abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62941312
En weer verder!

Brent en Lis zijn ziek . Beterschap!

Laatste posts:
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:16 schreef Troel het volgende:
Hoooi!

Ik was een van drie Ik heb er zelf een goed gevoel over, ik had in ieder geval een aantal punten die echt in mijn voordeel spraken Uiterlijk donderdag hoor ik meer, dus ik ben benieuwd
Twee daagjes duimen dus
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:26 schreef Reinhilde het volgende:
Wat goed Troel!! Spannend hoor!

Ik heb bedacht dat ik een Freecell ga doen.
pi_62941412
Klinkt positief Troel! We duimen dan maar gewoon verder voor je he.

En natuurlijk beterschap voor arme Brent en Lis. Zieke kindjes zijn altijd zo zielig
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 4 november 2008 @ 18:41:29 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62941597
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:16 schreef Troel het volgende:
Hoooi!

Ik was een van drie Ik heb er zelf een goed gevoel over, ik had in ieder geval een aantal punten die echt in mijn voordeel spraken Uiterlijk donderdag hoor ik meer, dus ik ben benieuwd
Twee daagjes duimen dus
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 november 2008 @ 18:43:28 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62941661
Klinkt goed Troel! Ik heb even gemist om wat voor baan het gaat, maar ik hoop dat je goed nieuws krijgt donderdag
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_62941835
Troel spannend, hier draaien de duimen hoor!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:51:43 #6
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62941845
Ik pak em er nog even bij hoor.
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Tja, hij kan ziek blijven, maar ik heb ook wel meegemaakt dat zoonlief de ene dag doodziek was en de volgende dag kiplekker. Wat mankeert hem behalve koorts?
Volgens mij is het een combi van kiesjes die doorkomen (hij heeft 1 wang knalrood) en een fikse verkoudheid incl. keelpijn.
Verkoudheid is wel overheen te komen maar die tandjes zijn niet te stoppen he?! Wist trouwens niet dat ze daar ook echt flinke koorts van kunnen krijgen. Misschien is het ook wel een griepje. Hij is iig al weken af en aan hangerig, heeft luiers waar je bijna u tegen zegt, heeft ook knalrode wangen en 's nachts wordt ie ontroostbaar wakker.
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:52:55 #7
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62941873
sugar, mooie bank! Van mij mag het wat lomper maar hij staat vast prachtig!!
Vivi, wij noemen onze woonkamer steeds 'grote mensen' het is ineens af en keurig. Grappig vind ik! Showen gij!
Ik zal een foto van de onze zoeken, donkerbruin van dat ruwe leer.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:54:42 #8
190853 RockabeIIa
pi_62941916
Succes troel! Hopelijk gaat het door. Scheelt een heel stuk spanning.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 november 2008 @ 18:55:32 #9
13151 crew  Rewimo
pi_62941937
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik pak em er nog even bij hoor.
[..]

Volgens mij is het een combi van kiesjes die doorkomen (hij heeft 1 wang knalrood) en een fikse verkoudheid incl. keelpijn.
Verkoudheid is wel overheen te komen maar die tandjes zijn niet te stoppen he?! Wist trouwens niet dat ze daar ook echt flinke koorts van kunnen krijgen. Misschien is het ook wel een griepje. Hij is iig al weken af en aan hangerig, heeft luiers waar je bijna u tegen zegt, heeft ook knalrode wangen en 's nachts wordt ie ontroostbaar wakker.
Weet je, dan zou ik lekker thuisblijven met hem Dan heeft hij morgen fijn een mamadagje waarop hij lekker vertroeteld wordt en geen aandacht hoeft te delen met andere kindjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:02:04 #10
190853 RockabeIIa
pi_62942140
Ja, ik kijk morgen of ie koorts heeft en als dat zo is blijf ik lekker thuis met hem. Als ie geen koorts heeft of alleen een beetje verhoging dan durf ik hem wel weg te brengen, al dan niet met zetpil. Ze bellen dan als het echt niet gaat.
pi_62942177
Troel, fijn dat het zo goed gegaan is, en spannend hoor. Ik duim ook mee!

Zieke Brent en Lishe

Reinhilde gaat ie trouwens alweer een beetje? Je had vd week zo'n baaldag (las ik in Z&G)

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2008 19:05:50 ]
pi_62942516
Beterschap Brenteman Misschien ook nog een beetje naweeën van z`n verjaardag?
Saartje
pi_62942533
voor de zieken! En een (duimen ) voor Troel.

Bwoah, ik ben weer bezig met de Krakercompetitie (http://sitegenerator.bibliotheek.nl/publiekskrakers/home/)
Maar het gaat helemaal niet lekker Van drie vragen heb ik echt geen idee meer wat ik nog kan intikken in Google. En daar word ik echt sjaggo van

En ik ben op mijn werk en snak naar lekkers, maar dat mag niet
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_62942620
LL, het gaat sinds vandaag ietsje beter. Ik heb aan de VK verteld dat ik niet goed in mijn vel zit, en dat lucht al een beetje op. En over een paar uurtjes ben ik 37 weken zwanger, dan mag baby ook echt echt echt komen, en dat is ook wel een fijn gevoel. Lief dat je het vraagt!

Maneki, hoe gaat het met je hand?
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:20:48 #15
190853 RockabeIIa
pi_62942738
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Beterschap Brenteman Misschien ook nog een beetje naweeën van z`n verjaardag?
Nope, dit heeft ie al wel 2 weken af en aan als het niet meer is.
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:21:22 #16
190853 RockabeIIa
pi_62942755
Reinhilde, heel maf maar je vergeet deze rottijd heel snel weer hoor
pi_62942851
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:17 schreef Reinhilde het volgende:

Maneki, hoe gaat het met je hand?
Niet zo heel goed eigenlijk, hij is een flink stuk dunner dan m`n andere hand door spierafbraak en hij doet heel vaak ook gewoon pijn nu. het ziet er niet naar uit dat dit snel overgaat..heel erg jammergenoeg.

Balen Rocka, vooral ook voor hemzelf want het is maar niks als je steeds ziekjes bent.
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 november 2008 @ 19:51:01 #18
13151 crew  Rewimo
pi_62943773
't Is wel een ziekenbankje dit

Hoe is het met Bix' blauwe teen?
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 20:01:32 #19
7074 moussy
kuttekop
pi_62944151
Ah zieke kindjes.. beterschap!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:05:18 #20
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62944285
Troel, spannend zeg!

Rocka, lekker thuis is voor Brent wel fijner denk ik. Wij hadden vandaag zo'n dagje, lekker binnen, op de sloffen en rustig aan. Dat helpt de verkoudheid minder erg worden denk ik/hoop ik.

De saus hebben we trouwens vandaag gegeten. Ik was niet echt tevreden. Er bleven te veel velletjes en tomatenharten in de saus, terwijl hij van 10:30 tot 18:00 gesudderd heeft Ik denk dat de tomaten niet goed waren. En ik had stomme spaghetti gekocht, dus het was een waar feestmaal

Rewimo en Lis ook beterschap en Maneki, jij sterkte met je hand!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62944372
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:14 schreef Syrena het volgende:
voor de zieken! En een (duimen ) voor Troel.

Bwoah, ik ben weer bezig met de Krakercompetitie (http://sitegenerator.bibliotheek.nl/publiekskrakers/home/)
Maar het gaat helemaal niet lekker Van drie vragen heb ik echt geen idee meer wat ik nog kan intikken in Google. En daar word ik echt sjaggo van

En ik ben op mijn werk en snak naar lekkers, maar dat mag niet
Doe -es pm-en wat je nog moet? Leuk! Ik heb ook een jaar meegedaan, maar ben het daarna steeds vergeten.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:08:39 #22
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62944374
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:05 schreef PM-girl het volgende:stomme spaghetti

wat is dat nou weer???
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:31:40 #23
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62945121
ET, ik had een ander merk, Rummo. En die hadden maar 1 dikte, 8 ofzo. Dat heeft de maat van een buigrietje, eet niet lekker dus! En vers maken wil ik wel een keer doen, maar niet vandaag.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62945545
He Maneki, wat vervelend. Weten de artsen al wat er mis is?
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 20:46:45 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_62945627
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:08 schreef E.T. het volgende:

[..]

wat is dat nou weer???
spagggggetttiiiii zonder oortjes
pi_62946282
Troel, spannend!!

En wat een mooie foto's van Sasha!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:09:11 #27
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62946374
Wij hadden vanavond bami, maar Tobias kende het niet en wilde het eerst ook niet proberen, omgedoopt tot spaghetti en meneer at het wel
Ik heb gister quiche gemaakt, van het recept van BE en daar meteen de helft ( ) van in mijn eentje ( ) opgegeten. Ik heb de indruk dat de andere helft deze avond ook niet gaat overleven
Troel ik duim voor je!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_62947082
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:44 schreef Reinhilde het volgende:
He Maneki, wat vervelend. Weten de artsen al wat er mis is?
Er is een zenuw beschadigd, waarschijnlijk door te veel leunen. Normaal zit zo`n zenuw behoorlijk ingepakt maar bij mij loopt hij aan de oppervlakte waardoor hij kwetsbaar is voor stoten en erop leunen als je zit te internetten ofzo
Nu mag ik dus absoluut niet meer leunen, stoten en maximaal 5 minuten dezelfde beweging maken. Dit zodat die zenuw weer kan herstellen of tot rust komen.
Of het helemaal overgaat is nog maar de vraag. Eigenlijk wil ik er maar zo min mogelijk bij stilstaan
Saartje
pi_62947293
Maneki . Wat kut.
pi_62947464
haha rewimo, dank voor je vraag, het gaat al iets beter hoor. gisteravond was hij echt paars, vandaag hoefde ik er minder op te lopen en heb ik 'm ook beter ingepakt, ik heb 't idee dat ie al iets dunner is en dat de bloeduitstorting al wat wegtrekt.

maneki wat naar. (ben jij zo'n leunert? )

PM ik hoorde (nou ja las) van andere SHEsausmakers dat ze die harde tomatenstukjes er soms ook nog uithaalden hoor. dus 't lag vast niet (alleen) aan jou.
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:45:07 #31
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62947481
Snoop, ik zag in het vorige topic 'desktop publishing nog iets' voorbij komen. Wat dóe je dan eigenlijk?

En Icicle werd gefeliciteerd met een eigen bedrijf las ik. Maar dat had je toch al?

Maneki, wat rot zeg. Kus van de juf erop. Volgens de kinderen helpt dat.

Zo, ik ben weer weg.
Lekker in bed TV kijken, ben moooooeeee.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_62947503
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:32 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Er is een zenuw beschadigd, waarschijnlijk door te veel leunen. Normaal zit zo`n zenuw behoorlijk ingepakt maar bij mij loopt hij aan de oppervlakte waardoor hij kwetsbaar is voor stoten en erop leunen als je zit te internetten ofzo
Nu mag ik dus absoluut niet meer leunen, stoten en maximaal 5 minuten dezelfde beweging maken. Dit zodat die zenuw weer kan herstellen of tot rust komen.
Of het helemaal overgaat is nog maar de vraag. Eigenlijk wil ik er maar zo min mogelijk bij stilstaan
Oh, wat kut!! Dat betekent dus eigenlijk gewoon dat je ( hopelijk alleen voorlopig) niets kan en mag?!
pi_62947527
Ik ben een echte elleboogleuner ja..maar ik heb het nu onder controle!
Fijn dat je teen al wat geslonken is, scheelt ook weer wat in het ongemak
Saartje
pi_62947530
ik weet ook nooit wat daaronder verstaan wordt moonah.

goed plan, vroeg naar bed! slaaplekker!
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:47:26 #35
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62947563
Wat is er met jou Bix? Heb je ook pijn? Jij ook een dan.

En ik heb de SHEsaus op het laatst nog gepureerd (had er wat wortel doorheen gedaan, en die was nog niet helemaal glad). Was erg lekkr.

Nu écht weg!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_62947730
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:45 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Oh, wat kut!! Dat betekent dus eigenlijk gewoon dat je ( hopelijk alleen voorlopig) niets kan en mag?!
daar komt het wel een beetje op neer ja..:-/
Saartje
pi_62948363
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:30:23 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62949056
Saffier! Snoeperd!

Maneki
pi_62949084
quote:
Desktoppublishing, of DTP, is het bewerken en opmaken van documenten voor drukwerk, en die dus meestal bestemd zijn voor publicatie, zoals boeken, tijdschriften, brochures, en dergelijke, met gebruik van een pc. Desktoppublishingsoftware, zoals QuarkXPress of Adobe InDesign, is speciaal ontworpen hiervoor. In het algemeen vervangen deze programma's de tekstverwerkers en grafische programma's niet, maar worden ze gebruikt om de inhoud die met deze programma's gemaakt is te verzamelen en te verwerken: tekst, rasterafbeeldingen (zoals afbeeldingen die bewerkt zijn met Adobe Photoshop) en vectorafbeeldingen (zoals tekeningen/illustraties die gemaakt zijn met Adobe Illustrator, of CorelDraw). Wanneer het materiaal klaar is voor publicatie, kan DTP-software deze uitvoeren als Postscript of Adobe PDF, die vervolgens door commerciële drukkers kan gebruikt worden om drukplaten te maken.
Ik zet tekst, foto's en afbeeldingen bij elkaar zodat jullie kranten, tijdschriften, brochure' s maar ook heel veel andere dingen kunnen lezen/bekijken. Dat doe ik op mijn geliefde Apple computer met speciale software.
In mijn vorige baan heb ik heel veel formulieren gemaakt bijvoorbeeld maar ook enveloppen, briefpapier, brochure's etc.

Maneki, dat is wel echt een naar idee dat het onduidelijk is of het nog wel goedkomt allemaal.

Hoe zou het met Phluphje zijn? Hopelijk niet in slaap gevallen voordat de verkiezingen beginnen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_62949379
BE/Saffier, staat 't recept van die quiche al ergens online misschien?
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:46:56 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62949748
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:38 schreef bixister het volgende:
BE/Saffier, staat 't recept van die quiche al ergens online misschien?
Nu wel:

tomaat en mozzarella quiche

Voor de vulling:
2 eieren
50ml melk
50ml creme fraiche
zout en peper naar smaak
nootmuskaat, naar keuze (doe ik niet)
snufje cayennepeper, naar keuze (doe ik wel)
2 kleine tomaten, ontpit en in stukjes van 1cm
150gr mozzarella, fijngesneden
1 el verse basilicum, fijngehakt

En dan voor de bodem gebruik ik gewoon quiche deeg uit de diepvries van de supermarkt. Van Koopmans, lijkt op pakjes bladerdeeg.

voor de vulling de eieren, de mel en de creme fraiche samen in een kom kloppen. Zout en peper naar smaak toevoegen, nootmuskaat en/of cayennepeper erbij.
Tomaten, kaas en basilicum over de bodem verdelen.
Mengsel erbij gieten en de taart 35-45 minuten afbakken.
Tijd en temperatuur van het pakje quiche deeg nemen.
pi_62949899
ooh die! die heb ik al een keer gemaakt. heerlijk was die inderdaad! (had je toch mee naar de eerste meeting bij maneki? toen heb je 'm ook ergens opgeschreven, en heb ik 'm dus opgeslagen (als ik me niet vergis tenminste). maar helaas ben ik hier thuis de enige die er van genoot, dus daarna is ie weer weggezakt in 't 'wat zullen we nu weer eens eten' lijstje.
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:54:30 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62950033
Jup, de Maneki-meet idd. En Saffier was het recept kwijt.
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:59:36 #44
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62950232
En ik doe daar dan nog ong 100/150 gram hele dunne prei-ringen bij en even zoveel beenham in kleine stukjes gesneden. En wat pikante paprikapoeder bij gebrek aan cayenne-peper. Ik heb eigenlijk standaard honger/trek en die quiche heb ik dus opgesnoept.
Maneki dat is wel heel beroerd zeg ,
Dames succes met ondernemen, vind dat zo stoer!
Ylana
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:10:13 #45
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62950636
BE ik ben je eeuwig dankbaar voor je recept! !
Ik heb er meteen 2 gemaakt, Tobias heeft van alle ingredienten staan snoepen en tomaten en mozarella staan snijden (dat kan hij dan ook zomaar bijna ineens en héél netjes!) maar 'm nog niet op, heb een klein stukje voor hem bewaard want ik denk dat ik ook de enige ben die ervan geniet Bix. .
De andere is voor mijn moeder en het is maar goed dat hij daar al staat
Ylana
pi_62950770
snoopy, bedankt voor de uitleg, ik kan me er nu weer wat concreters bij voorstellen. maar 't blijft een wat vreemde term hoor, dat DTP-en.

moonah, ik stootte gisteren m'n teen nogal hard tegen de speelgoedkist. resultaat: blauw en erg pijnlijk. maar niet gebroken hoor, en vandaag dus alweer wat beter te harden. ik had ook betere schoenen aan vandaag, dat scheelde een boel.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 4 november 2008 @ 23:14:23 #47
95752 crew  Chell
Kluns
pi_62950802
Jeetje Maneki wat k*t! Sterkte ermee zeg!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 november 2008 @ 23:21:22 #48
13151 crew  Rewimo
pi_62951071
Maneki, balen zeg Misschien heb je iets aan een spalk of zo, ter bescherming?
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:48:04 #49
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_62952026
Yoni, lang niet gezien

Maneki, ik schaam me diep, maar ik heb nog steeds niet gedaan wat ik beloofd had.....
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_62954287
Maneki, voor jou zit het ook echt niet mee allemaal he..

Snoopy en Yoni, je krijgt voortaan meteen een BTW nummer (als je dat wilt) bij je KvK inschrijving Voorheen moest je er zo'n 3 weken op wachten, als het mee zat inderdaad. Blijkt het gewoon je sofinummer met NL ervoor en nog een nummertje ofzo erachter te zijn. Is dat zó moeilijk?!

Ik ben ook Vormgever/DTPer van beroep maar op mijn diploma staat volgens mij nog 'Werktekenaar'. Klinkt toch een stuk minder interessant
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 5 november 2008 @ 06:20:35 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_62959551
even joelen hoor
Obama heeft gewonnen

phluphy, jij bent opgebleven he? hoe was het? Ik moet werken vandaag, dus kon niet opblijven, had het graag gezien. Het houdt me al een jaar bezig
stormy waters...
sailin'
pi_62959814
Belana ik doe met je mee !

Yes de eerste zwarte president! Echt een historische dag!
pi_62959855
quote:
Op woensdag 5 november 2008 07:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
Belana ik doe met je mee !

Yes de eerste zwarte president! Echt een historische dag!
Maar of we er écht blij mee moeten zijn.... Ik moet het nog zien!

Ben iig blij dat het niet McCain is
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 november 2008 @ 07:22:00 #54
13151 crew  Rewimo
pi_62959896
Ik ben heel benieuwd of er nu iets gaat veranderen, en vooral: wat
  Jubileum moderator woensdag 5 november 2008 @ 07:41:06 #55
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62960024
Geweldig, Obama heeft gewonnen Wat een historische dag
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62960048
Eén van de eerste dingen die lief en ik hier tegen elkaar zeiden was: 'laten we hopen dat hij nu niet wordt doodgeschoten.'
Maar we zijn blij en opgelucht. Ik vond die McCain en Palin maar griezels....
Heb je bijvoorbeeld de reactie van de 'fans' van McCain-Palin gezien?
.. totaal geen applaus, wat boe-geroep en veel stilte. Ik denk dat er heus mensen tussen stonden die wel hadden willen klappen, maar het gewoon niet durfden. Wát een grimmige sfeer daar... Gewoon griezelig.

Als Obama slim is, begint hij een beetje rustig aan met 'the wind of change'. Niet meteen het land op zijn kop.

Obama, succes
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 5 november 2008 @ 07:46:39 #57
35189 Troel
scherp en bot
pi_62960071
quote:
Op woensdag 5 november 2008 07:16 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Maar of we er écht blij mee moeten zijn.... Ik moet het nog zien!

Ben iig blij dat het niet McCain is
Dit dus inderdaad

Maarja, iedere president zal ook zijn minpunten hebben op bepaalde vlakken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 5 november 2008 @ 08:01:27 #58
3011 E.T.
pi_62960206
Obama

Na gisteravond 11 uur heb ik er niets meer van gezien, als ik straks weer thuis kom zal ik RTL7 wel aanzetten Ben wel benieuwd naar de speeches e.d. en het grimmige sfeertje bij het McCain gebeuren. Ben toch zo blij dat dat lopende lijk en die vreselijke fanaticus niet hebben gewonnen. (wel eens die ogen van Palin gezen? en dan durven ze wat te zeggen over geloofsfundi's.. zij was nog enger)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 5 november 2008 @ 08:10:21 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_62960271
Obama is echt niet de ideale president ofzo, ik ben het met veel dingen ook helemaal niet eens met hem (noem een doodstraf bv) maar ik vind het historisch en ben blij dat ik dat mee mag maken.
Bovendien vind ik idd Mccain en Palin heel eng, zeker zij, precies wat ET zegt...brrrr...
stormy waters...
sailin'
pi_62960293
Palin was toch ook best wel beetje fundi? Voor Amerikaanse begrippen is zij gewoon "gelovig" maar dat neigt bij ons toch wel snel naar fundi Ik vond haar inderdaad ook enger dan McCain, en met een beetje pech zou McCain over een jaar het loodje leggen en dan zitten we met zn allen aan haar vast

Maar Obama dus
Sowieso een mijlpaal voor de Amerikaanse politiek en geschiedenis, hopen dat hij zijn veranderingen waar gaat maken en dat hij ze met een beetje rust uitvoert. Verder verandert er volgens mij minder dan een hoop mensen denken Amerikaans "links" blijft natuurlijk altijd nog minimaal onze VVD ongeveer.
en ik hoop écht dat hij het eerste jaar overleefd
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2008 @ 08:49:01 #61
7074 moussy
kuttekop
pi_62960808
Ik heb het eigenlijk maar heel oppervlakkig gevolgd..
  woensdag 5 november 2008 @ 08:56:40 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62960936
Ik ook.
Ben wel 'blij' met Obama, maar goed, die doodstraf en hij is ook niet voor het homohuwelijk enzo...
Ach, het blijven toch allemaal Amerikanen. Lekker aan de andere kant van het water blijven.

Maar... idd, het is wel degelijk een mijlpaal en ik hoop ook echt dat hij gewoon in leven blijft.
  woensdag 5 november 2008 @ 09:01:10 #63
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62961017
Ik ben ook blij met Obama! Maar dan puur vanuit onderbuikgevoel, want hoe oppervlakkig ik het 'gevolgd' heb...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_62961043
Ik heb het ook eigenlijk amper gevolgd, maar ben blij dat iedereen zo blij is. Hoop dat ze dat volgend jaar nog zijn
Verder iedereen bedankt voor het medeleven. Fijn
Saartje
  woensdag 5 november 2008 @ 09:12:16 #65
3011 E.T.
pi_62961227
Ik heb het idee dat er met Obama weer een 'rustge' 'clintonachtige' president zit ipv kwajongen Bush die toch maar vooral aan de hele wereld wil laten weten dat hij de president van Amerika is en als dat niet met woorden kan, dan maar met daden.
Genoeg minpunten ook voor hem, maar hij was voor mij zeker de minst slechte van de twee. Over vier jaar weten we of hij het heeft waargemaakt
pi_62961308
Ik hoop vooral dat de rust weer een beetje terugkeert. Bush heeft er een puinhoop van gemaakt.
pi_62961406
Dat is waar ticootje, Bush heeft er inderdaad een puinhoop van gemaakt. Ik hoop voor de Amerikanen dat het snel beter gaat met de economie (en de rest wat daar aan schort).
pi_62961511
* Webkim juicht ook even voor de verkiezingsuitslag.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 5 november 2008 @ 10:03:43 #69
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62962382
Vanmorgen op radio 1 het commentaar van een echtpaar dat bij de Amerikaanse marine zat: "Ik vind het eng dat Obama heeft gewonnen, er is immers nog niet voldoende bekende over zijn verleden als moslim en zijn banden met terroristen enzo...ik denk dat ik maar ga emigreren. Ik ben bang"

Nouja, eerst maar eens zien hoe hij het ervan af brengt, maar een historische zege is het zeker. Ik vind hem in ieder geval inspirerend overkomen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:08:36 #70
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_62962509
Ik ben ook blij.

Ik heb tv gekeken van gisteravond 20.00 uur tot vanochtend 09.00 uur, mét slaappauzes tussendoor.
Het was gelukkig niet zo heel lang echt spannend, toen er eenmaal al een paar swingstates binnen waren kon het eigenlijk al niet meer mis gaan en mocht ik best even tukkelen.
Ook na de speeches ben ik nog even gaan dutten, maar steeds voor een half uurtje of zo.

Anyway, de uitslag vind ik tof. Belangrijkste pré van de heer Obama vind ik dat hij veel meer open staat voor dialoog in plaats van (alleen) agressie. Hopelijk neemt de spanning in de wereld hierdoor wat af.

Maar het belangrijkste is: Einde Bush-tijdperk.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 5 november 2008 @ 10:11:03 #71
24188 Belana
kloon van belana
pi_62962570
that says it all phluph
stormy waters...
sailin'
  woensdag 5 november 2008 @ 10:14:22 #72
190853 RockabeIIa
pi_62962660
In Amerika is het telkens kiezen tussen 2 slechten, denk ik wel eens.
Maar inderdaad, einde Bush-tijdperk. Da's al een hele vooruitgang.
pi_62962834
hoera voor Obama!

volgens mij is 't in de VS zo dat je kansen om president te worden tot 'onder nul' dalen als je zegt tegen de doodstraf te zijn en tegen wapenbezit en voor het homohuwelijk. dus ik til eigenlijk niet zo heel zwaar aan dit soort 'standpunten'. ben wel benieuwd naar de de praktijk, hoe en wat hij voor elkaar zal kunnen krijgen in deze (arm)lastige tijd.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:35:40 #74
3011 E.T.
pi_62963183
pffffffffff.. voor 25 euro (per kind) uit het intertoys boek kiezen valt niet mee Voor Tijn en Saskia viel het wel mee maar voor Nienke staat er dus gewoon echt niks in dat boek.. Of ze heeft het al, of ze is er te groot voor, of het is 'troep', of het is van die passieve dingen met gekmakende geluidjes, of het is te duur...
Heb aangeboden zelf te shoppen en het bonnetje in te leveren
pi_62963205
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:08 schreef phluphy het volgende:
Maar het belangrijkste is: Einde Bush-tijdperk.
pi_62963246
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:35 schreef E.T. het volgende:
pffffffffff.. voor 25 euro (per kind) uit het intertoys boek kiezen valt niet mee Voor Tijn en Saskia viel het wel mee maar voor Nienke staat er dus gewoon echt niks in dat boek.. Of ze heeft het al, of ze is er te groot voor, of het is 'troep', of het is van die passieve dingen met gekmakende geluidjes, of het is te duur...
Heb aangeboden zelf te shoppen en het bonnetje in te leveren
Ik heb me ook zitten verbazen over de prijzen van speelgoed. Sinterklaas staat voor de deur, dus alle boeken hebben we alweer binnen. Ik vind de meeste dingen echt belachelijk duur.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:47:40 #77
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62963498
Ik ga proberen zoveel mogelijk cadeaus te verzinnen die GEEN ruimte innemen. Ook een hele uitdaging.
Dekbedovertrek, sloffen, een uitstapje, nachtlampje, prinsessenwekker, boeken, cd's, dvd's, oké, een spelletje of puzzel mag ook nog net. En een slee voor samen!
Oh, dit moet allemaal nog georganiseerd worden trouwens.

En ik ben net uitgenodigd voor een sollictatiegesprek! Met case erbij meteen, 2 uur lang duurt het in totaal. Oh my god. En dat terwijl ik niet eens per se weg wil, tenzij het daar veel en veel leuker en beter blijkt. Om die reden solliciteerde ik, maar nu wordt het meteen eng. Huuuu!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 5 november 2008 @ 10:49:50 #78
190853 RockabeIIa
pi_62963560
Ik heb ook geen goeie cadeau-ideeën meer. Ja, wel voor anderen maar niet meer voor hier thuis.
pi_62963804
sugar, succes! de gedachte dat je niet per se weg hoeft daar waar je nu zit maakt het misschien wat minder stressvol?

kado-ideeën genoeg hier, maar mijn banksaldo zegt dat ik me moet gaan inhouden.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:59:49 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_62963862
wat bix zegt sugar en veel succes!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 5 november 2008 @ 11:05:11 #81
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62963989
Ja, is ook zo. Niets te verliezen. Maar toch lijkt het me een rotgevoel als ik dichtklap in een case, los van die werkplek, gewoon, die ervaring. Maar ja, misschien gaat het wel heel goed.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 november 2008 @ 11:06:44 #82
13151 crew  Rewimo
pi_62964029
Rocka, hoe is het met Brent?

Sugar, spannend. Gewoon kijken of het wat voor je is joh, je hoeft niet weg, dus kun je rustig bekijken of het je wat lijkt
pi_62964033
je hebt inmiddels wel alweer een heleboel extra ervaring opgedaan he. en gezien je creativiteit en dus vermogen om buiten gebaande paden te denken kom je vast wel érgens op. ik heb er alle vertrouwen in in ieder geval. zet 'm op he!
pi_62964053
Spannend Sjoeg. Gelukkig hoef je niet weg waar je zit en is dit wel gewoon stom
Succes igg

Ik heb me gisteren bij de Bijenkorf niet in kunnen houden met het kopen van kinderboeken en net ook nog een paar DVD's besteld.

Het allerstomste speelgoed wat ik op tv zag vind ik trouwens dat paard en de auto van Babyborn
Ooit een baby zien autorijden? Bizar.
pi_62964103
ja, hahaha en toch vinden ze 't leuk. piet wil dat paard, omdat het uit zichzelf kan lopen.
  woensdag 5 november 2008 @ 11:10:38 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_62964118
ja die zag ik in een boekje snoop, vond ik ook al zo volkomen idoot
stormy waters...
sailin'
pi_62964172
Bix
  woensdag 5 november 2008 @ 11:13:58 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62964208
Ik heb een sticker op de deur. En dus ook die gidsen niet...
Mss toch niet zo handig. Dit jaar maakt het nog niks uit, maar volgend jaar...
En sowieso, wat inspiratie voor kado's voor zijn verjaardag kan natuurlijk ook nooit kwaad.
  woensdag 5 november 2008 @ 11:15:03 #89
24188 Belana
kloon van belana
pi_62964241
Ezra kan rustig een uur zitten bladeren in zo'n boekje, alles wordt bekeken en commentaar op gegeven, erg schattig

"kijk mama, paad...HIhihihiieee"
"owww, coewe motow mama...brOEMMMM"

stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 5 november 2008 @ 11:15:28 #90
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62964256
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:07 schreef snoopy het volgende:

Het allerstomste speelgoed wat ik op tv zag vind ik trouwens dat paard en de auto van Babyborn
Ooit een baby zien autorijden? Bizar.
3 x raden wat hier boven aan de verlanglijst staat
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62964287
de gidsen kun je ook online bekijken natuurlijk. en anders haal je ze bij de winkels zelf op. maar kinderen vinden 't vaak wel erg leuk 'leesvoer' hoor! (al kon piet er vorige jaren totaal niet mee overweg dat hij er iets uit moest/mocht kiezen, hij wilde teveel, dus uiteindelijk wilde hij dan toch maar niks ).
  woensdag 5 november 2008 @ 11:16:40 #92
190853 RockabeIIa
pi_62964288
Sugar, en als je zelf de keus hebt om wel of niet daar te gaan werken is dat toch gewoon luxe! Succes.

Rewimo, lief dat je vraagt. Hij heeft koorts en rode kleine oogjes en is spierwit maar speelt wel met zijn duplo. Hij is nu wel weer aan het inkakken en komt continu naar me toe dat iets auwa doet (vooral als hij hoest). Ik laat hem maar een beetje aanrommelen. Veel anders kan toch niet.
  woensdag 5 november 2008 @ 11:18:30 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_62964349
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:15 schreef Lois het volgende:

[..]

3 x raden wat hier boven aan de verlanglijst staat
ja die kinderen vinden het natuurlijk prachtig het is een paard, verdere redeneringen maken niet uit
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 5 november 2008 @ 11:20:08 #94
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62964389
Iris heeft een babyborn paard maar ja, die kan niet lopen mama! Dus....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 november 2008 @ 11:22:32 #95
24188 Belana
kloon van belana
pi_62964449
bij ons is cars momenteel hot, bij allebei, dus dat is makkelijk. veeeeeel cars autootjes... handig voor in de schoen
stormy waters...
sailin'
  woensdag 5 november 2008 @ 11:23:04 #96
190853 RockabeIIa
pi_62964465
Koop haar toch een echt pony!
  woensdag 5 november 2008 @ 11:23:50 #97
190853 RockabeIIa
pi_62964492
Belana, bij de AH hadden ze leuk cars-ondergoed. Heel erg schattig
  Jubileum moderator woensdag 5 november 2008 @ 11:25:38 #98
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62964546
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Koop haar toch een echt pony!
Ja die vraag heb ik ook al heel vaak gehad. "kan toch best in de voortuin mama?" Op die vierkante cm gras die we daar hebben

* Lois moet nu echt serieus aan het werk, tot vanavond liefjes
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 november 2008 @ 11:26:48 #99
190853 RockabeIIa
pi_62964580
* RockabeIIa verslikte zich

Je avatar, Lois
Spaans strand zekers?
pi_62964591
ze hebben hier bijna alle cars auto's al. piet wil graag zo'n cars laptop, maar dat ding kost verdorie een kleine 50 euro. da's me echt te duur. zeker omdat hij al genoeg andere dingen krijgt, lego, loco, spelletjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')