quote:Here you're dropped into rich, realistic environments that immediately impress. The detail level is high, and everything - from incidental objects to character models - is more alive and immersive. These new HD vistas, populated by characters that talk and move like real people, reminded me almost straight away of Half-Life 2.
Toch maar LBP gekocht voor 55 bij MM.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:12 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Ik haal m toch maar niet. Misschien wanneer het goedkoper wordt.
http://www.gametrailers.com/player/42330.htmlquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:00 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb de demo net weer even gespeeld, denk wel dat ik hem ga halenOmgerekend kost hij incl. headset ¤65. Voor de headset reken ik ¤30 voor dus dan kom ik uit op ¤35 voor het spel zelf.
Heb hem vandaag ook binnen gekregenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:05 schreef merino het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/player/42330.html
Gametrailers Review: 9
Doen dus
Hij staat inmiddels in de bestelling bij dvdboxoffice.comquote:Op woensdag 5 november 2008 16:05 schreef merino het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/player/42330.html
Gametrailers Review: 9
Doen dus
quote:Beste Killzone-fan,
Welkom op Helghan.
Je bent uitgekozen om een team van elitesoldaten te formeren. Dit zijn nieuwe rekruten die de vijandige wereld van de Helghast betreden en hun verdediging op de proef stellen, voordat de aanval in februari 2009 pas echt losbarst!
Dit vijandige, ontoegankelijke gebied is geen plek voor lafaards, dus download de online beta van Killzone®2 en neem deel aan een heftig gevecht om de overheersing. Alleen de sterksten overleven!
Als deelnemer aan de beta kun je ons vertellen wat je tot nu toe van de game vindt, door naar beta.killzone.com/kz te gaan.
Ik wil ook!!quote:
Volgens mij moest je het KZ thema downloaden. Dat was de enige manier.quote:Waar registreren voor KZ2 beta?
Ow dat had ik gedaanquote:Op woensdag 5 november 2008 18:08 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik wil ook!!
[..]
Volgens mij moest je het KZ thema downloaden. Dat was de enige manier.
Ah okay, danku! Dat wordt leuk.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hidden Trophies, dat zijn Trophies waarvan ze niet willen vertellen wat je er voor moet doen.
hoe heb jij die one man army gehaaldquote:Op woensdag 5 november 2008 00:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik vond het op den duur toch best wel spannend
[..]
Dank je1 man army heb ik al dus das niet z'on probleem
Is alleen voor de Amerikaanse store ja. Of WipeOut gaat werken weet ik niet, maar ik neem aan van wel. Je moet die PSN Card met een credit card kopen (of paypal), dus dan kun je WipeOut toch net zo goed in de EU store kopen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De code werkt alleen voor de Amerikaanse store neem ik aan?
Moet WipEout HD nog hebben dus dit biedt toch wel uitkomst. Kan ik 'm gewoon in de US store halen, toch?
Gewoon snelle auto nemen en veel bochtjes maken enzo. Vind dat echt enorm makkelijke trophy.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
hoe heb jij die one man army gehaald
ik had die 4 sterren, maar dan in een pay&spray gaan werkt niet
*checkt mail* geen killzone beta![]()
Je tegoed wordt dan gewoon omgezet in euro's?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:35 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Is alleen voor de Amerikaanse store ja. Of WipeOut gaat werken weet ik niet, maar ik neem aan van wel. Je moet die PSN Card met een credit card kopen (of paypal), dus dan kun je WipeOut toch net zo goed in de EU store kopen?
Dat is "ons" ook geluktquote:Op woensdag 5 november 2008 20:38 schreef Agiath het volgende:
En paar vrienden van mij is het trouwens gelukt om betaalde gedownloade content de delen met elkaar.
Die hadden dus allemaal de extra maps van CoD4 gratis
US kaarten werken niet in de EU store.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je tegoed wordt dan gewoon omgezet in euro's?
Niet dus. Nou ja dan haal ik WipEout wel uit de US store.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:58 schreef Beach het volgende:
[..]
US kaarten werken niet in de EU store.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |