Maar of we er écht blij mee moeten zijn.... Ik moet het nog zien!quote:Op woensdag 5 november 2008 07:08 schreef Faja-Lobi het volgende:Belana ik doe met je mee !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes de eerste zwarte president! Echt een historische dag!
Dit dus inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2008 07:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar of we er écht blij mee moeten zijn.... Ik moet het nog zien!
Ben iig blij dat het niet McCain is
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:08 schreef phluphy het volgende:
Maar het belangrijkste is: Einde Bush-tijdperk.
Ik heb me ook zitten verbazen over de prijzen van speelgoed. Sinterklaas staat voor de deur, dus alle boeken hebben we alweer binnen. Ik vind de meeste dingen echt belachelijk duur.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:35 schreef E.T. het volgende:
pffffffffff.. voor 25 euro (per kind) uit het intertoys boek kiezen valt niet meeVoor Tijn en Saskia viel het wel mee maar voor Nienke staat er dus gewoon echt niks in dat boek.. Of ze heeft het al, of ze is er te groot voor, of het is 'troep', of het is van die passieve dingen met gekmakende geluidjes, of het is te duur...
Heb aangeboden zelf te shoppen en het bonnetje in te leveren
3 x raden wat hier boven aan de verlanglijst staatquote:Op woensdag 5 november 2008 11:07 schreef snoopy het volgende:
Het allerstomste speelgoed wat ik op tv zag vind ik trouwens dat paard en de auto van Babyborn![]()
Ooit een baby zien autorijden? Bizar.
ja die kinderen vinden het natuurlijk prachtigquote:Op woensdag 5 november 2008 11:15 schreef Lois het volgende:
[..]
3 x raden wat hier boven aan de verlanglijst staat
Ja die vraag heb ik ook al heel vaak gehad. "kan toch best in de voortuin mama?" Op die vierkante cm gras die we daar hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |