quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Jammer joh.quote:
Hoezo, hij heeft net foto's van z'n chick gepost.quote:Op maandag 3 november 2008 18:41 schreef Emimich het volgende:
Alvast een tip voor Noorsbloed, mocht je een dochter krijgen dan zou ik hier geen pics plaatsen want er zullen hier altijd wel een paar sick minds rondlopen die daar op gaan fappen of uitprinten en je weet wel..
quote:
Twee keer nog wel.quote:
Ik ook?quote:Op maandag 3 november 2008 19:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Waar is in godensnaam de OP ?![]()
En wij maken KLB tot wat het hoort te zijn !
Zet even de OP neer.quote:
Je leeft je maar uitquote:Op maandag 3 november 2008 19:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft net foto's van z'n chick gepost.
*uitprint en fapt*
Oké.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
* Proest *quote:Op maandag 3 november 2008 19:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oké.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Noorsbloed heeft zich verloofd en gaat trouwen met zijn Noorse Schone ! -02-10-2008-
Paaskonijn wint de 301 posts triangeljostie prijs: [KLB SC#331] Met Geschiedenisles!
BobbyB wint de slechtste smaak prijs: http://img.dailymail.co.u(...)fyDM2202_468x538.jpg Het is gefrituurde aardappelreepjes
Elfzesendertig post foto's van z'n moeder en z'n zusje en post niet meer in cursief.
Onur Torko - Hoe het is om KLB SC held te zijn: [KLB Bagger SC #254]als kanker een gezicht had
Jordeeeh opent het Jubileum topic.
Als Little Big Planet een kutspel blijkt te zijn post Maisnon een pic van haar jetsers.
Paaskonijn wint de irritantste-user-prijs door het aanvoeren van de notes ranglijst.
Breathtaking heeft GODVERDOMME eindelijk de lapo.
Van Broekpaling weten we niet zeker of het een man of een vrouw is, het is hoe dan ook B-Seksueel!
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MEET!!!!!!
De meet vindt dus in ons aller Amsterdam plaats.
Dit gaan we doen:
Tanken
Frituren
Eetwedstrijden houden
Voetbal kijken
Bio pesten
BT proberen te versieren (hier komt nog een weddenschap over)
Uitgaan
Tanken
Stoer doen
Mensen die willen:
D_A
afcajos
Gers
BT
Noorsbloed
Bio
Behangplakker
Reetveter
Noelgallagher
Kali-Mist1
Sackboy
Florian_
Jordeeeh
kurk_droog
mcfearless
Juicyhil
Mensen die niet mogen komen:
Juicyhill (is ook homo)
ONZers
Datum:
21/22 november:
28/29 november:
De_Ananas
Gers
Biogarde(misschien)
NoelGallagher
Behangplakker
afcajos
Kali-Mist1
kurk_droog
mcfearless
Jordeeeh
Juicyhil
5/6 december:
Zet ff in het topic neer of je ook interesse hebt.
Bericht voor Gers en Jos: Als de donderdag voor de meet een wedstrijd is kunnen we daar misschien heengaan en bij mij pitten en tanken en zulks soort snood vertier en daarna naar de meet gaan.
[ afbeelding ]
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
Om 00:47 gaan we op de serieuze toer, dat is bij deze democratisch besloten door de orde van het Ananasgeslacht!
Om 03:00 is het het gay uurtje. Only foute muziek.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten.
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Fixedquote:Op maandag 3 november 2008 19:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je leeft je maar uit![]()
Ik lig naast op haar.
Jullie mogen alleen maar kijken en fantaseren.
Welquote:Op maandag 3 november 2008 19:55 schreef dagdag het volgende:
hoi ik ben nieuw
wie zijn hier leiders
groet scheerdeur
Wat een kwajongenstreken hè, niet normaal.quote:
Wie de onofficiële dan?quote:Op maandag 3 november 2008 19:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel
Ik ben de officiële KLB SC Viking.
Dat is toch fokking niet normaal? Ja toch?quote:Op maandag 3 november 2008 19:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat een kwajongenstreken hè, niet normaal.
Zijn geile ervaringen ook goed?quote:Op maandag 3 november 2008 19:59 schreef McFearless het volgende:
Ik sprak net iemand die beweerd een geile foto van BT te hebben. :
Ik ookquote:Op maandag 3 november 2008 19:59 schreef McFearless het volgende:
Daar praten we niet meer overquote:
So?quote:Op maandag 3 november 2008 19:59 schreef McFearless het volgende:
Je bent negen maanden te vroegquote:
En terecht, blijkbaar.quote:Op maandag 3 november 2008 20:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik hou wel van geile foto's, maar ik krijg hem niet.
Wiezo datquote:Op maandag 3 november 2008 20:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ananas, heeft de spanning er al opgezet.
TVP VOOR DE JAILBAIT!quote:
Klopt, maar je krijgt hem niet. Vraag zelf maar aan d'r.quote:Op maandag 3 november 2008 19:59 schreef McFearless het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2008 20:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij gaat der ontmaagden als ze uit de buik komt![]()
Baas boven Baas he, van pepperspray gaat niemand dood...quote:
Ja, zodat ze zich kan verdedigen tegen al die jailbait hunters hier.quote:
Maar Ananaswa houdt van peuterseks (ongeacht dieren, mensen, planten.)quote:Op maandag 3 november 2008 20:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Zoals ik al zei:
Hij mag eventueel heel misschien als het er ooit op aankomt over onze hond heen
Zelfs mijn pasgeboren dochter is sterker dan hemquote:Op maandag 3 november 2008 20:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Baas boven Baas he, van pepperspray gaat niemand dood...
quote:
Aaah okay.quote:Op maandag 3 november 2008 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zodat ze zich kan verdedigen tegen al die jailbait hunters hier.
Och, och... Nu al praatjes, dadelijk heb je een miskraam..quote:Op maandag 3 november 2008 20:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zelfs mijn pasgeboren dochter is sterker dan hem
Dan post hij op Fok! dat hij in elkaar gerost is door een baby met een rammelaar in de vorm van een hamer
Kijk je ze ook een keer in het echt, of alleen van tape, nu je partner (quote:Op maandag 3 november 2008 20:07 schreef BobbyB het volgende:
Heb van het weekend trouwens Havoc gekeken, met de geile tietjes van Anne Hathaway
Dat vind jij "quote:Op maandag 3 november 2008 20:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Och, och... Nu al praatjes, dadelijk heb je een miskraam..
quote:Op maandag 3 november 2008 20:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Och, och... Nu al praatjes, dadelijk heb je een miskraam..
Helaas blijft het momenteel bij de gecomprimeerde pixel tieten van mijn vriendin via de webcam, maar eind van de week kan ik ze weer in het echt zienquote:Op maandag 3 november 2008 20:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kijk je ze ook een keer in het echt, of alleen van tape, nu je partner (! ) weg is...?
quote:Op maandag 3 november 2008 20:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Dat is gewoonweg niet mogelijk.
Nee, wie is het? In die eerste pic lijkt ze wel op Hayden met zwarte haren.quote:Op maandag 3 november 2008 20:13 schreef Sackboy het volgende:
Deze kent iedereen wel neem ik aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu je het zegt jaquote:Op maandag 3 november 2008 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, wie is het? In die eerste pic lijkt ze wel op Hayden met zwarte haren.
quote:Op maandag 3 november 2008 20:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nu je het zegt jaHij heeft photoshop weer eens ontdekt hoor.
Oh, Hannah... Hannah Montana?quote:
Nou, zo te zien is het geen PS hoor...quote:Op maandag 3 november 2008 20:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nu je het zegt jaHij heeft photoshop weer eens ontdekt hoor.
Wie is dat?quote:
Die Disney slet.quote:
QuickQuote noemen ze datquote:Op maandag 3 november 2008 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, zo te zien is het geen PS hoor...
Quicknote, noemen ze ditduurt gedverdomme een halve minuut. Trage tering bende.
Ja, voor FOK!ken kan ik net zo goed met mijn 14k4 modem inbellen, merkt geen verschil in snelheid.quote:
Oh, ik kijk geen Disneyquote:
Dat bedoel, maar had geen zin om te editen omdat ik dan weer een uur verder ben.quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben omver gelopen door een paard van 1. 80m en nu doet mijn rug zeer.
Tevens: mensen die voor 1 halte de bus nemen![]()
Tevens: rennen voor je aansluiting![]()
Tevens: mensen die geen strippenkaart bij zich hebben en er uberlang over doen om een kaartje te kopen.
Tevens: mensen die dat zeggen, maar ook gewoon rennen.quote:Op maandag 3 november 2008 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tevens: mensen die voor 1 halte de bus nemen![]()
Tevens: rennen voor je aansluiting![]()
Tevens: mensen die geen strippenkaart bij zich hebben en er uberlang over doen om een kaartje te kopen.
Ik ook niet, maar toen ik in Amerika was werd je ermee dood gegooid.quote:
Paardenbiefstukquote:Op maandag 3 november 2008 20:23 schreef dagdag het volgende:
mensen met een paard in hun rugzak
Duh, maar het is gewoon kutquote:Op maandag 3 november 2008 20:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tevens: mensen die dat zeggen, maar ook gewoon rennen.
Paardenlulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Natuurlijk, geef me een uurtje en ik ben er weerquote:Op maandag 3 november 2008 20:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
De SC-deur staat altijd open, dat weet je?
quote:Op maandag 3 november 2008 20:22 schreef Noorsbloed het volgende:
Je zou denken dat Fok! sneller zou worden met al dat abbo geld
Dat is snelquote:
Och ..quote:Op maandag 3 november 2008 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duh, maar het is gewoon kut
2 minuten overstaptijd
quote:Op maandag 3 november 2008 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]Dat is niet om te investeren in FOK! maar voor Danny's Ferrari.
Heb ik in Zwolle ook altijd, drie minuten, en bij Deventer loopt ie al 10 minuten achter, door die kanker josti's in Arnhem, sowieso Arnhemquote:Op maandag 3 november 2008 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duh, maar het is gewoon kut
2 minuten overstaptijd
Je neemt het er wel van, of niet?quote:Op maandag 3 november 2008 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk, geef me een uurtje en ik ben er weer
Ga maar vast een Word bestandje maken met wat je allemaal kwijt wilquote:Op maandag 3 november 2008 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is snelen ik had je zoveel te vertellen.
Schaal 1:18 zeker.quote:Op maandag 3 november 2008 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]Dat is niet om te investeren in FOK! maar voor Danny's Ferrari.
Niks mis met Arnhemquote:Op maandag 3 november 2008 20:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb ik in Zwolle ook altijd, drie minuten, en bij Deventer loopt ie al 10 minuten achter, door die kanker josti's in Arnhem, sowieso ArnhemEn dan rijden ze op tijd, moet je het hele station over trap af, tunnel door, trap op, perron over om vervolgens te zien dat de trein net weg rijdt.
Ik doe niet anders dan het ervan nemenquote:Op maandag 3 november 2008 20:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je neemt het er wel van, of niet?
Ok, is goed. Doei schat!quote:Op maandag 3 november 2008 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga maar vast een Word bestandje maken met wat je allemaal kwijt wildan kun je het over een uurtje gewoon copy+pasten!
Zijn die klapjosti's een keer klaar met dat station dan?quote:Op maandag 3 november 2008 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks mis met ArnhemTreinen zijn sowieso kut. Afschaffen en asfalteren.
quote:Op maandag 3 november 2008 20:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och ..
Kan ik je verblijden met het nieuws dat ik pappa word ?
Ik beloof het je. Minimaal 9 pagina's Arial Narrow 5pt.quote:Op maandag 3 november 2008 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daagen wel echt doen he. Als ik zo geen lang verhaal krijg
!
Dan is het goed, als die ander maar goed van jou neemt.quote:Op maandag 3 november 2008 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe niet anders dan het ervan nemen
Eerst nieuwe aannemers vinden.quote:Op maandag 3 november 2008 20:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zijn die klapjosti's een keer klaar met dat station dan?
Weet ik hetquote:Op maandag 3 november 2008 20:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zijn die klapjosti's een keer klaar met dat station dan?
Met trisomie 21 ja, maar dat vertelt hij er niet bij, want het is X-chromosomaal.quote:Op maandag 3 november 2008 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd, gisteren las ik al iets, maar het was toen nog niet zeker, toch?
Eerlijk gezegt ben ik wel blij dat ik dat niet dagelijks hebquote:Op maandag 3 november 2008 20:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb ik in Zwolle ook altijd, drie minuten, en bij Deventer loopt ie al 10 minuten achter, door die kanker josti's in Arnhem, sowieso ArnhemEn dan rijden ze op tijd, moet je het hele station over trap af, tunnel door, trap op, perron over om vervolgens te zien dat de trein net weg rijdt.
Laten ze een paar Roemenen huren, die werken wel hard, hoorde ik.....quote:
Hmm... ik heb een deja-vuquote:Op maandag 3 november 2008 20:28 schreef dagdag het volgende:
dit maakte ik vandaag mee
Tevens: mensen die voor 1 halte de bus nemen
Tevens: rennen voor je aansluiting
Het 'nieuwe' is dan ook tijdelijk. Of althans, dat is de bedoeling.quote:Op maandag 3 november 2008 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik hetHeb al jaren geen station of trein meer van binnen gezien
Het oude station was wel relaxed. Dat nieuwe ziet er niet uit.
In het criminele circuit ja.quote:Op maandag 3 november 2008 20:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Laten ze een paar Roemenen huren, die werken wel hard, hoorde ik.....
gezegdquote:Op maandag 3 november 2008 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt ben ik wel blij dat ik dat niet dagelijks heb![]()
Half uur reistijd, van deur tot deur, met wel een aansluiting, maar als ik die mis, dan is het niet erg
Ssst, ik ben illegaal ok?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 3 november 2008 20:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ssst, ik ben illegaal ok?Wat is het nou, je bent wel illegaal maar niet ok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Noh!quote:Op maandag 3 november 2008 20:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
gezegdJa ik zit drie uur in de trein én drie uur terug.
Hey ik ga vrijdag ook naar groningen, misschien zie ik jou wel?quote:Op maandag 3 november 2008 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noh!
A.s. vrijdag ga ik naar Groningen, dan zit ik bijna 4 uur in de trein.
En 4 uur terug
Oh en dat was ik eigenlijk vergeten, maar de volgende dag moet ik meehelpen met de open dag op school![]()
Studiepunten, jwz (vrije keuze vakken waren al vol, want ja... als je maar 23 plaatsen hebt voor 200 studenten).
heb je zin als ik mee gaquote:Op maandag 3 november 2008 20:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hey ik ga vrijdag ook naar groningen, misschien zie ik jou wel?![]()
Tofjes...quote:Op maandag 3 november 2008 20:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hey ik ga vrijdag ook naar groningen, misschien zie ik jou wel?![]()
Stoer. Als je er niet met je muis overgaat, kan je niet zien dat er een link achter zit.quote:Op maandag 3 november 2008 20:41 schreef IQM het volgende:
* SHOT THROUGH THE HEART AND YOU'RE TO BLAME! DARLING YOU GIVE LOVE A BAD NAME! *
Je gaat me toch niet zeggen dat je die bouwput leuk vindt heh.... ?quote:
Bouw dat station eens een keer af dan!quote:
Ik ben er geboren en getogen en woon er nu weerquote:Op maandag 3 november 2008 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je die bouwput leuk vindt heh.... ?
Dat is echt een meerjaren-plan
quote:Op maandag 3 november 2008 20:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Stoer. Als je er niet met je muis overgaat, kan je niet zien dat er een link achter zit.
Heeft Arnhem nog meer te bieden dan?quote:Op maandag 3 november 2008 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, het station is bagger, dat dan weer wel
ondertussen heeft sackboy 20 notes erbij gehadquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 20:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heeft Arnhem nog meer te bieden dan?Niet meer, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet! Ik krijg geen notes meer lijkt welquote:Op maandag 3 november 2008 20:46 schreef dagdag het volgende:
[..]
ondertussen heeft sackboy 20 notes erbij gehad
Met zo'n gele en blauwe kleur en wielen eronder...quote:
Ik ookquote:Op maandag 3 november 2008 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met zo'n gele en blauwe kleur en wielen eronder...![]()
Anyway, gewoon de intercity, maar ik weet nog niet wanneer, wel 's ochtends...
Vroeg opstaan
heb er nog een liggen (een blauwe)quote:Op maandag 3 november 2008 20:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Niet! Ik krijg geen notes meer lijkt wel
Hoeveel dagdagpunten kost me dat?quote:Op maandag 3 november 2008 20:48 schreef dagdag het volgende:
[..]
heb er nog een liggen (een blauwe)
kopen
zo ja pm me even
Nou trek dan ff je fok -fanshirt aan, dan kan ik je herkennenquote:
Ik kwam er altijd graag toen ik nog in Elst woondequote:Op maandag 3 november 2008 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er geboren en getogen en woon er nu weer
Dus geen kwaad woord over Arnhem.
Ok, het station is bagger, dat dan weer wel
Maar jij zit dan al in de trein, ik kom er in Zwolle inquote:Op maandag 3 november 2008 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou trek dan ff je fok -fanshirt aan, dan kan ik je herkennen![]()
Uh, Elst Gld of Elst Utrecht?quote:Op maandag 3 november 2008 20:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kwam er altijd graag toen ik nog in Elst woondeKom er nu soms nog wel. Gezellige stad hoor.
Liever Arnhem dan Nijmegen
maar ja, eigenlijk alles liever dan Nijmegen
Ze hebben het maar opgegevenquote:Op maandag 3 november 2008 20:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Niet! Ik krijg geen notes meer lijkt wel
moet ik even navragen bij borisquote:
Same here, maar jullie gaan mij hier pas de volgende week weer intensief zien.quote:Op maandag 3 november 2008 20:50 schreef jordeeeh het volgende:
K denk dat ik vandaag echt extreem vroeg op bed lig
Kanker ik moet echt een hobby zoeken, k verveel me de tering achter die kut pc
Bejaardequote:Op maandag 3 november 2008 20:50 schreef jordeeeh het volgende:
K denk dat ik vandaag echt extreem vroeg op bed lig
Kanker ik moet echt een hobby zoeken, k verveel me de tering achter die kut pc
Elst Gld. Nu ja, niet echt een domme vraag hoor.quote:Op maandag 3 november 2008 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, Elst Gld of Elst Utrecht?
Of is dit een domme vraag
Wie niet slim is, ..................quote:Op maandag 3 november 2008 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, Elst Gld of Elst Utrecht?
Of is dit een domme vraag
Mja, t is iedere keer maar afwachten op t weekend, dan is er tenminste wel wat te doenquote:Op maandag 3 november 2008 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bejaarde![]()
Tevens moet ik ook vroeg naar bed, morgen eerste uur, jwz
quote:
En wifi.quote:Op maandag 3 november 2008 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, Arnhem heeft wel dudok en dudok heeft dudoktaart..
Alleen is die niet gratis, da's dan weer een nadeelquote:Das wel een voordeel.
Ow jaquote:Op maandag 3 november 2008 20:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar jij zit dan al in de trein, ik kom er in Zwolle in![]()
Geil! Ik ga zaterdag naar haar concert... om half 1 's nachtsquote:Op maandag 3 november 2008 20:50 schreef dagdag het volgende:
oh ja
over dit nummer wat vinden jullie ervan
ben weer boris zei 250 okequote:
quote:Op maandag 3 november 2008 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En wifi.
[..]
Alleen is die niet gratis, da's dan weer een nadeel
IC wel, stoptrein 80 minutenquote:Op maandag 3 november 2008 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ow ja![]()
Dat ding komt ook nog langs Zwolle ...
Hoelang is de reistijd vanaf Zwolle eigenlijk?
Nog een uur ofzo?
waar is dat dan (omdat het zo laat isquote:Op maandag 3 november 2008 20:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geil! Ik ga zaterdag naar haar concert... om half 1 's nachts
quote:Op maandag 3 november 2008 20:54 schreef KingOfPop het volgende:
Hier is nooit wat te doen.je was laatst nog op hart van nederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets met paard in weiland klopt dat
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
Stoptreinenquote:
Altijd relaxed slapen op die vierzits hoek.quote:Op maandag 3 november 2008 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stoptreinen![]()
Van die lelijke oncomfortabele hondekoptreinen...
Nee. Fraaie jongen is die boris.. 250quote:
Bejaardenquote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef KingOfPop het volgende:
Laatst hoorde ik zo'n oma tegen zo'n opa "Dat kan toch niet, hij heeft gewoon gymnastiek schoenen aan in de trein, die jeugd van tegenwoordig" *hoofdschuddend....Toen keek ik haar aan, was ze meteen stil
Dan zeg ik wel eensquote:Op maandag 3 november 2008 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Bejaarden denken dat ze bevoorrecht zijn omdat ze oud zijn en al veel hebben meegemaakt.
Je bent terug, goddank.quote:Op maandag 3 november 2008 21:07 schreef dagdag het volgende:
buigen voor NoelGallagher
quote:Op maandag 3 november 2008 21:03 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen ik ga er vandoor, later![]()
Ik houd van jullie![]()
Paradiso. Maar was eerst in kleine zaal om 20:30, toen verhuist naar grote zaal 00:30.quote:Op maandag 3 november 2008 20:55 schreef dagdag het volgende:
[..]
waar is dat dan (omdat het zo laat is
Logischquote:Op maandag 3 november 2008 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Paradiso. Maar was eerst in kleine zaal om 20:30, toen verhuist naar grote zaal 00:30.
quote:Op maandag 3 november 2008 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
TERUGKom maar met het verhaal Bobby!
Ok.quote:Op maandag 3 november 2008 21:41 schreef jordeeeh het volgende:
Ik gok dat ik tussen nu en een half uur in bed lig
Als ze d'r negen maanden over doet om te poepen zal ie wel gigantisch worden.quote:Op maandag 3 november 2008 21:41 schreef Broekpaling het volgende:
Noors mag over 9 maanden poepvegen.
quote:Op maandag 3 november 2008 21:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ze d'r negen maanden over doet om te poepen zal ie wel gigantisch worden.
quote:Op maandag 3 november 2008 21:45 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha, net op de radio, wat is de kruising tussen een pyromaan en een kleptomaan? Een marokkaan![]()
![]()
quote:De 19-jarige Brit George Garratt uit Glastonbury vond zijn naam erg saai, hij wilde een bijzondere naam. Daarom heeft hij hem online laten veranderen. Sinds vorige week heet hij Captain Fantastic Faster Than Superman Spiderman Batman Wolverine Hulk And The Flash Combined.
Voormalige George denkt dat zijn nieuwe naam een wereldrecord is. Maar hij is niet de enige met een lange naam. Een meisje in Texas kreeg in 1984 bij haar geboorte de naam Rhoshandiatellyneshia- unneveshenk Koyaanisquatsiuth Williams.
Captain Fantastics grootmoeder vindt de naamsverandering maar belachelijk. Ze praat nu niet meer met haar kleinzoon.
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou mijn naam wel willen veranderen in Remlof Sunchaser Beauguard dagdag de Boswachter.
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou mijn naam wel willen veranderen in Remlof Sunchaser Beauguard dagdag de Boswachter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op maandag 3 november 2008 21:50 schreef jordeeeh het volgende:
Tering, t is hier te saai voor woorden, t enige wat ik op zo'n situatie kan verzinnen is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!1!
0 topics op naam. 14.gif
Welk verhaal?quote:Op maandag 3 november 2008 21:51 schreef Sackboy het volgende:
We wachten allemaal op het verhaal van BobbyB.
quote:
quote:
Geen idee, maar ik zag dit staan:quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
TERUGKom maar met het verhaal Bobby!
quote:Op maandag 3 november 2008 21:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen idee, maar ik zag dit staan:
[..]
Wat nou weer?quote:
Heb ik ook nog wel een mooi verhaalquote:Op maandag 3 november 2008 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat Bobby voor me getypt heeft!
Eagles. Hihihihi.quote:
Ahhh, wel leuk voor die sletquote:Op maandag 3 november 2008 21:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heb ik ook nog wel een mooi verhaal
Er was eens een slet.
En ze leefde nog lang en gelukkig.
elfzesendertig. Maar die was er mee gestopt hoor.quote:Op maandag 3 november 2008 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
Wie was die schijnmarcheerder ook alweer die schuin schreef?
Elfzesendertig, en ik mis mquote:Op maandag 3 november 2008 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
Wie was die schijnmarcheerder ook alweer die schuin schreef?
Dat weet ik.quote:Op maandag 3 november 2008 22:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
elfzesendertig. Maar die was er mee gestopt hoor.
O?quote:Op maandag 3 november 2008 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Elfzesendertig, en ik mis m!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |