abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62992623
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:27 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Beetje laat maar toch nog een reactie
Gaat me niet eens om die spam. Maar meer om die schijthunters die sommige plaatsen 24x7 leeg grinden met hun botjes. Je report ze continue maar wekenlang blijf je diezelfde hunters op dezelfde plek hetzelfde rondje maken....
Ik zie ze niet meer zo vaak in BC maar in oude contect nog altijd wel, guildless zo grappig.
Dual boxed er hier iemand?
pi_62992624
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:26 schreef Santello het volgende:

[..]

Over welke naxx heb je het, WOTLK?

Ik geloof zoals elke nieuwe instance, mensen hebben niet veel door en zullen veel whipen op de eerste bazen, check maar hoe kara was op het begin!
quote:
Raiding is easy at the moment. Even Naxx will be pretty easy. Part of that is because we thought Karazhan, Gruul and Magtheridon were too steep a jump in difficulty from the heroics. Part of that is because most of the Naxx encounters are well-understood.
Naxx wordt in WotlK dus ook makkelijk.
pi_62992659
Deze week trouwens met een Lock geprobeerd precies te doen wat Joanna's Horde Leveling Guide zegt en op level 15 had ik al 2x zoveel tijd gebruikt als Joanna Ik ben niet geschikt voor snel levelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62992677
Hey heb raar probleem..

of een of andere reden kan ik alleen maar development als language kiezen
En dan zie ik hjelemaal geen realm..

Ik heb alle patches van wowwiki of wowzelf..
Don't think, be sure!
  donderdag 6 november 2008 @ 10:36:18 #130
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_62992719
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:33 schreef Isabeau het volgende:
Deze week trouwens met een Lock geprobeerd precies te doen wat Joanna's Horde Leveling Guide zegt en op level 15 had ik al 2x zoveel tijd gebruikt als Joanna Ik ben niet geschikt voor snel levelen.
Die levelling guides zijn ook zwaar optimistisch imo. Ik houdt vast aan mijn oude methode: Quests verzamelen, ze allemaal afwerken, inleveren en nieuwe halen. Nu met Questhelper is dat een stukje makkelijker geworden.

Ik ga niet voor snelheid
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_62992721
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:34 schreef GilaMonyet het volgende:
Hey heb raar probleem..

Servers zijn down, gewoon even wachten dus.
pi_62992817
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:34 schreef GilaMonyet het volgende:
Hey heb raar probleem..

Ohh dan moet je Wow verwijderen en opnieuw installeren
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_62992821
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:36 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Die levelling guides zijn ook zwaar optimistisch imo. Ik houdt vast aan mijn oude methode: Quests verzamelen, ze allemaal afwerken, inleveren en nieuwe halen. Nu met Questhelper is dat een stukje makkelijker geworden.

Ik ga niet voor snelheid
Ik ook nooit, verre van, maar ik wilde het een keer proberen! Maar het lijkt schier onmogelijk
Ik chat niet, ik afk niet, ik weet wat ik doen moet en waar ik zijn moet, ik kill snel en ga snel naar de volgende, gebruik uitgebreid voedsel en bandages om zo snel mogelijk door te kunnen spelen en dan toch op zulk low level op 2x de tijd van de guide zitten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 6 november 2008 @ 10:41:06 #134
94617 Ps2K
pi_62992833
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ook nooit, verre van, maar ik wilde het een keer proberen! Maar het lijkt schier onmogelijk
Ik chat niet, ik afk niet, ik weet wat ik doen moet en waar ik zijn moet, ik kill snel en ga snel naar de volgende, gebruik uitgebreid voedsel en bandages om zo snel mogelijk door te kunnen spelen en dan toch op zulk low level op 2x de tijd van de guide zitten
Probeer het eens met een hunter
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_62992888
Weet je hoe je een addon moet gebruiken?

Ik raad je Questhelper aan, leveld het beste.
Je pakt alle quests, drukt op je map, laat je precies zien waar je moet lopen wat je moet killen ez mode, waarschijnlijk level je minder snel dan die guide omdat je steeds moet lezen wat je moet doen

http://wulfsblog.files.wo(...)mini-questhelper.jpg
plaatje van map met questhelper
  donderdag 6 november 2008 @ 10:43:45 #136
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_62992903
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:33 schreef Isabeau het volgende:
Jame's guides zijn veel beter vind ik in ieder geval
http://www.wow-pro.com/
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
  donderdag 6 november 2008 @ 10:44:08 #137
94617 Ps2K
pi_62992914
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:43 schreef Santello het volgende:
Weet je hoe je een addon moet gebruiken?

Ik raad je Questhelper aan, leveld het beste.
Je pakt alle quests, drukt op je map, laat je precies zien waar je moet lopen wat je moet killen ez mode, waarschijnlijk level je minder snel dan die guide omdat je steeds moet lezen wat je moet doen
En in de meeste guides zitten ook rare fouten waardoor je soms veel tijd verliest...
pi_62992926
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:36 schreef Catskill het volgende:

[..]

Servers zijn down, gewoon even wachten dus.
Nee want had dit gister ookal toen ze nog niet down waren
Don't think, be sure!
pi_62992930
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:41 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Probeer het eens met een hunter
Ik had al een hunter en geen lock, vandaar dat ik een warlock had gekozen en er was ook een speciale warlock guide voor undead.

(en ik gebruik nota bene ook questhelper en nog ben ik 2x zo langzaam)
  donderdag 6 november 2008 @ 10:44:48 #140
94617 Ps2K
pi_62992934
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:43 schreef Murloc het volgende:

[..]

Ik heb die van Zygor geprobeerd... die is echt supersnel
pi_62992938
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:40 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Ohh dan moet je Wow verwijderen en opnieuw installeren
Godver !
Beter niet haha dat duuuurt lang
Don't think, be sure!
  donderdag 6 november 2008 @ 10:45:36 #142
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_62992959
Questhelper is idd erg !
Ook hangt je voortgang van je stargebied af imho. Mijn orc hunter was traag en log en kreeg ik met moeite en veel doorduwen op 15 voordat ik hem zat was. Mijn nieuwe mage is in no-time level 17 omdat ik soepel door het belf start gebied heenwandel.
pi_62992997
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:43 schreef Murloc het volgende:

[..]

die zijn toch voor alliance?

enne, questhelper heb ik regelmatig de belachelijkste fouten zien maken
Dat ik in een huis in Brill iets moest halen voor een quest in Desolace (uh huh) en bij een andere quest uit Ashenvale (dat je die manual in elkaar moest zetten) wil questhelper je alleen maar naar mailboxen sturen (maw: iedereen die die quest deed voor questhelper die haalde het meeste van het AH)
pi_62993017
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:44 schreef GilaMonyet het volgende:

[..]

Godver !
Met WOTLK als extra expansion komt er binnenkort extra installatietijd bij hahaha
  donderdag 6 november 2008 @ 10:49:35 #145
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_62993071
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:46 schreef Isabeau het volgende:
die zijn toch voor alliance?
Nee, ook voor Horde
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
  donderdag 6 november 2008 @ 10:50:36 #146
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_62993091
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:31 schreef Jessah het volgende:

Naxx wordt in WotlK dus ook makkelijk.
Dat wist ik al, ik had die post ook gelezen (ik maak me ook best zorgen over dat men nog niet weet of er nog een raid met de moeilijkheid van Sunwell gaat komen), maar ben benieuwd hoe lang een typische Naxx run dus gaat duren. Heb namelijk ook gelezen dat dungeons wat korter zouden zijn geworden.
pi_62993114
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:47 schreef Santello het volgende:

[..]

Met WOTLK als extra expansion komt er binnenkort extra installatietijd bij hahaha
ja inderdaad
Don't think, be sure!
pi_62993140
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:49 schreef Murloc het volgende:

[..]

Nee, ook voor Horde
Super! Ik zasl eens overnieuw beginnen dan
  donderdag 6 november 2008 @ 10:53:28 #149
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_62993167
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:53 schreef stbabylon het volgende:
Volgens mij ligt de Armory plat vanwege een grote change. Of moet hij iig ge-herpopuleerd worden.

In preparation for Wrath of the Lich King, we will be performing an 8 hour Armory maintenance beginning on November 6, at 6AM PST. The extensive changes and feature additions in Wrath of the Lich King mean that we also have to update the Armory to reflect those changes. As part of the maintenance, all character data will be reset, and character profiles will be repopulated as players log into World of Warcraft. We thank you for your patience during the maintenance.
Klinkt als achievements op de armory? !
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:44 schreef GilaMonyet het volgende:

[..]

Godver !
Begin eerst maar eens met repair.exe te draaien voordat je opnieuw gaat installed .
phluphy for president!
pi_62993191
Ze zouden achievements op de armory implementeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')