James Brown, Moody Blues, Cats, Princequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef tong80 het volgende:
Beginnen ze met de 100 onbekendste nummers allertijden ?
Dat heet PR: public relations.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:26 schreef TheArt het volgende:
Ik begrijp dat de Top 2000 leuk en goed is en ook ik vind het leuke radio om naar te luisteren, maar die reacties van mensen soms die ze voorlezenWat een drama en overdrijving komt daarbij te pas zeg.
Nee zei me niksquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze ken je toch wel, mag ik hopen?
Het is dat mijn I-net zo belachelijk verschrikkelijk traag is (kut Ziggoquote:
Dacht het wel. Gatver, Prince nu wat ik een kut plaat vind.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Hé, deze kennen we toch van Steve Winwood? Zat hij toen in Traffic?
Dat zeg ik ook net hier : overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:26 schreef TheArt het volgende:
Ik begrijp dat de Top 2000 leuk en goed is en ook ik vind het leuke radio om naar te luisteren, maar die reacties van mensen soms die ze voorlezenWat een drama en overdrijving komt daarbij te pas zeg.
Ik heb Prince nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
James Brown, Moody Blues, Cats, Prince
Ja niet zijn beste nummerquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dacht het wel. Gatver, Prince nu wat ik een kut plaat vind.
Negatieve reacties zullen er niet binnenkomen (of amper), maar het kan ook anders positief. Al deze reacties zijn zo gigantisch geslijm en overdreven dat ik er een beetje onpasselijk van word. Een ander soort positivisme kan ook wel, zonder overdrijven.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat heet PR: public relations.
Als er alleen maar negatieve reacties binnenkomen, dan kan dit mediacircus inpakken.
Speciaal voor jou gedaan . . .quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef tong80 het volgende:
Nope, Spencer Davis Groupquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dacht het wel. Gatver, Prince nu wat ik een kut plaat vind.
Nummer 1952 komt me anders wel bekend voor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef tong80 het volgende:
Ik vind de meeste nummers wel leuk en zo oud ben ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik luister![]()
Nog niet alles vind ik helemaal leuk
Maarja ik ben ook niet zo oud als Tong80
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hé, deze kennen we toch van Viola Wills? Stond zij toen in traffic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |