das mooi kutquote:Op donderdag 6 november 2008 17:44 schreef Platina het volgende:
Bah, WoW corrupted geraakt of weet ik het. Lekker weer alles opnieuw installen
Pug, MT ging er mee vandoor.quote:
Bijzonder traag ja..quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik speel sinds augustus 2005, en heb 1 level 70. Ben ik bijzonder? (hoogste alt is 55)
Ik ben in september helemaal overnieuw begonnen en ik heb 1 level 42quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik speel sinds augustus 2005, en heb 1 level 70. Ben ik bijzonder? (hoogste alt is 55)
Het is niet dat ik het wel probeer en dat het niet lukt. Ik probeer het gewoon nauwelijks. Heb al maanden een paladin op level 55.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben in september helemaal overnieuw begonnen en ik heb 1 level 42(en een hele zooi lagere levels)
Dus eh ja, ik vind je wel wat traag
Nee je geniet gewoon van 1 char... ik heb precies hetzelfde.... (+1 70 en 1 65)quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:07 schreef stbabylon het volgende:
We hebben een Druid Tank in onze guild waarvan zijn main ( Troll Rogue) 4 of 5 t6 stukken heeft en BEIDE warglaivesquote:Op vrijdag 7 november 2008 02:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Pug, MT ging er mee vandoor.
Net ZA gedaan, staat ie te tanken met warglaive..
Ach, ik kan er niet meer om stressen, nog maar een paar dagen. Wel een soort van mini-droom though, warglaive(s) op mn rogue, maar goed, zou thunderfury zijn geweest voor vanilla en zal wel weer iets anders worden voor wotlk.
Zou je vaak niet zeggen als je op QD je dailies probeert te doen...........quote:Op donderdag 6 november 2008 13:03 schreef stbabylon het volgende:
3.0.3 ja
En het is gewoon een feit dat Horde gemiddeld gezien door volwassenere mensen wordt gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |