sample.jpg
    pi_62997022
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:11 schreef Catskill het volgende:
    Er zijn weer een paar servers up, nog geen Eonar.
    Eonar is wel vaker beroerd.... Het is dat vrienden van mij daar al zaten toen ik begon met spelen.

    hmmm, blijkbaar krijg ik 3 dagen extra: One-Day Exempt
    Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
      donderdag 6 november 2008 @ 12:59:51 #217
    64238 CocaColaLight
    Ja ook jij hebt Sample.jpg
    pi_62997048
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:55 schreef GilaMonyet het volgende:
    Btw welke patch zitten we nu?
    3.0.3 sinds gisteren volgens mij
    Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
    pi_62997161
    3.0.3 ja

    En het is gewoon een feit dat Horde gemiddeld gezien door volwassenere mensen wordt gespeeld.
    pi_62997200
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:59 schreef CocaColaLight het volgende:

    [..]

    3.0.3 sinds gisteren volgens mij
    Mm okay..
    Lekker aan et updaten nog steeds 3.0.2 eerst
    Don't think, be sure!
    pi_62997493
    3.0.2 is huge.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      donderdag 6 november 2008 @ 13:23:07 #221
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_62997822
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:46 schreef stbabylon het volgende:
    Alliance zijn de moiboys van WoW
    Allies moeten dood.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      donderdag 6 november 2008 @ 13:39:21 #222
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_62998411
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 13:14 schreef drumstickNL het volgende:
    3.0.2 is huge.
    Idd. Kun je better ff van een of andere torrent site afplukken ipv de Blizzard updater.
    Ben je helemaal lang bezig
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      donderdag 6 november 2008 @ 13:40:00 #223
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_62998429
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:19 schreef drumstickNL het volgende:
    Night elf is toch de beste race..
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_62998685
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 13:39 schreef Murloc het volgende:

    [..]

    Idd. Kun je better ff van een of andere torrent site afplukken ipv de Blizzard updater.
    Ben je helemaal lang bezig
    Heb er 2 uur over gedaan.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      donderdag 6 november 2008 @ 14:22:04 #225
    64238 CocaColaLight
    Ja ook jij hebt Sample.jpg
    pi_63000007
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 13:39 schreef Murloc het volgende:

    [..]

    Idd. Kun je better ff van een of andere torrent site afplukken ipv de Blizzard updater.
    Ben je helemaal lang bezig
    Torrent is een optie...

    Je zou ook hier kunnen kijken: http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors staat ook in de OP trouwens.

    Als je echt haast hebt usenet
    Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
      donderdag 6 november 2008 @ 14:32:52 #226
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63000406
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:38 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]


    Wat? Zolang je IRL niet als een NELF er bij gaat lopen hoef je niet bang voor me te zijn . Tenzij je een geile chick bent
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:47 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    En Horde zijn de nerds?
    Iig de underdog .
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 13:04 schreef GilaMonyet het volgende:

    [..]

    Mm okay..
    Lekker aan et updaten nog steeds 3.0.2 eerst
    Whehe hoop voor je dat je hem straks niet weer weggooit. Tond ergens een blue dacht ik dat je straks de patches weer nodig gaat hebben omdat de WOTLK install je naar 3.0.1 terug zet en je daarna weer mag patchen .
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 13:03 schreef stbabylon het volgende:
    3.0.3 ja

    En het is gewoon een feit dat Horde gemiddeld gezien door volwassenere mensen wordt gespeeld.
    Kijk je wel eens in trade af en toe? Dat noem ik niet echt volwassen, altho daar zit natuurlijk wel de scum van de server .
    phluphy for president!
    pi_63000555
    Trade Chat

    Vraag me af wanneer die wotlk opening event is verder gaat?
      donderdag 6 november 2008 @ 14:47:36 #228
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63000895
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 14:37 schreef Elmowan het volgende:
    Trade Chat

    Vraag me af wanneer die wotlk opening event is verder gaat?
    Dunno hoop snel. Die sourge invasion had ik 2 jaar geleden al gezien. Hoop op een Arthas die ff langs alle grote steden gaat en alles in de fik zet ofzo. Of een ander boos iets . IIg ze mogen best wat meer actie in de opening event stoppen .
    phluphy for president!
    pi_63000939
    /2 boobs

    Maar goed, nee, Horde heeft voornamelijk 'lelijke' characters. Bij Alliance lopen stoere mannen, lekkere nelfs/humans rond, purdy gnompjes, etc. etc. Daarnaast strijden zij ook nog eens voor het goede (ahum.. als je beter kijkt is Horde veel meer de good guys). Dat trekt nou eenmaal een jongere groep mensen aan.
    pi_63001058
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 14:47 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Dunno hoop snel. Die sourge invasion had ik 2 jaar geleden al gezien. Hoop op een Arthas die ff langs alle grote steden gaat en alles in de fik zet ofzo. Of een ander boos iets . IIg ze mogen best wat meer actie in de opening event stoppen .
    Voor zover ik het weet is het zombies > plague > invasions > onderzoek naar de plague >
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    NIET KLIKKEN ALS JE NIET GESPOILED WIL WORDEN
    In hoevere het in de spoiler tags tijdens WotLK gebeurt of er voor is nog vaag, maar het één heeft wle met het andere te maken.
    pi_63001240
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 14:48 schreef stbabylon het volgende:
    (ahum.. als je beter kijkt is Horde veel meer de good guys).
    Dat was mij ook al opgevallen als je alle Lore doorleest

    Maar bij Horde ken ik heel veel mensen en die zijn bijna allemaal 25+, ik ken gewoon niet zoveel mensen bij de Alliance. Ik heb wel een Alliance char, maar ik heb een hekel aan mezelf omdat ik Alliance ben Ik ben gehersenspoeld.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_63001738
    Heb m'n avatar ff gepimpt.. <-
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63002065
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef Isabeau het volgende:

    [..]

    Dat was mij ook al opgevallen als je alle Lore doorleest

    Maar bij Horde ken ik heel veel mensen en die zijn bijna allemaal 25+, ik ken gewoon niet zoveel mensen bij de Alliance. Ik heb wel een Alliance char, maar ik heb een hekel aan mezelf omdat ik Alliance ben Ik ben gehersenspoeld.
    Laten we eens kijken:
    - Mensen: manipulitief zooitje
    - Dwergen: alleen geinteresseerd in goud
    - Gnomes: hebben hun eigen volk vergast
    - Night Elf: ontzettende xenofoben
    - Draenei: niet veel mis mee

    - Orc: Eervol, zijn alleen ooit verkloot door de demonen
    - Troll: Onbegrepen, maar niet inherent slecht
    - Tauren: niet veel mis mee
    - Undead: Tegen hun wil tot een stel skeletten gereduceerd en TOCH voor het goede strijden
    - Blood Elf: ok, verslaafden, en das nogal negatief, in Silvermoon zitten achter de mooie muren heel wat naars verstopt

    Tussenstand: 4 bad - 1 good vs. 1 bad - 4 good

    And we're the BAD guys?
    pi_63002131
    De blood elves waren toch ook de high elves en verschrikkelijk verraden door de humans oid? Waarna ze zichzelf blood elves hebben genoemd. Nou ja, wat ik me er van herinner
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_63002266
    Nee, demonen hebben hun bron van mana afgenomen. Dat heeft ze nogal pissed gemaakt. Gelukkig hebben ze een nieuwe bron. Een ontvoerde Naru die ze continue tappen in een geheime kelder in Silvermoon ^_^

    Oh, en in een andere kelder zit een sweatshop waar lepper gnomes onder het toeziend oog van een Succubus aan het werk zijn.
    pi_63002340
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef stbabylon het volgende:
    Nee, demonen hebben hun bron van mana afgenomen. Dat heeft ze nogal pissed gemaakt. Gelukkig hebben ze een nieuwe bron. Een ontvoerde Naru die ze continue tappen in een geheime kelder in Silvermoon ^_^

    Oh, en in een andere kelder zit een sweatshop waar lepper gnomes onder het toeziend oog van een Succubus aan het werk zijn.
    Ja, die laatste weet ik te vinden.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_63002363
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 15:29 schreef Isabeau het volgende:
    De blood elves waren toch ook de high elves en verschrikkelijk verraden door de humans oid? Waarna ze zichzelf blood elves hebben genoemd. Nou ja, wat ik me er van herinner
    High Elves waren lid van de Alliance sinds de Orcs in de Second War (Warcraft II:Tides of Darkness) samen met Zul'jin een stukje van Quel'Thalas om hebben gelegd, meen ik. Zijn het gebleven ook.

    Toen kwam ene Arthas Menethil langs en die was niet zo lief voor Quel'Thalas, Silvermoon en de Sunwell. (Zie Ghostlands, Eversong Woods en Quel'Danas). Daarom werden ze Blood Elves genoemd, of hebben ze zichzelf renamed.

    Fast forward naar The Frozen Throne waar Kael'thas en Garithos (there's a pair of arrogant pricks if I ever saw two..) een beetje ruzie hadden en voila, Blood Elves uit wat er over was van de alliance.
    "Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
    pi_63002517
    quote:
    Blood elves once called themselves high elves. In the transition that led to this renaming, they glorified their civilization while discarding their honor. Life for the blood elves changed during the Third War, when King Arthas’s Scourge sacked Quel’Thalas and shattered the elven race. The Scourge slew more than 90% of the high elven population, devastating their culture. Prince Kael’thas Sunstrider was studying magic in Dalaran at the time of the disaster. When he heard what had happened, he quickly returned home and took command of the survivors. Kael’thas renamed them “blood elves” in honor of their fallen kin. Prior to the Sunwell’s destruction, all high elves everywhere were constantly bathed in its magical power. Now bereft of this arcane energy, the blood elves (and high elves) suffered. Kael’thas claimed that they would soon die without another magical source to replace the Sunwell. The blood elves therefore set about learning to drain magic from alternative sources.

    Soon, the blood elves clashed with the Scourge and the Amani trolls, who were making inroads into former elven territory. The blood elves defended their homeland, and eventually, having reestablished a degree of safety to their land and prevented their society from degenerating, Kael’thas left. He took a group of the strongest blood elf warriors and spellcasters and joined the Alliance against the Scourge. They were eager to avenge themselves on the undead forces. However, bigotry prevented the human forces from seeing the aid the blood elves could bring to their fight. Imprisoned and sentenced to death by the humans who had commanded them, the blood elves escaped, fled to Outland, and joined Illidan Stormrage’s forces. This group of blood elves then helped defeat the demon Magtheridon and claimed his Black Citadel as their own.
    Hier haal ik wel een beetje uit dat de humans ze hebben verraden. Ze hebben zich bij de Horde aangesloten, maar worden ook daar een beetje met argusogen bekeken.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_63002540
    En over Night Elves:

    http://www.wowwiki.com/User:Adys/Night_elves
    "Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
    pi_63002953
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 14:51 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Voor zover ik het weet is het zombies > plague > invasions > onderzoek naar de plague >
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    NIET KLIKKEN ALS JE NIET GESPOILED WIL WORDEN
    In hoevere het in de spoiler tags tijdens WotLK gebeurt of er voor is nog vaag, maar het één heeft wle met het andere te maken.
    Hm, zou *dat* echt nog voor de opening van wotlk zijn? Had ook ergens gelezen dat het pas ergens in wotlk komt , maarja wel lachen
    pi_63003141
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 15:56 schreef Elmowan het volgende:

    [..]

    Hm, zou *dat* echt nog voor de opening van wotlk zijn? Had ook ergens gelezen dat het pas ergens in wotlk komt , maarja wel lachen
    Nee, zal wel niet, maar hoort wel bij de zombie invasion
      donderdag 6 november 2008 @ 16:13:03 #242
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63003443
    Ik heb naast mijn Alliance main en alts ook een paar Hordes.. en het maakt echt niet uit. Aan beide kanten zitten oudere mensen en kleine kinderen en alles er tussenin. Het verschilt ook nog eens per server, je kunt er gewoon niets over zeggen.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63003479
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 15:56 schreef Elmowan het volgende:

    [..]

    Hm, zou *dat* echt nog voor de opening van wotlk zijn? Had ook ergens gelezen dat het pas ergens in wotlk komt , maarja wel lachen
    http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=90457
      donderdag 6 november 2008 @ 16:18:09 #244
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63003647
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef Fir3fly het volgende:
    Ik heb naast mijn Alliance main en alts ook een paar Hordes.. en het maakt echt niet uit. Aan beide kanten zitten oudere mensen en kleine kinderen en alles er tussenin. Het verschilt ook nog eens per server, je kunt er gewoon niets over zeggen.
    Dit dus.
    Je druk maken om welke pixels je ziet op je scherm...
    Gaat toch gewoon om de lol die je hebt in je guild. Mij wel iig.
    Zal mij aan me reet roesten of je tegen een elf of koe aan zit te kijken
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_63003682
    Nou, die reet van de blood elf is een stuk smaller dan de reet van de tauren en langs die blood elf kijk je dus makkelijker als je aan het vechten bent
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      donderdag 6 november 2008 @ 16:27:04 #246
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_63003956
    zo, net ff door scholomance en brd geknalt voor de achievements, zouden we daarna ook ff MC doen, maar ja, toen het moment daar was kwamen de herinneringen terug, Molten Bore, maar niet gedaan dus ^^
    .
      donderdag 6 november 2008 @ 16:40:42 #247
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63004337
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 15:36 schreef Isabeau het volgende:

    [..]

    Ja, die laatste weet ik te vinden.
    die andere zit onder de battle masters, er zit een rond gat in de grond vlak voor hun kamer daar in springen of de ingang rechts naast de hunter trainer. Die gnome sweatshop laat gewoon zien wat gnomes zijn: slaven!
    phluphy for president!
      donderdag 6 november 2008 @ 16:42:58 #248
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63004397
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 16:27 schreef Stommie het volgende:
    zo, net ff door scholomance en brd geknalt voor de achievements, zouden we daarna ook ff MC doen, maar ja, toen het moment daar was kwamen de herinneringen terug, Molten Bore, maar niet gedaan dus ^^
    Haris Pilton is niet voor niets BELF
    phluphy for president!
    pi_63004639
    Ligt het aan mij of lvl je nu nog sneller van 1-60 en van 60-70 ?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      donderdag 6 november 2008 @ 16:52:33 #250
    130412 Katth
    I wanna do bad things with you
    pi_63004690
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 16:50 schreef drumstickNL het volgende:
    Ligt het aan mij of lvl je nu nog sneller van 1-60 en van 60-70 ?
    Ligt niet aan jou. Het levelen van 20-60 was een tijd terug al geboost (meer xp rewards, minder xp nodig om te levelen) en laatst hebben ze ook 60-70 makkelijker gemaakt, omdat je minder xp nodig hebt om te levelen.
    History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
      donderdag 6 november 2008 @ 16:54:44 #251
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_63004760
    gaat echt heel hard nu inderdaad. bezig met mn 6de level 70
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_63004822
    Las ook ergens dat je bij 2.0.3 nog meer xp kreeg, is dat waar? (20-60) nogmaals

    [ Bericht 5% gewijzigd door drumstickNL op 06-11-2008 20:01:23 ]
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      donderdag 6 november 2008 @ 16:58:19 #253
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63004866
    Ik met mijn 5e en 6e, tegelijk . Zit nu op level 62.



    Vesper en Eliya, hunter en paladin .

    [ Bericht 23% gewijzigd door Fir3fly op 06-11-2008 17:03:28 ]
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      donderdag 6 november 2008 @ 17:44:07 #254
    66083 Platina
    78th Element
    pi_63006000
    Bah, WoW corrupted geraakt of weet ik het. Lekker weer alles opnieuw installen
      donderdag 6 november 2008 @ 18:04:13 #255
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_63006484
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 17:44 schreef Platina het volgende:
    Bah, WoW corrupted geraakt of weet ik het. Lekker weer alles opnieuw installen
    das mooi kut
    .
      donderdag 6 november 2008 @ 18:06:58 #256
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_63006535
    .
      donderdag 6 november 2008 @ 18:22:45 #257
    66083 Platina
    78th Element
    pi_63006933
    zo droog, maar toch grappig
      donderdag 6 november 2008 @ 19:53:34 #258
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_63009463
    Warglaive MH dropte. Helaas 64 gerolled, MT ging er mee vandoor met 98.
    Heb wel de cursed vision of Sargeras.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      donderdag 6 november 2008 @ 20:01:25 #259
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63009752
    omg, zeg me dat dat geen PuG was.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63009855
    Je bedoelt dat hij je moet vertellen dat er wel eentje was:P
    pi_63010305
    Las ook ergens dat je bij 2.0.3 nog meer xp kreeg, is dat waar? (20-60)
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      donderdag 6 november 2008 @ 20:43:54 #262
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63011117
    Bedoel je 3.0.3? Nee, daar is bij mij niets over bekend. De verlaging van benodigde xp werd ingevoerd bij 2.3, als ik me niet vergis.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63011212
    Ja ik bedoelde waarschijnlijk 3.0.3
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63011751
    Heeft iemand nog wat gehoord over die warcraft film ?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      vrijdag 7 november 2008 @ 02:39:50 #265
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_63020895
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
    omg, zeg me dat dat geen PuG was.
    Pug, MT ging er mee vandoor.

    Net ZA gedaan, staat ie te tanken met warglaive..

    Ach, ik kan er niet meer om stressen, nog maar een paar dagen. Wel een soort van mini-droom though, warglaive(s) op mn rogue, maar goed, zou thunderfury zijn geweest voor vanilla en zal wel weer iets anders worden voor wotlk.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
    pi_63021049
    Level dan eerst je andere chars naar 80 en dan boost je met guildmates je 70 rogue door BT, zodat je toch nog even de warglaivees hebt gehad. En daarna ook makkelijk naar 80 kan levellen.
    pi_63021549
    Ik speel sinds augustus 2005, en heb 1 level 70. Ben ik bijzonder? (hoogste alt is 55)
    pi_63021910
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 07:07 schreef stbabylon het volgende:
    Ik speel sinds augustus 2005, en heb 1 level 70. Ben ik bijzonder? (hoogste alt is 55)
    Bijzonder traag ja..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63021930
    Mwah, ik stop gewoon de tijd in mijn main. Gisteren 15de exalted behaald en zo. Moet ik er wel bij zeggen dat ik er een jaar uit ben geweest. Maar ik vind het gewoon te saai om alts te levellen. Met WotLK ga ik het weer proberen met een DK, maar ik ben er bang voor.
    pi_63022086
    Nee, je moet geen Death Knight gaan lvl'en. Kun je beter een andere class nemen.. (Je lvlt nu nog sneller naar 70) Dus misschien is het wel de moeite waard..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63022173
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 07:07 schreef stbabylon het volgende:
    Ik speel sinds augustus 2005, en heb 1 level 70. Ben ik bijzonder? (hoogste alt is 55)
    Ik ben in september helemaal overnieuw begonnen en ik heb 1 level 42 (en een hele zooi lagere levels)
    Dus eh ja, ik vind je wel wat traag
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_63022371
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 08:19 schreef Isabeau het volgende:

    [..]

    Ik ben in september helemaal overnieuw begonnen en ik heb 1 level 42 (en een hele zooi lagere levels)
    Dus eh ja, ik vind je wel wat traag
    Het is niet dat ik het wel probeer en dat het niet lukt. Ik probeer het gewoon nauwelijks. Heb al maanden een paladin op level 55.

    En mijn alt moet wel een pet hebben, dus Warlock of DK. Warlock geprobeerd.. maar nee. DK Unholy lijkt me dus wel wat.
    pi_63022703
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 07:07 schreef stbabylon het volgende:
    Ik speel sinds augustus 2005, en heb 1 level 70. Ben ik bijzonder? (hoogste alt is 55)
    Nee je geniet gewoon van 1 char... ik heb precies hetzelfde.... (+1 70 en 1 65)
    pi_63023056
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 02:39 schreef OFfSprngr het volgende:

    [..]

    Pug, MT ging er mee vandoor.

    Net ZA gedaan, staat ie te tanken met warglaive..

    Ach, ik kan er niet meer om stressen, nog maar een paar dagen. Wel een soort van mini-droom though, warglaive(s) op mn rogue, maar goed, zou thunderfury zijn geweest voor vanilla en zal wel weer iets anders worden voor wotlk.
    We hebben een Druid Tank in onze guild waarvan zijn main ( Troll Rogue) 4 of 5 t6 stukken heeft en BEIDE warglaives
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_63023792
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 13:03 schreef stbabylon het volgende:
    3.0.3 ja

    En het is gewoon een feit dat Horde gemiddeld gezien door volwassenere mensen wordt gespeeld.
    Zou je vaak niet zeggen als je op QD je dailies probeert te doen...........
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
      vrijdag 7 november 2008 @ 10:27:19 #276
    130412 Katth
    I wanna do bad things with you
    pi_63024287
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 13:03 schreef stbabylon het volgende:
    3.0.3 ja

    En het is gewoon een feit dat Horde gemiddeld gezien door volwassenere mensen wordt gespeeld.
    Ik ben dan toch wel erg benieuwd waar je dat vandaan haalt.
    History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
      vrijdag 7 november 2008 @ 10:29:29 #277
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63024333
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 10:27 schreef Katth het volgende:

    [..]

    Ik ben dan toch wel erg benieuwd waar je dat vandaan haalt.
    Die heeft waarschijnlijk nooit in the barrens gelevelled
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      vrijdag 7 november 2008 @ 10:29:36 #278
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63024336
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 21:03 schreef drumstickNL het volgende:
    Heeft iemand nog wat gehoord over die warcraft film ?
    Yup ze hebben nu een script afaik. Verder niks meer over gehoord behalve dat een paar weken geleden .
    phluphy for president!
      vrijdag 7 november 2008 @ 10:30:19 #279
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63024354
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 10:29 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Yup ze hebben nu een script afaik. Verder niks meer over gehoord behalve dat een paar weken geleden .
    Uwe Boll gaat hem niet maken


    * Ps2K is groot fan van Uwe Boll
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_63024430
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 10:29 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Yup ze hebben nu een script afaik. Verder niks meer over gehoord behalve dat een paar weken geleden .
    Ik maak me meer druk om wie Jaina Proudmoore gaat spelen !
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_63024464
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 10:27 schreef Katth het volgende:

    [..]

    Ik ben dan toch wel erg benieuwd waar je dat vandaan haalt.
    Dat beantwoord ik een paar posts onder die post.
    pi_63024480
    Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat er geen kiddo's Horde spelen. Alleen minder dan aan de alliance kant.
    pi_63025930
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 02:39 schreef OFfSprngr het volgende:

    [..]

    Pug, MT ging er mee vandoor.

    Net ZA gedaan, staat ie te tanken met warglaive..

    Ach, ik kan er niet meer om stressen, nog maar een paar dagen. Wel een soort van mini-droom though, warglaive(s) op mn rogue, maar goed, zou thunderfury zijn geweest voor vanilla en zal wel weer iets anders worden voor wotlk.
    Damn leukeloot hoor met een pug
      vrijdag 7 november 2008 @ 11:43:23 #284
    130412 Katth
    I wanna do bad things with you
    pi_63026218
    Dus gewoon typisch gevalletje van vooroordelen? Want jouw zogenaamde feit is gewoon jouw eigen mening.
    History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
    pi_63026386
    Ik speel Horde op Skullcrusher maar heb ook tijdje met een warrior alt (lvl 30 daarna nooit meer gespeeld) op Tarren Mill gespeeld als alliance, zag eigenlijk geen verschil qua gedrag
      vrijdag 7 november 2008 @ 11:58:00 #286
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63026601
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 11:49 schreef Elmowan het volgende:
    Ik speel Horde op Skullcrusher maar heb ook tijdje met een warrior alt (lvl 30 daarna nooit meer gespeeld) op Tarren Mill gespeeld als alliance, zag eigenlijk geen verschil qua gedrag
    Waar je wel een enorm verschil in ziet is het verschill tussen een Duitse of een Engelse server. Op Duitse realms krijg je nooit ongevraagde guild invites etc. Gold spam is daar ook minimaal. En de mensen zijn over het algemeen een heel stuk beleefder.
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_63027317
    Sinds een paar dagen maar weer eens verder gegaan met mn paladin. Was blijven steken op level 31 en sindsdien iets van 4 maanden niet meer mee gespeeld. Na de 3.0.2 patch zijn paladins echter een stuk leuker geworden, dus ben er weer mee verder gegaan.
    Moet zeggen dat het erg leuk is om te spelen nadat ik een tijd lang mage heb gespeeld. Nu hoef ik niet meer voorzichtig te pullen, gewoon ergens inrennen en AoE farmen, erg vet om te doen. En een OP class levelt ook makkelijk .Gisteravond 46 gedinged en verder questen in Tanaris .
    pi_63027444
    Ik moet zeggen dat de kwaliteit van de verschillende servers een hoop is achteruit gegaan.

    * Gold beggers
    * Gold spam zowel in whisper als in trade
    * Anal [Spell] spam
    * Trade chat spam in algemeen

    Daarom zit ik eigenlijk nooit meer in /2, alleen als ik wat nodig heb

    *Random trades (lock picking)
    *Random boosts inv
    *Random party invite
    *Random guild charter inv

    Ook daarom een AFK plekje in shat en orgrimmar waar ik niet te vinden ben
    Xbox Live: Anormius
      vrijdag 7 november 2008 @ 12:37:47 #289
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63027587
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 12:32 schreef Mister_T het volgende:

    * Anal [Spell] spam
    WTF is dat???
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_63027685
    Die gold en boost beggers zijn idd irritant, die gaan dan ook direct op ignore. Trade spam valt op m'n server wel mee, net als dat anal gespam. Maar wij hebben last van Dirge spam . Wat wel irritant is, omdat ik een mage ben zijn er allemaal zwervers die me inviten voor een portal.
    pi_63027692
    Gister voor het eerst BT gedaan. Eerste 2 bosses neer!
    pi_63027788
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 11:43 schreef Katth het volgende:
    Dus gewoon typisch gevalletje van vooroordelen? Want jouw zogenaamde feit is gewoon jouw eigen mening.
    Hij heeft gewoon gelijk, het lijkt me duidelijk dat je als kind liever een coole Alliance neemt dan een enge horde.
    Zo zit het wel een beetje in mekaar.
    pi_63027814
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
    Die gold en boost beggers zijn idd irritant, die gaan dan ook direct op ignore. Trade spam valt op m'n server wel mee, net als dat anal gespam. Maar wij hebben last van Dirge spam . Wat wel irritant is, omdat ik een mage ben zijn er allemaal zwervers die me inviten voor een portal.
    Wel grappig dat zoiets rond ALLE servers gaat
      vrijdag 7 november 2008 @ 12:58:52 #294
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63028169
    wat is anal spam??
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_63028283
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 12:58 schreef Ps2K het volgende:
    wat is anal spam??
    Anal [en dan een spell uit je spellboek]

    En dat spammen ze dan rond /2
    Xbox Live: Anormius
    pi_63028302
    Anal [Combustion] en andere Anal [spell] onzin.
    pi_63028526
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 12:45 schreef Santello het volgende:

    [..]

    Hij heeft gewoon gelijk, het lijkt me duidelijk dat je als kind liever een coole Alliance neemt dan een enge horde.
    Zo zit het wel een beetje in mekaar.
    Bij mij geld het andersom. Weet zeker dat ik als klein ventje zeker voor de Horde was gegaan omdat die er 'stoer' uitzien.

    Maarja.....laten we het erop houden dat er aan beide kanten veel kiddo's zitten. Blijft natuurlijk een spelletje he
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
    pi_63028604
    Wat ik irritant vind, zit één zo'n kerel bij ons op de server die minstens 1x per dag 'boobs' in /2 zegt. Best kut, zeker als je een lache discussie hebt, dat valt meteen helemaal stil omdat iedereen het dan over boobs gaat hebben...

    Oh wacht, dat ben ik
      vrijdag 7 november 2008 @ 13:19:24 #299
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63028695
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 13:04 schreef Sapstengel het volgende:
    Anal [Combustion] en andere Anal [spell] onzin.
    En... wat is daar grappig aan?

    hmm Anal snaketrap!
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_63028729
    Anal [Silence]
    Anal [Combustion]
    Anal [Dodge]
    Anal [Attack]
    Anal [Ferocity]
    Anal [Fireball]
    Anal [Flameshock]
    Anal [Healing Wave]
    Anal [Block]
    Anal [Crusader Strike]
    etc

    Best wel triest.
      vrijdag 7 november 2008 @ 13:26:06 #301
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_63028879
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 09:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

    [..]

    We hebben een Druid Tank in onze guild waarvan zijn main ( Troll Rogue) 4 of 5 t6 stukken heeft en BEIDE warglaives
    Nice, maar useless in een paar dagen: http://www.wowcountdown.com/
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')