Let goed op, ik heb de eerste uren met een half Kratos pak rondgelopen (alleen de stof) wist ik veel dat ik de zwaardjes, het sikje en nog wat apart er aan moest hangen... Dus zou ff goed kijken bij het aanpassen van je SBquote:
MGS4 demo?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:22 schreef Agiath het volgende:
MGS4 en Endwar demo in de store
En gratis Astronauten- en Halloweenpak voor je Sackboy
En wtf dat t-shirt, 5 euro_! epic sadness
Jepquote:
Vraag me af of er nog losers zijn die dat werkelijk nog kopen ook. Je kan ze in ieder geval in-game spotten vanaf nuquote:Op donderdag 6 november 2008 19:22 schreef Agiath het volgende:
En wtf dat t-shirt, 5 euro_! epic sadness
SuperFruitig: "Zitten er trophy's in?"quote:Op donderdag 6 november 2008 20:07 schreef Govinda het volgende:
mooie aanbieding!![]()
Tot je Metacritics er ff op nazoekt
lolquote:Op donderdag 6 november 2008 20:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
SuperFruitig: "Zitten er trophy's in?"
LMFAOquote:Op donderdag 6 november 2008 20:12 schreef Govinda het volgende:
[..]
lol![]()
Deze youtube review dan: omg
Hier kan er ook nog wel een griepje van 2 weken af om alles uit te spelenquote:Op donderdag 6 november 2008 23:05 schreef Beach het volgende:
Probleem![]()
Teveel games komen er nog aan bij mij (LBP, Endwar, Resistance2, CODWaW+wat 2009 titels) en ik moet nog Uncharted, Burnout, Oblivion, FarCry2, Orange Box, Dead Space, Heavenly Sword en VikingBfAsagard uitspelen![]()
En dan komt ook nog eens Left 4 Dead snel uit op de pc.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:07 schreef merino het volgende:
damn Bioshock is me wat scary op Hard.
Ga die trophy van extreme zonder vita chambers ook nooit halen denk ik
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
SuperFruitig: "Zitten er trophy's in?"
Zag hem bij eplaza op de lijst staan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:46 schreef merino het volgende:
Heeft iemand hier toevallig Siren: Blood Curse al voor 30 euro in de winkel zien liggen ergens?
Als je een shooter wilt halen: Bioshock. Veel beter dan Far Cry 2.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:48 schreef Grimm het volgende:
Hey ik heb even advies nodig, ik ga morgen een ps 3 kopen en nu kan ik uit 9 verschillende games kiezen. Namelijk:
bioshook, pes, midnight club, fifa, saints row, farcry, brothers in arms en grand theft auto en dead space.
Ik wil fifa sowieso, maar welke 2e game is leuk om er bij te hebben? farcry lijkt mij wel wat op zich..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |