Hoe kan het nou drie weken duren om een offerte te maken?!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een tijdje met Ariel gewassen maar die vond ik juist te sterk (en niet lekker ruiken).
Kan je verder niet helpen. Ik weet niet wat jij lekker vindt.
PV, geen idee hoe lang nog. Ik vroeg toen aan die kerel 'hoe lang denk je...' met als doel te gaan vragen wanneer ze het in zouden kunnen plannen mochten we met de offerte akkoord gaan. En toen zei hij '3 weken'. Dat is nu 2 weken geleden, dus ik gok dat hij zei dat de offerte 3 weken zou duren.![]()
[ik ben echt een non-expert merk ik..] Maakt het wat uit dan? Blijft je was dan mooi donker?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:20 schreef moussy het volgende:
Voor alle donkerblauwe en zwarte was gebruik ik zwart wasmiddel.
jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
[ik ben echt een non-expert merk ik..] Maakt het wat uit dan? Blijft je was dan mooi donker?
ik vind het altijd zurig ruiken als er fleece bij heeft gezeten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:27 schreef E.T. het volgende:
Geen idee PV, maar ik merk met was waar 'sneldrogend' spul bij zit, dat er dan een apart luchtje aanhangt dat k niet lekker vind
idd, beetje zurig.. sommige stof van polo-shirts zorgen er ook voorquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:29 schreef moussy het volgende:
[..]
ik vind het altijd zurig ruiken als er fleece bij heeft gezeten.
ja blergh, vooral 100% synthetische spullen zijn gewoon niet lekker fris ruikend te krijgenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
idd, beetje zurig.. sommige stof van polo-shirts zorgen er ook voor(en ook mijn ren-kleren, is van dat Coolmax dunne spul)
Omo color, en als wasverzachter heb ik Robijn Creme met amandelolie. Echt lekker. Heel!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:49 schreef Sugar het volgende:
Wie oh wie weet er een wasmiddel dat écht lekker ruikt? Dat je niet alleen maar denkt: de was is nat en stinkt niet, dus is het goed, maar echt dat bloemetjesfrisse gevoel dat heel het huis geurt als de was is opgehangen? En dat als je schone kleren aandoet, dat je dan wasmiddel ruikt?
Ik heb al zoveel geprobeerd en ook pleur ik er nu maar weer wasverzachter bij (die op zichzelf wel lekker ruikt), maar de natte, schone was vind ik nergens naar ruiken en schone kleren dus ook niet.![]()
En sorry voor deze enorm vertrutte comeback in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |