Dat is mij te veel af. Weet je wel niet hoeveel frames dat zijn!!quote:
*start fotoshop*quote:
Ik kan geen priesters tekenen.quote:Op zondag 2 november 2008 16:48 schreef de_priester het volgende:
kun je ook gewoon een nieuwe maken voor me?
ik vind mijne zo saai. graag iets met priesters, heiiligheid of iets in die richting
Ik teken liever iets na.quote:Op zondag 2 november 2008 16:55 schreef de_priester het volgende:
[..]
niet per se een priester, maar iets in die hoek
Ik heb een héél klein vermoeden dat je gewoon een filter gebruikt en een beetje overtrekt.quote:
=Dquote:
ik heb 2 schermen op mn pc, orgineel op de ene, paint op de anderequote:Op zondag 2 november 2008 17:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb een héél klein vermoeden dat je gewoon een filter gebruikt en een beetje overtrekt.Maar het kan natuurlijk aan mij liggen.
quote:Op zondag 2 november 2008 17:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Even een user seal of worthiness toegevoegd![]()
[ afbeelding ]
Ik trek ook over maar ik ben heel slecht in tekenen dus dan mag hetquote:Op zondag 2 november 2008 17:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb een héél klein vermoeden dat je gewoon een filter gebruikt en een beetje overtrekt.Maar het kan natuurlijk aan mij liggen.
Ik ook.quote:Op zondag 2 november 2008 17:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik trek ook over maar ik ben heel slecht in tekenen dus dan mag het
Oh ik wilde een programma hebben maar dat kan je alleen maar downloaden voor de bambsoo (bamboo scribe) dus vandaarquote:Op zondag 2 november 2008 17:32 schreef LasTeR het volgende:
(Hoezo of ik een snelle internetverbinding heb?)
Ik doe hem wel, wel vanaf het kleine icoontjequote:Op zondag 2 november 2008 17:37 schreef Banzaiaap het volgende:
Edit: Dat zou te makkelijk voor je zijn
Die heb ik op CD erbij gekregen, moet ik je een kopietje opsturen?quote:Op zondag 2 november 2008 17:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh ik wilde een programma hebben maar dat kan je alleen maar downloaden voor de bambsoo (bamboo scribe) dus vandaar
Komt eraanquote:Op zondag 2 november 2008 17:43 schreef Zero_Empathy het volgende:
mijne aub![]()
tevens tvp, ziet er goed uit
Bij dezen. Dat betekend wel dat ik meer paints en minder SC wil zien.quote:Op zondag 2 november 2008 17:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Even een user seal of worthiness toegevoegd![]()
[ afbeelding ]
meesterlijkquote:
quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 17:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij dezen. Dat betekend wel dat ik meer paints en minder SC wil zien.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |