Eeehh niet echt is mijn stiefpa alleen dan 4 jaar laterquote:Op maandag 3 november 2008 14:03 schreef bixister het volgende:
jouw eigen naam zelfs rottdog! tsk. die heeft ie toch zelf mee uitgekozen neem ik aan?
Nee hoor, krijgen ze zeker weten geen bericht van. Ze zien alleen dat hun vriendenaantal dan omlaag is gegaanquote:Op maandag 3 november 2008 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand of mensen bericht krijgen als je ze verwijdert op Hyves?
Ik zou mijn lijst wel een beetje op willen schonen, er zitten echt mensen tussen waarvan ik denk 'hoeft niet per se', maar als ze dan een melding krijgen vind ik dat ook weer zo stom.
deze praat ook nietquote:Op maandag 3 november 2008 14:08 schreef livelink het volgende:
Deze praten niet, maar die anderen lijken me toch leuker.
* Belana hyves controleren gaatquote:Op maandag 3 november 2008 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand of mensen bericht krijgen als je ze verwijdert op Hyves?
Ik zou mijn lijst wel een beetje op willen schonen, er zitten echt mensen tussen waarvan ik denk 'hoeft niet per se', maar als ze dan een melding krijgen vind ik dat ook weer zo stom.
Moeiljk ja... Maar ik tiep zelfs als ik helder ben de namen van kids en vriend vaak verkeerd...quote:Op maandag 3 november 2008 09:30 schreef YPPY het volgende:
Zou echt een actie voor mij zijn bix. Beterschap met de arme teen.
Gisteren heb ik de bus met macaroni uit de kast laten vallen. Gelukkig hebben we een stofzuiger.
Ik moet het toch even kwijt: afgelopen week heb ik mijn vader gemaild om te vragen of we een keertje op bezoek kunnen komen, hij is bijna jarig. Nu krijg ik een mailtje terug waarvan ik het aantal spelfouten niet wil tellen, maar er staat ook in dat ik ANNE (hoofdletters) mee moet nemen.Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Ik weet het even niet. Aan het taalgebruik te zien was hij niet helder toen hij het mailde, maar ik wil het ook niet zomaar laten lopen.
- 500 gram bloem, zakje gist, snufje zout, scheutje olijfolie, 250 ml warm water.quote:Op maandag 3 november 2008 16:06 schreef Ynske het volgende:
snoopy, heb je ook het deeg zelfgemaakt?
zo ja, heb je daar een receptje van? k heb er wel zin in om voor mams en mij vandaag pizza te maken maar dr is geen pizzadeegmeel in huis
dank jequote:Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef snoopy het volgende:
[..]
- 500 gram bloem, zakje gist, snufje zout, scheutje olijfolie, 250 ml warm water.
- 10 minuten kneden
- uur laten rijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |