quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:16 schreef Troel het volgende:
Hoooi!
Ik was een van drieIk heb er zelf een goed gevoel over, ik had in ieder geval een aantal punten die echt in mijn voordeel spraken
Uiterlijk donderdag hoor ik meer, dus ik ben benieuwd
Twee daagjes duimen dus
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:26 schreef Reinhilde het volgende:
Wat goed Troel!! Spannend hoor!
Ik heb bedacht dat ik een Freecell ga doen.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:16 schreef Troel het volgende:
Hoooi!
Ik was een van drieIk heb er zelf een goed gevoel over, ik had in ieder geval een aantal punten die echt in mijn voordeel spraken
Uiterlijk donderdag hoor ik meer, dus ik ben benieuwd
Twee daagjes duimen dus
Volgens mij is het een combi van kiesjes die doorkomen (hij heeft 1 wang knalrood) en een fikse verkoudheid incl. keelpijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Tja, hij kan ziek blijven, maar ik heb ook wel meegemaakt dat zoonlief de ene dag doodziek was en de volgende dag kiplekker. Wat mankeert hem behalve koorts?
Weet je, dan zou ik lekker thuisblijven met hemquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik pak em er nog even bij hoor.
[..]
Volgens mij is het een combi van kiesjes die doorkomen (hij heeft 1 wang knalrood) en een fikse verkoudheid incl. keelpijn.
Verkoudheid is wel overheen te komen maar die tandjes zijn niet te stoppen he?! Wist trouwens niet dat ze daar ook echt flinke koorts van kunnen krijgen. Misschien is het ook wel een griepje. Hij is iig al weken af en aan hangerig, heeft luiers waar je bijna u tegen zegt, heeft ook knalrode wangen en 's nachts wordt ie ontroostbaar wakker.
Nope, dit heeft ie al wel 2 weken af en aan als het niet meer is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Beterschap BrentemanMisschien ook nog een beetje naweeën van z`n verjaardag?
Niet zo heel goed eigenlijk, hij is een flink stuk dunner dan m`n andere hand door spierafbraak en hij doet heel vaak ook gewoon pijn nu. het ziet er niet naar uit dat dit snel overgaat..heel erg jammergenoeg.quote:
Doe -es pm-en wat je nog moet? Leuk! Ik heb ook een jaar meegedaan, maar ben het daarna steeds vergeten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:14 schreef Syrena het volgende:voor de zieken! En een
(duimen
) voor Troel.
Bwoah, ik ben weer bezig met de Krakercompetitie (http://sitegenerator.bibliotheek.nl/publiekskrakers/home/)
Maar het gaat helemaal niet lekkerVan drie vragen heb ik echt geen idee meer wat ik nog kan intikken in Google. En daar word ik echt sjaggo van
En ik ben op mijn werk en snak naar lekkers, maar dat mag niet
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:05 schreef PM-girl het volgende:stomme spaghetti
Er is een zenuw beschadigd, waarschijnlijk door te veel leunen. Normaal zit zo`n zenuw behoorlijk ingepakt maar bij mij loopt hij aan de oppervlakte waardoor hij kwetsbaar is voor stoten en erop leunen als je zit te internetten ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:44 schreef Reinhilde het volgende:
He Maneki, wat vervelend. Weten de artsen al wat er mis is?
Oh, wat kut!! Dat betekent dus eigenlijk gewoon dat je ( hopelijk alleen voorlopig) niets kan en mag?!quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Er is een zenuw beschadigd, waarschijnlijk door te veel leunen. Normaal zit zo`n zenuw behoorlijk ingepakt maar bij mij loopt hij aan de oppervlakte waardoor hij kwetsbaar is voor stoten en erop leunen als je zit te internetten ofzo
Nu mag ik dus absoluut niet meer leunen, stoten en maximaal 5 minuten dezelfde beweging maken. Dit zodat die zenuw weer kan herstellen of tot rust komen.
Of het helemaal overgaat is nog maar de vraag. Eigenlijk wil ik er maar zo min mogelijk bij stilstaan
daar komt het wel een beetje op neer ja..:-/quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oh, wat kut!! Dat betekent dus eigenlijk gewoon dat je ( hopelijk alleen voorlopig) niets kan en mag?!
Ik zet tekst, foto's en afbeeldingen bij elkaar zodat jullie kranten, tijdschriften, brochure' s maar ook heel veel andere dingen kunnen lezen/bekijken. Dat doe ik op mijn geliefde Apple computer met speciale software.quote:Desktoppublishing, of DTP, is het bewerken en opmaken van documenten voor drukwerk, en die dus meestal bestemd zijn voor publicatie, zoals boeken, tijdschriften, brochures, en dergelijke, met gebruik van een pc. Desktoppublishingsoftware, zoals QuarkXPress of Adobe InDesign, is speciaal ontworpen hiervoor. In het algemeen vervangen deze programma's de tekstverwerkers en grafische programma's niet, maar worden ze gebruikt om de inhoud die met deze programma's gemaakt is te verzamelen en te verwerken: tekst, rasterafbeeldingen (zoals afbeeldingen die bewerkt zijn met Adobe Photoshop) en vectorafbeeldingen (zoals tekeningen/illustraties die gemaakt zijn met Adobe Illustrator, of CorelDraw). Wanneer het materiaal klaar is voor publicatie, kan DTP-software deze uitvoeren als Postscript of Adobe PDF, die vervolgens door commerciële drukkers kan gebruikt worden om drukplaten te maken.
Nu wel:quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:38 schreef bixister het volgende:
BE/Saffier, staat 't recept van die quiche al ergens online misschien?
Maar of we er écht blij mee moeten zijn.... Ik moet het nog zien!quote:Op woensdag 5 november 2008 07:08 schreef Faja-Lobi het volgende:Belana ik doe met je mee !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes de eerste zwarte president! Echt een historische dag!
Dit dus inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2008 07:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar of we er écht blij mee moeten zijn.... Ik moet het nog zien!
Ben iig blij dat het niet McCain is
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:08 schreef phluphy het volgende:
Maar het belangrijkste is: Einde Bush-tijdperk.
Ik heb me ook zitten verbazen over de prijzen van speelgoed. Sinterklaas staat voor de deur, dus alle boeken hebben we alweer binnen. Ik vind de meeste dingen echt belachelijk duur.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:35 schreef E.T. het volgende:
pffffffffff.. voor 25 euro (per kind) uit het intertoys boek kiezen valt niet meeVoor Tijn en Saskia viel het wel mee maar voor Nienke staat er dus gewoon echt niks in dat boek.. Of ze heeft het al, of ze is er te groot voor, of het is 'troep', of het is van die passieve dingen met gekmakende geluidjes, of het is te duur...
Heb aangeboden zelf te shoppen en het bonnetje in te leveren
3 x raden wat hier boven aan de verlanglijst staatquote:Op woensdag 5 november 2008 11:07 schreef snoopy het volgende:
Het allerstomste speelgoed wat ik op tv zag vind ik trouwens dat paard en de auto van Babyborn![]()
Ooit een baby zien autorijden? Bizar.
ja die kinderen vinden het natuurlijk prachtigquote:Op woensdag 5 november 2008 11:15 schreef Lois het volgende:
[..]
3 x raden wat hier boven aan de verlanglijst staat
Ja die vraag heb ik ook al heel vaak gehad. "kan toch best in de voortuin mama?" Op die vierkante cm gras die we daar hebbenquote:
carnavalswinkel? k weet dat dr karnavalswiertz in heerlen ze heeftquote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef bixister het volgende:
heeft iemand van jullie een idee waar ik aan een sinterklaaspak voor kinderen kan komen, mét baard? of alleen de baard, zou ook al heel wat zijn. piet en anna willen steeds allebei dolgraag sinterklaas zijn, maar we hebben maar 1 pak en geen baard. een staf erbij zou ook zeer welkom zijn.
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef bixister het volgende:
heeft iemand van jullie een idee waar ik aan een sinterklaaspak voor kinderen kan komen, mét baard? of alleen de baard, zou ook al heel wat zijn. piet en anna willen steeds allebei dolgraag sinterklaas zijn, maar we hebben maar 1 pak en geen baard. een staf erbij zou ook zeer welkom zijn.
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:28 schreef Rottdog het volgende:
De kinderwekker van de trekpleister leek mij wel watMy little pony van de kruidvat leuke schoenkadootjes.
Nu alleen nog hopen dat de trekpleister ze nog heeft.
Zoë vindt deze zo geweldig
[ afbeelding ]
Gelukkig maar dat mama het bepaalt, kreng kost bij de 200 euro
Ik moet toch wat vragen bixquote:Op woensdag 5 november 2008 11:56 schreef bixister het volgende:
Troel, nu al een eigen tafel & stoeltje voor Ruben, da's best snel!
stiekemerd, 't mag simpel zijn maar wel graag met baard (en staf). ik zal es kijken bij de ethos. en bij de makro kom ik eigenlijk nooit ticootje.
nathan, wat goed!
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:02 schreef Ynske het volgende:
k zat net te kijken maar de prijzen van die pakken zijn ook niet goedkoop
das wel gaaf Moussy een Dickensjurk
doen jullie mee aan de kerstverhalen van dickens?
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat doe je me aan
[ afbeelding ]
Ik kan Ruben toch niet als giraffe laten lopen terwijl ik een gruwelijke hekel heb aan carnaval
Ik zag wel baarden liggen in verpakking, staf niet....quote:Op woensdag 5 november 2008 11:56 schreef bixister het volgende:
Troel, nu al een eigen tafel & stoeltje voor Ruben, da's best snel!
stiekemerd, 't mag simpel zijn maar wel graag met baard (en staf). ik zal es kijken bij de ethos. en bij de makro kom ik eigenlijk nooit ticootje.
nathan, wat goed!
dat weet ik dus nog nietquote:Op woensdag 5 november 2008 14:28 schreef Ynske het volgende:
hoe is t eigenlijk met jullie gasmetertoestanden ET?
als je aan t einde van t onderstuk van waar t toetsenbord drukt komt t dan terug?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:33 schreef Vicky het volgende:
bij ons hadden ze vorig jaar de meterstanden geschat.. veul lager dan wat we gebruikten. Volgens Eneco kregen we 1200 euro terug en ging ons maandtermijn naar 46 euro...
Ze beweerden bij hoog en bij laag dat ik zelf de meterstanden doorgegeven had. Nu ben ik daar heel punctueel in, stuur ik de meterstanden altijd via internet in en maak een uitdraai van wat ik instuur...
Uiteindelijk moesten we 48 euro bij betalen.Ik word gek van die laptop. Het beeldscherm valt elke keer weg...
ik heb het vooral als ik het beeldscherm beweeg..quote:Op woensdag 5 november 2008 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je aan t einde van t onderstuk van waar t toetsenbord drukt komt t dan terug?
dan kan t zijn dat je Backlight stuk is... hier ook eens gehad
Ik ga er woensdag langs om dat door te sprekenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:30 schreef huuphuup het volgende:gefeli Troel!!!
![]()
![]()
wanneer kun je beginnen?
Nee, denk dat ze dan sealife hadden ingeschakeld om me af te voerenquote:Op woensdag 5 november 2008 18:38 schreef RockabeIIa het volgende:
In je bikini door de hoofdstraat gelopen ofzo?
Wat bij mij echt helpt is Niveau handcreme. Deze variant moet je hebben:quote:Op woensdag 5 november 2008 20:16 schreef snoopy het volgende:
Wat kan ik doen tegen kloven in mijn vingers? Ze zitten op de bovenkant van mijn vingers op de plekken waar ze buigen. Sommige echt tot bloedens aan toe en het doet zooooo'n pijn![]()
Als ik er iets van creme op smeer ga ik helemaal door de grond. Heb er nu maar pleisters op geplakt, van Sesamstraat, er was niks anders in huis
Zelfs dat brandt enormquote:Op woensdag 5 november 2008 20:25 schreef cattie het volgende:
Of Bepanthen. Helpt in ieder geval bij tepelkloven!
van het weer jaquote:Op woensdag 5 november 2008 20:59 schreef Moonah het volgende:
Hoe kom je dan toch aan zulke enorme kloven Snoop? Van het weer? Handig ook, als je gaat desktoppublishen.
E.T postte gisteren nog iets over een 100delige set bij het kruidvat van 25 euro. Paste overal op.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:59 schreef Moonah het volgende:
Hoe kom je dan toch aan zulke enorme kloven Snoop? Van het weer? Handig ook, als je gaat desktoppublishen.
Troel, wat leuk voor je! Goed gedaan!
En M@x ook goed gedaan!
Ik ben op treinenjacht. Mijn menneke heeft van mijn moeder een Ikeatrein gekregen waar hij helemaal weg van is. Dus voor Sinterklaas wil ik heeeeeel veeeeeel huisjes, en bruggen, en bochten, en beestjes, en bomen, en spoorwegovergangen, en en en en.... Echt superleuk!
Overigens was het erg confronterend dat papa veel leukere en ingenieuzere treinbanen in elkaar fabriceert dan mama.![]()
yepquote:Op woensdag 5 november 2008 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
E.T postte gisteren nog iets over een 100delige set bij het kruidvat van 25 euro. Paste overal op.
Je bent een schat! Ik PM je even.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:46 schreef RockabeIIa het volgende:
cattie, waarom laat je je kaart niet door iemand speciaal voor de gelegenheid ontwerpen?
ik ben echt sloom!
Maarreh, ik wil wel meedenken/schetsen
Dat had ik ook deels zelf in de hand, maar het is wel heel fijn jaquote:Op woensdag 5 november 2008 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Troel wat goed! GefeliciteerdZal ook wel een beetje een opluchting zijn dat je niet zomaar inene "werkloos" bent.
ja, dutchie, net zoals Bix dat om de zoveel tijd doetquote:Op woensdag 5 november 2008 21:16 schreef bixister het volgende:
dutchie, misschien een teken dat je eens op zoek moet naar een nieuw icoontje.![]()
tijd om afscheid te nemen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:18 schreef lily het volgende:
[..]
ja, dutchie, net zoals Bix dat om de zoveel tijd doet
Thomas van Duplo is echt gaaf trouwens. Maakt me niet om welke treintjes dit ging maar dit moest ik effe kwijt!quote:Op woensdag 5 november 2008 21:16 schreef cattie het volgende:
Treintjes zijn ook zoooo leuk!
'k Zou eerst even bellen, wij gingen voor het keukentje, maar dat was dubbel en dwars uitverkocht.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:29 schreef Moonah het volgende:
Tnx voor de tips dames.
Ik ga morgen even bij Karwei, want daar hebben ze ook een set voor 25 euro.
bwah, marktplaats is leuk (heb er veel ge- en verkocht) maar ook vaak erg irritantquote:Op woensdag 5 november 2008 21:30 schreef Moonah het volgende:
Tsssk. Ben ik net op marktplaats overboden met 1 euro. Dat vind ik zóóóóó kinderachtig en flauw.
Ja, dat komt helemaal super uit, ze zochten juist iemand voor deze dagenquote:Op woensdag 5 november 2008 21:27 schreef bixister het volgende:
troel, gefeliciteerd met je nieuwe baan! lekker snel geregeld zeg!kun je op dezelfde dagen blijven werken als je nu doet (ivm kdv)?
Het keukentje van karwei is gaafquote:Op woensdag 5 november 2008 21:29 schreef Moonah het volgende:
Tnx voor de tips dames.
Ik ga morgen even bij Karwei, want daar hebben ze ook een set voor 25 euro.
Klopt.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat komt helemaal super uit, ze zochten juist iemand voor deze dagen
Overigens, ik kwam in de Kekmama denk ik die ik kreeg op de jongegezinnenbeurs een artikel van volgens mij Icaa tegen(Moeder van Jorden en David?)
Erg is dat! Ik heb dat de laatste keer ook gehad! Ik kan Simon niet zomaar 'kwijt' op een doordeweekse dag, dus ik heb geen keus. Maar man, je ligt er al ongemakkelijk te wezen en dan helemaal!quote:Op woensdag 5 november 2008 21:43 schreef Moonah het volgende:
Ja PM, ik bel ook eerst even hoor.Dat keukentje was ook leuk ja! Jammer dat je naast de pot pieste. Dat moet je Simon tzt maar beter leren!
Speaking about mondhygienist... Ik moest vanochtend voor controle naar de tandarts en ik dacht: "Laat ik Thies eens meenemen, heeft hij het vast een keer gezien."
Alles leuk en aardig tot ik in de stoel ging zitten. Nog niets gebeurd he, mijn mond nog gewoon dicht, maar hij begint me toch een partij te brullen...Echt paniek! En niets hielp....
Uiteindelijk heeft een mevrouw uit de wachtkamer hem heel lief proberen te troosten terwijl ik in de steol lag...
Was best zielig eigenlijk. De tandarts heeft maar geen poging meer ondernomen om bij Thies te kijken...
Ligt aan het produkt. Soms 5 euro, soms 10 euro. Soms wel meer.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:47 schreef bixister het volgende:
maar wat zijn dan de regels voor 'stapjes' waarmee je hoger mag bieden? ik heb echt geen idee!
Nouja, cijfers invoeren, publicaties nakijken en verzenden, notuleren, congressen organiseren (er komt een grote conventie aan begreep ik alquote:Op woensdag 5 november 2008 21:31 schreef PM-girl het volgende:
Troel, super!gefeliciteerd! Maar wat ga je nu precies doen?
Nou, verwijderen doe ik zeker niet hoor. Ik hoop dan dat die ander daar ook weer een euro overheen gooit en heel langzaam wordt het dan toch een leuk bedrag. Waarom zou het nou onsportief zijn, dat is bieden toch en dat kan je verwachten. Het voordeel bij marktplaats is dat het niet op een bepaalde tijd afloopt zoals bij ebay. Kijk dan is het echt irritant als je met 0,10 cent overboden bent. Maar bij mp heb je nog alle tijd om te reageren.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:45 schreef Moonah het volgende:
Echt Bix?Ik vind dat echt not-done. Als iemand bij mij een euro meer biedt verwijder ik het bod altijd, vind dat zo stom.
Ik hou ook niet zo van rechtstreeks mailen, vind ik ook lullig.
Ja, dat is vaak wel de standaard. Maar onze tandarts legde uit dat dat vaak nog niet werkt, dat ze vanaf twee mee mogen liggen, vanaf 2,5 de mond open mogen doen en dan ruim daarna echt gaan kijken. Dit uiteraard als er geen bijzonderheden zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:49 schreef Moonah het volgende:
PM, pas bij 3,5 jaar? Onze tandarts zei dat ze normaliter bij 2 jaar ongeveer begint.
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:18 schreef lily het volgende:
[..]
ja, dutchie, net zoals Bix dat om de zoveel tijd doet
Dits gezichtjes kijkts tochs minstens nets zo akeligs als Smeagols.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:53 schreef dutchie het volgende:
[..]
Maar ik baal wel hoor. Waarom moet ik nou zo nodig multitasken? Dat KAN ik helemaal niet, dat gaat altijd mis. Et voila..
Precies, dat dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het zo irri als ik iets nieuws wil kopen op MP, bijv. een kinderjas ofzo en ik doe een reëel bod van 35 euro dat iemand dan 35,50 gaat bieden. Dat trek ik zo slecht!
nou ja, het ligt natuurlijk ook aan 't produkt / de hoogte van de vraagprijs neem ik aan. bij kleding gaat 't vaak om kleine bedragen, daar gooi ik niet zomaar 5 euro bovenop. en bovendien, het is inderdaad vaak een kwestie van euro op euro, zoals sjak zegt.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:49 schreef Moonah het volgende:
Ligt aan het produkt. Soms 5 euro, soms 10 euro. Soms wel meer.
Maar níet één euro.![]()
Ik zag het idd vandaag. Leek me zo leuk. (was vandaag in Amsterdam) Maar we hebben hier de Oosterse versie, kaartjes zijn al gekocht.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:57 schreef snoopy het volgende:
Ik heb net kaartjes gereserveerd voor een muzikale theatershow in Carré: 'Sinterklaas en de malle mijter'. Ga ik lekker met Morris naartoe. Misschien een ideetje om de kaartjes in zijn schoen te doen die ochtend!
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:07 schreef sjak het volgende:
Hier heb ik er een, Maar even onder link geplaats ivm te eng:
eng plaatje
Die is gaaaf! Misschien wel wat voor de Sint voor Ive...quote:Op woensdag 5 november 2008 21:53 schreef E.T. het volgende:
ik wil die loopfiets van Karwei voor Tijn z'n verjaardag
morgen even kijken
Je hebt elkaar toch?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht*
F. en ik hebben trek in iets lekkers. Maar er is gewoon echt niks in huis. Dus nu zitten we tegen elkaar aan te zeuren over wie er een McFlurry gaat halen!![]()
Nou, dát heeft mij nou echt nooit kunnen bekoren!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm... ik kan hem we onder de chocopasta smeren!
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, dát heeft mij nou echt nooit kunnen bekoren!
Net zoals slagroom likken van je vent. Blegh, wordt helemaal lauw, en dan zo'n verdwaalde haar erin.Yuk.
quote:Ik had vroeger een vriendin en die beweerde dat ze bij haar vriend wel eens een frikandel speciaal maakte...![]()
![]()
Welterusten Jelief. Ik ga ook naar bed.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef Jelief het volgende:
-slagroom blijf je ook ná het douchen ruiken-
De buit is een stroopwafel,nu echt weg!
Nee, ik heb daar zelf opgezegd vorige week. Kwestie van een aantal dingen die niet helemaal gingen zoals het had horen te gaan. Zeven dagen opzegtermijn, dus vandaag officieel mijn laatste dag daar, maar donderdag voor het laatst geweest (leve vrije dagen!). Dus vandaar ook echt gewoon heel erg blij dat ik zo snel wat nieuws hebquote:Op woensdag 5 november 2008 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben dus niks in die kast. Ja, een pak hageslag, maar dat gaat me te ver.
Troel, ben je wel nu nog bij dat andere bedrijf aan het werk?
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:27 schreef huuphuup het volgende:
En dan bij haar? Kipvleugels met Joppiesaus?
en waar voel je dat nou precies?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:29 schreef PM-girl het volgende:
Ik voel een ranzige TT aankomen voor het volgende bankje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |