Da's joe no hoequote:Op maandag 3 november 2008 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor, dames, wees maar gerust, geen van jullie.
Behalve als iemand van hier Thessy is, want dat zegt me echt helemaal niks.En ik herken het kindje ook niet op de foto's.
Ja als jij nou Hyves had zou je het wetenquote:Op maandag 3 november 2008 22:41 schreef bixister het volgende:
lishe, dubbel gefeliciteerd! maarre... wat voor wedstrijd was 't?
tsja, daar heb ik ooit wel eens een uitnodiging voor gehad he? van wie ook alweer?quote:Op maandag 3 november 2008 22:48 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja als jij nou Hyves had zou je het weten
Geen ideequote:Op maandag 3 november 2008 22:50 schreef bixister het volgende:
[..]
tsja, daar heb ik ooit wel eens een uitnodiging voor gehad he? van wie ook alweer?
bijna wel, maar dan ga ik op mn bek als er echt iets is, de week er na of zoquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:01 schreef huuphuup het volgende:
Zo, Moussy, wat een drol, je baas![]()
als hij nou zn kont eraf aan het werken was in Duitsland was het misschien een ander verhaal (ook niet echt, maar goed), maar als hij op een camping zit en jij werkt keihard dan slaat die opmerking helemáál nergens op... Je zou er bijna baldadig van worden en het hem een keertje dan maar willen laten 'voelen' ofzo
Ja, daar kwam ik ook achter toen ik met mijn spijkerjasje en blote voeten op de fiets zat!quote:
Wist ik het maar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:29 schreef k_i_m het volgende:
Waar haal je in godsnaam 14 muggen vandaan met dit weer?.
Ik niet, ben een kwartier te laat op mijn werk omdat al die malloten (in de auto) elke keer op hun rem gaan staan voor niksquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Norah Jones![]()
Ik vind het lekker buiten, hou wel van zo`n mistig sfeertje
Ik word blij van de combi Ariel (gewoon de groene) en Silan wasverzachter (op dit moment sinaasbloesem en Marseillezeep).quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:49 schreef Sugar het volgende:
Wie oh wie weet er een wasmiddel dat écht lekker ruikt? Dat je niet alleen maar denkt: de was is nat en stinkt niet, dus is het goed, maar echt dat bloemetjesfrisse gevoel dat heel het huis geurt als de was is opgehangen? En dat als je schone kleren aandoet, dat je dan wasmiddel ruikt?
Ik heb al zoveel geprobeerd en ook pleur ik er nu maar weer wasverzachter bij (die op zichzelf wel lekker ruikt), maar de natte, schone was vind ik nergens naar ruiken en schone kleren dus ook niet.![]()
En sorry voor deze enorm vertrutte comeback in dit topic.
Hoe kan het nou drie weken duren om een offerte te maken?!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een tijdje met Ariel gewassen maar die vond ik juist te sterk (en niet lekker ruiken).
Kan je verder niet helpen. Ik weet niet wat jij lekker vindt.
PV, geen idee hoe lang nog. Ik vroeg toen aan die kerel 'hoe lang denk je...' met als doel te gaan vragen wanneer ze het in zouden kunnen plannen mochten we met de offerte akkoord gaan. En toen zei hij '3 weken'. Dat is nu 2 weken geleden, dus ik gok dat hij zei dat de offerte 3 weken zou duren.![]()
[ik ben echt een non-expert merk ik..] Maakt het wat uit dan? Blijft je was dan mooi donker?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:20 schreef moussy het volgende:
Voor alle donkerblauwe en zwarte was gebruik ik zwart wasmiddel.
jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
[ik ben echt een non-expert merk ik..] Maakt het wat uit dan? Blijft je was dan mooi donker?
ik vind het altijd zurig ruiken als er fleece bij heeft gezeten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:27 schreef E.T. het volgende:
Geen idee PV, maar ik merk met was waar 'sneldrogend' spul bij zit, dat er dan een apart luchtje aanhangt dat k niet lekker vind
idd, beetje zurig.. sommige stof van polo-shirts zorgen er ook voorquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:29 schreef moussy het volgende:
[..]
ik vind het altijd zurig ruiken als er fleece bij heeft gezeten.
ja blergh, vooral 100% synthetische spullen zijn gewoon niet lekker fris ruikend te krijgenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
idd, beetje zurig.. sommige stof van polo-shirts zorgen er ook voor(en ook mijn ren-kleren, is van dat Coolmax dunne spul)
Omo color, en als wasverzachter heb ik Robijn Creme met amandelolie. Echt lekker. Heel!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:49 schreef Sugar het volgende:
Wie oh wie weet er een wasmiddel dat écht lekker ruikt? Dat je niet alleen maar denkt: de was is nat en stinkt niet, dus is het goed, maar echt dat bloemetjesfrisse gevoel dat heel het huis geurt als de was is opgehangen? En dat als je schone kleren aandoet, dat je dan wasmiddel ruikt?
Ik heb al zoveel geprobeerd en ook pleur ik er nu maar weer wasverzachter bij (die op zichzelf wel lekker ruikt), maar de natte, schone was vind ik nergens naar ruiken en schone kleren dus ook niet.![]()
En sorry voor deze enorm vertrutte comeback in dit topic.
Ik deed altijd een schepje soda bij mijn witte was, maar dat mag niet in deze machine, schijnt sowieso slecht te zijn voor je wasmachine, maar het wordt zo mooi schoon ..quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:50 schreef Rottdog het volgende:
Keer leeg laten draaien met een boel soda op 95 graden
Wauw ben ff actief geweest de vaatwasser is leeg
quote:Op maandag 3 november 2008 22:21 schreef Lishe het volgende:
Yesyos. Une echte reportage door Icicle, van de dames. 1 geluk, jullie mogen meegenieten van het resultaat.![]()
![]()
![]()
quote:
Nou, jij bent wel héél blij met de prijs haha!quote:Op maandag 3 november 2008 20:17 schreef Lishe het volgende:
*Proost*
Wij zitten heel decadent aan de champagne. Gewoon, omdat het goed gaat met ons.
Ik was gePMd door iemand die wist wie het was en toen heb ik haar maar snel weer toegevoegd!quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:48 schreef lcicle het volgende:
Brighteyes, ik zag diegene ook in jouw lijstje (onder nieuwe vrienden ofzo) en wist vrijwel meteen wie het was..Sherlock he
Je hoeft niet het hele bedrag te betalenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:24 schreef E.T. het volgende:
Van een kvk inschrijving heb je op zich geen rompslomp.. het scheelt je alleen wel 70 euro als je wacht tot 1 januari(jaarlijkse bijdrage kvk die je voor het restantje van dt jaar nog gewoon moet betalen).
Whehe, ik heb ook net 2 nieuwe banken en ik ben er zó blij mee, mijn woonkamer is zoveel meer gezellig en meer "volwassen" ofzo. En knusserquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:49 schreef Sugar het volgende:
Oh, en nu even blij doen: we hebben een nieuwe bank en over 2 maanden nóg een! Jippie. Het is zo'n mooi ding!
Jaaaaaa!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:35 schreef Yoni het volgende:
Icicle, jij ook gefeliciteerd dan natuurlijk! Ik dacht dat jij al lang een bedrijfje had!
@Lois: Ik moet eigenlijk nog eerst de foto's afmaken die ik 2 weken terug heb gemaakt van de kindjes van een vriendinnetje van me, maar misschien plaats ik straks wel even een Sasha voorproefje. Als het mag van BE tenminste*kijkt lief naar BE*
Deze of deze kopen;quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
En ik heb precies hetzelfde probleem met de was Sjoeg! Ik spoel al regelmatig met soda en schoonmaakazijn om de wasmachine fris te houden maar dat frisse effect wat jij beschrijft krijg ik ook nooit voor elkaar.
Ja, maar ik moet ff tot vanavond wachten want de computer is ook verplaatst en nu is het kaartlezertje eruit en ik weet allemaal niet hoe dat werkt enzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:39 schreef moussy het volgende:
Hebben jullie het filter en wasmiddelenbakje al eens schoongemaakt?
Vivi, heb je ook een foto van je banken?
Nou, WIL ik gaan doen, is het nogquote:
uhh nee aan jou heb ik niets..quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:00 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk, al die eigen bedrijfjes!
Mijn ervaring is dat het varieert van 3 dagen tot anderhalve maand Vicky, heb je niks aan dus.
Ze was vanochtend gaan oefenen bij het nieuwe kdv en wilde niet mee naar huis. Drama daar in de gang. "Nee laase aan! Speluh kindjuh". Gezellig.
mijn zusje had ze vroeger ook, die kreeg een fles met vla mee naar bed.. tja en suiker gaat wel lekker werken op die tanden...uiteindelijk moesten ze getrokken worden, maar ze heeft nu hele mooie tanden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:44 schreef Sugar het volgende:
Ik zag net een kindje met helemaal zwarte tandjes, allemaal zwarte plekken erop. Zou zo'n klein kind dan echt rotte tandjes al hebben?Of kent iemand dat als iets anders?
Denk dat het tandwolf is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:44 schreef Sugar het volgende:
Ik zag net een kindje met helemaal zwarte tandjes, allemaal zwarte plekken erop. Zou zo'n klein kind dan echt rotte tandjes al hebben?Of kent iemand dat als iets anders?
Super!quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:52 schreef PM-girl het volgende:
(...)
En ik ben heel blij, want ik heb voor een paar tientjes een gigantische hoeveelheid duplo gekocht, veeeeel blokjes, diertjes, poppetjes, dingetjes en grondplaten!
Een collega van me verkocht het. Ik ben zelf zo'n fan van duplo!quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:54 schreef cattie het volgende:
Super!Waar heb je dat gescoord? Ik heb via de link van YPPY ook een bergje tweedehands duplo gekocht.
De sint mag komen!
Ik ben nog steeds even nieuwsgierig, wat er dan het voordeel is van je abonnement? Ik zag die edittijd, die is wel interessant natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:12 schreef YPPY het volgende:
Er kan wel iets met de icon's. Ze kunnen groter zijn en ik kan er meer online zetten. Verder snap ik dat niet zo goed.![]()
Succes dadelijk Troel!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:20 schreef YPPY het volgende:
En ik vond het ook wel netjes iets terug te doen voor 8 jaar tijdverdrijf, een man en een kind.
hier ook die 8 jaar tijdverdrijf, man en kinderen als achterliggende gedachtequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:20 schreef YPPY het volgende:
Ik vind het vooral handig dat de banners weg zijn. Dat scheelt veel tijd met het laden. En ik vond het ook wel netjes iets terug te doen voor 8 jaar tijdverdrijf, een man en een kind.
Het editten is idd ook praktisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |