iiiich wiel unreaaaaaaaal tournamen spieeelennnnnnquote:
WAHHAHAHquote:Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
iiiich wiel unreaaaaaaaal tournamen spieeelennnnnn
"Schat, vergeet je je niet warm in te pakken? 't heeft vannacht gevroren en je wilt niet ziek worden van je bedrijfsuitje."quote:Op donderdag 6 november 2008 11:45 schreef Stranger het volgende:
Ik zie dat ik de goede dag heb uitgekozen om te gaan werken.
Blij dat hier op het werk ook iedereen wow speelt, volgende week donderdag bedrijfsuitje naar Northrend.
Jonge ik loop ook maar een beetje te kloten .. maar vind het wel frustrerend dat er 2 dagen achter elkaar onderhoud is ..quote:
lolquote:Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef Omentuva het volgende:
[..]
"Schat, vergeet je je niet warm in te pakken? 't heeft vannacht gevroren en je wilt niet ziek worden van je bedrijfsuitje."
" ... "
Ik vind Civ IV altijd wel goed combineren met downtime. Na elke 5 beurten even checken of de realms weer up zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:57 schreef Mister_T het volgende:
Altijd die klote downtimes zodra ik een vrije dag heb :/
Maarja dan maar wat doelloos rond rijden in Far Cry 2
Whehe doe je netjesquote:Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef Omentuva het volgende:
[..]
"Schat, vergeet je je niet warm in te pakken? 't heeft vannacht gevroren en je wilt niet ziek worden van je bedrijfsuitje."
" ... "
Idd hier 1 squidface en een dorf (niet op de zelfde afdeling maar toch). Gelukkig is er ook nog een horde speler hierquote:Op donderdag 6 november 2008 11:50 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb het pas echt slecht hier...
1 speelt draenei shammy, 1 speelt dwarf warrior...
FOR THE HORDE!!!
Wederom draai je eromheen. Kijk maar ff op pagina 2, daar staat een redelijk betoog een paar posts onder deze die ik nu gequote heb, over hoe jij direct en indirect het speelplezier van andere vergalt.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:40 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Vertel mij maar eens hoe ik jouw plezier in WoW zowel direct als indirect verpest.
Ja, leuk, volgens mijn laatste check waren praktisch alle servers up, alleen kan ik alleen kiezen uit Russische servers en mijn Russisch komt niet verder dan Perestrojka en Glasnost.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:10 schreef Mister_T het volgende:
Er is alweer een groot aantal servers up
Da, njet, njet, da.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, leuk, volgens mijn laatste check waren praktisch alle servers up, alleen kan ik alleen kiezen uit Russische servers en mijn Russisch komt niet verder dan Perestrojka en Glasnost.
Er zijn iets van 30 Engels talige servers up nu.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, leuk, volgens mijn laatste check waren praktisch alle servers up, alleen kan ik alleen kiezen uit Russische servers en mijn Russisch komt niet verder dan Perestrojka en Glasnost.
Ik maak er direct een char aan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |