*kuch*tree huggers*kuck*quote:Op donderdag 6 november 2008 12:19 schreef drumstickNL het volgende:
Night elf is toch de beste race..
Ik heb geen eens zin om te spelenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Crap, net nu ik jouw kant op wil gaan reizen. Reageer ffies op je PM, ok?
Waren? Zijn nog steeds downquote:Op donderdag 6 november 2008 12:28 schreef Katth het volgende:
Waarom waren de servers down eigenlijk?
Hehe ik zag allemaal berichtjes dat servers weer up waren, maar goed ik mag nog tot einde van de middag voordat ik in kan loggen.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Waren? Zijn nog steeds downNiet allemaal wellicht mja heb ik niks aan.
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, leuk, volgens mijn laatste check waren praktisch alle servers up, alleen kan ik alleen kiezen uit Russische servers en mijn Russisch komt niet verder dan Perestrojka en Glasnost.
En Horde zijn de nerds?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:46 schreef stbabylon het volgende:
Alliance zijn de moiboys van WoW
Nah Dwarf Hunters FTW!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:46 schreef stbabylon het volgende:
Alliance zijn de moiboys van WoW
quote:
Eonar is wel vaker beroerd.... Het is dat vrienden van mij daar al zaten toen ik begon met spelen.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:11 schreef Catskill het volgende:
Er zijn weer een paar servers up, nog geen Eonar.
3.0.3 sinds gisteren volgens mijquote:
Mm okay..quote:Op donderdag 6 november 2008 12:59 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
3.0.3 sinds gisteren volgens mij
Allies moeten dood.quote:
Idd. Kun je better ff van een of andere torrent site afplukken ipv de Blizzard updater.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:19 schreef drumstickNL het volgende:
Night elf is toch de beste race..
Heb er 2 uur over gedaan.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:39 schreef Murloc het volgende:
[..]
Idd. Kun je better ff van een of andere torrent site afplukken ipv de Blizzard updater.
Ben je helemaal lang bezig
Torrent is een optie...quote:Op donderdag 6 november 2008 13:39 schreef Murloc het volgende:
[..]
Idd. Kun je better ff van een of andere torrent site afplukken ipv de Blizzard updater.
Ben je helemaal lang bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |