Het keukentje van karwei is gaafquote:Op woensdag 5 november 2008 21:29 schreef Moonah het volgende:
Tnx voor de tips dames.
Ik ga morgen even bij Karwei, want daar hebben ze ook een set voor 25 euro.
Klopt.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat komt helemaal super uit, ze zochten juist iemand voor deze dagen
Overigens, ik kwam in de Kekmama denk ik die ik kreeg op de jongegezinnenbeurs een artikel van volgens mij Icaa tegen(Moeder van Jorden en David?)
Erg is dat! Ik heb dat de laatste keer ook gehad! Ik kan Simon niet zomaar 'kwijt' op een doordeweekse dag, dus ik heb geen keus. Maar man, je ligt er al ongemakkelijk te wezen en dan helemaal!quote:Op woensdag 5 november 2008 21:43 schreef Moonah het volgende:
Ja PM, ik bel ook eerst even hoor.Dat keukentje was ook leuk ja! Jammer dat je naast de pot pieste. Dat moet je Simon tzt maar beter leren!
Speaking about mondhygienist... Ik moest vanochtend voor controle naar de tandarts en ik dacht: "Laat ik Thies eens meenemen, heeft hij het vast een keer gezien."
Alles leuk en aardig tot ik in de stoel ging zitten. Nog niets gebeurd he, mijn mond nog gewoon dicht, maar hij begint me toch een partij te brullen...Echt paniek! En niets hielp....
Uiteindelijk heeft een mevrouw uit de wachtkamer hem heel lief proberen te troosten terwijl ik in de steol lag...
Was best zielig eigenlijk. De tandarts heeft maar geen poging meer ondernomen om bij Thies te kijken...
Ligt aan het produkt. Soms 5 euro, soms 10 euro. Soms wel meer.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:47 schreef bixister het volgende:
maar wat zijn dan de regels voor 'stapjes' waarmee je hoger mag bieden? ik heb echt geen idee!
Nouja, cijfers invoeren, publicaties nakijken en verzenden, notuleren, congressen organiseren (er komt een grote conventie aan begreep ik alquote:Op woensdag 5 november 2008 21:31 schreef PM-girl het volgende:
Troel, super!gefeliciteerd! Maar wat ga je nu precies doen?
Nou, verwijderen doe ik zeker niet hoor. Ik hoop dan dat die ander daar ook weer een euro overheen gooit en heel langzaam wordt het dan toch een leuk bedrag. Waarom zou het nou onsportief zijn, dat is bieden toch en dat kan je verwachten. Het voordeel bij marktplaats is dat het niet op een bepaalde tijd afloopt zoals bij ebay. Kijk dan is het echt irritant als je met 0,10 cent overboden bent. Maar bij mp heb je nog alle tijd om te reageren.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:45 schreef Moonah het volgende:
Echt Bix?Ik vind dat echt not-done. Als iemand bij mij een euro meer biedt verwijder ik het bod altijd, vind dat zo stom.
Ik hou ook niet zo van rechtstreeks mailen, vind ik ook lullig.
Ja, dat is vaak wel de standaard. Maar onze tandarts legde uit dat dat vaak nog niet werkt, dat ze vanaf twee mee mogen liggen, vanaf 2,5 de mond open mogen doen en dan ruim daarna echt gaan kijken. Dit uiteraard als er geen bijzonderheden zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:49 schreef Moonah het volgende:
PM, pas bij 3,5 jaar? Onze tandarts zei dat ze normaliter bij 2 jaar ongeveer begint.
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:18 schreef lily het volgende:
[..]
ja, dutchie, net zoals Bix dat om de zoveel tijd doet
Dits gezichtjes kijkts tochs minstens nets zo akeligs als Smeagols.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:53 schreef dutchie het volgende:
[..]
Maar ik baal wel hoor. Waarom moet ik nou zo nodig multitasken? Dat KAN ik helemaal niet, dat gaat altijd mis. Et voila..
Precies, dat dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het zo irri als ik iets nieuws wil kopen op MP, bijv. een kinderjas ofzo en ik doe een reëel bod van 35 euro dat iemand dan 35,50 gaat bieden. Dat trek ik zo slecht!
nou ja, het ligt natuurlijk ook aan 't produkt / de hoogte van de vraagprijs neem ik aan. bij kleding gaat 't vaak om kleine bedragen, daar gooi ik niet zomaar 5 euro bovenop. en bovendien, het is inderdaad vaak een kwestie van euro op euro, zoals sjak zegt.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:49 schreef Moonah het volgende:
Ligt aan het produkt. Soms 5 euro, soms 10 euro. Soms wel meer.
Maar níet één euro.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |