abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 november 2008 @ 12:26:18 #201
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_62996005
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:19 schreef drumstickNL het volgende:
Night elf is toch de beste race..
*kuch*tree huggers*kuck*
phluphy for president!
  donderdag 6 november 2008 @ 12:27:12 #202
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_62996027
Squidfaces! !

Ow, en undead zijn ook cool.
pi_62996050
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Crap, net nu ik jouw kant op wil gaan reizen. Reageer ffies op je PM, ok?
Ik heb geen eens zin om te spelen
Ik wacht meer dan 4 uur om geen zin meer te hebben
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 6 november 2008 @ 12:28:08 #204
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_62996052
Waarom waren de servers down eigenlijk?
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_62996079
Geen idee, onderhoud, buiten de reguliere onderhoudsdagen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62996080
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:28 schreef Katth het volgende:
Waarom waren de servers down eigenlijk?
Waren? Zijn nog steeds down Niet allemaal wellicht mja heb ik niks aan.
  donderdag 6 november 2008 @ 12:31:28 #207
130412 Katth
pi_62996144
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:29 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Waren? Zijn nog steeds down Niet allemaal wellicht mja heb ik niks aan.
Hehe ik zag allemaal berichtjes dat servers weer up waren, maar goed ik mag nog tot einde van de middag voordat ik in kan loggen.
pi_62996368
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:26 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

*kuch*tree huggers*kuck*
pi_62996580
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, leuk, volgens mijn laatste check waren praktisch alle servers up, alleen kan ik alleen kiezen uit Russische servers en mijn Russisch komt niet verder dan Perestrojka en Glasnost.
vodka?
pi_62996629
Alliance zijn de moiboys van WoW
pi_62996647
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:46 schreef stbabylon het volgende:
En Horde zijn de nerds?
pi_62996801
Neuh. Dan ben ik een nerd. Don't think so
  donderdag 6 november 2008 @ 12:52:48 #213
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_62996833
quote:
Nah Dwarf Hunters FTW!
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_62996929
Btw welke patch zitten we nu?
Don't think, be sure!
  donderdag 6 november 2008 @ 12:55:51 #215
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_62996941
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:52 schreef Ps2K het volgende:
Nah Dwarves FTW!

Krijg toch ondertussen best wel veel reacties op mn female dwarf (rogue). Is wel lachen
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
  donderdag 6 november 2008 @ 12:59:02 #216
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_62997022
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:11 schreef Catskill het volgende:
Er zijn weer een paar servers up, nog geen Eonar.
Eonar is wel vaker beroerd.... Het is dat vrienden van mij daar al zaten toen ik begon met spelen.

hmmm, blijkbaar krijg ik 3 dagen extra: One-Day Exempt
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  donderdag 6 november 2008 @ 12:59:51 #217
64238 CocaColaLight
pi_62997048
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:55 schreef GilaMonyet het volgende:
Btw welke patch zitten we nu?
3.0.3 sinds gisteren volgens mij
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_62997161
3.0.3 ja

En het is gewoon een feit dat Horde gemiddeld gezien door volwassenere mensen wordt gespeeld.
pi_62997200
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:59 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

3.0.3 sinds gisteren volgens mij
Mm okay..
Lekker aan et updaten nog steeds 3.0.2 eerst
Don't think, be sure!
pi_62997493
3.0.2 is huge.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 6 november 2008 @ 13:23:07 #221
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_62997822
quote:
Allies moeten dood.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 6 november 2008 @ 13:39:21 #222
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_62998411
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:14 schreef drumstickNL het volgende:
3.0.2 is huge.
Idd. Kun je better ff van een of andere torrent site afplukken ipv de Blizzard updater.
Ben je helemaal lang bezig
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
  donderdag 6 november 2008 @ 13:40:00 #223
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_62998429
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:19 schreef drumstickNL het volgende:
Night elf is toch de beste race..
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_62998685
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:39 schreef Murloc het volgende:

[..]

Idd. Kun je better ff van een of andere torrent site afplukken ipv de Blizzard updater.
Heb er 2 uur over gedaan.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 6 november 2008 @ 14:22:04 #225
64238 CocaColaLight
pi_63000007
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:39 schreef Murloc het volgende:

[..]

Torrent is een optie...

Je zou ook hier kunnen kijken: http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors staat ook in de OP trouwens.

Als je echt haast hebt usenet
  donderdag 6 november 2008 @ 14:32:52 #226
84926 WyriHaximus
pi_63000406
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:38 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Wat? Zolang je IRL niet als een NELF er bij gaat lopen hoef je niet bang voor me te zijn . Tenzij je een geile chick bent
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:47 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

En Horde zijn de nerds?
Iig de underdog .
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:04 schreef GilaMonyet het volgende:

[..]

Mm okay..
Lekker aan et updaten nog steeds 3.0.2 eerst
Whehe hoop voor je dat je hem straks niet weer weggooit. Tond ergens een blue dacht ik dat je straks de patches weer nodig gaat hebben omdat de WOTLK install je naar 3.0.1 terug zet en je daarna weer mag patchen .
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:03 schreef stbabylon het volgende:
3.0.3 ja

En het is gewoon een feit dat Horde gemiddeld gezien door volwassenere mensen wordt gespeeld.
Kijk je wel eens in trade af en toe? Dat noem ik niet echt volwassen, altho daar zit natuurlijk wel de scum van de server .
phluphy for president!
pi_63000555
Trade Chat

Vraag me af wanneer die wotlk opening event is verder gaat?
  donderdag 6 november 2008 @ 14:47:36 #228
84926 WyriHaximus
pi_63000895
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:37 schreef Elmowan het volgende:
Trade Chat

Vraag me af wanneer die wotlk opening event is verder gaat?
Dunno hoop snel. Die sourge invasion had ik 2 jaar geleden al gezien. Hoop op een Arthas die ff langs alle grote steden gaat en alles in de fik zet ofzo. Of een ander boos iets . IIg ze mogen best wat meer actie in de opening event stoppen .
phluphy for president!
pi_63000939
/2 boobs

Maar goed, nee, Horde heeft voornamelijk 'lelijke' characters. Bij Alliance lopen stoere mannen, lekkere nelfs/humans rond, purdy gnompjes, etc. etc. Daarnaast strijden zij ook nog eens voor het goede (ahum.. als je beter kijkt is Horde veel meer de good guys). Dat trekt nou eenmaal een jongere groep mensen aan.
pi_63001058
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:47 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Dunno hoop snel. Die sourge invasion had ik 2 jaar geleden al gezien. Hoop op een Arthas die ff langs alle grote steden gaat en alles in de fik zet ofzo. Of een ander boos iets . IIg ze mogen best wat meer actie in de opening event stoppen .
Voor zover ik het weet is het zombies > plague > invasions > onderzoek naar de plague >
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIET KLIKKEN ALS JE NIET GESPOILED WIL WORDEN
In hoevere het in de spoiler tags tijdens WotLK gebeurt of er voor is nog vaag, maar het één heeft wle met het andere te maken.
pi_63001240
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:48 schreef stbabylon het volgende:
(ahum.. als je beter kijkt is Horde veel meer de good guys).
Dat was mij ook al opgevallen als je alle Lore doorleest

Maar bij Horde ken ik heel veel mensen en die zijn bijna allemaal 25+, ik ken gewoon niet zoveel mensen bij de Alliance. Ik heb wel een Alliance char, maar ik heb een hekel aan mezelf omdat ik Alliance ben Ik ben gehersenspoeld.
pi_63001738
Heb m'n avatar ff gepimpt.. <-
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_63002065
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was mij ook al opgevallen als je alle Lore doorleest

Maar bij Horde ken ik heel veel mensen en die zijn bijna allemaal 25+, ik ken gewoon niet zoveel mensen bij de Alliance. Ik heb wel een Alliance char, maar ik heb een hekel aan mezelf omdat ik Alliance ben Ik ben gehersenspoeld.
Laten we eens kijken:
- Mensen: manipulitief zooitje
- Dwergen: alleen geinteresseerd in goud
- Gnomes: hebben hun eigen volk vergast
- Night Elf: ontzettende xenofoben
- Draenei: niet veel mis mee

- Orc: Eervol, zijn alleen ooit verkloot door de demonen
- Troll: Onbegrepen, maar niet inherent slecht
- Tauren: niet veel mis mee
- Undead: Tegen hun wil tot een stel skeletten gereduceerd en TOCH voor het goede strijden
- Blood Elf: ok, verslaafden, en das nogal negatief, in Silvermoon zitten achter de mooie muren heel wat naars verstopt

Tussenstand: 4 bad - 1 good vs. 1 bad - 4 good

And we're the BAD guys?
pi_63002131
De blood elves waren toch ook de high elves en verschrikkelijk verraden door de humans oid? Waarna ze zichzelf blood elves hebben genoemd. Nou ja, wat ik me er van herinner
pi_63002266
Nee, demonen hebben hun bron van mana afgenomen. Dat heeft ze nogal pissed gemaakt. Gelukkig hebben ze een nieuwe bron. Een ontvoerde Naru die ze continue tappen in een geheime kelder in Silvermoon ^_^

Oh, en in een andere kelder zit een sweatshop waar lepper gnomes onder het toeziend oog van een Succubus aan het werk zijn.
pi_63002340
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef stbabylon het volgende:
Nee, demonen hebben hun bron van mana afgenomen. Dat heeft ze nogal pissed gemaakt. Gelukkig hebben ze een nieuwe bron. Een ontvoerde Naru die ze continue tappen in een geheime kelder in Silvermoon ^_^

Oh, en in een andere kelder zit een sweatshop waar lepper gnomes onder het toeziend oog van een Succubus aan het werk zijn.
Ja, die laatste weet ik te vinden.
pi_63002363
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:29 schreef Isabeau het volgende:
De blood elves waren toch ook de high elves en verschrikkelijk verraden door de humans oid? Waarna ze zichzelf blood elves hebben genoemd. Nou ja, wat ik me er van herinner
High Elves waren lid van de Alliance sinds de Orcs in de Second War (Warcraft II:Tides of Darkness) samen met Zul'jin een stukje van Quel'Thalas om hebben gelegd, meen ik. Zijn het gebleven ook.

Toen kwam ene Arthas Menethil langs en die was niet zo lief voor Quel'Thalas, Silvermoon en de Sunwell. (Zie Ghostlands, Eversong Woods en Quel'Danas). Daarom werden ze Blood Elves genoemd, of hebben ze zichzelf renamed.

Fast forward naar The Frozen Throne waar Kael'thas en Garithos (there's a pair of arrogant pricks if I ever saw two..) een beetje ruzie hadden en voila, Blood Elves uit wat er over was van de alliance.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_63002517
quote:
Blood elves once called themselves high elves. In the transition that led to this renaming, they glorified their civilization while discarding their honor. Life for the blood elves changed during the Third War, when King Arthas’s Scourge sacked Quel’Thalas and shattered the elven race. The Scourge slew more than 90% of the high elven population, devastating their culture. Prince Kael’thas Sunstrider was studying magic in Dalaran at the time of the disaster. When he heard what had happened, he quickly returned home and took command of the survivors. Kael’thas renamed them “blood elves” in honor of their fallen kin. Prior to the Sunwell’s destruction, all high elves everywhere were constantly bathed in its magical power. Now bereft of this arcane energy, the blood elves (and high elves) suffered. Kael’thas claimed that they would soon die without another magical source to replace the Sunwell. The blood elves therefore set about learning to drain magic from alternative sources.

Soon, the blood elves clashed with the Scourge and the Amani trolls, who were making inroads into former elven territory. The blood elves defended their homeland, and eventually, having reestablished a degree of safety to their land and prevented their society from degenerating, Kael’thas left. He took a group of the strongest blood elf warriors and spellcasters and joined the Alliance against the Scourge. They were eager to avenge themselves on the undead forces. However, bigotry prevented the human forces from seeing the aid the blood elves could bring to their fight. Imprisoned and sentenced to death by the humans who had commanded them, the blood elves escaped, fled to Outland, and joined Illidan Stormrage’s forces. This group of blood elves then helped defeat the demon Magtheridon and claimed his Black Citadel as their own.
Hier haal ik wel een beetje uit dat de humans ze hebben verraden. Ze hebben zich bij de Horde aangesloten, maar worden ook daar een beetje met argusogen bekeken.
pi_63002540
En over Night Elves:

http://www.wowwiki.com/User:Adys/Night_elves
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_63002953
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Voor zover ik het weet is het zombies > plague > invasions > onderzoek naar de plague >
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIET KLIKKEN ALS JE NIET GESPOILED WIL WORDEN
In hoevere het in de spoiler tags tijdens WotLK gebeurt of er voor is nog vaag, maar het één heeft wle met het andere te maken.
Hm, zou *dat* echt nog voor de opening van wotlk zijn? Had ook ergens gelezen dat het pas ergens in wotlk komt , maarja wel lachen
pi_63003141
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:56 schreef Elmowan het volgende:

[..]

Hm, zou *dat* echt nog voor de opening van wotlk zijn? Had ook ergens gelezen dat het pas ergens in wotlk komt , maarja wel lachen
Nee, zal wel niet, maar hoort wel bij de zombie invasion
  donderdag 6 november 2008 @ 16:13:03 #242
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63003443
Ik heb naast mijn Alliance main en alts ook een paar Hordes.. en het maakt echt niet uit. Aan beide kanten zitten oudere mensen en kleine kinderen en alles er tussenin. Het verschilt ook nog eens per server, je kunt er gewoon niets over zeggen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_63003479
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:56 schreef Elmowan het volgende:

[..]

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=90457
  donderdag 6 november 2008 @ 16:18:09 #244
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_63003647
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb naast mijn Alliance main en alts ook een paar Hordes.. en het maakt echt niet uit. Aan beide kanten zitten oudere mensen en kleine kinderen en alles er tussenin. Het verschilt ook nog eens per server, je kunt er gewoon niets over zeggen.
Dit dus.
Je druk maken om welke pixels je ziet op je scherm...
Gaat toch gewoon om de lol die je hebt in je guild. Mij wel iig.
Zal mij aan me reet roesten of je tegen een elf of koe aan zit te kijken
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_63003682
Nou, die reet van de blood elf is een stuk smaller dan de reet van de tauren en langs die blood elf kijk je dus makkelijker als je aan het vechten bent
  donderdag 6 november 2008 @ 16:27:04 #246
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_63003956
zo, net ff door scholomance en brd geknalt voor de achievements, zouden we daarna ook ff MC doen, maar ja, toen het moment daar was kwamen de herinneringen terug, Molten Bore, maar niet gedaan dus ^^
.
  donderdag 6 november 2008 @ 16:40:42 #247
84926 WyriHaximus
pi_63004337
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, die laatste weet ik te vinden.
die andere zit onder de battle masters, er zit een rond gat in de grond vlak voor hun kamer daar in springen of de ingang rechts naast de hunter trainer. Die gnome sweatshop laat gewoon zien wat gnomes zijn: slaven!
phluphy for president!
  donderdag 6 november 2008 @ 16:42:58 #248
84926 WyriHaximus
pi_63004397
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:27 schreef Stommie het volgende:
zo, net ff door scholomance en brd geknalt voor de achievements, zouden we daarna ook ff MC doen, maar ja, toen het moment daar was kwamen de herinneringen terug, Molten Bore, maar niet gedaan dus ^^
Haris Pilton is niet voor niets BELF
phluphy for president!
pi_63004639
Ligt het aan mij of lvl je nu nog sneller van 1-60 en van 60-70 ?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 6 november 2008 @ 16:52:33 #250
130412 Katth
pi_63004690
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:50 schreef drumstickNL het volgende:
Ligt het aan mij of lvl je nu nog sneller van 1-60 en van 60-70 ?
Ligt niet aan jou. Het levelen van 20-60 was een tijd terug al geboost (meer xp rewards, minder xp nodig om te levelen) en laatst hebben ze ook 60-70 makkelijker gemaakt, omdat je minder xp nodig hebt om te levelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')