Nog geen enkele volgens mij...quote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Slappy het volgende:
TPV
Welke games kan je nou in game screens maken
Da's het stomme, net als met ingame-muziek en trophies, de mogelijkheden zijn er, maar bijna geen spellen gebruikt ze. Ben bang dat de integratie met Home zo ook compleet gaat mislukken. Sowieso gaat Home mislukken, maar dat terzijdequote:Op maandag 3 november 2008 21:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nog geen enkele volgens mij...
Die functie moet nog ingepatched worden in de games.
Terugpostvinder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Wel kut dat je daar dan weer 10 euro voor neer moet leggenquote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef Kingside het volgende:
Leuk voor de trophyhoeren. http://www.ps3fanboy.com/(...)hock-dlc-discovered/
quote:Op maandag 3 november 2008 23:05 schreef Qunix het volgende:
LBP vandaag en morgen 10 euro bij Dixons
Lal die trophies zijn al net zo lang bekend als de reguliere BS trophies. Verder kwam ik er idd net ook per ongeluk achter dat ze te zien zijn als je trophies vergelijkt. Ik ga iig BS voor 100% halen (moet alleen de diaries nog) en dan vind ik het basta, die mini-game portal style DLC mag mij gestolen wordenquote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef Kingside het volgende:
Leuk voor de trophyhoeren. http://www.ps3fanboy.com/(...)hock-dlc-discovered/
Yesssssssssssssssssquote:
Wat is da nou, ik dacht toch echt dat jij een rasechte trophyhoertje was.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lal die trophies zijn al net zo lang bekend als de reguliere BS trophies. Verder kwam ik er idd net ook per ongeluk achter dat ze te zien zijn als je trophies vergelijkt. Ik ga iig BS voor 100% halen (moet alleen de diaries nog) en dan vind ik het basta, die mini-game portal style DLC mag mij gestolen worden
True -_-quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:14 schreef Kingside het volgende:
[..]
Wat is da nou, ik dacht toch echt dat jij een rasechte trophyhoertje was.
the hut heeft hem bij mij gisteren geshipped dus wie weetquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
Deze week hopelijk Valkyria Chronicles in de brievenbus!
Er is een verschil tussen horror en downright scarymaze imoquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:46 schreef Cyberia18 het volgende:
F.E.A.R. 2: Project Origin: Alma Returns Trailer HD
quote:Op maandag 3 november 2008 23:05 schreef Qunix het volgende:
LBP vandaag en morgen 10 euro bij Dixons
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen horror en downright scarymaze imo
Bij dit spel ben ik altijd erg snel gekapt omdat het principe 'focus... focuss... wait for it... let op het kleine meisje in de hoek... let er op.... let er opp... concentreer je.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH EEN ENG GEZICHT OP JE SCHERM'
De trailer beaamt dat ze bij deel 2 niet verder zijn gekomen
MotorStorm Pacific Rift is voorlopig de enige waarvan ik het weet. Screens in de aanstaande review zijn allemaal met de PhotoMode gemaakt.quote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Slappy het volgende:
TPV
Wipeout heeft ook een photo modequote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Slappy het volgende:
TPV
Erg mooiquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Main theme Mirror's Edge:
http://www.imeem.com/peop(...)skovsky_still_alive/
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |