quote:Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Zoals er dus ook staat. D'r zijn 1001 guides en filmpjes out there voor elke Naxx boss en op theorycraft fora is elke level 60 variant al tot in den treure besproken. De enige echte check gaat, denk ik, Sapphiron zijn met FrR. Hoewel je ook maar 10/25 man hoeft te kitten daarvoor.Druid? Mits minimaal 25%+ dodge, mja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That having been said zal er wel weer genoeg geklaagd worden wegens retard checks. (Heigan, Thaddius mainly en Faerlina heeft ook weer een 'get out of the fucking fire' AoE.
Btw, voor de tanks: 12k hp / 12.4k armour unbuffed --> Voldoende voor Kara OT?![]()
Pala en ergens richting de 50 % (48.5 ofzo?) combined dodge/parry/miss.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Druid? Mits minimaal 25%+ dodge, mja.
Oh dan is dat zeker wel te doen. Kara MT zelfs ook wel.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:30 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Pala en ergens richting de 50 % (48.5 ofzo?) combined dodge/parry/miss.
Ik deed het eigenlijk nooit anders dan full scans.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:27 schreef SharQueDo het volgende:
Ik vind die nieuwe Auctioneer (Auc-Advanced) maar onwennig.Ipv dingen te selecteren om te scannen scan je nu alles in een keer (wel met pause/resume er dit keer bij) en fatsoenlijk auctions posten gaat ook anders, met batches oid.
Idd hoop dat het er in zit a.s.a.p.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Ze zouden achievements op de armory implementeren
Ik doe bijna nooit full scans. Ik wil gewoon wat dingetjes verkopen, dus ik wil voor dat item weten wat de huidige prijzen zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik deed het eigenlijk nooit anders dan full scans.
Ik vind direct 12 stacks Netherweave er op pleuren wel prettig.
Inderdaad, dat zou HEEL fijn zijn. Is al bekend of dat eraan zit te komen?quote:Zit nog te wachten op multiple select bij het bieden/buy out.
Dank u. :-)quote:Op donderdag 6 november 2008 11:31 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Oh dan is dat zeker wel te doen. Kara MT zelfs ook wel.
Dat zit gewoon in de laatste versie nmm...quote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef TripleM het volgende:
Ik weet niet precies welke versie van Auctioneer ik nu heb draaien, ik weet iig wel dat ik maar niet kan wennen aan Appraiser om auctions te posten. Ik wil gewoon de Post Auctions tab terug!
Nee ben ik net een dag vrijquote:Op donderdag 6 november 2008 11:40 schreef GI het volgende:
Demon hunter, you might need to relax a little...
Je ziet zelf hoe je ovekomt nu ?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Nee ben ik net een dag vrij
iiiich wiel unreaaaaaaaal tournamen spieeelennnnnnquote:
WAHHAHAHquote:Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
iiiich wiel unreaaaaaaaal tournamen spieeelennnnnn
"Schat, vergeet je je niet warm in te pakken? 't heeft vannacht gevroren en je wilt niet ziek worden van je bedrijfsuitje."quote:Op donderdag 6 november 2008 11:45 schreef Stranger het volgende:
Ik zie dat ik de goede dag heb uitgekozen om te gaan werken.
Blij dat hier op het werk ook iedereen wow speelt, volgende week donderdag bedrijfsuitje naar Northrend.
Jonge ik loop ook maar een beetje te kloten .. maar vind het wel frustrerend dat er 2 dagen achter elkaar onderhoud is ..quote:
lolquote:Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef Omentuva het volgende:
[..]
"Schat, vergeet je je niet warm in te pakken? 't heeft vannacht gevroren en je wilt niet ziek worden van je bedrijfsuitje."
" ... "
Ik vind Civ IV altijd wel goed combineren met downtime. Na elke 5 beurten even checken of de realms weer up zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:57 schreef Mister_T het volgende:
Altijd die klote downtimes zodra ik een vrije dag heb :/
Maarja dan maar wat doelloos rond rijden in Far Cry 2
Whehe doe je netjesquote:Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef Omentuva het volgende:
[..]
"Schat, vergeet je je niet warm in te pakken? 't heeft vannacht gevroren en je wilt niet ziek worden van je bedrijfsuitje."
" ... "
Idd hier 1 squidface en een dorf (niet op de zelfde afdeling maar toch). Gelukkig is er ook nog een horde speler hierquote:Op donderdag 6 november 2008 11:50 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb het pas echt slecht hier...
1 speelt draenei shammy, 1 speelt dwarf warrior...
FOR THE HORDE!!!
Wederom draai je eromheen. Kijk maar ff op pagina 2, daar staat een redelijk betoog een paar posts onder deze die ik nu gequote heb, over hoe jij direct en indirect het speelplezier van andere vergalt.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:40 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Vertel mij maar eens hoe ik jouw plezier in WoW zowel direct als indirect verpest.
Ja, leuk, volgens mijn laatste check waren praktisch alle servers up, alleen kan ik alleen kiezen uit Russische servers en mijn Russisch komt niet verder dan Perestrojka en Glasnost.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:10 schreef Mister_T het volgende:
Er is alweer een groot aantal servers up
Da, njet, njet, da.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, leuk, volgens mijn laatste check waren praktisch alle servers up, alleen kan ik alleen kiezen uit Russische servers en mijn Russisch komt niet verder dan Perestrojka en Glasnost.
Er zijn iets van 30 Engels talige servers up nu.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, leuk, volgens mijn laatste check waren praktisch alle servers up, alleen kan ik alleen kiezen uit Russische servers en mijn Russisch komt niet verder dan Perestrojka en Glasnost.
Ik maak er direct een char aan!quote:
*kuch*tree huggers*kuck*quote:Op donderdag 6 november 2008 12:19 schreef drumstickNL het volgende:
Night elf is toch de beste race..
Ik heb geen eens zin om te spelenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Crap, net nu ik jouw kant op wil gaan reizen. Reageer ffies op je PM, ok?
Waren? Zijn nog steeds downquote:Op donderdag 6 november 2008 12:28 schreef Katth het volgende:
Waarom waren de servers down eigenlijk?
Hehe ik zag allemaal berichtjes dat servers weer up waren, maar goed ik mag nog tot einde van de middag voordat ik in kan loggen.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Waren? Zijn nog steeds downNiet allemaal wellicht mja heb ik niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |