das mooi kutquote:Op donderdag 6 november 2008 17:44 schreef Platina het volgende:
Bah, WoW corrupted geraakt of weet ik het. Lekker weer alles opnieuw installen
Pug, MT ging er mee vandoor.quote:
Bijzonder traag ja..quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik speel sinds augustus 2005, en heb 1 level 70. Ben ik bijzonder? (hoogste alt is 55)
Ik ben in september helemaal overnieuw begonnen en ik heb 1 level 42quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik speel sinds augustus 2005, en heb 1 level 70. Ben ik bijzonder? (hoogste alt is 55)
Het is niet dat ik het wel probeer en dat het niet lukt. Ik probeer het gewoon nauwelijks. Heb al maanden een paladin op level 55.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben in september helemaal overnieuw begonnen en ik heb 1 level 42(en een hele zooi lagere levels)
Dus eh ja, ik vind je wel wat traag
Nee je geniet gewoon van 1 char... ik heb precies hetzelfde.... (+1 70 en 1 65)quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:07 schreef stbabylon het volgende:
We hebben een Druid Tank in onze guild waarvan zijn main ( Troll Rogue) 4 of 5 t6 stukken heeft en BEIDE warglaivesquote:Op vrijdag 7 november 2008 02:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Pug, MT ging er mee vandoor.
Net ZA gedaan, staat ie te tanken met warglaive..
Ach, ik kan er niet meer om stressen, nog maar een paar dagen. Wel een soort van mini-droom though, warglaive(s) op mn rogue, maar goed, zou thunderfury zijn geweest voor vanilla en zal wel weer iets anders worden voor wotlk.
Zou je vaak niet zeggen als je op QD je dailies probeert te doen...........quote:Op donderdag 6 november 2008 13:03 schreef stbabylon het volgende:
3.0.3 ja
En het is gewoon een feit dat Horde gemiddeld gezien door volwassenere mensen wordt gespeeld.
Ik ben dan toch wel erg benieuwd waar je dat vandaan haalt.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:03 schreef stbabylon het volgende:
3.0.3 ja
En het is gewoon een feit dat Horde gemiddeld gezien door volwassenere mensen wordt gespeeld.
Die heeft waarschijnlijk nooit in the barrens gelevelledquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:27 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik ben dan toch wel erg benieuwd waar je dat vandaan haalt.
Yup ze hebben nu een script afaik. Verder niks meer over gehoord behalve dat een paar weken geledenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:03 schreef drumstickNL het volgende:
Heeft iemand nog wat gehoord over die warcraft film ?
Uwe Boll gaat hem niet makenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup ze hebben nu een script afaik. Verder niks meer over gehoord behalve dat een paar weken geleden.
Ik maak me meer druk om wie Jaina Proudmoore gaat spelenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup ze hebben nu een script afaik. Verder niks meer over gehoord behalve dat een paar weken geleden.
Dat beantwoord ik een paar posts onder die post.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:27 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik ben dan toch wel erg benieuwd waar je dat vandaan haalt.
Damn leukeloot hoor met een pugquote:Op vrijdag 7 november 2008 02:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Pug, MT ging er mee vandoor.
Net ZA gedaan, staat ie te tanken met warglaive..
Ach, ik kan er niet meer om stressen, nog maar een paar dagen. Wel een soort van mini-droom though, warglaive(s) op mn rogue, maar goed, zou thunderfury zijn geweest voor vanilla en zal wel weer iets anders worden voor wotlk.
Waar je wel een enorm verschil in ziet is het verschill tussen een Duitse of een Engelse server. Op Duitse realms krijg je nooit ongevraagde guild invites etc. Gold spam is daar ook minimaal. En de mensen zijn over het algemeen een heel stuk beleefder.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:49 schreef Elmowan het volgende:
Ik speel Horde op Skullcrusher maar heb ook tijdje met een warrior alt (lvl 30 daarna nooit meer gespeeld) op Tarren Mill gespeeld als alliance, zag eigenlijk geen verschil qua gedrag
WTF is dat???quote:
Hij heeft gewoon gelijk, het lijkt me duidelijk dat je als kind liever een coole Alliance neemt dan een enge horde.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:43 schreef Katth het volgende:
Dus gewoon typisch gevalletje van vooroordelen? Want jouw zogenaamde feit is gewoon jouw eigen mening.
Wel grappig dat zoiets rond ALLE servers gaatquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
Die gold en boost beggers zijn idd irritant, die gaan dan ook direct op ignore. Trade spam valt op m'n server wel mee, net als dat anal gespam. Maar wij hebben last van Dirge spam. Wat wel irritant is, omdat ik een mage ben zijn er allemaal zwervers die me inviten voor een portal.
Bij mij geld het andersom. Weet zeker dat ik als klein ventje zeker voor de Horde was gegaan omdat die er 'stoer' uitzien.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, het lijkt me duidelijk dat je als kind liever een coole Alliance neemt dan een enge horde.
Zo zit het wel een beetje in mekaar.
En... wat is daar grappig aan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:04 schreef Sapstengel het volgende:
Anal [Combustion] en andere Anal [spell] onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |