Hoop dat het niet waar is, maar de gemiddelde amerikaan is gewoon oerdom! Kan ik toch niks aan doen?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Okay, goed dat de mening van H3L van Scholengemeenschap 'De Poolster' uit Dieren ook gehoord is.
Inderdaad..quote:Op woensdag 5 november 2008 03:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Heel veel red states zijn nu aan de beurt.
Keken ze er depressief bij?quote:
Is nog niet definitief..quote:Op woensdag 5 november 2008 03:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Obama heeft er nog 70 nodig.![]()
McCain heeft er nog 189 nodig.
Ja, anders zou er wel een winnaar uitgeroepen worden...quote:Op woensdag 5 november 2008 03:03 schreef Specularium het volgende:
Toch een landslide?
Kan McCain dit nog inhalen?
Ik ben bang van niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:03 schreef Specularium het volgende:
Toch een landslide?
Kan McCain dit nog inhalen?
Je moet 270 kiesmannen hebben.. dan heb je de verkiezingen gewonnen..quote:Op woensdag 5 november 2008 03:04 schreef rcco het volgende:
Obama heeft nu toch gewonnen?
Ik snap het kiesmannen verhaal niet
Ja, jammer he. Ook jammer dat Bush nog niet 4 jaar door kan gaan. Donders jammer.quote:
Ja maar McCain kan Obama toch niet meer inhalen met zo een achterstand?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Je moet 270 kiesmannen hebben.. dan heb je de verkiezingen gewonnen..
Hoe groter een staat (qua inwoners) hoe meer kiesmannen.
Als Obama opeens niets meer wint wel natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:06 schreef rcco het volgende:
[..]
Ja maar McCain kan Obama toch niet meer inhalen met zo een achterstand?
dan eet ik mn hoed opquote:Op woensdag 5 november 2008 03:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Obama opeens niets meer wint wel natuurlijk.
Ohio lijkt me een klare zaak voor Obama.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:08 schreef TC03 het volgende:
Nog geen enkele swing state gecalled.
Tis wel beslist ja, ga zo mijn bed maar eens opzoeken.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:09 schreef Googolplexian het volgende:
Ohio en Florida gaan waarschijnlijk naar Obama ... dan heeft hij gewonnen.
Maar het is zeker dat Cali ook naar Obama gaat (met 55 EV's)
Dus je kunt het nu wel als gewonnen beschouwen
Precies, valt me mee dat CNN nog geen voorspelling doet. Het is klaar, over. Welkom President Obama!quote:Op woensdag 5 november 2008 03:09 schreef Googolplexian het volgende:
Ohio en Florida gaan waarschijnlijk naar Obama ... dan heeft hij gewonnen.
Maar het is zeker dat Cali ook naar Obama gaat (met 55 EV's)
Dus je kunt het nu wel als gewonnen beschouwen
CBS dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:28 schreef ETA het volgende:
welke netwrk is het eerste? CNN komt eraan!!!
geniaalquote:Op woensdag 5 november 2008 03:28 schreef Bananenman het volgende:
Trouwens, FOX zegt eigenlijk gewoon min of meer 'Obama heeft gewonnen, en we vinden het héél kut'
yessquote:Op woensdag 5 november 2008 03:25 schreef Nielsch het volgende:
Zit Bill O'Reilly ook bij Fox?
hebben ze al gecalled?quote:
Zwarte vrouw van CNN is nog erger, emt haar geforceerde blanken stem.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:30 schreef wizarddragon het volgende:
Waarom praten die vrouwen op FOX zo mannelijk?
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:29 schreef twentemeisje het volgende:
Of misschien projecteren ze gewoon een megahologram... Big projection....
??????quote:Op woensdag 5 november 2008 03:29 schreef emokid het volgende:
Jongens wat voor CNN stream hebben jullie? Ik heb een of ander ireport waar ze alleen maar praten, waar kan ik het actuele TV gebeuren streamen? Heb geen tv in de buurt.
Yep.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:29 schreef Caesu het volgende:
FOX geeft Ohio al aan Obama.
het is over voor McCain.
Ze zijn daar al de hele tijd meer bezig met de senaatsrace richting 60 dan met de presidentquote:Op woensdag 5 november 2008 03:28 schreef Bananenman het volgende:
Dit moet dus eigenlijk #73 zijn en die vorige #72. Toch?
Trouwens, FOX zegt eigenlijk gewoon min of meer 'Obama heeft gewonnen, en we vinden het héél kut'
http://elections.foxnews.(...)-frenied-day-voting/quote:Barack Obama has won Ohio and Pennsylvania, FOX News projects, delivering a crushing defeat to John McCain in states that were key to his presidential electoral strategy.
Obama heeft gewonnen.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:31 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat Obama wint.
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:30 schreef Eliminator20 het volgende:
Laat dit snel over zijn please!!
Ik wil eigenlijk pitten, maar MOET gewoon live zien hoe Obama geschiedenis schrijft.
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:30 schreef marcodej het volgende:
Nu een hele positieve McCain-teamlid bij FOX!
[ afbeelding ]
zucht inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:30 schreef Eliminator20 het volgende:
Laat dit snel over zijn please!!
Ik wil eigenlijk pitten, maar MOET gewoon live zien hoe Obama geschiedenis schrijft.
Daarom laat ik FOX ook aanstaanquote:Op woensdag 5 november 2008 03:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hier ook maar daar heerst een grafstemming.
Bill O'Reilly.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Fox roeleert. Hadden die ook niet die extreme fundamentalistische talkshow host?
Ik hou d'r van.
Same here, het is al beslist nu maar ik wil zien hoe groot het wordt, en Obama en McCain zien spreken. Dan maar ff een nachtje 2/3 uur slaap.. ga je ook niet dood van.quote:Precies, dit wil je gewoon live zien! Ik wil eigenlijk ook gewoon zien dat hij zijn menigte in Chicago toe gaat spreken... en dat Mac toe moet geven dat ie niet back is. Ik zit dus nog wel ff...
Op http://edition.cnn.com/ELECTION/2008/results/individual/#mapPNM staat McCain voor, hoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:16 schreef Fokski het volgende:
New Mexico binnen voor Obama!
Bill O'reillyquote:Op woensdag 5 november 2008 03:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Fox roeleert. Hadden die ook niet die extreme fundamentalistische talkshow host?
Ik hou d'r van.
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:31 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat Obama wint.
Wel vermakelijke televisie.quote:
O RLY?quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://election.cbsnews.com/election2008/
Jij ook nog wakker zeg ouwe snuiverquote:Op woensdag 5 november 2008 03:34 schreef Silenus het volgende:
Daar is Ohio
(538 (totaal) / 2) + 1 = 270.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:35 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel punten moet je hebben om te winnen, eigenlijk?
270, maar met de zekere staten erbij heeft hij nu 271quote:Op woensdag 5 november 2008 03:35 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel punten moet je hebben om te winnen, eigenlijk?
Wanneer Obama volgens de projectie 270 kiesmannen heeft.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:37 schreef Sloggi het volgende:
Wanneer zullen ze het presidentschap callen?
Hehehe ja natuurlijk joh. Ik dacht dat jij toch allang zou liggen tukken.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij ook nog wakker zeg ouwe snuiver
Dat kan nu toch niet heel erg lang meer duren zou je denken... (wishful thinking, I know...)quote:Op woensdag 5 november 2008 03:37 schreef Sloggi het volgende:
Nee, laforest ligt al in bed.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:37 schreef GGMM het volgende:
Heeft Mccain hier uberhaupt wel aanhangers?
+55 voor California en dat spelt PRESIDENT OBAMA!quote:Op woensdag 5 november 2008 03:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Dus als je Obama zowel Ohio én Florida toekent, wat op basis van de percentages best reeël is, dan staat hij al op 238 kiesmannen.
Nog lang niet denk ik. Dat hebben ze wel afgeleerd.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:37 schreef Sloggi het volgende:
Klopkoek en laforest.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:37 schreef GGMM het volgende:
Die zit nu in het vliegtuig naar Phoenix (werd op BBC vertoond)quote:Op woensdag 5 november 2008 03:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is die kop van Palin nog ergens te zien live?.
Nederland is voor 91% Obama aanhangerquote:Op woensdag 5 november 2008 03:37 schreef GGMM het volgende:
Palin is al bezig met campagne voeren voor 2012.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is die kop van Palin nog ergens te zien live?.
Denk echt niet eerder dan 6.00 Nederlandse tijd. (de toespraak van Obama dan)quote:Op woensdag 5 november 2008 03:38 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat kan nu toch niet heel erg lang meer duren zou je denken... (wishful thinking, I know...)
Hehe niet nodigquote:Op woensdag 5 november 2008 03:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehehe ja natuurlijk joh. Ik dacht dat jij toch allang zou liggen tukken.
+ hawaiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 5 november 2008 03:38 schreef zarGon het volgende:
199 - 124 in het voordeel van Obama.
California (55) + Washington (11) + Oregon (7) + 199 = 272.
Pussiesquote:Op woensdag 5 november 2008 03:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nog lang niet denk ik. Dat hebben ze wel afgeleerd.
Dat zie je verkeerd.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:37 schreef Isabeau het volgende:
Hier zijn we al heel spannend aan het juichen voor Obama, maar NOS bespreekt de economie
En Florida is ook al vrij zeker.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:38 schreef zarGon het volgende:
199 - 124 in het voordeel van Obama.
California (55) + Washington (11) + Oregon (7) + 199 = 272.
ik blijf ook nog ff opquote:Op woensdag 5 november 2008 03:39 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga pas slapen als ik de speech van Obama heb gezien
Same herequote:Op woensdag 5 november 2008 03:39 schreef Bananenman het volgende:
Hoe laat wordt die speech verwacht?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:39 schreef Bananenman het volgende:
Zat me het al af te vragen, zou ze nou echt gaan proberen voor de hoofdprijs te gaan. Het klinkt namelijk te belachelijk voor woorden.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Palin is al bezig met campagne voeren voor 2012.
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe laat wordt die speech verwacht?
55 inmiddelsquote:Op woensdag 5 november 2008 03:41 schreef Nielsch het volgende:
Senaat nu:
DEM: 50
INDEP: 2
REP: 36
Nog 12 te gaan en de Democraten moeten er nog 10 halen!
De NOS doet er ook niets aan om spannend te lijken..quote:Op woensdag 5 november 2008 03:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat zie je verkeerd.
Hier zijn we al aan het juichen maar op de NOS is het nog spannend.
CNN wil eerst heel zeker zijn. Ze gaan namelijk voor een Emmy ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:41 schreef GGMM het volgende:
Bij CNN is het nog steeds niet officieel
Waarom zou ze het niet proberen?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zat me het al af te vragen, zou ze nou echt gaan proberen voor de hoofdprijs te gaan. Het klinkt namelijk te belachelijk voor woorden.
Ik vind jou slim.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:43 schreef IQM het volgende:
Jullie vergeten dat McCain perfect opereert als hij in de underdog-positie zit. Wacht maar af, the Mac is back!
Mooi uitgelegd door John King. Winnen is echt onmogelijk geworden voor McCainquote:Op woensdag 5 november 2008 03:42 schreef ETA het volgende:
nu zit die gast op cnn uit te leggen hoe misschien mccain kan winnen. Maar hij heeft al per ongeluk gezegd dat ie niet meer kan winnenwant dan moet hij 1 van de 3 westelijke staten weggeven, en dat ging niet gebeuren
Het McKan niet meer.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:43 schreef IQM het volgende:
Jullie vergeten dat McCain perfect opereert als hij in de underdog-positie zit. Wacht maar af, the Mac is back!
Wat dus nooit zal gebeurenquote:Op woensdag 5 november 2008 03:43 schreef Sloggi het volgende:
CNN callt hem niet, maar ze lieten net wel zien dat McCain niet meer kan winnen tenzij hij CA, Oregon en/of Washington wint...
Gaat een beetje moeilijk zonder Pennsylvania, Ohia en North Carolina.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:43 schreef Houtworm het volgende:
Die CNN man moet veel moeite doen, en krijgt het nog niet voor elkaar, om McCain genoeg kiesmannen te geven.
Idd, John King tikte alle staten aan die McCain eventueel nog redelijkerwijs, in theorie zou kunnen winnen en dan kwam hij op maximaal 259 uit.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:42 schreef ETA het volgende:
nu zit die gast op cnn uit te leggen hoe misschien mccain kan winnen. Maar hij heeft al per ongeluk gezegd dat ie niet meer kan winnenwant dan moet hij 1 van de 3 westelijke staten weggeven, en dat ging niet gebeuren
is dat op een van de normaal ontvangen zenders te bekijken? of via stream.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:39 schreef popolon het volgende:
Zometeen Daily show, met Stewart en Colbert.
Alssie echt GEK is dan gaatie nu die speech houdenquote:Op woensdag 5 november 2008 03:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat dus nooit zal gebeuren![]()
Barack, kom maar op met die speech!
ik zie maar 52. bij cnn en nbcquote:
ja topquote:Op woensdag 5 november 2008 03:45 schreef Elfletterig het volgende:
CNN presenteert het echt geweldig; petje af
En terecht overigens. Dat zou een ramp zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Op FOX News worden ze wakker en beginnen ze zich grote zorgen te maken over het feit dat de Democraten straks overal een meerderheid hebben.
McCain, who???quote:Op woensdag 5 november 2008 03:44 schreef Arn0 het volgende:
Net alsof er nu iemand een 'formule' voor winst McCain gaat maken
Maar wij hebbe Maartje Verweegen achter een desk die uitslag voor uitslag voorleest.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:45 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Ohio komt nu pas binnen bij de NOS.
Ze zijn alleen wel érg voorzichtig met het callen van staten. Als ze willen, kunnen ze nu zonder enig risico Obama uitroepen als president, maar dat durven ze niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:45 schreef Elfletterig het volgende:
Inderdaad.. hoorde nu al dat RTL een optie op het megascherm heeft genomen voor de volgende Nederlandse verkiezingen. Omdat ze er vroeg bij zijn krijgen ze er een gratis teleportatie voor Jan de Hoop erbij.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me ook af of dat een goede situatie is...quote:Op woensdag 5 november 2008 03:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
En terecht overigens. Dat zou een ramp zijn.
Ook het senaat gaat voor een groot deel naar de democratenquote:Op woensdag 5 november 2008 03:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Op FOX News worden ze wakker en beginnen ze zich grote zorgen te maken over het feit dat de Democraten straks overal een meerderheid hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |