Hoop dat het niet waar is, maar de gemiddelde amerikaan is gewoon oerdom! Kan ik toch niks aan doen?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Okay, goed dat de mening van H3L van Scholengemeenschap 'De Poolster' uit Dieren ook gehoord is.
Inderdaad..quote:Op woensdag 5 november 2008 03:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Heel veel red states zijn nu aan de beurt.
Keken ze er depressief bij?quote:
Is nog niet definitief..quote:Op woensdag 5 november 2008 03:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Obama heeft er nog 70 nodig.![]()
McCain heeft er nog 189 nodig.
Ja, anders zou er wel een winnaar uitgeroepen worden...quote:Op woensdag 5 november 2008 03:03 schreef Specularium het volgende:
Toch een landslide?
Kan McCain dit nog inhalen?
Ik ben bang van niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:03 schreef Specularium het volgende:
Toch een landslide?
Kan McCain dit nog inhalen?
Je moet 270 kiesmannen hebben.. dan heb je de verkiezingen gewonnen..quote:Op woensdag 5 november 2008 03:04 schreef rcco het volgende:
Obama heeft nu toch gewonnen?
Ik snap het kiesmannen verhaal niet
Ja, jammer he. Ook jammer dat Bush nog niet 4 jaar door kan gaan. Donders jammer.quote:
Ja maar McCain kan Obama toch niet meer inhalen met zo een achterstand?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Je moet 270 kiesmannen hebben.. dan heb je de verkiezingen gewonnen..
Hoe groter een staat (qua inwoners) hoe meer kiesmannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |