quote:HILVERSUM - De stembussen voor de jaarlijkse Top 2000 van Radio 2 blijven dit jaar gesloten, om te vieren dat de Top 2000 tien jaar bestaat.
Radio 2 stelt de lijst dit jaar samen op basis van de 7,1 miljoen stemmen die de luisteraars de afgelopen negen jaar al uitbrachten. Queen staat dus wederom op nummer 1 met Bohemian Rhapsody.
Dit maakte zendermanager Kees Toering maandag bekend op een presentatie van het muzikale evenement. Hij omschreef de jubileumeditie als een 'tussenstand' van de afgelopen negen jaar.
Zou dat niet de ultieme stunt zijn, de begravenis van rick astley rickrollen alstie dood gaatquote:Op maandag 3 november 2008 18:09 schreef On het volgende:
Eigenlijk zou ik je begrafenis moeten rick rollen.
Het zal niet veel uitmaken, die lijst is toch elk jaar grotendeels hetzelfde.quote:
Ik heb eerder een voorkeur voor cremeren. En waarom wachten tot hij doodgaat?quote:Op maandag 3 november 2008 18:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zou dat niet de ultieme stunt zijn, de begravenis van rick astley rickrollen alstie dood gaat
Het zal ongetwijfeld wel schelen voor nummers die ooit laag zijn binnengekomen (zoals Avond, ben benieuwd of die nog de tweede plaats haalt) of in de laatste jaren zijn binnengekomen (zoals Rood, of de nummers van bijvoorbeeld een Katie Melua) en de laatste jaren hoog staan . Al kunnen die liedjes wel weer profiteren van het feit dat het aantal binnengekomen stemmen elk jaar tot nog toe fors is gestegen.quote:Op maandag 3 november 2008 18:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het zal niet veel uitmaken, die lijst is toch elk jaar grotendeels hetzelfde.
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:25 schreef Elegy het volgende:
Wat heeft iedereen toch met dat kutnummer van Queen? Innuendo is zo veel beter
Neen.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:25 schreef Elegy het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:25 schreef Elegy het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Queen?
Wiequote:Op dinsdag 4 november 2008 21:20 schreef Nepthys het volgende:
En nog steeds geen mogelijkheid om The Smiths erin te stemmen.
Hang die DJ!!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:20 schreef Nepthys het volgende:
En nog steeds geen mogelijkheid om The Smiths erin te stemmen.
We zijn negen jaar verder, dus de Vengaboys, Charlie Lownoise en Mental Theo, Hakkuhbar en Höllenboer komen in zicht als nostalgie voor de doelgroep van Radio 2. Misschien is dat de echte reden wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
Bizar dat er niet mag worden gestemd
ken ze nie...quote:Op woensdag 5 november 2008 21:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo'n overgewaardeerd jaren-80 bandje......
quote:
he peace... doen we dit jaar nog een goede lijst met 2000 nummers?quote:
Haha inderdaad, ik denk niet dat iemand ook maar een verschil zal merken.quote:Op maandag 3 november 2008 18:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je kunt nu genieten van de Radio Veronica Top 1000 Aller tijden, volgende maand in er de Qmusic Top 1000 en de Radio 10 Gold Top 4000. 't is wel weer eens mooi geweest. Zeker omdat geen van al die lijsten, incl. de Top 2000, echt gebaseerd is op stemmen.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom Radio 2 dit heeft besloten. Als je het risico wilt lopen dat je luisteraars weglopen naar andere stations, is dit een prima aanpak. Je krijgt een voorspelbare lijst waarop niemand heeft kunnen stemmen. Andere radiozenders zouden veel luisteraars kunnen trekken door nu een stemming te organiseren en een lijst uit te zenden.
Zou leuk zijn... Nipeng, waar zijt gij?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
he peace... doen we dit jaar nog een goede lijst met 2000 nummers?
Het stemmen is natuurlijk slechts één element van de top 2000. De hype en de sfeer die rond de lijst wordt gecreëerd blijft hetzelfde. Dus het zal wel meevallen met dat weglopen. Qua variatie van de nummers overheerst de top 2000 sowieso de lijsten van Veronica en QMusic.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom Radio 2 dit heeft besloten. Als je het risico wilt lopen dat je luisteraars weglopen naar andere stations, is dit een prima aanpak. Je krijgt een voorspelbare lijst waarop niemand heeft kunnen stemmen. Andere radiozenders zouden veel luisteraars kunnen trekken door nu een stemming te organiseren en een lijst uit te zenden.
* Wexy zoekt even om het hoekje....quote:Op donderdag 6 november 2008 18:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou leuk zijn... Nipeng, waar zijt gij?
Dat wel, maar door het stemmen worden de luisteraars natuurlijk ook veel meer bij de lijst betrokken, zowel voor als tijdens de uitzending, en dan is het ook gewoon wat spannender om te zien waar je favoriete platen terecht zijn gekomen.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het stemmen is natuurlijk slechts één element van de top 2000. De hype en de sfeer die rond de lijst wordt gecreëerd blijft hetzelfde. Dus het zal wel meevallen met dat weglopen. Qua variatie van de nummers overheerst de top 2000 sowieso de lijsten van Veronica en QMusic.
Maar ik wil mijn platenkoffer helemaal niet vullen! Ik wil stemmen!!!!!!quote:Beste Top 2000 fan,
De Top 2000 bestaat 10 jaar! En dat vieren we met iets wel heel speciaals... De Top 2000 Platenkast!
Wat stop jij in je Top 2000 Platenkoffer? Wordt het The one I love van R.E.M., je eerste keus bij het stemmen vorig jaar?
Vul nu jouw platenkoffer met je 10 favoriete nummers en maak kans op kaarten voor Top 2000 in Concert en Top 2000 a go go, de 10 jaar Top 2000 CD box en heel veel meer...!
Inderdaad. Toch ben ik altijd wel benieuwd wat er nieuw is binnen gekomen.quote:Op maandag 3 november 2008 18:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Inderdaad. Een nummer waarvan je denkt: Ej, maar dát is leuk/ verrassend.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Elk jaar hoop je weer dat er toch minstens 1 niet afgezaagd nummer op wonderbaarlijke wijze die lijst ingestemd is. Dit jaar is dus zelfs de lol van het hopen er niet.
En terecht! Nummers uit een lopend jaar horen namelijk niet in de top 2000 van dat jaar. Toch nog 1 voordeel van deze lijst waar niet op gestemd mag worden.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inderdaad. Toch ben ik altijd wel benieuwd wat er nieuw is binnen gekomen.![]()
Amy MacDonald of Winehouse misschien.Maar dat wordt dan jaartje wachten.
Die van Winehouse is ook al weer uit 2006 hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
En terecht! Nummers uit een lopend jaar horen namelijk niet in de top 2000 van dat jaar. Toch nog 1 voordeel van deze lijst waar niet op gestemd mag worden.![]()
Volgens jaar mogen ze van mij beide binnenkomen trouwens..
Welke doel je op?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die van Winehouse is ook al weer uit 2006 hoor.
Ach, het zijn doorgaans dezelfde mensen die op dezelfde plaatjes stemden. Zoveel echt 'nieuwe' nummers (of nummers die er het ene jaar wel en het andere jaar niet in stonden) stonden er doorgaans toch niet in, of wel dan?quote:Op maandag 3 november 2008 18:00 schreef Pietmans het volgende:
Nee he? :/ Dat is wel balen, dat we dit jaar niet kunnen stemmen :/
Tja, dat vinden de 30-ers. De 50+ die sopt op de Top 2000 kent alleen de Bohemian Rhapsody.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:25 schreef Elegy het volgende:
Alles behalve die ene die op naam van Mark Ronson is uitgekomen.quote:
2006? Dat scheelt vijftien kilo in haar voordeel.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die van Winehouse is ook al weer uit 2006 hoor.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
He maar dus...Wit Licht komt niet op 11 binnen dit jaar?
Meestal zijn ze voornamelijk niet geklasseerd. Die ergenis blijft me dan in ieder geval weer bespaard.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:16 schreef Fred_B het volgende:
Hmmm, zelf stemmen vind ik toch wel een stuk leuker dan zo'n overzichtslijstje. 1 van de leuke elementen is toch om te kijken hoe je eigen platen dit jaar zijn geklasseerd.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:00 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Tja, dat vinden de 30-ers. De 50+ die sopt op de Top 2000 kent alleen de Bohemian Rhapsody.
Innuendo is echt een grafnummer, en Bohemian Rhapsody is veel veelzijdiger, orgineler en geen suffe aaneenschakeling van verschillende muzikale 'hoogtepuntjes" die niet bij elkaar passen. Dat jullie graag willen schoppen tegen de algemene mening van zo ongeveer de hele wereld wil niet zeggen dat Bohemian Rhapsody een slecht nummer is.quote:Op maandag 17 november 2008 12:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben 24 en heb bij alle 9 edities op Queen - Bohemian Rhapsody gestemd en dat zal ik ook altijd blijven doen
Waarom dan? Omdat het moet, vind je, of omdat je het echt het beste nummer aller tijden vindt?quote:Op maandag 17 november 2008 12:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben 24 en heb bij alle 9 edities op Queen - Bohemian Rhapsody gestemd en dat zal ik ook altijd blijven doen
Bohemian Rhapsody was indertijd toch wel behoorlijk vernieuwend, én sprak toen, en spreekt nog steeds, een heleboel mensen aan. Ik zeg niet dat er geen betere nummers zijn, maar ik kan best begrijpen dat veel mensen dit het beste nummer ooit vinden.quote:Op maandag 17 november 2008 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat het moet, vind je, of omdat je het echt het beste nummer aller tijden vindt?
Ja, het is ook een beetje traditie, he? Net als vuurwerk, oliebollen en champagnequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:12 schreef methodmich het volgende:
Oh vast, maar ik vraag me altijd of hoeveel mensen die misschien wat "oppervlakkiger" met muziek opgaan - en nee, dit is geen waarde-oordeel - nu echt direct aan dit nummer denken of eerder het idee hebben dat dit, omdat het overal zo hoog staat, wel een must is in een top 10 lijstje.
ja heuj dan noem je ook een nummer. Margarita, Dochters of Zij zijn veul mooierquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:14 schreef peaceman het volgende:
Tja ik heb nog altijd liever Queen bovenaan dan bijvoorbeeld dat vreselijke Rood van Marco B.
Omdat ik het echt vindt. Voor mij gewoon het perfecte nummer, zoveel muziekstijlen samengebracht in 5 min. prachtmuziek! Vooral het gitaar stukje vind ik geniaal, krijg elke keer weer kippenvel als ik het hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat het moet, vind je, of omdat je het echt het beste nummer aller tijden vindt?
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:10 schreef methodmich het volgende:
Een top 2000-baby is anders niet gek voor de lijst van 2009, want dan kan je wellicht op een plaat stemmen waarbij de baby werd geboren.Dat lezen ze op zeker voor op de radio!
ik zal de topics weer helpen vullenquote:Op woensdag 19 november 2008 17:04 schreef Diaan73 het volgende:
* meldt zich ook even
Dit jaar een bijzondere top2000, want ik zit dan thuis ivm zwangerschapsverlof.... hopelijk dient de baby zich niet rond deze de top2000 periode aan, maar netjes rond de uitgerekende tijd: 11 januari.... we willen toch nog zoveel mogelijk top2000 luisteren. En hier op Fok! samen luisteren en vooral posten natuurlijk....
hmz... bijna 2 week te vroeg geboren kids dan hebben ze vaak t idee dat t maar ff in t ziekenhuis bekeken moet worden en alles.. mis je de rest van de top2000... trouwens... zelfs als je thuis bent en de kleine is al geboren mis je een groot gedeelte door alle aanloop en het genieten van je kind.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:10 schreef methodmich het volgende:
Een top 2000-baby is anders niet gek voor de lijst van 2009, want dan kan je wellicht op een plaat stemmen waarbij de baby werd geboren.Dat lezen ze op zeker voor op de radio!
Hier ook absoluut! Het is alleen wel een beetje jammer dat het introspel dit jaar zo beroerd is; maar 5 nummers per dag etc.quote:Op zondag 30 november 2008 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ondanks dat er niet gestemd kan worden, wat ik op zich wel jammer vind, zal de top 2000 toch weer vele uren aanstaan.
En de intro's zijn veel te simpel, wist van vandaag alleen 7 en 9 niet.quote:Op maandag 1 december 2008 11:43 schreef Yankee het volgende:
[..]
Hier ook absoluut! Het is alleen wel een beetje jammer dat het introspel dit jaar zo beroerd is; maar 5 nummers per dag etc.
Nu niet alsnog vergeten he??quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:22 schreef ThunderChild het volgende:
Even voor vanavond:
[ afbeelding ]
Voor degenen die het zowat vergeten waren (zoals ik vorig jaar![]()
) . . .
Inderdaad! Al vond ik het wel jammer dat ze Bill Withers weer hebben gereduceerd tot 'Ain't no Sunshine'. Toch eens een topic voor de beste man aanmaken, want niemand kent hem meerquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
Heerlijk dit weer op tv. Mag van mij echt veel vaker
Hij had de verkeerde partner. Hij wist nog best veel.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:00 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Inderdaad! Al vond ik het wel jammer dat ze Bill Withers weer hebben gereduceerd tot 'Ain't no Sunshine'. Toch eens een topic voor de beste man aanmaken, want niemand kent hem meer. Zijn live concert in Carnegie is echt fantastisch!
Overigens was Eric Corton niet echt op dreef. Kom op man, Page en Plant!
Inderdaad leuk.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
Heerlijk dit weer op tv. Mag van mij echt veel vaker
Ben 47 en vind nog steeds dat "Shine on you" de nr 1 is..... T'is omdat Freddy op zo'n spectaculaire manier is doodgegaan, anders was er allang een andere nr 1 geweest.quote:Op maandag 17 november 2008 12:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Nope, ben het niet vergeten . . .quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:36 schreef Diaan73 het volgende:
Nu niet alsnog vergeten he??
Ik was op zoek op uitzendinggemist omdat ik het ook niet gezien had.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:30 schreef Wexy het volgende:
ik zal niet kijken.
misschien zie ik het na de 14e nog eens online of als download...
quote:Helaas is Top 2000 a gogo niet via uitzendinggemist.nl of op een andere manier via internet terug te kijken. Dat heeft met rechten te maken. De makers van het programma betalen rechten om de videoclips te mogen uitzenden. Hiermee wordt afgekocht dat het materiaal 1 x mag worden vertoond incl. een eventuele herhaling van het programma op televisie. Het is echter niet toegestaan het programma op een andere manier te dupliceren, bijvoorbeeld via het net.
Top 2000 a gogo wordt overigens wel 's avonds laat herhaald. U heeft dus twee kansen om het programma te zien. En daarna is het helaas niet meer mogelijk de afleveringen terug te kijken. Onze excuses.
Ik ben ......eeeeehh...(ergens tussen de 30 en de 40quote:Op zondag 7 december 2008 09:21 schreef peaceman het volgende:
@childintime: Ik ben 34 en vind dat Child in time op nummer 1 hoort te staan. Maar ja, zoveel mensen, zoveel smaken.
ik ookquote:Op zondag 7 december 2008 20:24 schreef Dylanesque het volgende:
Oeh hier moet ik even gepost hebben, ik heb er weer zin in
quote:Op zondag 7 december 2008 18:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nope, ben het niet vergeten . . .![]()
Hmm balen zeg, Peaceman wist het dat niet uitgezonden werd op internet, daarom op tv gekeken. We hadden het nog willen opnemen maar Najib kwam gelijktijdig en hebben ervoor gekozen die op te nemen. Allle andere reguliere uitzendingen gaan we wel opnemen....quote:Op zondag 7 december 2008 19:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was op zoek op uitzendinggemist omdat ik het ook niet gezien had.
Lees ik dit :
[..]
Hee, Chris Isaak is best cool!quote:
uche..usenet..uche...quote:Op zondag 7 december 2008 19:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was op zoek op uitzendinggemist omdat ik het ook niet gezien had.
Lees ik dit :
[..]
Steppenwolf lijkt me wel interessant voor de rest niets voor mij denk ik.quote:Dit jaar zijn er o.a. reportages te zien over Donna Summer (State of Independance), Mark & Clark Band (Worn Down Piano), Zombies (Time of the Season), Rory Block (Lovin’ Whiskey), Bette Midler (The Rose), Steppenwolf (Born to Be Wild), Michael Jackson (Thriller).
Misschien volgend jaar een vrije keuze ??quote:Op donderdag 11 december 2008 00:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben er ook weer bij denk ik.![]()
Al valt het me wel tegen dat er geen stemming is dit jaar.![]()
nu nog de cd (Y)quote:Ik vind het overigens wel leuk dat ze na tien jaar eens een best of lijst maken van alle top 2000 edities.
Volgens mij heb je nergens meer een vrije keuze. Alles en iedereen werkt tegenwoordig met voorkeuze lijsten waar je dan soms nog een eigen keuze plaatje tussen mag zetten.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:46 schreef ThunderChild het volgende:
Misschien volgend jaar een vrije keuze ??
Hoewel, Radio 2 kennende . . .![]()
Chaka Kahn staat er elk jaar in, U2 en Mika alleen het laatste jaar. Toch heeft Chaka zich tussen die 2 in weten te wringen. Volgens mij hoort ze veel hoger te staanquote:1606 Mika Grace Kelly 2007 0:03:05 27-dec 02.00-03.00 364 0 0 0 0 0 0 0 0
1607 Chaka Khan I'm every woman 1979 0:04:03 27-dec 02.00-03.00 1749 1853 1505 1311 1773 1143 1079 1107 866
1608 U2 Bad 1984 0:05:49 27-dec 02.00-03.00 365 0 0 0 0 0 0 0 0
Hoe kan Boudewijn nou hoger staan dan 2 nummers die altijd in de top 5 hebben gestaan?quote:3 Boudewijn de Groot Avond 1997 0:04:31 31-dec 23.00-24.00 2 2 1 5 8 25 41 121 428
4 Deep Purple Child in time 1972 0:06:07 31-dec 23.00-24.00 4 4 4 3 3 2 2 2 3
5 Led Zeppelin Stairway to heaven 1971 0:08:00 31-dec 23.00-24.00 5 5 5 4 4 4 4 3 4
Mwah, wat scheelt het... Had niet verwacht dat Avond gemiddeld zo hoog zou komen dat die zich er tussen zou nestelen, maar goed...quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:09 schreef methodmich het volgende:
1) Bohemian Rhapsody
2) Hotel California
3) Stairway To Heaven
4) Child In Time
5) Paradise By The Dashboardlight
6) House Of The Rising Sun
Dat lijkt me wel zo ongeveer een vaststaand rijtje bovenaan dan...
Hey, hoort dat topic niet gewoon in MUZ?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
Radio 2 Top 2000 - Deel #42
De TOP 2000 topic reeks...
jaquote:Op woensdag 24 december 2008 20:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Hey, hoort dat topic niet gewoon in MUZ?
Want jullie hebben geen centrale verwarming?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:49 schreef cafca het volgende:
Mjah, als het volgende week echt gaat vriezen zoals voorspeld, zal mijn aandeel in het volwauwelen van de topics wat minder zijn, vrees ik.
Of werk je op de strooiautoquote:Op woensdag 24 december 2008 20:49 schreef cafca het volgende:
Mjah, als het volgende week echt gaat vriezen zoals voorspeld, zal mijn aandeel in het volwauwelen van de topics wat minder zijn, vrees ik.
een kind van 6 dat aandacht wil? joh geef hem een gameboy een Wii en een eigen tv en je hoort hem niet meerquote:Op woensdag 24 december 2008 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoop dat ik ook een beetje kan posten, ben op zich wel thuis, maar ook een kind van 6 hier in huis die wat aandacht wil/tv kijken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:31 schreef Wexy het volgende:
[..]
een kind van 6 dat aandacht wil? joh geef hem een gameboy een Wii en een eigen tv en je hoort hem niet meer
ja maar toen was hij pas 5quote:Op woensdag 24 december 2008 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
daar doen wij (nog) niet aan. Het komt wel goed....
vorig jaar wist hij op een gegeven moment ook dat wij wilden luisteren en was radio en tv tegelijk aan
Bij mij ook. Ik schakel bij James Brown in, en dat is op Tweede Kerstdag net na middernacht.quote:Op zondag 30 november 2008 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ondanks dat er niet gestemd kan worden, wat ik op zich wel jammer vind, zal de top 2000 toch weer vele uren aanstaan.
Misschien volgend jaar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
He maar dus...Wit Licht komt niet op 11 binnen dit jaar?
Ja, The Beatles, The Rolling Stones, de bands die deze lijst penetreren.quote:
Of gewoon anders net iets sneller posten.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoop dat ik ook een beetje kan posten, ben op zich wel thuis, maar ook een kind van 6 hier in huis die wat aandacht wil/tv kijken.
Ik zou zeggen radio dan om 31 december 23.50 uitzettenquote:Op donderdag 25 december 2008 04:49 schreef DrDentz het volgende:
Niet weer Bohemian Rhapsody hè?
Met Britney Spears ben ik ook niet blij, voorzover zij in de lijst staat.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:18 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben er weer klaar voor!
Alleen jammer dat die homo van de Backstreet Boys er weer zo vaak instaat!
Als je weet dat Queen en Boudewijn de Groot het alleenrecht hebben op die positie, dan is het niet zo heel spannend.quote:Op maandag 8 december 2008 10:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Hee, Chris Isaak is best cool!
O/T: Ja leuk die top 2000. Elk jaar weer spannend wat er dit jaar op 1 staat!
Eigenlijk mis ik ook bands die er wel in hadden mogen staan.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:57 schreef dazedandconfused het volgende:
De top 2000 is een kut generieke lijst. Ik word al misselijk als ik naar die vreselijke lijst kijk.
Waarom staan The Smiths er nooit in? en Coldplay wel ?
Onee, dan nog liever Queen.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Had je liever Boudewijn de Groot?
Ik had liever Coldplay op nummer één.
http://www.radio2.nl/page//frequentiesquote:Op donderdag 25 december 2008 23:08 schreef tong80 het volgende:
Op welke frequentie zit ie ?
Dan kan ik ook meedoen.
Gewoon via je pc luisteren, tong.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:08 schreef tong80 het volgende:
Dan kan ik ook meedoen.
Virus weer eens shmoopy kan ook niet op MSN Google enzoquote:Op donderdag 25 december 2008 23:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Gewoon via je pc luisteren, tong.
Midden-Nederland: 92.6 FMquote:Op donderdag 25 december 2008 23:08 schreef tong80 het volgende:
Dan kan ik ook meedoen.
quote:Op donderdag 25 december 2008 18:08 schreef borisz het volgende:
Zeker
Queen > Coldplay
Ik trap vast af met het eerste uur voor zo![]()
2000 1734 James Brown - I got you i feel good (1966)
1999 1758 Four Seasons - December 1963 (Oh what a night) (1976)
1998 ---- Pacific Gas & Electric - Are you ready (1970)
1997 ---- Commodores - Brick house (1978)
1996 1838 Twice as much - Sitting on a fence (1966)
1995 ---- Moody Blues - Ride my see-saw (1968)
1994 ---- Chicago - I'm a man (1969)
1993 1703 Prince & the Revolution - I would die 4 U (1984)
1992 ---- Gordon Lightfoot - If you could read my mind (1971)
1991 ---- KC & the Sunshine Band - Please don't go (1979)
1990 ---- Outsiders - The summer is here (1967)
1989 1623 Ro-d-ys - Take her home (1967)
1988 ---- Rolling Stones - Beast of burden (1978)
1987 ---- Cats - Sure he's a cat (1967)
1986 ---- Wally Tax - Miss wonderful (1974)
1985 1471 Booker T. & The MG's - Green onions (1962)
1984 ---- Status Quo - Pictures of matchstick men (1968)
Hé! Louis Armstrong niet afzeiken.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:34 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij heb ik hem gevonden zeikl kerst nummer nu
Hey, jou ken ik nog van vorig jaarquote:Op donderdag 25 december 2008 23:43 schreef Wexy het volgende:
ik niet
Volgens mij zat Gloria Estefan net daarvoor. Dat is ook zeikmuziekquote:
Nee, dat nummer was afgelopen toen tong80 reageerde.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij zat Gloria Estefan net daarvoor. Dat is ook zeikmuziek
dank jequote:Op donderdag 25 december 2008 23:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hey, jou ken ik nog van vorig jaarTijd gaat snel. Waarom ben je er nog niet klaar voor?
Edit: duidelijk.. slaap lekker en werkse
Oh dat was wel geinig, ga je dat weer doen?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:46 schreef Wexy het volgende:
enne ja ik was die ene die alle nummers aan t verpesten was met stoere google plaatjes
Je bent op tijd.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:58 schreef ThunderChild het volgende:
* ThunderChild struikelt op de valreep het topic binnen . . .
Ik ben al bezig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef shmoopy het volgende:
Ik krijg zin om heel gek te gaan dansen.
Pics?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef shmoopy het volgende:
Het was dus serieus van die Wodka ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef shmoopy het volgende:
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef shmoopy het volgende:
Hoef je niet te voor gaan schamen hoor, dat is algemeen bekendquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef shmoopy het volgende:
Ik krijg zin om heel gek te gaan dansen.![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef shmoopy het volgende:
Ah, nu weet ik van wie dit nummer isquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Brickhouse, heerlijke dansplaat. Goeie herinneringen.
Ik ken hem ook nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:19 schreef tong80 het volgende:
Waarom ken ik dit kut nummer niet ?
Omdat het een kutnummer is ?
Deze ken je toch wel, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef tong80 het volgende:
Beginnen ze met de 100 onbekendste nummers allertijden ?
James Brown, Moody Blues, Cats, Princequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef tong80 het volgende:
Dat heet PR: public relations.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:26 schreef TheArt het volgende:
Ik begrijp dat de Top 2000 leuk en goed is en ook ik vind het leuke radio om naar te luisteren, maar die reacties van mensen soms die ze voorlezenWat een drama en overdrijving komt daarbij te pas zeg.
Nee zei me niksquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze ken je toch wel, mag ik hopen?
Het is dat mijn I-net zo belachelijk verschrikkelijk traag is (kut Ziggoquote:
Dacht het wel. Gatver, Prince nu wat ik een kut plaat vind.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Hé, deze kennen we toch van Steve Winwood? Zat hij toen in Traffic?
Dat zeg ik ook net hier : overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:26 schreef TheArt het volgende:
Ik begrijp dat de Top 2000 leuk en goed is en ook ik vind het leuke radio om naar te luisteren, maar die reacties van mensen soms die ze voorlezenWat een drama en overdrijving komt daarbij te pas zeg.
Ik heb Prince nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
James Brown, Moody Blues, Cats, Prince
Ja niet zijn beste nummerquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dacht het wel. Gatver, Prince nu wat ik een kut plaat vind.
Negatieve reacties zullen er niet binnenkomen (of amper), maar het kan ook anders positief. Al deze reacties zijn zo gigantisch geslijm en overdreven dat ik er een beetje onpasselijk van word. Een ander soort positivisme kan ook wel, zonder overdrijven.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat heet PR: public relations.
Als er alleen maar negatieve reacties binnenkomen, dan kan dit mediacircus inpakken.
Speciaal voor jou gedaan . . .quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef tong80 het volgende:
Nope, Spencer Davis Groupquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dacht het wel. Gatver, Prince nu wat ik een kut plaat vind.
Nummer 1952 komt me anders wel bekend voor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef tong80 het volgende:
Ik vind de meeste nummers wel leuk en zo oud ben ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik luister![]()
Nog niet alles vind ik helemaal leuk
Maarja ik ben ook niet zo oud als Tong80
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hé, deze kennen we toch van Viola Wills? Stond zij toen in traffic?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hé, deze kennen we toch van Viola Wills? Stond zij toen in traffic?
Kan je nagaan als je zo oud bent als ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik luister![]()
Nog niet alles vind ik helemaal leuk
Maarja ik ben ook niet zo oud als Tong80
Golfer wil steeds tegen mij zeggen dat ik een ouwe zeikerd benquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je nagaan als je zo oud bent als ik.
Ja maar jij bent Fritsflitsquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind de meeste nummers wel leuk en zo oud ben ik niet
Deze heeft een hele leuke albumhoes, met een spacekurkquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:37 schreef borisz het volgende:
Lyrics worden nu ook al gepost. Nu missen we alleen nog de albumhoezen
Toen was de Gregoriaanse muziek toch in ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je nagaan als je zo oud bent als ik.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Deze heeft een hele leuke albumhoes, met een spacekurk
Ook hoi. Dat van Mark in the Dark weet ik niet meer, zou kunnen. Maar ik ken je nog wel en Liesje ook lquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar jij bent Fritsflits
Hoi trouwens
Had jij toen niet mijn markinthedark fragmentje opgenomen ?
Huh waarvan ken ik jou ookalweerquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook hoi. Dat van Mark in the Dark weet ik niet meer, zou kunnen. Maar ik ken je nog wel en Liesje ook l
Nooit echt een echte hit geweest. ER staan volgens mij nog wel andere nummers van hun in de top2000 die beter zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:40 schreef tong80 het volgende:
WallyWaarom staat dit nummer erin.
Golfer was dit een hit ?
Ik wel.quote:
Deze plaat is ook wat minder bekend, maar hij komt wel eens voorbij op de minder moderne zenders. Zometeen de Cats en die is wel heel erg bekend. Nu Beast of Burdon, ook gezongen door Bette Midler.quote:
Ooh toch welquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Deze plaat is ook wat minder bekend, maar hij komt wel eens voorbij op de minder moderne zenders. Zometeen de Cats en die is wel heel erg bekend. Nu Beast of Burdon, ook gezongen door Bette Midler.
Btw, ik ken je via de Mark in the Dark scene van een paar jaar terug
Taadaaaquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef tong80 het volgende:
The Cats is natuurlijk wel een wereldband
Hoe weet je dat die zo komen
http://top2008.radio2.nl/page/08_lijst/2008/1900quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef tong80 het volgende:
Krijgen we straks het gezever van hetzelfde volk dat vandaag overdag niets wil weten van Feyenoord-NAC.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:46 schreef tong80 het volgende:
De nummer 1 werd trouwens al verklpat op het journaal
Hihihi.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef tong80 het volgende:
Als je dan een uitslag niet wil weten ga dan onder een steen liggen ofzo denk ik danquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Krijgen we straks het gezever van hetzelfde volk dat vandaag overdag niets wil weten van Feyenoord-NAC.
Als Rotterdammer zou ik dat ook niet willen wetenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Krijgen we straks het gezever van hetzelfde volk dat vandaag overdag niets wil weten van Feyenoord-NAC.
Dat is al een tijdje bekend hoor en de volledige lijst staan ook al ruim een week ofzo online:quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:46 schreef tong80 het volgende:
De nummer 1 werd trouwens al verklpat op het journaal
Volgens mij doet Tong jullie laten happen enzoquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje bekend hoor en de volledige lijst staan ook al ruim een week ofzo online:
http://top2008.radio2.nl/page/08_lijst/2008/0#top-reaction
Ben je een Rotterdammer overigens?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Rotterdammer zou ik dat ook niet willen weten
Je kent tong nog niet echt, he?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij doet Tong jullie laten happen enzo
Blijf je dit doen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Oh Miss Wonderful, you`re so beautiful
You`re so fine, how I wish that you were mine
Oh miss awful nice, you are paradise
Are you real? Don`t you know the way I feel?
There`s something new about this love I want to give to you
Got something clean and beautiful and darling I`ll be true, to you
`Cause you`re wonderful, `cause you`re beautiful
`Cause you`re fine, I`m gonna make you mine
There`s something new about this love I want to give to you
Got something clean and beautiful and darling I`ll be true, to you
`Cause you`re wonderful, `cause you`re beautiful
`Cause you`re fine, I`m gonna make you mine
Yeah I make you mine, all I need is time
Time is on my side, forget your foolish pride
Oh Miss Wonderful, so so beautiful
Nee geboren in Madurodam.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je een Rotterdammer overigens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |