Ik heb de game nu 3x uitgespeeld: op Hard, Survivor zonder dood te gaan, en Easy (in die volgorde), dus ja, ik heb mn partijtje Bioshock erop zittenquote:Op donderdag 6 november 2008 00:50 schreef Beach het volgende:
Dus als jij je platinum trofee heb, verkoop jij iets.
Ziekelijk. Ben je nou zo tevreden dat je zomaar wat zegt, of moet ik je echt geloven en helemaal gehyped worden?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
E3 geëvenaard, verbeterd en voorbij gestreefd.
Seriously dude, als je zoveel tijd in je pokercarriere had gestopt was je nu miljonairquote:Op donderdag 6 november 2008 01:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb de game nu 3x uitgespeeld: op Hard, Survivor zonder dood te gaan, en Easy (in die volgorde), dus ja, ik heb mn partijtje Bioshock erop zitten
En ik heb ongeveer 20 uur in Burnout Paradise zitten, dus ook die heeft zn portie gehad denk ik zo.
Heb Uncharted ook 2x uitgespeeld + Platinum (Hard en Crushing), maar die staat mooi nog in de kast voor een 3e keer
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:25 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Seriously dude, als je zoveel tijd in je pokercarriere had gestopt was je nu miljonair
Ik hou me btw ook aanbevolen voor R-2 beta keys
Ik ben reviewer, dus er wordt van mij verwacht dat ik objectief ben. De E3-CG-trailer was nog tam vergeleken met sommige situaties waar ik in terecht kwam tijdens multiplayer.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ziekelijk. Ben je nou zo tevreden dat je zomaar wat zegt, of moet ik je echt geloven en helemaal gehyped worden?
Is zo.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:18 schreef SocialDisorder het volgende:
Als de Singleplayercampaign net zo intens wordt als de MP, kunnen alle developers inpakken en wegwezen.
QFT.quote:GOTY 2009 is dan gewoon Killzone 2. Punt, uit, sluiten, over. Reik die award gewoon maar in februari uit. Ik was totaal niet enthousiast over de game, doordat Killzone en Killzone Liberation redelijk tegenvielen, maar het is van "mwah, ik zie wel" naar "ZOMG WTF, HYPE +99999999999999999" gegaan in 2 uur tijd. En ik houd niet eens van shooters
Hehe herkenbaar, ik werk tegenwoordig fulltime in een vrij hectische settings merendeel van de tijd.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
Helaasch is er voor een poker-carriere een mindset nodig en een llevensstijl die voor mij niet meer te combineren is met mn studieGamen kan in iedere setting plaatsvinden natuurlijk
Doe me je PSN anders ff? Of heb ik je al toegevoegd?
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:34 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar, ik werk tegenwoordig fulltime in een vrij hectische settings merendeel van de tijd.
Ik kan weinig geduld meer opbrengen voor poker waardoor ik (tot vorige maand) nog een paar honderd dollar heb verloren op 25/50/100 NL. Merendeel wat over was maar ff uitgecashed en klein beetje overhouden voor als ik me ooit echt verveel![]()
Gamen is sowieso toffer uiteindelijkMe PSN id = BIGGIDIBC
Ik vond die KZ2 theme juist wel 1 van de mooistequote:Op donderdag 6 november 2008 11:14 schreef BIGGI het volgende:
Die Killzone theme heeft dus een paar weken voor niks aan gestaan
Ben ook erg benieuwd
HA ik heb m gelezen!quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ben reviewer, dus er wordt van mij verwacht dat ik objectief ben. De E3-CG-trailer was nog tam vergeleken met sommige situaties waar ik in terecht kwam tijdens multiplayer.
Als de Singleplayercampaign net zo intens wordt als de MP, kunnen alle developers inpakken en wegwezen. GOTY 2009 is dan gewoon Killzone 2. Punt, uit, sluiten, over. Reik die award gewoon maar in februari uit. Ik was totaal niet enthousiast over de game, doordat Killzone en Killzone Liberation redelijk tegenvielen, maar het is van "mwah, ik zie wel" naar "ZOMG WTF, HYPE +99999999999999999" gegaan in 2 uur tijd. En ik houd niet eens van shooters
edit: moest wat uit ivm NDA.
Ik heb al een tijdje de Wipeout HD theme, die is ook mooi.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:48 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik vond die KZ2 theme juist wel 1 van de mooiste
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
hoe heb jij die one man army gehaald
ik had die 4 sterren, maar dan in een pay&spray gaan werkt niet
*checkt mail* geen killzone beta![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je moet inderdaad geen pay&spray gebruiken, dat heb ik ook geprobeerdMaar ik haalde hem later alsnog
Ik heb trouwens ook de trophy voor het uitspelen binnen 30 uur
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens mij loop je iets te ver op de zaken vooruit SD![]()
We hebben nog Alan Wake, Heavy Rain, Resident Evil 5 en wellicht nog God of War III in 2009.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |