abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62927481
Zo, Moussy, wat een drol, je baas

als hij nou zn kont eraf aan het werken was in Duitsland was het misschien een ander verhaal (ook niet echt, maar goed ), maar als hij op een camping zit en jij werkt keihard dan slaat die opmerking helemáál nergens op... Je zou er bijna baldadig van worden en het hem een keertje dan maar willen laten 'voelen' ofzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62927486
Ik heb net Sander naar school gebracht, maar zo koud is het helemaal niet eens
Boodschappies in huis, ff een bakkie koffie zetten en troetelen met Koen (hij is zielig na zijn prikjes )
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:02:21 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62927502
Troel, succes vandaag!

Bedankt voor jullie opmerkingen trouwens!
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:05:11 #179
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62927572
Lishe, ik vind het fijn dat je je goed voelt!

En BE, ik duim nog steeds voor je!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_62927583
Ik ga zo eerst even lekker een kopje thee zetten. Ik ben al vanaf 5 uur wakker. Jen had er duidelijk geen zin meer in. Ze heeft vanacht echt weer tig keer gedronken. Toen ik om kwart over 7 er echt uit moest had ik het wel even moeilijk hoor.

Jen heb ik meteen op bed gelegd op het kdv, ze viel bijna in slaap op de schoot van de leidster.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 09:06:18 #181
7074 moussy
kuttekop
pi_62927597
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:01 schreef huuphuup het volgende:
Zo, Moussy, wat een drol, je baas

als hij nou zn kont eraf aan het werken was in Duitsland was het misschien een ander verhaal (ook niet echt, maar goed ), maar als hij op een camping zit en jij werkt keihard dan slaat die opmerking helemáál nergens op... Je zou er bijna baldadig van worden en het hem een keertje dan maar willen laten 'voelen' ofzo
bijna wel, maar dan ga ik op mn bek als er echt iets is, de week er na of zo dus ik doe het maar niet Onmisbaar zijn is eigenlijk helemaal niet grappig
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:15:09 #182
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_62927752
Vraagje: is het vandaag herfst of winterjassenweer?
Ik wilde even naar de stad gaan met Kendahl. Even dagje weg en ik moet nog een nieuwe winterslaapzak hebben.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 november 2008 @ 09:15:41 #183
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62927762
Onmisbaar zijn is alleen maar lastig Donderdag en vrijdag hebben wij teamleidersdagen, ik zit in de organisatie en moet beide dagen ook fotograferen. Eigenlijk moet ik morgen dus echt weer aan het werk want anders blijft al het gewone werk zo lang liggen. Eerst maar eens kijken wat de huisarts er vanmiddag van zegt. Bronchitis is ook niet grappig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:26:32 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62927946

Krijg ik net een mailtje van het kdv, wat Sasha toch voor vlekjes op zijn gezicht hals en handjes heeft. Hij was vorige week ziek en ze wilden weten of het niet iets van waterpokken was ofzo.

Ik heb maar even gebeld en gezegd dat het muggebulten zijn.
Het arme kind wilde niet slapen zondagavond en heeft toen een paar uur op ons bed liggen slapen. En daar is geen klamboe, maar wel een muggenexplosie. We hebben er later 14 (!!!!) doodgemaakt toen wij naar bed gingen. En Sasha is dus echt opgevreten! Arm ding!
Zelfs een op zijn lipje enzo.
pi_62927966
Winterjassenweer. Het is haske koud!
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 09:28:26 #186
7074 moussy
kuttekop
pi_62927980
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:27 schreef Webkim het volgende:
hier is het herfstjassenweer
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:28:50 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62927990
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:27 schreef Webkim het volgende:
Ja, daar kwam ik ook achter toen ik met mijn spijkerjasje en blote voeten op de fiets zat!

Maar goed, die blote voetjes die blijven lekker! Die gaan pas in een omhulseltje als het sneeuwt!
pi_62928013
Norah Jones
Ik vind het lekker buiten, hou wel van zo`n mistig sfeertje
Saartje
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:29:53 #189
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62928015
Waar haal je in godsnaam 14 muggen vandaan met dit weer? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:32:00 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62928061
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:29 schreef k_i_m het volgende:
Waar haal je in godsnaam 14 muggen vandaan met dit weer? .
Wist ik het maar.

Nee, ik weet het wel hoor. Dat is dus dat zwembad onder de bijkeuken door dat gebroken riool. Het is één groot muggennest daar en blijkbaar met een erg gunstig klimaat.

Wij hadden gisteren de slaapkamer muggengvrij gemaakt, deur dicht, hor voor het raam dat op een kiertje staat en nog heb ik vanmorgen (om 5 uur) weer een stuk of 5 muggen doodgemaakt.
Die krengen kruipen door het roostertje van het andere raam. Daar moet ik dus ook een horregaasje in gaan frotten.
En we moeten het riool gewoon fixen. Maar ik wacht nog steeds op een offerte.
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:32:48 #191
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62928076
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Norah Jones
Ik vind het lekker buiten, hou wel van zo`n mistig sfeertje
Ik niet, ben een kwartier te laat op mijn werk omdat al die malloten (in de auto) elke keer op hun rem gaan staan voor niks . Het laatste stuk heb ik gereden terwijl ik met mijn hoofd op het stuur sloeg. Ken je dat, dat je ergens bijna bent, de ingang al bijna kan zien, maar nog 3 km file moet voordat je er bent? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:32:53 #192
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_62928079
Ja, ik vind het ook mooi
Hetzelfde heb ik met sneeuw, dan is alles zo stil. Een heleboel geluiden worden dan door de sneeuw gedempt. *zucht* ik hoop dat we dit jaar weer sneeuw hebben...

Dat terzijde, het hangt er natuurlijk vanaf wat voor jas je hebt als herfstjas. Ik heb voor Ken een spijkerjasje en voor mezelf een iets dikkere jas. Mmm, anders doe ik hem zn winterjas aan en mezelf de herfstjas. Dan weet ik tenminste dat hij het warm heeft. Cijfer ik mezelf gewoon weg

edit: Oh gatver BE! Wat ontzettend vervelend.... Hoe lang zit je nog met dat gebroken riool?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 november 2008 @ 09:45:36 #193
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62928304
Wij hadden ook een mug vannacht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:49:42 #194
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62928391
Wie oh wie weet er een wasmiddel dat écht lekker ruikt? Dat je niet alleen maar denkt: de was is nat en stinkt niet, dus is het goed, maar echt dat bloemetjesfrisse gevoel dat heel het huis geurt als de was is opgehangen? En dat als je schone kleren aandoet, dat je dan wasmiddel ruikt?

Ik heb al zoveel geprobeerd en ook pleur ik er nu maar weer wasverzachter bij (die op zichzelf wel lekker ruikt), maar de natte, schone was vind ik nergens naar ruiken en schone kleren dus ook niet.
En sorry voor deze enorm vertrutte comeback in dit topic.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_62928481
de oranje fles van de persil... oh die ruikt zo lekker!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:55:31 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62928516
Ik heb een tijdje met Ariel gewassen maar die vond ik juist te sterk (en niet lekker ruiken).
Kan je verder niet helpen. Ik weet niet wat jij lekker vindt.

PV, geen idee hoe lang nog. Ik vroeg toen aan die kerel 'hoe lang denk je...' met als doel te gaan vragen wanneer ze het in zouden kunnen plannen mochten we met de offerte akkoord gaan. En toen zei hij '3 weken'. Dat is nu 2 weken geleden, dus ik gok dat hij zei dat de offerte 3 weken zou duren.
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:56:28 #197
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62928531
Heerlijk Sug je comeback
pi_62928550
Ik vind het herfstjassenweer

Kinderen zijn op school en creche. Ik ga mijn CV eens laten lezen door wat mensen en de puntjes op de i zetten. Verder ga ik me vast inschrijven bij de Kamer van Koophandel en dan ben ik bijna zelfstandig ondernemer

De pizza was heerlijk. Ik vind die tomatensaus echt super. Ga binnenkort nog een nieuwe voorraad maken denk ik.

En straks even de stad in om vast wat sintdingen te kopen. Hoef ik dat niet op het laatste moment te doen as usual.

BE, wat spannend! Ik duim ook voor je
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_62928571
Sjoeg

Wasmiddel, tja ik weet het niet. Ik heb er 1 die erg lekker ruikt maar hoe het heet
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:59:35 #200
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_62928585
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:49 schreef Sugar het volgende:
Wie oh wie weet er een wasmiddel dat écht lekker ruikt? Dat je niet alleen maar denkt: de was is nat en stinkt niet, dus is het goed, maar echt dat bloemetjesfrisse gevoel dat heel het huis geurt als de was is opgehangen? En dat als je schone kleren aandoet, dat je dan wasmiddel ruikt?

Ik heb al zoveel geprobeerd en ook pleur ik er nu maar weer wasverzachter bij (die op zichzelf wel lekker ruikt), maar de natte, schone was vind ik nergens naar ruiken en schone kleren dus ook niet.
En sorry voor deze enorm vertrutte comeback in dit topic.
Ik word blij van de combi Ariel (gewoon de groene) en Silan wasverzachter (op dit moment sinaasbloesem en Marseillezeep).
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik alle 'kookwas' (60 graden of meer) sowieso nat vinden stinken. Droog ruikt het dan weer wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')