Een verkapte, paint de mijnequote:Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef Keiichi het volgende:
Het lukt jullie toch niet om de mijne te painten
![]()
Wat hij zegt.quote:Op maandag 3 november 2008 15:40 schreef Weirdow het volgende:
Oh, en ik meld mijn avatar bij deze ook aan als model
Ik heb die van jou geprobeerd maar het is me nog niet gelukt probeer later vandaag wel weer.quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 15:40 schreef Weirdow het volgende:
Dat dus...quote:Op maandag 3 november 2008 15:40 schreef Weirdow het volgende:
ik gebruik fotoshop ja, maar daarin alleen de kwast en de blur tool, das toch ook gewoon painten?quote:Op maandag 3 november 2008 15:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Sommigen hebben photoshop gevonden
Alleen kwastquote:Op maandag 3 november 2008 16:30 schreef moonmovies het volgende:
[..]
ik gebruik fotoshop ja, maar daarin alleen de kwast en de blur tool, das toch ook gewoon painten?
Ik ook maar dat is wel te zien.quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 16:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb die van jou geprobeerd maar het is me nog niet gelukt probeer later vandaag wel weer.
[..]
[ afbeelding ]
Jij hebt de Wacom Bamboo?quote:
Bamboos zijn voor Lasters en andere bazen, ik heb een Graphire 4quote:Op maandag 3 november 2008 17:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Jij hebt de Wacom Bamboo?
Denk dat ik er maar eens serieus over na ga denken..
Je ziet de muis aanwijzer op je scherm. Bij mij is het tablet, hetzelfde als het scherm alleen dan in een andere schaal.quote:Op maandag 3 november 2008 17:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe lukt het nou goed om op zo'n tablet te tekenen? Dat ding is toch alleen maar een aanraakvlak, je ziet op dat ding zelf niet wat je tekent. Als je de pen van het tablet haalt en weer verder gaat, moet je dan maar gokken waar je moet beginnen om goed verder te gaan?
Je zweeft je pen boven het tablet, en dan beweegt de muis, zodra je dan de pen op het tablet drukt is dat zeg maar de muisklikquote:Op maandag 3 november 2008 17:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe lukt het nou goed om op zo'n tablet te tekenen? Dat ding is toch alleen maar een aanraakvlak, je ziet op dat ding zelf niet wat je tekent. Als je de pen van het tablet haalt en weer verder gaat, moet je dan maar gokken waar je moet beginnen om goed verder te gaan?
ja, maar zo werk ik die witte ruimtes tussen de vegen weg.quote:
heb wel eens met die dingen gewerkt, is echt fijnquote:Op maandag 3 november 2008 17:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je zweeft je pen boven het tablet, en dan beweegt de muis, zodra je dan de pen op het tablet drukt is dat zeg maar de muisklik
een vleermuis in camoeflagekleuren; een camouFleermuisquote:
Lang leve imperfectie, ik ga zo weer tekenenquote:Op maandag 3 november 2008 18:33 schreef moonmovies het volgende:
[..]
ja, maar zo werk ik die witte ruimtes tussen de vegen weg.
Weliswaar niet met een tablet gedaan, maar gewoon overgetrokken met een kwast.quote:
lang leve perfectiequote:Op maandag 3 november 2008 18:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lang leve imperfectie, ik ga zo weer tekenen
Tofquote:Op maandag 3 november 2008 19:06 schreef Rikketik het volgende:
Zo'n tablet lijkt me wel cool, hoeveel ben je ongeveer kwijt aan een goede, DE?
Anyway:
[..]
Weliswaar niet met een tablet gedaan, maar gewoon overgetrokken met een kwast.Ik weet niet of hij telt, maar het was leuk om te doen:
[ afbeelding ]
Zijn niet meer te koop omdat ze niet meer gemaakt worden oid?quote:Op maandag 3 november 2008 19:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tof![]()
Mijnes was 100 euro maar volgens mij zijn ze tegenwoordig goedkoper
Heb er afgelopen week een gehaald bij de mediamarkt, was 70 euro.quote:Op maandag 3 november 2008 19:26 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zijn niet meer te koop omdat ze niet meer gemaakt worden oid?
Staat iig op Wacomshop.nl
Je moet de Bamboo hebbenquote:Op maandag 3 november 2008 19:26 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zijn niet meer te koop omdat ze niet meer gemaakt worden oid?
Staat iig op Wacomshop.nl
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Afwazig het volgende:
Ik wens jullie veel succes met het painten van mijn Avatar. 3 internets, 200 kudo's en heel veel liefde van ondergetekende voor diegene die het lukt.
Heldquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 23:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Less SC, more Paints
Uiteraard ook verkapte "ik wil ook" post
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |