quote:Op woensdag 5 november 2008 03:15 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
...gaat vast zo weer een barman interviewen
Johquote:Op woensdag 5 november 2008 03:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoe komt NOS aan 175-37?![]()
En wat een dooie lamzakken bij de nos zeg jezus, beschamend gewoon
Komt omdat zij associated press als bron gebruiken en die is iets langzamer dan de anderen, maar wel betrouwbaarder naar het schijnt.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zoals McCain zei: "Obama is not an Arab, he is a decent man!"quote:Op woensdag 5 november 2008 03:16 schreef Asskicker14 het volgende:
McCain supporter:
[ afbeelding ]
Oh noes!!1! Obama is going to win. But he is an Arab.
Kan er ook niet langer dan 5 minute kijken, anders val ik zeker in slaapquote:Op woensdag 5 november 2008 03:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:17 schreef Seneca het volgende:
Het wordt dus Obama. Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat hij nu wordt afgeknald?
Ben benieuwd of ze de 60 halen, denk 't niet maarja.quote:
Binnen een half jaar vrees ikquote:Op woensdag 5 november 2008 03:17 schreef Seneca het volgende:
Het wordt dus Obama. Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat hij nu wordt afgeknald?
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:16 schreef Asskicker14 het volgende:
McCain supporter:
[ afbeelding ]
Oh noes!!1! Obama is going to win. But he is an Arab.
Ik hèb hier geen CNN, snap je het nu?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich storen aan de NOS... kijk gewoon CNN, met voortreffelijke analyses.
Voor CNN moet ik een 1 of andere plugin downen. Doe ik niet aanquote:Op woensdag 5 november 2008 03:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich storen aan de NOS... kijk gewoon CNN, met voortreffelijke analyses.
En een online stream is geen optie?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hèb hier geen CNN, snap je het nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |