Nog geen enkele volgens mij...quote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Slappy het volgende:
TPV
Welke games kan je nou in game screens maken
Da's het stomme, net als met ingame-muziek en trophies, de mogelijkheden zijn er, maar bijna geen spellen gebruikt ze. Ben bang dat de integratie met Home zo ook compleet gaat mislukken. Sowieso gaat Home mislukken, maar dat terzijdequote:Op maandag 3 november 2008 21:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nog geen enkele volgens mij...
Die functie moet nog ingepatched worden in de games.
Terugpostvinder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Wel kut dat je daar dan weer 10 euro voor neer moet leggenquote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef Kingside het volgende:
Leuk voor de trophyhoeren. http://www.ps3fanboy.com/(...)hock-dlc-discovered/
quote:Op maandag 3 november 2008 23:05 schreef Qunix het volgende:
LBP vandaag en morgen 10 euro bij Dixons
Lal die trophies zijn al net zo lang bekend als de reguliere BS trophies. Verder kwam ik er idd net ook per ongeluk achter dat ze te zien zijn als je trophies vergelijkt. Ik ga iig BS voor 100% halen (moet alleen de diaries nog) en dan vind ik het basta, die mini-game portal style DLC mag mij gestolen wordenquote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef Kingside het volgende:
Leuk voor de trophyhoeren. http://www.ps3fanboy.com/(...)hock-dlc-discovered/
Yesssssssssssssssssquote:
Wat is da nou, ik dacht toch echt dat jij een rasechte trophyhoertje was.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lal die trophies zijn al net zo lang bekend als de reguliere BS trophies. Verder kwam ik er idd net ook per ongeluk achter dat ze te zien zijn als je trophies vergelijkt. Ik ga iig BS voor 100% halen (moet alleen de diaries nog) en dan vind ik het basta, die mini-game portal style DLC mag mij gestolen worden
True -_-quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:14 schreef Kingside het volgende:
[..]
Wat is da nou, ik dacht toch echt dat jij een rasechte trophyhoertje was.
the hut heeft hem bij mij gisteren geshipped dus wie weetquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
Deze week hopelijk Valkyria Chronicles in de brievenbus!
Er is een verschil tussen horror en downright scarymaze imoquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:46 schreef Cyberia18 het volgende:
F.E.A.R. 2: Project Origin: Alma Returns Trailer HD
quote:Op maandag 3 november 2008 23:05 schreef Qunix het volgende:
LBP vandaag en morgen 10 euro bij Dixons
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen horror en downright scarymaze imo
Bij dit spel ben ik altijd erg snel gekapt omdat het principe 'focus... focuss... wait for it... let op het kleine meisje in de hoek... let er op.... let er opp... concentreer je.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH EEN ENG GEZICHT OP JE SCHERM'
De trailer beaamt dat ze bij deel 2 niet verder zijn gekomen
MotorStorm Pacific Rift is voorlopig de enige waarvan ik het weet. Screens in de aanstaande review zijn allemaal met de PhotoMode gemaakt.quote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Slappy het volgende:
TPV
Wipeout heeft ook een photo modequote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Slappy het volgende:
TPV
Erg mooiquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Main theme Mirror's Edge:
http://www.imeem.com/peop(...)skovsky_still_alive/
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 23:12 schreef Beach het volgende:
Kutgamehubs heeft nog steeds LBP niet verzonden.
quote:We regret to inform our customers who have bought Little Big Planet (PS3) which our supplier had shipped us the wrong version. The version we are getting is Japanese version instead of English version. We will arrange a full refund for Little Big Planet to those who have bought this game.
Once again, we are sorry for the inconvenience caused.
Absoluut, echt nog noit problemen met VGP.ca gehadquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Ze zijn daar wel lekker bezig he de laatste weken
VGP ftw
Oe nice. Zit nog op college maar ik verwacht 'm vanmiddag ook in de bus.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:26 schreef Kremers het volgende:
[..]
Absoluut, echt nog noit problemen met VGP.ca gehad
In ander nieuws: De postbode heeft zojuist mijn LBP exemplaar in de brevenbus gedropt![]()
![]()
Huh, heb je 190 euro betaald voor LBP? En krijg je 39 terug omdat hij japans is? Licht eens toe...quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:16 schreef Beach het volgende:
Beste Beach,
Gamehubs.com (litsantomato@gmail.com) heeft u zojuist een gedeeltelijke terugbetaling gestuurd. Zie de onderstaande Details terugbetaling voor meer informatie.
Bericht van de handelaar: Hi mate, this is the refund for order #5984 LittleBigPlanet (PS3) due to the game we are getting is full Japanese version. Sorry for the inconvenience caused.
----------------------------------------------------------------
Originele betalingsgegevens
* Verkoper: Gamehubs.com
* E-mail verkoper: litsantomato@gmail.com
* Datum oorspronkelijke transactie: 24 sep 2008
* Bedrag oorspronkelijke transactie: 190,95 EUR
* Oorspronkelijke Transactiegegevens: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Gegevens terugbetaling
* Bedrag van terugbetaling: 38,99 EUR
* Terugbetaling in verband met Transactiegegevens: xxxxxxxxxxxxxxxxx
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij had 5 games besteld van 38 euro en krijgt er nu 1tje terug gestort. Zo ingewikkeld is dat toch niet?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Huh, heb je 190 euro betaald voor LBP? En krijg je 39 terug omdat hij japans is? Licht eens toe...
Dat dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:23 schreef merino het volgende:
[..]
Hij had 5 games besteld van 38 euro en krijgt er nu 1tje terug gestort. Zo ingewikkeld is dat toch niet?
Me too. Moet hem voor zessen zien op te halen bij de Gameshop.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:36 schreef rakotto het volgende:
Vandaag ben ik ook een trotse bezitter van LittleBigPlanet! (Nou waarschijnelijk vanavond dan rond een uur of 6.90% kans hé) Het is spanuuuuuund!
Dat zou ik wel tof vindenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:09 schreef robbolo het volgende:
Wil iemand nog een resistance 2 beta key?
Als ik mijn ps3 vandaag heb, dan graag!quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:09 schreef robbolo het volgende:
Wil iemand nog een resistance 2 beta key?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Beta dus waarschijnlijk ook fullquote:
Zit ook op gametrailers, alleen die kutflash doet het niet, en moet altijd de trailers downloaden voor ik ze kan bekijkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:38 schreef Wessiej het volgende:
Spelplezier maak je zelf, als je levels maakt is het gewoon honderden uren, met spelen ook, het is gewoon hoe je het zelf maakt.
Voor de rest kijk je maar op www.gametrailers.com ofzo, beetje actie vertonen
Lees deze review en bekijk de video review en filmpjesquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:41 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Zit ook op gametrailers, alleen die kutflash doet het niet, en moet altijd de trailers downloaden voor ik ze kan bekijkenOp LBP na, alleen flash review beschikbaar.
honderden uren speelplezier klinkt wel interessant
Ik haal m toch maar niet. Misschien wanneer het goedkoper wordt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lees deze review en bekijk de video review en filmpjes
http://ps3.ign.com/articles/919/919593p1.html
Kom op je kan toch zelf wel wat bedenken
Thanksquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb m al weggegeven aan een maat
Ben druk bezig maar ik ga zeker niet voor de 100%.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef Gamer_V het volgende:
Is iemand hier al gegaan voor de 100% GTA IV? Ik heb slechts een paar missies gedaan sinds de trophy update ... zo druk met f3 en sr2. Het kotm er wel een keer van.
Bedankt!quote:Op maandag 3 november 2008 21:11 schreef Ash het volgende:
US PSN kaartjes te koop bij HD Movie Source, misschien een stukkie voordeliger dan bij sommige Ebay dealers
http://www.hdmoviesource.com/catalog/product_info.php?cPath=65_130&products_id=2382
http://www.hdmoviesource.com/catalog/product_info.php?cPath=65_130&products_id=2383
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:09 schreef rakotto het volgende:
Vanaf nu een PS3 eigenaar!I GOT EM mensen!
Mooi! Welke games heb je al?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:09 schreef rakotto het volgende:
Afrikaans Nederlands hequote:Op dinsdag 4 november 2008 20:57 schreef Beach het volgende:
WTF hoor ik opeens Godverdomme in Far Cry 2
Jij gaat hem gewoon halen en dan gaan wij epische battles uitvechtenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:13 schreef Kremers het volgende:
Niemand hier die EndWar gaat aanschaffen? Ik twijfel nog, maar de demo beviel mij redelijk. Bij dvdboxoffice.com verkopen ze de special edition incl. de officiële headset van Sony.
Shooters heb ik voorlopig wel weer genoeg van, met BioShock en Far Cry 2 die ik nu heb.
Je zal er geen spijt van krijgenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:09 schreef rakotto het volgende:
Yep, dat is mijn PSN-IDquote:
Welke games heb je te koop? En btw, ik sta 970 rood, dus zoveel kan ik niet echt betalen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Mooi! Welke games heb je al?
Oh enne interesse in twee games die ik te koop heb?
Ik heb de PS3 gehaald omdat toen ik de eerste trailer zag van LittleBigPlanet in 2006 op de E3 mezelf een doel had gesteld dat ik een PS3 zou gaan halen op de releasedag van LBP.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel deze en volgende week niet gamen though, deze week leren voor tentamens en volgende week die maken.![]()
![]()
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Ja heel graag zelfquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:51 schreef robbolo het volgende:
IOH, wou jij nog die R2 beta key, of heb je m al?
ik had hem al een keer uitgespeeldquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef Gamer_V het volgende:
Is iemand hier al gegaan voor de 100% GTA IV? Ik heb slechts een paar missies gedaan sinds de trophy update ... zo druk met f3 en sr2. Het kotm er wel een keer van.
Ik heb de demo net weer even gespeeld, denk wel dat ik hem ga halenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:34 schreef merino het volgende:
[..]
Jij gaat hem gewoon halen en dan gaan wij epische battles uitvechten
De code werkt alleen voor de Amerikaanse store neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:00 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Binnen een paar uur had ik een code
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |