Ik ga er woensdag langs om dat door te sprekenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:30 schreef huuphuup het volgende:gefeli Troel!!!
![]()
![]()
wanneer kun je beginnen?
Nee, denk dat ze dan sealife hadden ingeschakeld om me af te voerenquote:Op woensdag 5 november 2008 18:38 schreef RockabeIIa het volgende:
In je bikini door de hoofdstraat gelopen ofzo?
Wat bij mij echt helpt is Niveau handcreme. Deze variant moet je hebben:quote:Op woensdag 5 november 2008 20:16 schreef snoopy het volgende:
Wat kan ik doen tegen kloven in mijn vingers? Ze zitten op de bovenkant van mijn vingers op de plekken waar ze buigen. Sommige echt tot bloedens aan toe en het doet zooooo'n pijn![]()
Als ik er iets van creme op smeer ga ik helemaal door de grond. Heb er nu maar pleisters op geplakt, van Sesamstraat, er was niks anders in huis
Zelfs dat brandt enormquote:Op woensdag 5 november 2008 20:25 schreef cattie het volgende:
Of Bepanthen. Helpt in ieder geval bij tepelkloven!
van het weer jaquote:Op woensdag 5 november 2008 20:59 schreef Moonah het volgende:
Hoe kom je dan toch aan zulke enorme kloven Snoop? Van het weer? Handig ook, als je gaat desktoppublishen.
E.T postte gisteren nog iets over een 100delige set bij het kruidvat van 25 euro. Paste overal op.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:59 schreef Moonah het volgende:
Hoe kom je dan toch aan zulke enorme kloven Snoop? Van het weer? Handig ook, als je gaat desktoppublishen.
Troel, wat leuk voor je! Goed gedaan!
En M@x ook goed gedaan!
Ik ben op treinenjacht. Mijn menneke heeft van mijn moeder een Ikeatrein gekregen waar hij helemaal weg van is. Dus voor Sinterklaas wil ik heeeeeel veeeeeel huisjes, en bruggen, en bochten, en beestjes, en bomen, en spoorwegovergangen, en en en en.... Echt superleuk!
Overigens was het erg confronterend dat papa veel leukere en ingenieuzere treinbanen in elkaar fabriceert dan mama.![]()
yepquote:Op woensdag 5 november 2008 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
E.T postte gisteren nog iets over een 100delige set bij het kruidvat van 25 euro. Paste overal op.
Je bent een schat! Ik PM je even.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:46 schreef RockabeIIa het volgende:
cattie, waarom laat je je kaart niet door iemand speciaal voor de gelegenheid ontwerpen?
ik ben echt sloom!
Maarreh, ik wil wel meedenken/schetsen
Dat had ik ook deels zelf in de hand, maar het is wel heel fijn jaquote:Op woensdag 5 november 2008 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Troel wat goed! GefeliciteerdZal ook wel een beetje een opluchting zijn dat je niet zomaar inene "werkloos" bent.
ja, dutchie, net zoals Bix dat om de zoveel tijd doetquote:Op woensdag 5 november 2008 21:16 schreef bixister het volgende:
dutchie, misschien een teken dat je eens op zoek moet naar een nieuw icoontje.![]()
tijd om afscheid te nemen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:18 schreef lily het volgende:
[..]
ja, dutchie, net zoals Bix dat om de zoveel tijd doet
Thomas van Duplo is echt gaaf trouwens. Maakt me niet om welke treintjes dit ging maar dit moest ik effe kwijt!quote:Op woensdag 5 november 2008 21:16 schreef cattie het volgende:
Treintjes zijn ook zoooo leuk!
'k Zou eerst even bellen, wij gingen voor het keukentje, maar dat was dubbel en dwars uitverkocht.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:29 schreef Moonah het volgende:
Tnx voor de tips dames.
Ik ga morgen even bij Karwei, want daar hebben ze ook een set voor 25 euro.
bwah, marktplaats is leuk (heb er veel ge- en verkocht) maar ook vaak erg irritantquote:Op woensdag 5 november 2008 21:30 schreef Moonah het volgende:
Tsssk. Ben ik net op marktplaats overboden met 1 euro. Dat vind ik zóóóóó kinderachtig en flauw.
Ja, dat komt helemaal super uit, ze zochten juist iemand voor deze dagenquote:Op woensdag 5 november 2008 21:27 schreef bixister het volgende:
troel, gefeliciteerd met je nieuwe baan! lekker snel geregeld zeg!kun je op dezelfde dagen blijven werken als je nu doet (ivm kdv)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |