Eeehh niet echt is mijn stiefpa alleen dan 4 jaar laterquote:Op maandag 3 november 2008 14:03 schreef bixister het volgende:
jouw eigen naam zelfs rottdog! tsk. die heeft ie toch zelf mee uitgekozen neem ik aan?
Nee hoor, krijgen ze zeker weten geen bericht van. Ze zien alleen dat hun vriendenaantal dan omlaag is gegaanquote:Op maandag 3 november 2008 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand of mensen bericht krijgen als je ze verwijdert op Hyves?
Ik zou mijn lijst wel een beetje op willen schonen, er zitten echt mensen tussen waarvan ik denk 'hoeft niet per se', maar als ze dan een melding krijgen vind ik dat ook weer zo stom.
deze praat ook nietquote:Op maandag 3 november 2008 14:08 schreef livelink het volgende:
Deze praten niet, maar die anderen lijken me toch leuker.
* Belana hyves controleren gaatquote:Op maandag 3 november 2008 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand of mensen bericht krijgen als je ze verwijdert op Hyves?
Ik zou mijn lijst wel een beetje op willen schonen, er zitten echt mensen tussen waarvan ik denk 'hoeft niet per se', maar als ze dan een melding krijgen vind ik dat ook weer zo stom.
Moeiljk ja... Maar ik tiep zelfs als ik helder ben de namen van kids en vriend vaak verkeerd...quote:Op maandag 3 november 2008 09:30 schreef YPPY het volgende:
Zou echt een actie voor mij zijn bix. Beterschap met de arme teen.
Gisteren heb ik de bus met macaroni uit de kast laten vallen. Gelukkig hebben we een stofzuiger.
Ik moet het toch even kwijt: afgelopen week heb ik mijn vader gemaild om te vragen of we een keertje op bezoek kunnen komen, hij is bijna jarig. Nu krijg ik een mailtje terug waarvan ik het aantal spelfouten niet wil tellen, maar er staat ook in dat ik ANNE (hoofdletters) mee moet nemen.Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Ik weet het even niet. Aan het taalgebruik te zien was hij niet helder toen hij het mailde, maar ik wil het ook niet zomaar laten lopen.
- 500 gram bloem, zakje gist, snufje zout, scheutje olijfolie, 250 ml warm water.quote:Op maandag 3 november 2008 16:06 schreef Ynske het volgende:
snoopy, heb je ook het deeg zelfgemaakt?
zo ja, heb je daar een receptje van? k heb er wel zin in om voor mams en mij vandaag pizza te maken maar dr is geen pizzadeegmeel in huis
dank jequote:Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef snoopy het volgende:
[..]
- 500 gram bloem, zakje gist, snufje zout, scheutje olijfolie, 250 ml warm water.
- 10 minuten kneden
- uur laten rijzen
Nou, nog heus niet hoor. Ik heb de mazzel dat ik een lang end ben; dat vertekent wel iets. Van de week liet schoonzus me in haar postzwangerbuik prikken en zei: "Voel dan? Het is nog wel een beetje bol, maar het is gelukkig geen blubberbuik geworden."quote:Op maandag 3 november 2008 19:31 schreef vamperotica het volgende:
Oh... Die pizza ziet er lekker uit!!
Wrapkim... De laatste loodjes!! Knap hoor!! Gij slank mens!
Hopelijk wel, als het aan mij ligt.quote:
Je viert zeker dat je de Kiek a Kiddo prijs gewonnen hebt?quote:Op maandag 3 november 2008 20:17 schreef Lishe het volgende:
*Proost*
Wij zitten heel decadent aan de champagne. Gewoon, omdat het goed gaat met ons.
quote:Op maandag 3 november 2008 22:21 schreef Lishe het volgende:
jullie mogen meegenieten van het resultaat.![]()
![]()
![]()
Da's joe no hoequote:Op maandag 3 november 2008 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor, dames, wees maar gerust, geen van jullie.
Behalve als iemand van hier Thessy is, want dat zegt me echt helemaal niks.En ik herken het kindje ook niet op de foto's.
Ja als jij nou Hyves had zou je het wetenquote:Op maandag 3 november 2008 22:41 schreef bixister het volgende:
lishe, dubbel gefeliciteerd! maarre... wat voor wedstrijd was 't?
tsja, daar heb ik ooit wel eens een uitnodiging voor gehad he? van wie ook alweer?quote:Op maandag 3 november 2008 22:48 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja als jij nou Hyves had zou je het weten
Geen ideequote:Op maandag 3 november 2008 22:50 schreef bixister het volgende:
[..]
tsja, daar heb ik ooit wel eens een uitnodiging voor gehad he? van wie ook alweer?
bijna wel, maar dan ga ik op mn bek als er echt iets is, de week er na of zoquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:01 schreef huuphuup het volgende:
Zo, Moussy, wat een drol, je baas![]()
als hij nou zn kont eraf aan het werken was in Duitsland was het misschien een ander verhaal (ook niet echt, maar goed), maar als hij op een camping zit en jij werkt keihard dan slaat die opmerking helemáál nergens op... Je zou er bijna baldadig van worden en het hem een keertje dan maar willen laten 'voelen' ofzo
Ja, daar kwam ik ook achter toen ik met mijn spijkerjasje en blote voeten op de fiets zat!quote:
Wist ik het maar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:29 schreef k_i_m het volgende:
Waar haal je in godsnaam 14 muggen vandaan met dit weer?.
Ik niet, ben een kwartier te laat op mijn werk omdat al die malloten (in de auto) elke keer op hun rem gaan staan voor niksquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Norah Jones![]()
Ik vind het lekker buiten, hou wel van zo`n mistig sfeertje
Ik word blij van de combi Ariel (gewoon de groene) en Silan wasverzachter (op dit moment sinaasbloesem en Marseillezeep).quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:49 schreef Sugar het volgende:
Wie oh wie weet er een wasmiddel dat écht lekker ruikt? Dat je niet alleen maar denkt: de was is nat en stinkt niet, dus is het goed, maar echt dat bloemetjesfrisse gevoel dat heel het huis geurt als de was is opgehangen? En dat als je schone kleren aandoet, dat je dan wasmiddel ruikt?
Ik heb al zoveel geprobeerd en ook pleur ik er nu maar weer wasverzachter bij (die op zichzelf wel lekker ruikt), maar de natte, schone was vind ik nergens naar ruiken en schone kleren dus ook niet.![]()
En sorry voor deze enorm vertrutte comeback in dit topic.
Hoe kan het nou drie weken duren om een offerte te maken?!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een tijdje met Ariel gewassen maar die vond ik juist te sterk (en niet lekker ruiken).
Kan je verder niet helpen. Ik weet niet wat jij lekker vindt.
PV, geen idee hoe lang nog. Ik vroeg toen aan die kerel 'hoe lang denk je...' met als doel te gaan vragen wanneer ze het in zouden kunnen plannen mochten we met de offerte akkoord gaan. En toen zei hij '3 weken'. Dat is nu 2 weken geleden, dus ik gok dat hij zei dat de offerte 3 weken zou duren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |