abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:10:02 #201
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62928814
Oh, dank voor jullie tips. Ik ga Ariel en oranje Persil maar 'ns proberen misschien?
Maar ik wil die van Snoopy ook weten!

Succes met je cv en inschrijving, Snoopy. Spannend wel, dat echt starten enzo!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:10:05 #202
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_62928820
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een tijdje met Ariel gewassen maar die vond ik juist te sterk (en niet lekker ruiken).
Kan je verder niet helpen. Ik weet niet wat jij lekker vindt.

PV, geen idee hoe lang nog. Ik vroeg toen aan die kerel 'hoe lang denk je...' met als doel te gaan vragen wanneer ze het in zouden kunnen plannen mochten we met de offerte akkoord gaan. En toen zei hij '3 weken'. Dat is nu 2 weken geleden, dus ik gok dat hij zei dat de offerte 3 weken zou duren.
Hoe kan het nou drie weken duren om een offerte te maken?!

Ik heb van de plus 'zomerfris'. Die vind ik erg lekker. Mja... zometeen is het winter
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Moderator dinsdag 4 november 2008 @ 10:11:22 #203
5428 crew  miss_sly
pi_62928849
Ik gebruik nooit wasverzachter, ook al vind ik dat wel lekker ruiken. Vind dat de was dan niet zo prettig meer aanvoelt. Ik gebruik altijd Robijn, zowel wit, zwart als kleur, en die vind ik juist wel nog lekker ruiken als het net uit de wasmachine in de droger gaat, maar als het droog is ruik je er zo weinig van. Ik wil eigenlijk een wasmiddel waarvan mijn spullen lekker ruikend de kast in gaan; iemand daarvoor een tip?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:13:36 #204
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62928893
was gaat stinken als er fleece oid bijzit Verder ben ik momenteel fan van Omo klein&krachtig en Robijn in dezelfde kleine flessen

Tip voor de Sint-shoppers.. bij kruidvat een 100-delige houten treinbaan voor 25 euro Past ook op andere houten rails enzo. Was een flinke zware doos (hij gaat hier voor Tijn z'n verjaardag)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:13:40 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62928894
PV, hij moest bij de gemeente natrekken hoe het riool precies de poort in loopt ofzo. Maar dat lijkt me ook geen 3 weken duren. Ik ga dus ook maar eens bellen deze week.

miss_sly, ik heb op een gegeven moment gewoon een geurzakje in mijn linnenkast gehangen.
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 10:17:02 #206
7074 moussy
kuttekop
pi_62928974
Dash 2 in 1 vind ik erg lekker ruiken.. alleen ben ik er mega allergisch voor Ik ga ook maar eens Ariël proberen, ook al schijn ik daar ook al eens uitslag van gehad te hebben, maar das al 100 jaar geleden Ik heb de wasverzachter van de Lidl.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Moderator dinsdag 4 november 2008 @ 10:17:35 #207
5428 crew  miss_sly
pi_62928987
Ja, die geurzakjes is ook nog een optie natuurlijk. Misschien dat ik dat nog eens ga doen, inderdaad. Het is alleen zo lekker, van die heerlijk geurende was
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:19:28 #208
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_62929054
You go girl! Op je strepen gaan staan.

ET, tis dat je het nu zegt. Ik merk idd wel eens dat de was onfris ruikt met wat fleecetruien ertussen. Hoe kan dat dan?

Ik vind dus deze zomerfris van de plus lekker. Ariël kan ook nog wel. Ik ga nu iets van de c1000 uitproberen, qua poeder. Ik gebruik voor donkere was geen poeder omdat het soms op de kleding blijft zitten, dat geeft witte vlekken en dat moet ik er dan alsnog afkloppen.
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 10:20:36 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_62929085
Voor alle donkerblauwe en zwarte was gebruik ik zwart wasmiddel.

Ik heb nu poeder van de lidl, ik vind er niks aan, véél schuim en mijn wasmachine denkt zelf na bij veel schuim en gaat als een idioot extra spoelen, ook al doe ik er maar weinig poeder in en het ruikt niet lekker fris. Ik had het gekocht omdat mijn moeder het zo goed vond.. moet zij weten, maar ik draai alleen de hondendekens er nog maar in. zoals nu.. 2x stront kunnen ruimen
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:21:57 #210
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_62929126
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:20 schreef moussy het volgende:
Voor alle donkerblauwe en zwarte was gebruik ik zwart wasmiddel.
[ik ben echt een non-expert merk ik..] Maakt het wat uit dan? Blijft je was dan mooi donker?
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 10:23:53 #211
7074 moussy
kuttekop
pi_62929184
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

[ik ben echt een non-expert merk ik..] Maakt het wat uit dan? Blijft je was dan mooi donker?
ja Alleen moet je het daarna niet in de volle zon ophangen Ik merk toch wel dat volledige katoenen zwarte kleding mooier zwart blijft.. en ik draag eigenlijk alleen maar zwart, dus er is heul veul zwarte was hier.
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:27:42 #212
3011 E.T.
pi_62929264
Geen idee PV, maar ik merk met was waar 'sneldrogend' spul bij zit, dat er dan een apart luchtje aanhangt dat k niet lekker vind
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator dinsdag 4 november 2008 @ 10:29:13 #213
5428 crew  miss_sly
pi_62929296
Ik gebruik ook altijd wasmiddel voor zwarte/donkere was, en voor de witte was gebruik ik wit wasmiddel en doe nog wat vanish erbij of reckitt blauw om het wit echt mooi wit te krijgen. Alleen de overige dingen doe ik met wasmiddel voor bonte was, maar dan sorteer ik ook wel een beetje op kleur. Ik heb wel het idee dat het daardoor allemaal net wat langer mooi vankleur blijft.
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 10:29:37 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_62929300
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:27 schreef E.T. het volgende:
Geen idee PV, maar ik merk met was waar 'sneldrogend' spul bij zit, dat er dan een apart luchtje aanhangt dat k niet lekker vind
ik vind het altijd zurig ruiken als er fleece bij heeft gezeten.
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:32:06 #215
3011 E.T.
pi_62929364
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:29 schreef moussy het volgende:

[..]

ik vind het altijd zurig ruiken als er fleece bij heeft gezeten.
idd, beetje zurig.. sommige stof van polo-shirts zorgen er ook voor (en ook mijn ren-kleren, is van dat Coolmax dunne spul)
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 10:36:59 #216
7074 moussy
kuttekop
pi_62929458
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:32 schreef E.T. het volgende:

[..]

idd, beetje zurig.. sommige stof van polo-shirts zorgen er ook voor (en ook mijn ren-kleren, is van dat Coolmax dunne spul)
ja blergh, vooral 100% synthetische spullen zijn gewoon niet lekker fris ruikend te krijgen half katoen half synthetische shirts, blijven mooi, maar ook zuur
pi_62929557
Ik heb ongeveer 2 a 3 zwarte wassen in de week en was de ene keer met vloeibaar en de andere keer met poeder. Als je niet te veel poeder gebruikt, krijg je niet echt witte vlekken erop. En bij mij blijft alles pikzwart.

Ik ben sowieso niet zo merkvast qua wasmiddel en vind de meeste dingen wel lekker ruiken eigenlijk. Sinds een jaar ofzo gebruik ik geen wasverzachter meer, maar alleen nog maar wasmiddel. En ik was niet heter dan 40 graden.

Hé heerlijk, om zo mijn huisvrouwengehalte even ten toon te spreiden.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:48:05 #218
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62929725
Misschien ligt het aan mijn wasmachine?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Moderator dinsdag 4 november 2008 @ 10:49:16 #219
5428 crew  miss_sly
pi_62929751
Ik was ook zelden warmer dan 40 graden. Zo nu en dan doe ik de witte was met alleen de handdoeken op 60 graden. Bovenkleding was ik eigenlijk altijd op 30 graden, want dat is bij ons nooit echt vies.

Heerlijk, huisvrouwengeneuzel Ik ben sinds we verhuisd zijn wel een betere huisvrouw dan ik ooit geweest ben. Het is gewoon ineens heel leuk om alles mooi, opgeruimd en schoon te houden
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:49:20 #220
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62929752
Oh, en nu even blij doen: we hebben een nieuwe bank en over 2 maanden nóg een! Jippie. Het is zo'n mooi ding!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 november 2008 @ 10:49:24 #221
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62929755
Wij gebruiken hier Una van de Aldi, zowel wasmiddel als wasverzachter. Dit omdat qltel niet tegen andere wasmiddelen kan. Maar ik ben er heel tevreden over, was is schoon en ruikt lekker
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:50:11 #222
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62929770
Keer leeg laten draaien met een boel soda op 95 graden

Wauw ben ff actief geweest de vaatwasser is leeg
pi_62929812
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:49 schreef Sugar het volgende:
Wie oh wie weet er een wasmiddel dat écht lekker ruikt? Dat je niet alleen maar denkt: de was is nat en stinkt niet, dus is het goed, maar echt dat bloemetjesfrisse gevoel dat heel het huis geurt als de was is opgehangen? En dat als je schone kleren aandoet, dat je dan wasmiddel ruikt?

Ik heb al zoveel geprobeerd en ook pleur ik er nu maar weer wasverzachter bij (die op zichzelf wel lekker ruikt), maar de natte, schone was vind ik nergens naar ruiken en schone kleren dus ook niet.
En sorry voor deze enorm vertrutte comeback in dit topic.
Omo color, en als wasverzachter heb ik Robijn Creme met amandelolie. Echt lekker. Heel!
Saartje
pi_62929872
Huishoudelijk doen huh? Ik heb al 48 cupcakes gebakken vanmorgen. Gaat je huis zo lekker van ruiken
Saartje
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:54:36 #225
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62929892
Foto Sugar!!! Wij hebben ook nieuwe. Na 5 jaar ofzo... Ben er elke dag heel erg blij mee! Ben benieuwd!

En wasmiddel? Ik heb altijd het kleurwasmiddal van de AH. Vind het zelf lekker ruiken. En 's avonds hang ik vaak de was te drogen op de verwarming even en dan rui je het. Lekker,
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')