Ohio?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:19 schreef Fokski het volgende:
OHIO NAAR OBAMA! AFGELOPEN!![]()
![]()
PRESIDENT OBAMA!
Nog 15 zetels te gaan, maar wordt inderdaad best moeilijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze de 60 halen, denk 't niet maarja.
Ik kijk ook CNN, alleen met al die reclames daar zap ik soms over.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich storen aan de NOS... kijk gewoon CNN, met voortreffelijke analyses.
So Arabs can't be decent?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zoals McCain zei: "Obama is not an Arab, he is a decent man!"
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Reactie McCain na het zien van de tussenstand
[ afbeelding ]
Nee, dat is op mijn werk allemaal uitgeschakeldquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:20 schreef Zwansen het volgende:
NU AFWACHTEN WAT CANTON OHIO DOET JONGENS! HOHOHHOOOOOOO!
DIE DEKSELSE STAD EN HET BLEEF NOG LANG ONRUSTIG IN AMERIKA.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:17 schreef Seneca het volgende:
Het wordt dus Obama. Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat hij nu wordt afgeknald?
Is net een inkomend sms-jequote:Op woensdag 5 november 2008 03:19 schreef El_jefe07 het volgende:
Ik kan niet wachten op het volgende VOTER ALERT (kling kling)
Wordt daar van de week nog een keer wakker van 's nachts
NBC zegt er nog niets over...quote:Op woensdag 5 november 2008 03:19 schreef Fokski het volgende:
OHIO NAAR OBAMA! AFGELOPEN!![]()
![]()
PRESIDENT OBAMA!
haha, man, die bush en z'n gezichten. mooie tijd, mooie tijd.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:19 schreef IQM het volgende:
(serieus, hij keek soms als een aap, zoek dat bekende plaatje maar op)
[ afbeelding ]
Dat begint ook weer dichter bij elkaar te liggen en een aantal democratische delen zijn nog niet geteld.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:20 schreef zarGon het volgende:
Wel raar dat Indiana nog niet gecalled is.
Nog steeds 2C2C. Ze wachten nog op de resultaten van twee grote counties. In een van die counties won Kerry 4 jaar geleden flink te winnen.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:20 schreef zarGon het volgende:
Wel raar dat Indiana nog niet gecalled is.
Obama zou ook nooit die domme dingen doen, zoals met die dichte deur en het verslikken in een pretzel.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
haha, man, die bush en z'n gezichten. mooie tijd, mooie tijd.
Heeft iemand die FOX livestream nog? Zou die wel graag even kijken nuquote:Op woensdag 5 november 2008 03:21 schreef FictionalFenna het volgende:
bij fox hebben ze bijna ruzie met elkaar
FOX is duidelijk een republieken zender. De sfeer is daar ver te zoekenquote:Op woensdag 5 november 2008 03:21 schreef FictionalFenna het volgende:
Als Charisma het belangrijkste is.....quote:Op woensdag 5 november 2008 03:19 schreef IQM het volgende:
Jezus, wat een verschil dadelijk.De debiel kijkende aap Bush (serieus, hij keek soms als een aap, zoek dat bekende plaatje maar op) en de charismatische Obama.
5 EV's naar McCainquote:Op woensdag 5 november 2008 03:22 schreef Nosh het volgende:
OMG WEST VIRGINIA DEED IETS, WAT DEDEN ZE.
http://amerikakiest.nos.nl/live/quote:Op woensdag 5 november 2008 03:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heeft iemand die FOX livestream nog? Zou die wel graag even kijken nu
http://www.foxnews.com/video2/live.html?chanId=5quote:Op woensdag 5 november 2008 03:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
http://www.myfoxhoustonlive.com/quote:Op woensdag 5 november 2008 03:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kijk, dat lijkt me nu leuk om te zien. Als leedvermaakquote:Op woensdag 5 november 2008 03:22 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
FOX is duidelijk een republieken zender. De sfeer is daar ver te zoeken
Daar is zeker geen stream van?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:21 schreef FictionalFenna het volgende:
Nosh.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:22 schreef Nosh het volgende:
voor een beetje humor kun je vanavond inderdaad de fox stream aanzetten.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:22 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
FOX is duidelijk een republieken zender. De sfeer is daar ver te zoeken
Dat is het niet, maar het speelt (jammer genoeg) wel een grote rol. In debatten, in verkiezingstijd, tijdens buitenlands trips, tegenover de rest van de wereld...quote:Op woensdag 5 november 2008 03:23 schreef HPayne het volgende:
[..]
Als Charisma het belangrijkste is.....
En jij tegen een cursus fatsoenlijk Nederlandsquote:Op woensdag 5 november 2008 03:23 schreef hierissieweer het volgende:
Ze zijn allebij tegen het homohuwelijk
en je punt is?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:23 schreef hierissieweer het volgende:
Ze zijn allebei tegen het homohuwelijk
Haha, laten we maar zeggen het is half 4 's nachtsquote:Op woensdag 5 november 2008 03:22 schreef Nosh het volgende:
ik ben ook that guy.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:23 schreef Nosh het volgende:
jongens, laat mij niet die ene gast zijn die wel de hele nacht op blijft maar achteraf geen idéé heeft wat ie net heeft zitten kijken.
Nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:23 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
http://amerikakiest.nos.nl/live/
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:23 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
http://www.foxnews.com/video2/live.html?chanId=5
De NOS heeft alle vier de zetels van Maine voor Obama, en CNN vooralsnog drie van de vier.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:22 schreef One_of_the_few het volgende:
Hoe kan CNN 174 hebben en de NOS 175 op de site. Ook als je CNN en NOS bij mccain vergelijkt klopt de telling niet..
Als Obama zowel Ohio als Florida wint dan wellicht wel ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:13 schreef heartz het volgende:
Ze zeggen dus als Obama Florida wint, dat het gedaan is met McCain??
Loop ik weer achter???
5 november om ongeveer 21:30quote:
Met als grote verschil dat President Obama het aan de staten wil overlaten.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:23 schreef hierissieweer het volgende:
Ze zijn allebei tegen het homohuwelijk
Obama?quote:
Rond kwart over 8.. werkenquote:Op woensdag 5 november 2008 03:25 schreef SCH het volgende:
Hoe laat moeten jullie op?
Denk dat ze de cyanide pillen al klaar hebben liggenquote:Op woensdag 5 november 2008 03:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |