Let wel, bjina alle nummers die je nu zien, zijn voor als nog verwachtingen. Maar zoals ik al zei, als de nummers kloppen, dan is het inderdaad dan aardig zeker.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:07 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Misschien is het al tussen 4:00 - 4:30 bekend wie de volgende president word
Nou inderdaad zegquote:Op woensdag 5 november 2008 03:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gast, kap eens met die NBC plaatjes.![]()
Het is ook alleen leuk als ze eigenlijk geen schijn van kans hebben.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar die apen bepalen wel hoe andere apen denken, die weer een aap als president hebben gekozen.
Oh mooi, dan kan ik gerust slapen, ryan3 denkt iets.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:08 schreef Ryan3 het volgende:
Jongens ik denk dat Obama de next president is...
Geinig is datquote:Op woensdag 5 november 2008 03:10 schreef Zwansen het volgende:
NY 99% Obama!
Wel na 300 stemmen ofzo, maar toch.
Tja in 2000 ging ik naar bed toen Al Gore de projected next president of the US was geworden...quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:10 schreef GasTurbine het volgende:
McCain is morgen president. Let op mijn woorden.
Trusten.
New Mexico ook volgens Fox.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:10 schreef Zwansen het volgende:
NY 99% Obama!
Wel na 300 stemmen ofzo, maar toch.
Gast! Tyf eens op met je kutplaatjes.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:10 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
calls Arkansas & Texas for Mc Cain
Net gedaan.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:09 schreef Trigalti het volgende:
ZG, gooi ff 1 van de 2 topics dicht ofzo?
Niks ervan!quote:Op woensdag 5 november 2008 03:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
Oh mooi, dan kan ik gerust slapen, ryan3 denkt iets.
Please....quote:Op woensdag 5 november 2008 03:10 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
Amper. Bijna nooit. De ene zender neemt al wat meer risico door wat sneller te callen dan de ander, maar achteraf heeft de zender dan heel vaak gewoon alsnog gelijk.quote:
Ik ga voor Bush.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:10 schreef GasTurbine het volgende:
McCain is morgen president. Let op mijn woorden.
Trusten.
http://amerikakiest.nos.nl/roadtrip/index.html?uitslagenquote:Op woensdag 5 november 2008 03:11 schreef Shreyas het volgende:
Weet iemand een site waar de ECHTE cijfers staan van hoeveel procent van de stemmen al geteld is en wie welk percentage al ECHT binnen heeft?
http://edition.cnn.com/ELECTION/2008/results/president/quote:Op woensdag 5 november 2008 03:11 schreef Shreyas het volgende:
Weet iemand een site waar de ECHTE cijfers staan van hoeveel procent van de stemmen al geteld is en wie welk percentage al ECHT binnen heeft?
Ik wist niet dat NBC campagne voerde voor McCain, ze horen toch objectief te zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:10 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op woensdag 5 november 2008 03:11 schreef Apache4U het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/ELECTION/2008/results/president/
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:12 schreef Zwansen het volgende:
[ afbeelding ]
calls Georgia for McCain
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:12 schreef Zwansen het volgende:
[ afbeelding ]
calls Georgia for McCain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |