Hoop dat het niet waar is, maar de gemiddelde amerikaan is gewoon oerdom! Kan ik toch niks aan doen?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Okay, goed dat de mening van H3L van Scholengemeenschap 'De Poolster' uit Dieren ook gehoord is.
Inderdaad..quote:Op woensdag 5 november 2008 03:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Heel veel red states zijn nu aan de beurt.
Keken ze er depressief bij?quote:
Is nog niet definitief..quote:Op woensdag 5 november 2008 03:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Obama heeft er nog 70 nodig.![]()
McCain heeft er nog 189 nodig.
Ja, anders zou er wel een winnaar uitgeroepen worden...quote:Op woensdag 5 november 2008 03:03 schreef Specularium het volgende:
Toch een landslide?
Kan McCain dit nog inhalen?
Ik ben bang van niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:03 schreef Specularium het volgende:
Toch een landslide?
Kan McCain dit nog inhalen?
Je moet 270 kiesmannen hebben.. dan heb je de verkiezingen gewonnen..quote:Op woensdag 5 november 2008 03:04 schreef rcco het volgende:
Obama heeft nu toch gewonnen?
Ik snap het kiesmannen verhaal niet
Ja, jammer he. Ook jammer dat Bush nog niet 4 jaar door kan gaan. Donders jammer.quote:
Ja maar McCain kan Obama toch niet meer inhalen met zo een achterstand?quote:Op woensdag 5 november 2008 03:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Je moet 270 kiesmannen hebben.. dan heb je de verkiezingen gewonnen..
Hoe groter een staat (qua inwoners) hoe meer kiesmannen.
Als Obama opeens niets meer wint wel natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:06 schreef rcco het volgende:
[..]
Ja maar McCain kan Obama toch niet meer inhalen met zo een achterstand?
dan eet ik mn hoed opquote:Op woensdag 5 november 2008 03:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Obama opeens niets meer wint wel natuurlijk.
Ohio lijkt me een klare zaak voor Obama.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:08 schreef TC03 het volgende:
Nog geen enkele swing state gecalled.
Tis wel beslist ja, ga zo mijn bed maar eens opzoeken.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:09 schreef Googolplexian het volgende:
Ohio en Florida gaan waarschijnlijk naar Obama ... dan heeft hij gewonnen.
Maar het is zeker dat Cali ook naar Obama gaat (met 55 EV's)
Dus je kunt het nu wel als gewonnen beschouwen
Precies, valt me mee dat CNN nog geen voorspelling doet. Het is klaar, over. Welkom President Obama!quote:Op woensdag 5 november 2008 03:09 schreef Googolplexian het volgende:
Ohio en Florida gaan waarschijnlijk naar Obama ... dan heeft hij gewonnen.
Maar het is zeker dat Cali ook naar Obama gaat (met 55 EV's)
Dus je kunt het nu wel als gewonnen beschouwen
CBS dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:28 schreef ETA het volgende:
welke netwrk is het eerste? CNN komt eraan!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |