Ik ben al bezig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef shmoopy het volgende:
Ik krijg zin om heel gek te gaan dansen.
Pics?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef shmoopy het volgende:
Het was dus serieus van die Wodka ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef shmoopy het volgende:
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef shmoopy het volgende:
Hoef je niet te voor gaan schamen hoor, dat is algemeen bekendquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef shmoopy het volgende:
Ik krijg zin om heel gek te gaan dansen.![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef shmoopy het volgende:
Ah, nu weet ik van wie dit nummer isquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Brickhouse, heerlijke dansplaat. Goeie herinneringen.
Ik ken hem ook nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:19 schreef tong80 het volgende:
Waarom ken ik dit kut nummer niet ?
Omdat het een kutnummer is ?
Deze ken je toch wel, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef tong80 het volgende:
Beginnen ze met de 100 onbekendste nummers allertijden ?
James Brown, Moody Blues, Cats, Princequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef tong80 het volgende:
Dat heet PR: public relations.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:26 schreef TheArt het volgende:
Ik begrijp dat de Top 2000 leuk en goed is en ook ik vind het leuke radio om naar te luisteren, maar die reacties van mensen soms die ze voorlezenWat een drama en overdrijving komt daarbij te pas zeg.
Nee zei me niksquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze ken je toch wel, mag ik hopen?
Het is dat mijn I-net zo belachelijk verschrikkelijk traag is (kut Ziggoquote:
Dacht het wel. Gatver, Prince nu wat ik een kut plaat vind.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Hé, deze kennen we toch van Steve Winwood? Zat hij toen in Traffic?
Dat zeg ik ook net hier : overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:26 schreef TheArt het volgende:
Ik begrijp dat de Top 2000 leuk en goed is en ook ik vind het leuke radio om naar te luisteren, maar die reacties van mensen soms die ze voorlezenWat een drama en overdrijving komt daarbij te pas zeg.
Ik heb Prince nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
James Brown, Moody Blues, Cats, Prince
Ja niet zijn beste nummerquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dacht het wel. Gatver, Prince nu wat ik een kut plaat vind.
Negatieve reacties zullen er niet binnenkomen (of amper), maar het kan ook anders positief. Al deze reacties zijn zo gigantisch geslijm en overdreven dat ik er een beetje onpasselijk van word. Een ander soort positivisme kan ook wel, zonder overdrijven.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat heet PR: public relations.
Als er alleen maar negatieve reacties binnenkomen, dan kan dit mediacircus inpakken.
Speciaal voor jou gedaan . . .quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef tong80 het volgende:
Nope, Spencer Davis Groupquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dacht het wel. Gatver, Prince nu wat ik een kut plaat vind.
Nummer 1952 komt me anders wel bekend voor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef tong80 het volgende:
Ik vind de meeste nummers wel leuk en zo oud ben ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik luister![]()
Nog niet alles vind ik helemaal leuk
Maarja ik ben ook niet zo oud als Tong80
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hé, deze kennen we toch van Viola Wills? Stond zij toen in traffic?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hé, deze kennen we toch van Viola Wills? Stond zij toen in traffic?
Kan je nagaan als je zo oud bent als ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik luister![]()
Nog niet alles vind ik helemaal leuk
Maarja ik ben ook niet zo oud als Tong80
Golfer wil steeds tegen mij zeggen dat ik een ouwe zeikerd benquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je nagaan als je zo oud bent als ik.
Ja maar jij bent Fritsflitsquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind de meeste nummers wel leuk en zo oud ben ik niet
Deze heeft een hele leuke albumhoes, met een spacekurkquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:37 schreef borisz het volgende:
Lyrics worden nu ook al gepost. Nu missen we alleen nog de albumhoezen
Toen was de Gregoriaanse muziek toch in ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je nagaan als je zo oud bent als ik.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Deze heeft een hele leuke albumhoes, met een spacekurk
Ook hoi. Dat van Mark in the Dark weet ik niet meer, zou kunnen. Maar ik ken je nog wel en Liesje ook lquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar jij bent Fritsflits
Hoi trouwens
Had jij toen niet mijn markinthedark fragmentje opgenomen ?
Huh waarvan ken ik jou ookalweerquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook hoi. Dat van Mark in the Dark weet ik niet meer, zou kunnen. Maar ik ken je nog wel en Liesje ook l
Nooit echt een echte hit geweest. ER staan volgens mij nog wel andere nummers van hun in de top2000 die beter zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:40 schreef tong80 het volgende:
WallyWaarom staat dit nummer erin.
Golfer was dit een hit ?
Ik wel.quote:
Deze plaat is ook wat minder bekend, maar hij komt wel eens voorbij op de minder moderne zenders. Zometeen de Cats en die is wel heel erg bekend. Nu Beast of Burdon, ook gezongen door Bette Midler.quote:
Ooh toch welquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Deze plaat is ook wat minder bekend, maar hij komt wel eens voorbij op de minder moderne zenders. Zometeen de Cats en die is wel heel erg bekend. Nu Beast of Burdon, ook gezongen door Bette Midler.
Btw, ik ken je via de Mark in the Dark scene van een paar jaar terug
Taadaaaquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef tong80 het volgende:
The Cats is natuurlijk wel een wereldband
Hoe weet je dat die zo komen
http://top2008.radio2.nl/page/08_lijst/2008/1900quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef tong80 het volgende:
Krijgen we straks het gezever van hetzelfde volk dat vandaag overdag niets wil weten van Feyenoord-NAC.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:46 schreef tong80 het volgende:
De nummer 1 werd trouwens al verklpat op het journaal
Hihihi.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef tong80 het volgende:
Als je dan een uitslag niet wil weten ga dan onder een steen liggen ofzo denk ik danquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Krijgen we straks het gezever van hetzelfde volk dat vandaag overdag niets wil weten van Feyenoord-NAC.
Als Rotterdammer zou ik dat ook niet willen wetenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Krijgen we straks het gezever van hetzelfde volk dat vandaag overdag niets wil weten van Feyenoord-NAC.
Dat is al een tijdje bekend hoor en de volledige lijst staan ook al ruim een week ofzo online:quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:46 schreef tong80 het volgende:
De nummer 1 werd trouwens al verklpat op het journaal
Volgens mij doet Tong jullie laten happen enzoquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje bekend hoor en de volledige lijst staan ook al ruim een week ofzo online:
http://top2008.radio2.nl/page/08_lijst/2008/0#top-reaction
Ben je een Rotterdammer overigens?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Rotterdammer zou ik dat ook niet willen weten
Je kent tong nog niet echt, he?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij doet Tong jullie laten happen enzo
Blijf je dit doen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Oh Miss Wonderful, you`re so beautiful
You`re so fine, how I wish that you were mine
Oh miss awful nice, you are paradise
Are you real? Don`t you know the way I feel?
There`s something new about this love I want to give to you
Got something clean and beautiful and darling I`ll be true, to you
`Cause you`re wonderful, `cause you`re beautiful
`Cause you`re fine, I`m gonna make you mine
There`s something new about this love I want to give to you
Got something clean and beautiful and darling I`ll be true, to you
`Cause you`re wonderful, `cause you`re beautiful
`Cause you`re fine, I`m gonna make you mine
Yeah I make you mine, all I need is time
Time is on my side, forget your foolish pride
Oh Miss Wonderful, so so beautiful
Nee geboren in Madurodam.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je een Rotterdammer overigens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |