bijna wel, maar dan ga ik op mn bek als er echt iets is, de week er na of zoquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:01 schreef huuphuup het volgende:
Zo, Moussy, wat een drol, je baas![]()
als hij nou zn kont eraf aan het werken was in Duitsland was het misschien een ander verhaal (ook niet echt, maar goed), maar als hij op een camping zit en jij werkt keihard dan slaat die opmerking helemáál nergens op... Je zou er bijna baldadig van worden en het hem een keertje dan maar willen laten 'voelen' ofzo
Ja, daar kwam ik ook achter toen ik met mijn spijkerjasje en blote voeten op de fiets zat!quote:
Wist ik het maar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:29 schreef k_i_m het volgende:
Waar haal je in godsnaam 14 muggen vandaan met dit weer?.
Ik niet, ben een kwartier te laat op mijn werk omdat al die malloten (in de auto) elke keer op hun rem gaan staan voor niksquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Norah Jones![]()
Ik vind het lekker buiten, hou wel van zo`n mistig sfeertje
Ik word blij van de combi Ariel (gewoon de groene) en Silan wasverzachter (op dit moment sinaasbloesem en Marseillezeep).quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:49 schreef Sugar het volgende:
Wie oh wie weet er een wasmiddel dat écht lekker ruikt? Dat je niet alleen maar denkt: de was is nat en stinkt niet, dus is het goed, maar echt dat bloemetjesfrisse gevoel dat heel het huis geurt als de was is opgehangen? En dat als je schone kleren aandoet, dat je dan wasmiddel ruikt?
Ik heb al zoveel geprobeerd en ook pleur ik er nu maar weer wasverzachter bij (die op zichzelf wel lekker ruikt), maar de natte, schone was vind ik nergens naar ruiken en schone kleren dus ook niet.![]()
En sorry voor deze enorm vertrutte comeback in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |