Nog geen enkele volgens mij...quote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Slappy het volgende:
TPV
Welke games kan je nou in game screens maken
Da's het stomme, net als met ingame-muziek en trophies, de mogelijkheden zijn er, maar bijna geen spellen gebruikt ze. Ben bang dat de integratie met Home zo ook compleet gaat mislukken. Sowieso gaat Home mislukken, maar dat terzijdequote:Op maandag 3 november 2008 21:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nog geen enkele volgens mij...
Die functie moet nog ingepatched worden in de games.
Terugpostvinder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Wel kut dat je daar dan weer 10 euro voor neer moet leggenquote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef Kingside het volgende:
Leuk voor de trophyhoeren. http://www.ps3fanboy.com/(...)hock-dlc-discovered/
quote:Op maandag 3 november 2008 23:05 schreef Qunix het volgende:
LBP vandaag en morgen 10 euro bij Dixons
Lal die trophies zijn al net zo lang bekend als de reguliere BS trophies. Verder kwam ik er idd net ook per ongeluk achter dat ze te zien zijn als je trophies vergelijkt. Ik ga iig BS voor 100% halen (moet alleen de diaries nog) en dan vind ik het basta, die mini-game portal style DLC mag mij gestolen wordenquote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef Kingside het volgende:
Leuk voor de trophyhoeren. http://www.ps3fanboy.com/(...)hock-dlc-discovered/
Yesssssssssssssssssquote:
Wat is da nou, ik dacht toch echt dat jij een rasechte trophyhoertje was.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lal die trophies zijn al net zo lang bekend als de reguliere BS trophies. Verder kwam ik er idd net ook per ongeluk achter dat ze te zien zijn als je trophies vergelijkt. Ik ga iig BS voor 100% halen (moet alleen de diaries nog) en dan vind ik het basta, die mini-game portal style DLC mag mij gestolen worden
True -_-quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:14 schreef Kingside het volgende:
[..]
Wat is da nou, ik dacht toch echt dat jij een rasechte trophyhoertje was.
the hut heeft hem bij mij gisteren geshipped dus wie weetquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
Deze week hopelijk Valkyria Chronicles in de brievenbus!
Er is een verschil tussen horror en downright scarymaze imoquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:46 schreef Cyberia18 het volgende:
F.E.A.R. 2: Project Origin: Alma Returns Trailer HD
quote:Op maandag 3 november 2008 23:05 schreef Qunix het volgende:
LBP vandaag en morgen 10 euro bij Dixons
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen horror en downright scarymaze imo
Bij dit spel ben ik altijd erg snel gekapt omdat het principe 'focus... focuss... wait for it... let op het kleine meisje in de hoek... let er op.... let er opp... concentreer je.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH EEN ENG GEZICHT OP JE SCHERM'
De trailer beaamt dat ze bij deel 2 niet verder zijn gekomen
MotorStorm Pacific Rift is voorlopig de enige waarvan ik het weet. Screens in de aanstaande review zijn allemaal met de PhotoMode gemaakt.quote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Slappy het volgende:
TPV
Wipeout heeft ook een photo modequote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Slappy het volgende:
TPV
Erg mooiquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Main theme Mirror's Edge:
http://www.imeem.com/peop(...)skovsky_still_alive/
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 23:12 schreef Beach het volgende:
Kutgamehubs heeft nog steeds LBP niet verzonden.
quote:We regret to inform our customers who have bought Little Big Planet (PS3) which our supplier had shipped us the wrong version. The version we are getting is Japanese version instead of English version. We will arrange a full refund for Little Big Planet to those who have bought this game.
Once again, we are sorry for the inconvenience caused.
Absoluut, echt nog noit problemen met VGP.ca gehadquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Ze zijn daar wel lekker bezig he de laatste weken
VGP ftw
Oe nice. Zit nog op college maar ik verwacht 'm vanmiddag ook in de bus.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:26 schreef Kremers het volgende:
[..]
Absoluut, echt nog noit problemen met VGP.ca gehad
In ander nieuws: De postbode heeft zojuist mijn LBP exemplaar in de brevenbus gedropt![]()
![]()
Huh, heb je 190 euro betaald voor LBP? En krijg je 39 terug omdat hij japans is? Licht eens toe...quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:16 schreef Beach het volgende:
Beste Beach,
Gamehubs.com (litsantomato@gmail.com) heeft u zojuist een gedeeltelijke terugbetaling gestuurd. Zie de onderstaande Details terugbetaling voor meer informatie.
Bericht van de handelaar: Hi mate, this is the refund for order #5984 LittleBigPlanet (PS3) due to the game we are getting is full Japanese version. Sorry for the inconvenience caused.
----------------------------------------------------------------
Originele betalingsgegevens
* Verkoper: Gamehubs.com
* E-mail verkoper: litsantomato@gmail.com
* Datum oorspronkelijke transactie: 24 sep 2008
* Bedrag oorspronkelijke transactie: 190,95 EUR
* Oorspronkelijke Transactiegegevens: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Gegevens terugbetaling
* Bedrag van terugbetaling: 38,99 EUR
* Terugbetaling in verband met Transactiegegevens: xxxxxxxxxxxxxxxxx
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij had 5 games besteld van 38 euro en krijgt er nu 1tje terug gestort. Zo ingewikkeld is dat toch niet?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Huh, heb je 190 euro betaald voor LBP? En krijg je 39 terug omdat hij japans is? Licht eens toe...
Dat dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:23 schreef merino het volgende:
[..]
Hij had 5 games besteld van 38 euro en krijgt er nu 1tje terug gestort. Zo ingewikkeld is dat toch niet?
Me too. Moet hem voor zessen zien op te halen bij de Gameshop.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:36 schreef rakotto het volgende:
Vandaag ben ik ook een trotse bezitter van LittleBigPlanet! (Nou waarschijnelijk vanavond dan rond een uur of 6.90% kans hé) Het is spanuuuuuund!
Dat zou ik wel tof vindenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:09 schreef robbolo het volgende:
Wil iemand nog een resistance 2 beta key?
Als ik mijn ps3 vandaag heb, dan graag!quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:09 schreef robbolo het volgende:
Wil iemand nog een resistance 2 beta key?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Beta dus waarschijnlijk ook fullquote:
Zit ook op gametrailers, alleen die kutflash doet het niet, en moet altijd de trailers downloaden voor ik ze kan bekijkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:38 schreef Wessiej het volgende:
Spelplezier maak je zelf, als je levels maakt is het gewoon honderden uren, met spelen ook, het is gewoon hoe je het zelf maakt.
Voor de rest kijk je maar op www.gametrailers.com ofzo, beetje actie vertonen
Lees deze review en bekijk de video review en filmpjesquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:41 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Zit ook op gametrailers, alleen die kutflash doet het niet, en moet altijd de trailers downloaden voor ik ze kan bekijkenOp LBP na, alleen flash review beschikbaar.
honderden uren speelplezier klinkt wel interessant
Ik haal m toch maar niet. Misschien wanneer het goedkoper wordt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lees deze review en bekijk de video review en filmpjes
http://ps3.ign.com/articles/919/919593p1.html
Kom op je kan toch zelf wel wat bedenken
Thanksquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb m al weggegeven aan een maat
Ben druk bezig maar ik ga zeker niet voor de 100%.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef Gamer_V het volgende:
Is iemand hier al gegaan voor de 100% GTA IV? Ik heb slechts een paar missies gedaan sinds de trophy update ... zo druk met f3 en sr2. Het kotm er wel een keer van.
Bedankt!quote:Op maandag 3 november 2008 21:11 schreef Ash het volgende:
US PSN kaartjes te koop bij HD Movie Source, misschien een stukkie voordeliger dan bij sommige Ebay dealers
http://www.hdmoviesource.com/catalog/product_info.php?cPath=65_130&products_id=2382
http://www.hdmoviesource.com/catalog/product_info.php?cPath=65_130&products_id=2383
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:09 schreef rakotto het volgende:
Vanaf nu een PS3 eigenaar!I GOT EM mensen!
Mooi! Welke games heb je al?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:09 schreef rakotto het volgende:
Afrikaans Nederlands hequote:Op dinsdag 4 november 2008 20:57 schreef Beach het volgende:
WTF hoor ik opeens Godverdomme in Far Cry 2
Jij gaat hem gewoon halen en dan gaan wij epische battles uitvechtenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:13 schreef Kremers het volgende:
Niemand hier die EndWar gaat aanschaffen? Ik twijfel nog, maar de demo beviel mij redelijk. Bij dvdboxoffice.com verkopen ze de special edition incl. de officiële headset van Sony.
Shooters heb ik voorlopig wel weer genoeg van, met BioShock en Far Cry 2 die ik nu heb.
Je zal er geen spijt van krijgenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:09 schreef rakotto het volgende:
Yep, dat is mijn PSN-IDquote:
Welke games heb je te koop? En btw, ik sta 970 rood, dus zoveel kan ik niet echt betalen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Mooi! Welke games heb je al?
Oh enne interesse in twee games die ik te koop heb?
Ik heb de PS3 gehaald omdat toen ik de eerste trailer zag van LittleBigPlanet in 2006 op de E3 mezelf een doel had gesteld dat ik een PS3 zou gaan halen op de releasedag van LBP.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel deze en volgende week niet gamen though, deze week leren voor tentamens en volgende week die maken.![]()
![]()
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Ja heel graag zelfquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:51 schreef robbolo het volgende:
IOH, wou jij nog die R2 beta key, of heb je m al?
ik had hem al een keer uitgespeeldquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef Gamer_V het volgende:
Is iemand hier al gegaan voor de 100% GTA IV? Ik heb slechts een paar missies gedaan sinds de trophy update ... zo druk met f3 en sr2. Het kotm er wel een keer van.
Ik heb de demo net weer even gespeeld, denk wel dat ik hem ga halenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:34 schreef merino het volgende:
[..]
Jij gaat hem gewoon halen en dan gaan wij epische battles uitvechten
De code werkt alleen voor de Amerikaanse store neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:00 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Binnen een paar uur had ik een code
Zeker de samples gejat uit Uncharted?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Afrikaans Nederlands henee serieus, ik heb het al vaker herkend, als in "daar is hij" en "we krijgen hem wel"..
Heldquote:
Waaaaat? De meeste werken zelfs na cheats ook? Welke 4 werken er dan niet?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik had hem al een keer uitgespeeld
Dacht , ik doe even makkelijk met cheats![]()
Mooi 4 trophy's disabled, nu moet ik heul sommige kloterige missies weer opnieuw spelen.
Of zal ik hem tot 95% spelen met cheats, en dan voor de laatste weer een nieuwe savegame![]()
Bijna klaar met Saints Row![]()
quote:
Zeer waarschijnlijk ja.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat de officiele boxshot?
De cheats ------------------------------------------ de geblokkeerde achievements/trophies.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Waaaaat? De meeste werken zelfs na cheats ook? Welke 4 werken er dan niet?
btw, ik heb de highscore in Cub3d verbeterd
Ik vond het op den duur toch best wel spannendquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:12 schreef robbolo het volgende:
20 minuten heavy rain footage. Lijkt me toch wel cool
Dank jequote:Op woensdag 5 november 2008 00:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De cheats ------------------------------------------ de geblokkeerde achievements/trophies.
Health And Weapons Call GTA-555-0100 ----- Cleaned mean streets
Weapons Call GUN-555-0150 ------------------------------ Same as above
Advanced Weapons Call GUN-555-0100 ------------------Same as above
Health Call DOC-555-0100 ----- Cleaned mean streets - Finish him - 1 man army
Wanted Level Down Call COP-555-0100 -----1 man army - Walk Free
Wanted Level Up Call COP-555-0150 --------------------------------None
Climate Change Call HOT-555-0100 --------------------------------None
Spawn Cognoscenti (Mafia Car) Call CAR-555-0142 ------------None
Spawn Sanchez (Dirt Bike) Call MBK-555-0150 -------------------None
Spawn FBI Buffalo Call CAR-555-0100 ------------------------------None
Spawn Turismo Call CAR-555-0147 --------------------------------None
Spawn NRG900 Call MBK-555-0100 --------------------------------None
Spawn Comet Call CAR-555-0175 -------------------------------None
Spawn SuperGT Call CAR-555-0168 ------------------------------None
Spawn Police Chopper Call FLY-555-0100 ------- 1 man army - Walk Free
Spawn Jetmax(Boat) Call WET-555-0100 -------------------------- None
Hidden Trophies, dat zijn Trophies waarvan ze niet willen vertellen wat je er voor moet doen.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:24 schreef rakotto het volgende:
Ik heb ff alleen de intro level van LBP uitgeprobeerd en toen keek ik later op de trophylist, 4 trophies ofzo hebben geen omschrijving ofzo... Wat is dat precies?
Had ik nou ook. Ik kreeg echt het gevoel of ik een spannende film aan het bekijken was. Voorspeld veel goed dus!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik vond het op den duur toch best wel spannend
Oud nieuws dudequote:Op woensdag 5 november 2008 14:30 schreef robbolo het volgende:
Firmware 2.5.2. Niet veel nieuws, alleen wat dingen gefixed
quote:Op woensdag 5 november 2008 07:19 schreef Govinda het volgende:
Firmware 2.52 online!
Niet veel veranderd though:
* The playback quality of some PS3 format software has been improved.
* A text entry issue that occurs when using the on-screen keyboard, USB keyboard or Bluetooth keyboard with some PS3 format software has been addressed.
quote:Here you're dropped into rich, realistic environments that immediately impress. The detail level is high, and everything - from incidental objects to character models - is more alive and immersive. These new HD vistas, populated by characters that talk and move like real people, reminded me almost straight away of Half-Life 2.
Toch maar LBP gekocht voor 55 bij MM.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:12 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Ik haal m toch maar niet. Misschien wanneer het goedkoper wordt.
http://www.gametrailers.com/player/42330.htmlquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:00 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb de demo net weer even gespeeld, denk wel dat ik hem ga halenOmgerekend kost hij incl. headset ¤65. Voor de headset reken ik ¤30 voor dus dan kom ik uit op ¤35 voor het spel zelf.
Heb hem vandaag ook binnen gekregenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:05 schreef merino het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/player/42330.html
Gametrailers Review: 9
Doen dus
Hij staat inmiddels in de bestelling bij dvdboxoffice.comquote:Op woensdag 5 november 2008 16:05 schreef merino het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/player/42330.html
Gametrailers Review: 9
Doen dus
quote:Beste Killzone-fan,
Welkom op Helghan.
Je bent uitgekozen om een team van elitesoldaten te formeren. Dit zijn nieuwe rekruten die de vijandige wereld van de Helghast betreden en hun verdediging op de proef stellen, voordat de aanval in februari 2009 pas echt losbarst!
Dit vijandige, ontoegankelijke gebied is geen plek voor lafaards, dus download de online beta van Killzone®2 en neem deel aan een heftig gevecht om de overheersing. Alleen de sterksten overleven!
Als deelnemer aan de beta kun je ons vertellen wat je tot nu toe van de game vindt, door naar beta.killzone.com/kz te gaan.
Ik wil ook!!quote:
Volgens mij moest je het KZ thema downloaden. Dat was de enige manier.quote:Waar registreren voor KZ2 beta?
Ow dat had ik gedaanquote:Op woensdag 5 november 2008 18:08 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik wil ook!!
[..]
Volgens mij moest je het KZ thema downloaden. Dat was de enige manier.
Ah okay, danku! Dat wordt leuk.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hidden Trophies, dat zijn Trophies waarvan ze niet willen vertellen wat je er voor moet doen.
hoe heb jij die one man army gehaaldquote:Op woensdag 5 november 2008 00:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik vond het op den duur toch best wel spannend
[..]
Dank je1 man army heb ik al dus das niet z'on probleem
Is alleen voor de Amerikaanse store ja. Of WipeOut gaat werken weet ik niet, maar ik neem aan van wel. Je moet die PSN Card met een credit card kopen (of paypal), dus dan kun je WipeOut toch net zo goed in de EU store kopen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De code werkt alleen voor de Amerikaanse store neem ik aan?
Moet WipEout HD nog hebben dus dit biedt toch wel uitkomst. Kan ik 'm gewoon in de US store halen, toch?
Gewoon snelle auto nemen en veel bochtjes maken enzo. Vind dat echt enorm makkelijke trophy.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
hoe heb jij die one man army gehaald
ik had die 4 sterren, maar dan in een pay&spray gaan werkt niet
*checkt mail* geen killzone beta![]()
Je tegoed wordt dan gewoon omgezet in euro's?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:35 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Is alleen voor de Amerikaanse store ja. Of WipeOut gaat werken weet ik niet, maar ik neem aan van wel. Je moet die PSN Card met een credit card kopen (of paypal), dus dan kun je WipeOut toch net zo goed in de EU store kopen?
Dat is "ons" ook geluktquote:Op woensdag 5 november 2008 20:38 schreef Agiath het volgende:
En paar vrienden van mij is het trouwens gelukt om betaalde gedownloade content de delen met elkaar.
Die hadden dus allemaal de extra maps van CoD4 gratis
US kaarten werken niet in de EU store.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je tegoed wordt dan gewoon omgezet in euro's?
Niet dus. Nou ja dan haal ik WipEout wel uit de US store.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:58 schreef Beach het volgende:
[..]
US kaarten werken niet in de EU store.
Damn, ik wil ook!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Hoe zal ik Killzone 2 eens omschrijven?
ZOMG VET!
Ik neem m wel weer van jou overquote:
gamehubs bevalt me prima maar nu even nietquote:Op woensdag 5 november 2008 22:16 schreef Ballistic het volgende:
Hoi,
Ik ga morgen wrs de PS3 80gig halenWelk spel ik erbij neem dat weet ik nog niet, LPB lijkt me zo.. niet mijn type spel
Maar nog ff een vraagje: hoe bevalt gamehubs.com over het algemeen? Betrouwbaar enzo?
Tot morgen!
Waarom niet?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
gamehubs bevalt me prima maar nu even niet
douane is een beetje lastig de laaste tijd,December ga ik weer losquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
douane is een beetje lastig de laaste tijd,December ga ik weer los
Hell's yeah. Morgen maar even downloaden en spelen. Nu naar bed. Morgen veel te vroeg mijn bed uit. Half achtquote:
Als t de andere kant op ook zo werkt vind ik t snorquote:Op woensdag 5 november 2008 22:17 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik neem m wel weer van jou overAls je er klaar mee ben
E3 2006 + Ingame nu = ?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Hoe zal ik Killzone 2 eens omschrijven?
ZOMG VET!
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:50 schreef rakotto het volgende:
[..]
E3 2006 = nu ?
Zo mag je het omschrijven.
Natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 22:48 schreef robbolo het volgende:
[..]
Als t de andere kant op ook zo werkt vind ik t snor
E3 geëvenaard, verbeterd en voorbij gestreefd.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:50 schreef rakotto het volgende:
[..]
E3 2006 + Ingame nu = ?
Zo mag je het omschrijven.
Ja hier!quote:Op woensdag 5 november 2008 23:05 schreef Beach het volgende:
Ik heb een Resistance 2 beta key ontvangen die ik over heb.
Liefhebbers?
Ik heb de game nu 3x uitgespeeld: op Hard, Survivor zonder dood te gaan, en Easy (in die volgorde), dus ja, ik heb mn partijtje Bioshock erop zittenquote:Op donderdag 6 november 2008 00:50 schreef Beach het volgende:
Dus als jij je platinum trofee heb, verkoop jij iets.
Ziekelijk. Ben je nou zo tevreden dat je zomaar wat zegt, of moet ik je echt geloven en helemaal gehyped worden?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
E3 geëvenaard, verbeterd en voorbij gestreefd.
Seriously dude, als je zoveel tijd in je pokercarriere had gestopt was je nu miljonairquote:Op donderdag 6 november 2008 01:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb de game nu 3x uitgespeeld: op Hard, Survivor zonder dood te gaan, en Easy (in die volgorde), dus ja, ik heb mn partijtje Bioshock erop zitten
En ik heb ongeveer 20 uur in Burnout Paradise zitten, dus ook die heeft zn portie gehad denk ik zo.
Heb Uncharted ook 2x uitgespeeld + Platinum (Hard en Crushing), maar die staat mooi nog in de kast voor een 3e keer
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:25 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Seriously dude, als je zoveel tijd in je pokercarriere had gestopt was je nu miljonair
Ik hou me btw ook aanbevolen voor R-2 beta keys
Ik ben reviewer, dus er wordt van mij verwacht dat ik objectief ben. De E3-CG-trailer was nog tam vergeleken met sommige situaties waar ik in terecht kwam tijdens multiplayer.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ziekelijk. Ben je nou zo tevreden dat je zomaar wat zegt, of moet ik je echt geloven en helemaal gehyped worden?
Is zo.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:18 schreef SocialDisorder het volgende:
Als de Singleplayercampaign net zo intens wordt als de MP, kunnen alle developers inpakken en wegwezen.
QFT.quote:GOTY 2009 is dan gewoon Killzone 2. Punt, uit, sluiten, over. Reik die award gewoon maar in februari uit. Ik was totaal niet enthousiast over de game, doordat Killzone en Killzone Liberation redelijk tegenvielen, maar het is van "mwah, ik zie wel" naar "ZOMG WTF, HYPE +99999999999999999" gegaan in 2 uur tijd. En ik houd niet eens van shooters
Hehe herkenbaar, ik werk tegenwoordig fulltime in een vrij hectische settings merendeel van de tijd.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
Helaasch is er voor een poker-carriere een mindset nodig en een llevensstijl die voor mij niet meer te combineren is met mn studieGamen kan in iedere setting plaatsvinden natuurlijk
Doe me je PSN anders ff? Of heb ik je al toegevoegd?
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:34 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar, ik werk tegenwoordig fulltime in een vrij hectische settings merendeel van de tijd.
Ik kan weinig geduld meer opbrengen voor poker waardoor ik (tot vorige maand) nog een paar honderd dollar heb verloren op 25/50/100 NL. Merendeel wat over was maar ff uitgecashed en klein beetje overhouden voor als ik me ooit echt verveel![]()
Gamen is sowieso toffer uiteindelijkMe PSN id = BIGGIDIBC
Ik vond die KZ2 theme juist wel 1 van de mooistequote:Op donderdag 6 november 2008 11:14 schreef BIGGI het volgende:
Die Killzone theme heeft dus een paar weken voor niks aan gestaan
Ben ook erg benieuwd
HA ik heb m gelezen!quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ben reviewer, dus er wordt van mij verwacht dat ik objectief ben. De E3-CG-trailer was nog tam vergeleken met sommige situaties waar ik in terecht kwam tijdens multiplayer.
Als de Singleplayercampaign net zo intens wordt als de MP, kunnen alle developers inpakken en wegwezen. GOTY 2009 is dan gewoon Killzone 2. Punt, uit, sluiten, over. Reik die award gewoon maar in februari uit. Ik was totaal niet enthousiast over de game, doordat Killzone en Killzone Liberation redelijk tegenvielen, maar het is van "mwah, ik zie wel" naar "ZOMG WTF, HYPE +99999999999999999" gegaan in 2 uur tijd. En ik houd niet eens van shooters
edit: moest wat uit ivm NDA.
Ik heb al een tijdje de Wipeout HD theme, die is ook mooi.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:48 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik vond die KZ2 theme juist wel 1 van de mooiste
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
hoe heb jij die one man army gehaald
ik had die 4 sterren, maar dan in een pay&spray gaan werkt niet
*checkt mail* geen killzone beta![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je moet inderdaad geen pay&spray gebruiken, dat heb ik ook geprobeerdMaar ik haalde hem later alsnog
Ik heb trouwens ook de trophy voor het uitspelen binnen 30 uur
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens mij loop je iets te ver op de zaken vooruit SD![]()
We hebben nog Alan Wake, Heavy Rain, Resident Evil 5 en wellicht nog God of War III in 2009.
LBP = GOTU.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:18 schreef KoosyNL het volgende:
[..]LBP wordt GOTY 2008, 2009 en 2010
Alleen Heavy Rain zou nog evt in aanmerking kunnen komen, maar dat is afwachten, gezien Fahrenheit (eerste helft subliem, tweede helft dodelijk saai). GoW3 verwacht ik niet in 2009.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens mij loop je iets te ver op de zaken vooruit SD![]()
We hebben nog Alan Wake, Heavy Rain, Resident Evil 5 en wellicht nog God of War III in 2009.
Ben je laat mee. .-.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:34 schreef Wensley het volgende:
Zijn er nog acties waar je een ps3+LBP voor minder dan 399 euro kan krijgen?
Zo staat mijn Playstation Home theme ook voor niets te draaien, hoor ik ook niets van..quote:Op donderdag 6 november 2008 11:14 schreef BIGGI het volgende:
Die Killzone theme heeft dus een paar weken voor niks aan gestaan
Ben ook erg benieuwd
Nee die gaat dan ook via draad, maar wat is daar erg aan?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:34 schreef robbolo het volgende:
Ik stream vaak draadloos films naar me ps3. Nu wil ik dat via lan doen, dus met draad. Gaat internet dan ook automatisch over lan, of blijft t draadloos werken (wat ik dus wil)?
Omdat mijn computer niet dag en nacht aanstaat en ik ook gewoon internet op mijn ps3 wil hebben zonder mijn pc aan te moeten hebben. En om nou de hele tijd de kabel eruit te halen zit ik ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee die gaat dan ook via draad, maar wat is daar erg aan?
Splitter FTWquote:Op donderdag 6 november 2008 17:40 schreef robbolo het volgende:
[..]
Omdat mijn computer niet dag en nacht aanstaat en ik ook gewoon internet op mijn ps3 wil hebben zonder mijn pc aan te moeten hebben. En om nou de hele tijd de kabel eruit te halen zit ik ook niet op te wachten.
WAT? Ik bedoel zon blokje wat van 1 kabel 2 kabels maakt, waardoor je zowel je PC als PS3 tegelijk aan kan hebben. Ken je die dingen niet? Handigg joh..quote:Op donderdag 6 november 2008 17:43 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dan moet ik de splitter elke keer uitzetten...?
Ik heb ook draadloos internet op me pc....quote:Op donderdag 6 november 2008 17:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WAT? Ik bedoel zon blokje wat van 1 kabel 2 kabels maakt, waardoor je zowel je PC als PS3 tegelijk aan kan hebben. Ken je die dingen niet? Handigg joh..
-Alleen de kwaliteit word er niet beter op als je ze tegelijk gebruikt, maar boeiend.
Wat is het probleem dan, doe de kabel in je PS3, en hou de PC draadloos...quote:Op donderdag 6 november 2008 17:48 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik heb ook draadloos internet op me pc....
Ik snap echt HE-LE-MAAL niks meer van je, 1 post eerder zeg je nog dat je draadloos internet op je PC hebt.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:52 schreef robbolo het volgende:
Waarom denk je dat mijn pc draadloos is? Ik heb geen draad op mijn kamer.
God zeg dat dan meteen, dacht dat je je PS3 met een kabel wilde aansluiten (op de router) zodat het streamen sneller zou gaan... Nee als je een netwerkje legt tussen je PS3 en computer via een kabel gaat het internet niet ook via die kabel, en ookal zou dat gaan, blijft je PC ook gewoon internet hebben. Maar je kan dus rustig een kabel tussen je PC en PS3 leggen voor het streamen, als dat kan dan, want hier heb ik 0,0 ervaring mee. Internet heeft hier niks mee te maken, alleen data overdracht.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:01 schreef robbolo het volgende:
Ik heb draadloos internet op mijn pc. Draadloos internet op mijn ps3. Wil alleen een kabel van me pc naar me ps3 hebben om beter te kunnen streamen. Ik wil dus niet dat door die kabel ook het internet op mijn ps3 niet meer draadloos is, alleen maar het streamen van films.
Heb dus geen kabels voor internet op mijn kamer, en mijn pc en ps3 staan daar allebei.
Nu wel duidelijk
wireless router op je modem laten inloggen, PC en PS3 via kabel aan de router, klaar.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:01 schreef robbolo het volgende:
Ik heb draadloos internet op mijn pc. Draadloos internet op mijn ps3. Wil alleen een kabel van me pc naar me ps3 hebben om beter te kunnen streamen. Ik wil dus niet dat door die kabel ook het internet op mijn ps3 niet meer draadloos is, alleen maar het streamen van films.
Heb dus geen kabels voor internet op mijn kamer, en mijn pc en ps3 staan daar allebei.
Nu wel duidelijk
Was ook niet bang dat ik dan geen internet meer had op mijn pc. Vroeg me af of ie dan het internet via de kabel van mijn pc zou gebruiken, in plaats van het draadloze, wat ik dus wil.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
God zeg dat dan meteen, dacht dat je je PS3 met een kabel wilde aansluiten (op de router) zodat het streamen sneller zou gaan... Nee als je een netwerkje legt tussen je PS3 en computer via een kabel gaat het internet niet ook via die kabel, en ookal zou dat gaan, blijft je PC ook gewoon internet hebben. Maar je kan dus rustig een kabel tussen je PC en PS3 leggen voor het streamen, als dat kan dan, want hier heb ik 0,0 ervaring mee. Internet heeft hier niks mee te maken, alleen data overdracht.
De wireless router staat ook beneden, en was niet van plan om een extra router te gaan kopen. Dus dit gaat voor mij niet op.quote:wireless router op je modem laten inloggen, PC en PS3 via kabel aan de router, klaar.
Jaquote:Op donderdag 6 november 2008 18:13 schreef robbolo het volgende:
Maar om alles ff duidelijk te hebben. Ik kan dus een LAN kabel van mijn pc naar mijn ps3 leggen, om daar alleen films mee te streamen?
Het kan en werkt perfect. Gisteren uitgeprobeerd, moet nog een switch kopen.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar je kan dus rustig een kabel tussen je PC en PS3 leggen voor het streamen, als dat kan dan, want hier heb ik 0,0 ervaring mee. Internet heeft hier niks mee te maken, alleen data overdracht.
quote:
Ok, dankjewelquote:Het kan en werkt perfect. Gisteren uitgeprobeerd, moet nog een switch kopen.
Let goed op, ik heb de eerste uren met een half Kratos pak rondgelopen (alleen de stof) wist ik veel dat ik de zwaardjes, het sikje en nog wat apart er aan moest hangen... Dus zou ff goed kijken bij het aanpassen van je SBquote:
MGS4 demo?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:22 schreef Agiath het volgende:
MGS4 en Endwar demo in de store
En gratis Astronauten- en Halloweenpak voor je Sackboy
En wtf dat t-shirt, 5 euro_! epic sadness
Jepquote:
Vraag me af of er nog losers zijn die dat werkelijk nog kopen ook. Je kan ze in ieder geval in-game spotten vanaf nuquote:Op donderdag 6 november 2008 19:22 schreef Agiath het volgende:
En wtf dat t-shirt, 5 euro_! epic sadness
SuperFruitig: "Zitten er trophy's in?"quote:Op donderdag 6 november 2008 20:07 schreef Govinda het volgende:
mooie aanbieding!![]()
Tot je Metacritics er ff op nazoekt
lolquote:Op donderdag 6 november 2008 20:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
SuperFruitig: "Zitten er trophy's in?"
LMFAOquote:Op donderdag 6 november 2008 20:12 schreef Govinda het volgende:
[..]
lol![]()
Deze youtube review dan: omg
Hier kan er ook nog wel een griepje van 2 weken af om alles uit te spelenquote:Op donderdag 6 november 2008 23:05 schreef Beach het volgende:
Probleem![]()
Teveel games komen er nog aan bij mij (LBP, Endwar, Resistance2, CODWaW+wat 2009 titels) en ik moet nog Uncharted, Burnout, Oblivion, FarCry2, Orange Box, Dead Space, Heavenly Sword en VikingBfAsagard uitspelen![]()
En dan komt ook nog eens Left 4 Dead snel uit op de pc.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:07 schreef merino het volgende:
damn Bioshock is me wat scary op Hard.
Ga die trophy van extreme zonder vita chambers ook nooit halen denk ik
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
SuperFruitig: "Zitten er trophy's in?"
Zag hem bij eplaza op de lijst staan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:46 schreef merino het volgende:
Heeft iemand hier toevallig Siren: Blood Curse al voor 30 euro in de winkel zien liggen ergens?
Als je een shooter wilt halen: Bioshock. Veel beter dan Far Cry 2.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:48 schreef Grimm het volgende:
Hey ik heb even advies nodig, ik ga morgen een ps 3 kopen en nu kan ik uit 9 verschillende games kiezen. Namelijk:
bioshook, pes, midnight club, fifa, saints row, farcry, brothers in arms en grand theft auto en dead space.
Ik wil fifa sowieso, maar welke 2e game is leuk om er bij te hebben? farcry lijkt mij wel wat op zich..
Amen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Als je een shooter wilt halen: Bioshock. Veel beter dan Far Cry 2.
ruilen voor Saints row 2 ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 06:47 schreef Beach het volgende:
Ik heb nu al spijt van Far Cry 2 eigenlijk.
Misschien dat ik hem met winst nog kan verkopen
Is al uit in Eplaza Enschede sinds dinsdag.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:48 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Zag hem bij eplaza op de lijst staan.
Volgende week ook maar kopen.
Saints Row 2quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:55 schreef Agiath het volgende:
Mijn broertje heeft Saints Row 2 gekocht. Die is shipped nu,
Is het wat?
Ik dus ook...quote:Op vrijdag 7 november 2008 06:47 schreef Beach het volgende:
Ik heb nu al spijt van Far Cry 2 eigenlijk.
Misschien dat ik hem met winst nog kan verkopen
Bioshock is heer en meester op dat gebied... totdat Killzone 2 uit komt. Die blaast alles en iedereen uit het water. Echt, het lijkt me verschrikkelijk kut om als developer komend jaar een shooter uit te brengen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik dus ook...
De omgeving, de wapens en de voetuigen zien er fantastisch uit, maar het verhaal rommelt aan alle kanten.. Ik ga hem wel uitspelen maar verkoop hem dan weer via eBay.
Bioshock is gewoon heer en meester op het gebied van omgevingen, vijanden en verhaal. En de suspens ook, als je de rumble aan voelt gaan als er zo'n Big Daddy in de buurt is
Zo zie je maar weer, mooie GFX zijn ook niet alles
edit: Ik heb mijn bestelling van EndWar met headset maar afgezegd. Hij staat nu op "ships in 14+ days".. Hmm, jammer dat ze nergens anders de versie met headset verkopen, behalve bij play.com of zo'n Amerikaanse winkel waar ik dan import rechten over mag gaan betalen..
Het feit dat jij BS verkoopt is niets nieuws tochquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb BS te koop trouwens, maak er vanavond een topic over
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:16 schreef RaymanNL het volgende:
Weet je, ik heb het idee dat Little Big Planet verschrikkelijk aan het floppen isHet spel is bij ons nog niet eens uitverkocht, en we hebben maar een kleine levering gekregen. Plus dat er voor de release nooit iemand binnen is gekomen om te reserveren. Wat denken julie?
Ohgod. De sonyfanboys gaan excuses verzinnenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar praten we ook over. Een of andere computerspeciaalzaak die een meter aan consolegames heeft ingericht.
Bij ons loopt 'ie volgens mij prima.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:16 schreef RaymanNL het volgende:
Weet je, ik heb het idee dat Little Big Planet verschrikkelijk aan het floppen isHet spel is bij ons nog niet eens uitverkocht, en we hebben maar een kleine levering gekregen. Plus dat er voor de release nooit iemand binnen is gekomen om te reserveren. Wat denken julie?
In een of andere speciaalzaak in Kuttendrecht verkoopt het spel tot dusver matig.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ohgod. De sonyfanboys gaan excuses verzinnen
Hou eens op, je begint me te hypenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bioshock is heer en meester op dat gebied... totdat Killzone 2 uit komt. Die blaast alles en iedereen uit het water. Echt, het lijkt me verschrikkelijk kut om als developer komend jaar een shooter uit te brengen.
Je doet alsof bernie nog nooit eerder een gamerelease heeft meegemaakt manquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In een of andere speciaalzaak in Kuttendrecht verkoopt het spel tot dusver matig.
Ik heb eerder het idee als ik jou posts zo bekijk dat jij een reden zoekt om maar willekeurig te gaan bashen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ohgod. De sonyfanboys gaan excuses verzinnen
Wat verkopen die zaken tegenwoordig? 30 exemplaren in een week? 50?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je doet alsof bernie nog nooit eerder een gamerelease heeft meegemaakt man![]()
Heb je de cijfers daar van. Bron?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De tijd dat men hun spel in de winkel oppikt is inmiddels wel voorbij. Webshopping ftw.
http://computer-software.marktplaats.nl/games-sony-playstation-3/206356189-limited-edition-van-tom-clancy-s-endwar.html?return=eJwtyt0KgzAMhuF7EfRMqy1uUJHh7qRoN8v6E0yEubF7Xzp2Ep68fEZ3%2Bu10O6CWrdQFWrPN67ASgRbikcDGJpjtQeCNIWyiFwjWzynATnbD%2Bm6CRfG7NaZ41Dw8kAy5FGsl5u6s%2Bmal4C9PP3bVgiOlUk1dqa6ez6T6U6bMjafZxH45YOJtQX5YkGPLCNynuAe7uTn3%2Fd8TOpasAPaxrWCUxfD5AtsuRcE%3D&df=1&fta=eNptk9uO2jAQht%2FFF1x7DnbssXiFvgKKNnQbKUBEEkqLePf6ANWstDdR%2FGVsz%2FfH7iXIY8kPs12nw62fFpMWiZ2Y%2B7SH3bDs14tAmkDI%2BTShQEcuTav8Hee0%2FBwWSfMqNp1mOW%2Bn43X8SPOWx9NdAAlinvNHOPiOOV2WUXA3z9ve7uY9lo1YzNx%2FHk3KX%2FKQxIxD7qAXYnmMeZ3cixi0LoIDxFIH%2F5mPBMTvuZWVQg%2BV0Zt58i7EOpcV6zhSYe6bOq8Yk3OFdYpRtJUFzRyFwqJmNsbas1UQg%2FcVgobeNohf4KtSu0Cw1Q%2BUjIsxtHCUjfMEXYVeQwitJeXjOARboRJyYLlVKiNnoWuJKyMO0dc4UBlxZ9tGqIzYUQsYlRGzC1ChMmLCrlU6DW3LHZURo2vuqIwYkNuayoht5NZ81BBjrSRlRDGHV6EyouBdzZOUUT4fXFsiZZQ9S3TPJf85Metl7oflMB3Pn%2Buv9ykEK%2BZju14P43k43gt9bX%2Fq74dyJfItGPJpKKIopv9t0o%2FX663cDyuP5%2FMf0%2B7rZg%3D%3D&fta_ind=17&fs=1quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
edit: Ik heb mijn bestelling van EndWar met headset maar afgezegd. Hij staat nu op "ships in 14+ days".. Hmm, jammer dat ze nergens anders de versie met headset verkopen, behalve bij play.com of zo'n Amerikaanse winkel waar ik dan import rechten over mag gaan betalen..
Je spreekt jezelf hier wel tegen want dat gillen is nu net wat je wel deedquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:39 schreef disjfa het volgende:
Je mag het niet onderbouwd noemen, maar ik wacht liever de rest van de sales af voor ik zomaar wat ga gillen.
Nee, ik gaf een mening die ik later van jouw verder moest onderbouwen omdat je het niet helemaal volgde. Heb ik daarna speciaal voor jouw heel mijn mening uitgetikt zodat ook jij me volgtquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:46 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf hier wel tegen want dat gillen is nu net wat je wel deed
Oh ik kan je prima volgen hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee, ik gaf een mening die ik later van jouw verder moest onderbouwen omdat je het niet helemaal volgde. Heb ik daarna speciaal voor jouw heel mijn mening uitgetikt zodat ook jij me volgtSpeciale service
Dat laatste is natuurlijk niet waar. Minder online levels. En meer ondersteunende DLC voor extra uitbreidingen zouden de pret wel afdoen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:54 schreef KoosyNL het volgende:
LBP Floppen? Wat kan mij die verkoopcijfers nou verrotten. De reviews zijn allemaal lovend (95% op metacritic) en dat de game minder verkoopt dan een Halo of GTA maakt het plezier dat ik ermee beleef niet minder.
heb je de game al gespeeld disjfa? Heb jij enig idee hoeveel mensen als levels aan het bouwen zijn? Geloof me, die zijn er zat.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk niet waar. Minder online levels. En meer ondersteunende DLC voor extra uitbreidingen zouden de pret wel afdoen.
Met die andere games zou het geen fluit uitmaken. Maar LBP is wel een heel online georienteerde game waarbij veel gebruikers weldegelijk meer zouden toevoegen.
Dat het ook leuk is zonder online ben ik mee eens hoorMaar met is wel 100 keer leuker.
Ik heb het niet over de kwaliteit van het spel, want het is gewoon een topgame. Ik vind alleen maar dat tie niet echt goed verkoopt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:54 schreef KoosyNL het volgende:
LBP Floppen? Wat kan mij die verkoopcijfers nou verrotten. De reviews zijn allemaal lovend (95% op metacritic) en dat de game minder verkoopt dan een Halo of GTA maakt het plezier dat ik ermee beleef niet minder. Niemand kent deze game terwijl iedereen wel Halo en GTA kent. Natuurlijk verkopen die dan stukken beter. Natuurlijk heeft het er ook mee te maken dat Sony de game niet echt veel promoot.
In de ogen van de Xbots zal het één grote flop zijn maar die zijn allemaal jaloers omdat zei het moeten doen met Banjo Kazooie die dus wel flink aan het floppen is...
Dus als het er zat zijn dan zal het wel goed zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
heb je de game al gespeeld disjfa? Heb jij enig idee hoeveel mensen als levels aan het bouwen zijn? Geloof me, die zijn er zat.
Dat zeg ik ookquote:Daarnaast is de game nog maar een week uit! Laten we even afwachten tot we vanalles gaan roepen.
Zeg maar Bernie hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:06 schreef KoosyNL het volgende:
Ben ik met je eens Rayman. De marketing van Sony is gewoon erg slecht. Helemaal als je het vergelijkt met MS
Je noemt hier nu voorbeelden van of multiplatform titels of een 360 exclusive. Dat Gears 2 zoveel pre-orders krijgt is natuurlijk helemaal zo gek niet gezien het succes van deel 1. Die kopen ze blindelings. Overigens zullen 70% van al jullie pre-orders voor de 360 zijn. Niet zo gek natuurlijk want de userbase van de PS3 hier stelt al helemaal niets voor tot dusver.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar ik heb nog geen enkel persoon voor de release in de winkel gehad om hem te reserveren. Terwijl dat bij Saints Row 2, Far Cry 2, Gears of War 2 en zelfs Spore (die ook niet zo hard loopt als verwacht) wel het geval was.
Als ik deze zin even droogberedeneer wil je hiermee zeggen dat niet LBP flopt, maar de complete ps3 flopt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet zo gek natuurlijk want de userbase van de PS3 hier stelt al helemaal niets voor tot dusver.
Als je zo'n simpele ziel bent om dat na twee jaar te roepen wel ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als ik deze zin even droogberedeneer wil je hiermee zeggen dat niet LBP flopt, maar de complete ps3 flopt.
ik zeg toch droogberedeneerquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je zo'n simpele ziel bent om dat na twee jaar te roepen wel ja.
Doe dat, moraalridder.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
ik zeg toch droogberedeneerIk zal je sonytopics wel weer met rust laten
Je kan weer alleenheersertje spelen :w
Speel het een keer en je bent verslaafdquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:15 schreef Phonebone het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik LBP gisteren zag liggen en hem eigenlijk ook maar gewoon heb laten liggen.
Ik heb namelijk geen idee of het spel ook leuk zal zijn als je zelf niet van plan bent uitgebreid levels te gaan lopen maken. Verder twijfel ik of levels van andere users gratis beschikbaar zullen blijven.
Kortom, is het voor 1 speler, zonder heel het level editor gebeuren, nog wel een boeiende game?
Dat gevoel heb ik dus niet echt. Bovendien is er wel een enorme berg andere (goeie) spellen uitgekomen de laatste tijd, dus kan me voorstellen dat LBP door veel mensen even wordt vergeten.
Berniequote:Op vrijdag 7 november 2008 14:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de kwaliteit van het spel, want het is gewoon een topgame. Ik vind alleen maar dat tie niet echt goed verkoopt.
En inderdaad Disjfa, je haalt me de woorden uit de mond. Ik heb meerdere gamereleases meegemaakt (deze maand(en) zelfs elke week 1) en die games liepen veel maar dan ook veel harder. LBP had dé game van het jaar meoten zijn, Sony zet er hoog op in (we hebben de hele winkel vol reclame materiaal hangen
) . Maar ik heb nog geen enkel persoon voor de release in de winkel gehad om hem te reserveren. Terwijl dat bij Saints Row 2, Far Cry 2, Gears of War 2 en zelfs Spore (die ook niet zo hard loopt als verwacht) wel het geval was. De bedoeling van Sony bij dit spel is meer een mainstream groep aan te spreken, vrouwen bijvoorbeeld. Maar die snappen totaal niet wat de game inhoud. Als je niet weet wat LBP is, dan zal de game je ook niet zo snel aanspreken. Tenminste, dat denk ik.
Dat vind ik vaak zo jammer aan een hoop games tegenwoordig. Dat ze vooral leuk zijn met meerdere mensen op de bank. Ik ben namelijk in m'n vriendenkring een van de weinigen die echt nog regelmatig gamed.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Bernie
De reden waarom je geen mensen binnen ziet lopen voor de game is eerder het bang zijn voor het onbekende, denk ik...
Als ik naar mezelf kijk dan was ik, net als velen, erg sceptisch over de houdbaarheid van de game. Toch heb ik de gok genomen door hem aan te schaffen en tot op heden nog geen seconde spijt van de aanschaf. De single player is meer dan onderhoudend genoeg en met een groepje op de bank wordt het helemaal hilarisch.
"Echte" gamers moeten het eerst geprobeerd hebben om over de streep getrokken te worden terwijl casual gamers pas later achter de hype komen. Vandaar de lage pro order aantallen.. denk ik
Ik ken je probleem qua gamend gezelschap. Al moet ik zeggen dat bij mij in de omgeving toch steeds meer mensen een PS3 aanschaffen. Maar dit terzijde.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:35 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak zo jammer aan een hoop games tegenwoordig. Dat ze vooral leuk zijn met meerdere mensen op de bank. Ik ben namelijk in m'n vriendenkring een van de weinigen die echt nog regelmatig gamed.
En als er vrienden bij me over de vloer zijn, dan is het vaak met aanhang en dan is het weer 'ongezellig' als er gegamed wordt. Dus vaak kies ik spellen waar ik me alleen ook prima mee kan vermaken.
Bij LBP heb ik niet echt het gevoel dat het een solide single player titel is met een echt doel. Hij komt er vast wel een keer in de kast hier, maar ik vind hem nu het geld nog niet waard. Eerst Fallout 3 maar 's verder uitspelen.
Edit: Een demo zou inderdaad geweldig zijn. Ik heb al bij een aantal spellen gemerkt dat de demo me goed door de hype rondom spellen heen laat prikken..
Elke "Succes game" loopt bij ons in de winkel ook hard. Plus dat onze winkel de meeste games verkoopt in de omgeving ( Kampen/IJsselmuiden etc, Zwolle natuurlijk niet). Dus onze winkel kan representatief zijn voor de rest van Nederland. Tis niet dat wij 1 game per week verkopen ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je noemt hier nu voorbeelden van of multiplatform titels of een 360 exclusive. Dat Gears 2 zoveel pre-orders krijgt is natuurlijk helemaal zo gek niet gezien het succes van deel 1. Die kopen ze blindelings. Overigens zullen 70% van al jullie pre-orders voor de 360 zijn. Niet zo gek natuurlijk want de userbase van de PS3 hier stelt al helemaal niets voor tot dusver.
Maar waar het mij om gaat is in hoeverre je nou waarde moet hechten aan het feit dat in één winkel het spel niet loopt. Laat staan aan alle Nederlandse verkoopcijfers want die hebben geen waarde, globaal gezien.
Sony heeft nog altijd groot ingezet op Europa (met name UK en Frankrijk) en Amerika. Maar goed vandaag is de officiële releasedate in Europa dus laten we lekker wachten op de verkoopcijfers in plaats van nu al op de zaken vooruit te lopen.
Ik snap precies wat je bedoeld. Ik heb diezelfde situatie ook thuis. Ik heb wel LBP gekocht, en kan je vertellen dat het echt super leuk is om te spelen. Net 3 uur!!! lang met een totaal onbekende allemaal userlevels afgelopen, en de grootste lol gehad.quote:Ik ben namelijk in m'n vriendenkring een van de weinigen die echt nog regelmatig gamed.
En als er vrienden bij me over de vloer zijn, dan is het vaak met aanhang en dan is het weer 'ongezellig' als er gegamed wordt. Dus vaak kies ik spellen waar ik me alleen ook prima mee kan vermaken.
Bij LBP heb ik niet echt het gevoel dat het een solide single player titel is met een echt doel. Hij komt er vast wel een keer in de kast hier, maar ik vind hem nu het geld nog niet waard.
Mensen kopen liever de zoveelste Halo, Gears of War, Resistance of Need For Speed dan dat ze iets kopen wat hen onbekend is. En dat is alleen maar sterker in de laatste maand van het jaar. Ik denk dat het daar veel mee te maken heeft. En ik denk dat de reclame voor LBP voornamelijk word of mouth moet worden verricht. Dus mensen moeten die game kopen en dan aan hun vrienden vertellen dat die supervet is. Het is namelijk een nieuw concept en er staat nog geen sequelnummertje op de box.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Elke "Succes game" loopt bij ons in de winkel ook hard. Plus dat onze winkel de meeste games verkoopt in de omgeving ( Kampen/IJsselmuiden etc, Zwolle natuurlijk niet). Dus onze winkel kan representatief zijn voor de rest van Nederland. Tis niet dat wij 1 game per week verkopen ofzoMisschien moet het nog gewoon op gang komen hoor, maar de "launch" valt mij gewoon enorm tegen.
Moraalridder? Das toch heel wat anders dan dat hij is? Ik dacht meer aan "Eikel"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |