Thanks!quote:
Je bent de laatste voor vandaag danquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je bent de laatste voor vandaag dan
Aha. Het lijkt me best wel geinig eigenlijk, ik zet dit op het 'wil ik ooit nog eens gaan kopen lijstje'quote:Op maandag 3 november 2008 17:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Je zweeft je pen boven het tablet, en dan beweegt de muis, zodra je dan de pen op het tablet drukt is dat zeg maar de muisklik
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je bent de laatste voor vandaag dan
Omdat jij het bent danquote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:04 schreef NanKing het volgende:
Ik vind 'm echt tof![]()
.
Thanks
* NanKing saved.
Stokpoppetjes zijn ook tofquote:Op dinsdag 4 november 2008 03:17 schreef Insania het volgende:
* Insania deelt complimentjes uit
Helaas zijn mijn paintskills minder goed dan een kind van 1 kan tekenen
thnxquote:Op maandag 3 november 2008 12:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik dan maar hequote:Op dinsdag 4 november 2008 10:20 schreef Trafasi het volgende:
tvp; jullie zijn goed! wie doet mijn boobies?
Ik wil die boobies ook wel onder verven.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:20 schreef Trafasi het volgende:
tvp; jullie zijn goed! wie doet mijn boobies?
quote:
Doe mii!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:36 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb ook een tablet aangeschaft (cadeaubon MediaMarkt) dus ik wil straks wel een paar proberen na te tekenen.
quote:
Nice 14.gifquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
't Is nog even inkomen.
quote:
quote:
Tof!quote:Op maandag 3 november 2008 19:06 schreef Rikketik het volgende:
Zo'n tablet lijkt me wel cool, hoeveel ben je ongeveer kwijt aan een goede, DE?
Anyway:
[..]
Weliswaar niet met een tablet gedaan, maar gewoon overgetrokken met een kwast.Ik weet niet of hij telt, maar het was leuk om te doen:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik ga er nu mee bezig...quote:
quote:
Graag gedaan!quote:
Wacom Volito 2 in combinatie met Flash CS3..quote:Op woensdag 5 november 2008 15:26 schreef stbabylon het volgende:
En welk tooltje gebruik je daar voor?>
Toch grappig dat er mensen zijn die denken dat dit echt handmatig in paint wordt gemaaktquote:Op woensdag 5 november 2008 15:31 schreef donroyco het volgende:
Wacom Volito 2 in combinatie met Flash CS3..
Anders krijg je niet zulke gave lijnen hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch grappig dat er mensen zijn die denken dat dit echt handmatig in paint wordt gemaakt
Volgens mij was al vanaf post 1 duidelijk dat dit met tablets en Photoshop gebeurde.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch grappig dat er mensen zijn die denken dat dit echt handmatig in paint wordt gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |