carnavalswinkel? k weet dat dr karnavalswiertz in heerlen ze heeftquote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef bixister het volgende:
heeft iemand van jullie een idee waar ik aan een sinterklaaspak voor kinderen kan komen, mét baard? of alleen de baard, zou ook al heel wat zijn. piet en anna willen steeds allebei dolgraag sinterklaas zijn, maar we hebben maar 1 pak en geen baard. een staf erbij zou ook zeer welkom zijn.
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef bixister het volgende:
heeft iemand van jullie een idee waar ik aan een sinterklaaspak voor kinderen kan komen, mét baard? of alleen de baard, zou ook al heel wat zijn. piet en anna willen steeds allebei dolgraag sinterklaas zijn, maar we hebben maar 1 pak en geen baard. een staf erbij zou ook zeer welkom zijn.
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:28 schreef Rottdog het volgende:
De kinderwekker van de trekpleister leek mij wel watMy little pony van de kruidvat leuke schoenkadootjes.
Nu alleen nog hopen dat de trekpleister ze nog heeft.
Zoë vindt deze zo geweldig
[ afbeelding ]
Gelukkig maar dat mama het bepaalt, kreng kost bij de 200 euro
Ik moet toch wat vragen bixquote:Op woensdag 5 november 2008 11:56 schreef bixister het volgende:
Troel, nu al een eigen tafel & stoeltje voor Ruben, da's best snel!
stiekemerd, 't mag simpel zijn maar wel graag met baard (en staf). ik zal es kijken bij de ethos. en bij de makro kom ik eigenlijk nooit ticootje.
nathan, wat goed!
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:02 schreef Ynske het volgende:
k zat net te kijken maar de prijzen van die pakken zijn ook niet goedkoop
das wel gaaf Moussy een Dickensjurk
doen jullie mee aan de kerstverhalen van dickens?
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat doe je me aan
[ afbeelding ]
Ik kan Ruben toch niet als giraffe laten lopen terwijl ik een gruwelijke hekel heb aan carnaval
Ik zag wel baarden liggen in verpakking, staf niet....quote:Op woensdag 5 november 2008 11:56 schreef bixister het volgende:
Troel, nu al een eigen tafel & stoeltje voor Ruben, da's best snel!
stiekemerd, 't mag simpel zijn maar wel graag met baard (en staf). ik zal es kijken bij de ethos. en bij de makro kom ik eigenlijk nooit ticootje.
nathan, wat goed!
dat weet ik dus nog nietquote:Op woensdag 5 november 2008 14:28 schreef Ynske het volgende:
hoe is t eigenlijk met jullie gasmetertoestanden ET?
als je aan t einde van t onderstuk van waar t toetsenbord drukt komt t dan terug?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:33 schreef Vicky het volgende:
bij ons hadden ze vorig jaar de meterstanden geschat.. veul lager dan wat we gebruikten. Volgens Eneco kregen we 1200 euro terug en ging ons maandtermijn naar 46 euro...
Ze beweerden bij hoog en bij laag dat ik zelf de meterstanden doorgegeven had. Nu ben ik daar heel punctueel in, stuur ik de meterstanden altijd via internet in en maak een uitdraai van wat ik instuur...
Uiteindelijk moesten we 48 euro bij betalen.Ik word gek van die laptop. Het beeldscherm valt elke keer weg...
ik heb het vooral als ik het beeldscherm beweeg..quote:Op woensdag 5 november 2008 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je aan t einde van t onderstuk van waar t toetsenbord drukt komt t dan terug?
dan kan t zijn dat je Backlight stuk is... hier ook eens gehad
Ik ga er woensdag langs om dat door te sprekenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:30 schreef huuphuup het volgende:gefeli Troel!!!
![]()
![]()
wanneer kun je beginnen?
Nee, denk dat ze dan sealife hadden ingeschakeld om me af te voerenquote:Op woensdag 5 november 2008 18:38 schreef RockabeIIa het volgende:
In je bikini door de hoofdstraat gelopen ofzo?
Wat bij mij echt helpt is Niveau handcreme. Deze variant moet je hebben:quote:Op woensdag 5 november 2008 20:16 schreef snoopy het volgende:
Wat kan ik doen tegen kloven in mijn vingers? Ze zitten op de bovenkant van mijn vingers op de plekken waar ze buigen. Sommige echt tot bloedens aan toe en het doet zooooo'n pijn![]()
Als ik er iets van creme op smeer ga ik helemaal door de grond. Heb er nu maar pleisters op geplakt, van Sesamstraat, er was niks anders in huis
Zelfs dat brandt enormquote:Op woensdag 5 november 2008 20:25 schreef cattie het volgende:
Of Bepanthen. Helpt in ieder geval bij tepelkloven!
van het weer jaquote:Op woensdag 5 november 2008 20:59 schreef Moonah het volgende:
Hoe kom je dan toch aan zulke enorme kloven Snoop? Van het weer? Handig ook, als je gaat desktoppublishen.
E.T postte gisteren nog iets over een 100delige set bij het kruidvat van 25 euro. Paste overal op.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:59 schreef Moonah het volgende:
Hoe kom je dan toch aan zulke enorme kloven Snoop? Van het weer? Handig ook, als je gaat desktoppublishen.
Troel, wat leuk voor je! Goed gedaan!
En M@x ook goed gedaan!
Ik ben op treinenjacht. Mijn menneke heeft van mijn moeder een Ikeatrein gekregen waar hij helemaal weg van is. Dus voor Sinterklaas wil ik heeeeeel veeeeeel huisjes, en bruggen, en bochten, en beestjes, en bomen, en spoorwegovergangen, en en en en.... Echt superleuk!
Overigens was het erg confronterend dat papa veel leukere en ingenieuzere treinbanen in elkaar fabriceert dan mama.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |