Zou je willen stoppen met die plaatjes? Het voegt niets toe en de pagina laadt er nog langzamer door.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:10 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
calls Arkansas & Texas for Mc Cain
Die kijken gezellig thuis met familie en vrienden.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:13 schreef Eliminator20 het volgende:
Iemand al live reacties van Obama/McCain gezien?
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:12 schreef Zwansen het volgende:
[ afbeelding ]
calls Georgia for McCain
Nog niet zover ik weet.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:14 schreef Apache4U het volgende:
Kan iemand bevestigen dat Fox Ohio gecalled heeft? Ik vind hier namelijk niks over..
Ik zag alleen op CNN dat ie dik voorstaat daar en zo goed als zeker is.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:14 schreef Apache4U het volgende:
Kan iemand bevestigen dat Fox Ohio gecalled heeft? Ik vind hier namelijk niks over..
Ja, hij heeft Obama precies waar hij hem wil hebben!quote:Op woensdag 5 november 2008 03:13 schreef Specularium het volgende:
McCain gaat een comeback maken!
Volgens mij (nog) nietquote:Op woensdag 5 november 2008 03:14 schreef Apache4U het volgende:
lolquote:Op woensdag 5 november 2008 03:15 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
...gaat vast zo weer een barman interviewen
yep, 100% zeker. zoals ik zeg, nog 12 kiesmannen nodig voor obama uit "niet zekere" statenquote:Op woensdag 5 november 2008 03:13 schreef heartz het volgende:
Ze zeggen dus als Obama Florida wint, dat het gedaan is met McCain??
Loop ik weer achter???
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, hij heeft Obama precies waar hij hem wil hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |