Kan aan mij liggen, maar geen van je plaatjes doen het hier...quote:Op woensdag 5 november 2008 03:05 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
calls Winconsin for Obama
Mc Cain wins Wyoming
JEEEEEEEEEEZUS DIE GAST IS NOG BLANKER DAN MIJ DOE NOU EENS NORMAAL MENSEN.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:05 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik hoorde vanavond nog een mooi gedicht op CNN:
"Rosa Parks sat so Martin Luther King could march. Martin Luther King marched so Barack Obama could run. Barack is running so our children can fly! "
Ze kijken naar de eerste procenten van de uitgebrachte stemmen. Die gaan ze vergelijken met de exit polls en als dat in grote mate overeenkomt, callen ze de staat voor één van beide.quote:
Ja, maar die apen bepalen wel hoe andere apen denken, die weer een aap als president hebben gekozen.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind het lief.
Heel serieus heel domme dingen zeggen. En het nog zelf volledig geloven en menen ook.
Het is een beetje als aapjes kijken.
En dat is de waarheid!quote:Op woensdag 5 november 2008 03:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
de CNN is veel te fucking hyperactief om pro-iets te zijn.
ja als iemand even me dat scherm uit kan leggen, dan kan ik nog met een gerust hart 2 uur apathisch starenquote:
Er is een grens waarbij domheid niet meer schattig is hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 03:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind het lief.
Heel serieus heel domme dingen zeggen. En het nog zelf volledig geloven en menen ook.
Het is een beetje als aapjes kijken.
Misschien is het al tussen 4:00 - 4:30 bekend wie de volgende president wordquote:Op woensdag 5 november 2008 03:05 schreef Zwansen het volgende:
174. Dus met California erbij zit ie op 239. Dan heeft ie alleen aan Florida dus al genoeg.
Mee eens.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Laten we de NOS ook weer een beetje in zn waarde laten.
CNN en al die andere Amerikaanse stations hebben veel meer geld om uit te geven, en het is een verkiezing van hun eigen land, dus logisch dat de volle focus van deze stations (elk vele malen groter dan de NOS) vol op deze verkiezing ligt.
De NOS covert een buitenlandse verkiezing, nog een heel eind weg ook. Ik verwacht echt geen fancy touch-screen of hele diepe analyses per county. De NOS biedt een US-Elections light aan. Als je dat te slecht vindt, zap lekker naar CNN of kijk FOX/NBC via de stream op de NOS-site ....
En hoe vaak gaat dit fout?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze kijken naar de eerste procenten van de uitgebrachte stemmen. Die gaan ze vergelijken met de exit polls en als dat in grote mate overeenkomt, callen ze de staat voor één van beide.
Gast, kap eens met die NBC plaatjes.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:07 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
calls Minnesota & Michigan for Obama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |